Ze waren dus bijna net zo snel als RBR.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die vallen wat tegen. Ik denk dat die toch wat licht getest hebben. Gerucht gaat dat het ook nog een bandenvreter is dit jaar.
Misschien wel? Volgende keer een ander plan! Gewoon een kwestie van plannen uitsluiten, dan blijft vanzelf het beste plan over.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit niet Plan A was
Auto en coureur waren samen 12 gram te licht, denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
Zou Ocon nog under investigation zijn? Hij stond 10 cm te veel naar rechts bij de start, ging 0,1 km/uur te hard in de pitstraat en de monteurs begonnen 0,4 seconden te vroeg met de pitstop. Er is vast nog meer mis.
quote:Op zondag 5 maart 2023 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Auto en coureur waren samen 12 gram te licht, denk ik.
Pink Panter-waardig.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]Het zou wel een leuke running joke zijn als dat het hele seizoen zo doorgaat.
Eindelijk heeft Alonso eens een goede keuze gemaakt. Zeker leuk, dat is er toch wel eentje die met het mes tussen de tanden racet.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:34 schreef Recce het volgende:
Maar wel leuk dat Alonso eindelijk een bruikbare auto heeft. Volgens mij deed het ingehaald worden door een Aston Martin redelijk pijn bij Ferrari en Mercedes.
Stroll deed het op die botsing na ook best goed gezien zijn gebrek aan voorbereiding en een gebroken teen en pols. Als het zo doorgaat, komt-ie ook ergens tussen de Ferrari's.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eindelijk heeft Alonso eens een goede keuze gemaakt. Zeker leuk, dat is er toch wel eentje die met het mes tussen de tanden racet.
Toch had hij wel meer 'momentjes' en ik vrees dat hij die blijft houden.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Stroll deed het op die botsing na ook best goed gezien zijn gebrek aan voorbereiding en een gebroken teen en pols. Als het zo doorgaat, komt-ie ook ergens tussen de Ferrari's.
Yups. Wel weer in het voordeel van Verstappen als-ie die momentjes tussen de concurrenten in heeft.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch had hij wel meer 'momentjes' en ik vrees dat hij die blijft houden.
Maar kan ook wel eens in de buurt van Verstappen zijn door pitstops en zo. Blijft een riskante rijder om bij je in de buurt te hebben, een soort Pastor Maldonado.quote:Op zondag 5 maart 2023 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Wel weer in het voordeel van Verstappen als-ie die momentjes tussen de concurrenten in heeft.
Daar moest ik even een aanpassing voor maken. Dit kwam er uit, maar ik heb het nog niet goed getest:quote:Op zondag 5 maart 2023 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft je programma al uitgerekend wat de winnende combinatie met het startbudget was?
Ja, Williams gaat lekkerquote:Op zondag 5 maart 2023 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moest ik even een aanpassing voor maken. Dit kwam er uit, maar ik heb het nog niet goed getest:
Alexander Albon
Logan Sargeant
Mercedes-AMG F1 M14 (AM)
Williams FW45 Chassis
415
148700000
Het is geen sprint maar een marathon!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's niet veel. Ik had vorig jaar 485 punten in de eerste ronde.
Tja, wie neemt er dan ook De Vriesquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Recce het volgende:
Er hadden ook 7 users het slechtste team.
Oscar Piastri
Nyck de Vries
Ferrari 066/10 (Haas)
Haas VF-23 Chassis
259
149600000
Intelligentste user 2022quote:
Ja, het was een redelijk veilige keuze.quote:Maar goed, het maximum was 415 deze ronde, dan is 388 niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |