Mop,..quote:
Als Rob en Ilse slapen is het hier ook bizarquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jayson heeft gewoon gelijk. De hoeveelheid tering herrie die de rode kamer produceert is bizar
komt vaak terug hequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:26 schreef Lux069 het volgende:
Spel met de touwtjes zit nog steeds heel diep bij ons Bart
jaja moet niet janken, wat een ouwe lul zegquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jayson heeft gewoon gelijk. De hoeveelheid tering herrie die de rode kamer produceert is bizar
Ook maar even de psycholoog praten zaterdagquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:26 schreef Lux069 het volgende:
Spel met de touwtjes zit nog steeds heel diep bij ons Bart
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
jaja moet niet janken, wat een ouwe lul zeg
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man mimi heeft de boel lekker opgeschud
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:35 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Chiara er belachelijk aantrekkelijk vind uitzien ?
+1quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:35 schreef ben34567 het volgende:
die she-hulk, die de hele dag in die groene trui loopt ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:35 schreef ben34567 het volgende:
+ nog 1quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:35 schreef ben34567 het volgende:
Lijken instagram filmpjes van britney spears welquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Morgen weer : "Ik kon echt niet in slaap komen"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
die she-hulk, die de hele dag in die groene trui loopt ?
Ja dat was geen goed gekozen succesquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
she-hulk? wat is dat vor en onzin?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
Natuurlijke schoonheid, sexy, die lichte ogen kijken zo door je heen, zag dat ze nog meer opfleurde toen Danny de slaapkamer in kwam.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:35 schreef ben34567 het volgende:
Zei het vanmorgen vroeg al..quote:
Nee hoor, meesten vinden het een mooi meisjequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:35 schreef ben34567 het volgende:
ik gok barbaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:40 schreef suzi1 het volgende:
wie van de blondjes heb je nu in je ui, mario?
is van bb brasil 2022quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:40 schreef suzi1 het volgende:
wie van de blondjes heb je nu in je ui, mario?
het is geen Ilse hè. Poah wat een mooie meid.quote:
hoe kenn je haar?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zat ik toch aardig in de buurt!
Ik word boos als Danny-Chiara iets wordt. Ze verdient beter😡😡quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Natuurlijke schoonheid, sexy, die lichte ogen kijken zo door je heen, zag dat ze nog meer opfleurde toen Danny de slaapkamer in kwam.
om eerlijk te zijn heb ik haar nog niet echt goed bekeken, was te druk met chellypellypoeliewoeliequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:40 schreef Flori het volgende:
[..]
Nee hoor, meesten vinden het een mooi meisje![]()
Op @:Odie22 na dan![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik haar nog niet echt goed bekeken, was te druk met chellypellypoeliewoelie
Speciaal voor jou toch vandaag nog even in bikini kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik haar nog niet echt goed bekeken, was te druk met chellypellypoeliewoelie
werd niet, zij is ook niet en meid de op de mond gevallen isquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik word boos als Danny-Chiara iets wordt. Ze verdient beter😡😡
dat moet ik ook nog terugkijken, echt veel te druk met allesquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:44 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou toch vandaag nog even in bikini kunnen aanschouwen.
was gewoon weer dezequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat moet ik ook nog terugkijken, echt veel te druk met alles
komisch ik dacht dat kann nur ik inquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik keek naar de bestandsnaam zzBarbara.png
cha?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:44 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou toch vandaag nog even in bikini kunnen aanschouwen.
Nee daar moet nog aan gewerkt wordenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:49 schreef suzi1 het volgende:
nou die linkse billen zijn nou ook niet echt om in te knijpen qwa looks?
is dat Cha?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:46 schreef Lux069 het volgende:
[..]
was gewoon weer deze
[ afbeelding ]
ik moest ochtend zo lachen als en koyro hier en meidquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara vertelde dat haar vader uit Genk komt. (Italiaans)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
niks mis meequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:46 schreef Lux069 het volgende:
[..]
was gewoon weer deze
[ afbeelding ]
Charlotte,quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie was de lange met bikini naast che?
ja.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moest ochtend zo lachen als en koyro hier en meid
instaprofil plaatste deze Chiara was 35 uit cremona![]()
wie was de lange met bikini naast che?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:49 schreef suzi1 het volgende:
nou die linkse billen zijn nou ook niet echt om in te knijpen qwa looks?
weet ik niet?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
lurchquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja was ik live vanaf half 4 normal moest ik verder slapenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
ja.
Chiara durfde vannacht bijna niet te slapen, ze heeft bij haar aanmelding doorgegeven dat zij bang is voor katten en was bezorgd dat Big Brother een kat naar binnen liet lopen.
Dus jij hebt het ook gehoord van de kat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja was ik live vanaf half 4 normal moest ik verder slapen
maar zij was zo hibbelig daar en had bang zij word gek
dat en katz binnen komt zij was zo cute
had eher zacht geluid dat van de katzquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ook gehoord van de kat.
Genoeg zitvlees...quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik las het topic van onder naar boven dus dacht even dat het echt wasquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik las het topic van onder naar boven dus dacht even dat het echt was
Morguh Kodiak,quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze zijn allemaal nog in diepe ruste, in de rode slaapkamer duidelijk gesnurk hoorbaar.
Dat is ook wel een beetje het spel. ZIe je altijd gebeuren in een rlsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:58 schreef TheVulture het volgende:
Verrassende ontwikkeling wel die genomineerden, maar ik denk dat Michelangelo er goed aan doet. Dat gemanipuleerd worden heeft ie wel goed gezien, met name door Danny.
Rob. Je ziet het aan de knie.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hup uit bed jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hup als in: schop onder je kont en eruit? dan ook Hup chelsea
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:33 schreef Flori het volgende:
Morning!
Over wie een secret mission heeft, is verder niks meer geweest toch?
je bedoeld jason denk ik in de laatste zin.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:45 schreef ledn81 het volgende:
Chiara vraagt aan Jason of hij niet gek word van de regeltjes.(in het regelboek)
Jason geeft aan dat het wel meevalt. Hij is wel erg van structuur en feiten en daarom is ie wel bezig met verdelen en alles weten.
Hij is idd altijd bezig met brood en eten netjes verdelen onder elkaar.
Autistisch trekje waardoor Danny o.a. zo'n hekel aan hem heeft. Loopt altijd te zeiken als ie dat doet.
Kan Danny gewoon niet zoveel aan doen denk ik. En als dat nou het ergste is
Ja kloptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je bedoeld jason denk ik in de laatste zin.
Het is je vergeven haha Net de eerste ronde koffie op.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja kloptEerste koffie is nog niet op
Even doordrinken danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja kloptEerste koffie is nog niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:54 schreef Jockari het volgende:
Mich in overleg met zijn tweelingbroer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de vele overlegjes zijn evil twin misschien..
Denk dat Jolien vooral door Jolien naar de achtergrond gaat. En dat is waarschijnlijk ook gewoon haar karakter. Zal nooit in een groep gaan opvallen denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:59 schreef Jockari het volgende:
Jolien verdwijnt naar de achtergrond door Chiara zo snel na haar in huis te brengen.
Het recept klopt niet volgens madamquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : I will be able to make some pannekoekjes voor deze middag
Ik stem Chelsea ondanks dat ik haar graag zie gaan. Maar Danny heeft een te grote invloed op de groep en vind hem irritant. Dus nu ie zo op de rand staat zie ik hem graag gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:25 schreef Poeziewoes het volgende:
Denk dat ik helemaal niet ga stemmen deze keer, want voor mij mogen de drie genomineerden, alle drie naar huis!
Ik denk ook niet dat ze het volhoudquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Ilse gaat. Ze is al naar de dagboekkamer geweest en kijkt niet echt vrolijk.
Laat ze dan ff wachten tot ná zaterdag anders gaat er niemand van de anderenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Ilse gaat. Ze is al naar de dagboekkamer geweest en kijkt niet echt vrolijk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:25 schreef Mjelleke het volgende:
Of ze wacht tot na zondag Misschien gaat ze eruit hequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop het.. zou er ook niet raar van opkijken aangezien ze gisteravond in de slaapkamer voor het eerst veel kon zeggen.. ze irriteert zich enorm aan chelsea. Te druk en ze zei ik stond in de keuken en dan komt ze daar en duwt me aan de kant (maakte daar nog wat bewegingen bij).
ben er eigenlijk een beetje huiverig voor dat bb haar erin gaat houden. Dat idee had ik bij Jill ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik stem Chelsea ondanks dat ik haar graag zie gaan. Maar Danny heeft een te grote invloed op de groep en vind hem irritant. Dus nu ie zo op de rand staat zie ik hem graag gaan.![]()
Chelsea gaat volgende keer er wel uit als ze zo druk blijft doen. Die word sneller nog een keer genomineerd verwacht ik.
Nah dat weet ik niet hoor Heb niet het idee dat BB zicht bemoeit met nomineren wel met sturen ervan en beelden laten zien die zij willenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben er eigenlijk een beetje huiverig voor dat bb haar erin gaat houden. Dat idee had ik bij Jill ook.
ja dat sowieso ze monteren en laten zien wat zij willen dat de kijker thuis ziet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nah dat weet ik niet hoor Heb niet het idee dat BB zicht bemoeit met nomineren wel met sturen ervan en beelden laten zien die zij willen
oh ja zal niet veel gebeuren vandaag.quote:
Ja gaat wel eerlijk denk ik. Ik zag gisteren 'de' FB poll die het volgens mij altijd goed heeft gehad met veel stemmers en daar staat Chelsea nu onderaan en Charlotte dik bovenaan. Ben dus bang dat Chelsea eruit gaat en Danny blijftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat sowieso ze monteren en laten zien wat zij willen dat de kijker thuis ziet.
Denk je echt dat het stemmen eerlijk gaat? dat de kijker bepaalt.. Ik denk dat het echt niet ertoe dat wat iedereen stemt, dat ze alles via een script doen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja gaat wel eerlijk denk ik. Ik zag gisteren 'de' FB poll die het volgens mij altijd goed heeft gehad met veel stemmers en daar staat Chelsea nu onderaan en Charlotte dik bovenaan. Ben dus bang dat Chelsea eruit gaat en Danny blijft
Is je wel eens opgevallen dat alleen bij finale een notaris aanwezig is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat sowieso ze monteren en laten zien wat zij willen dat de kijker thuis ziet.
Denk je echt dat het stemmen eerlijk gaat? dat de kijker bepaalt.. Ik denk dat het echt niet ertoe dat wat iedereen stemt, dat ze alles via een script doen.
Jill was tenminste nog grappig die wortel alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben er eigenlijk een beetje huiverig voor dat bb haar erin gaat houden. Dat idee had ik bij Jill ook.
Ik ben er van overtuigd, dat er nog nooit 1 stemming eerlijk is gegaan!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is je wel eens opgevallen dat alleen bij finale een notaris aanwezig is.
De FEBO stuurt en beslist, ik denk dat ze daarbij kijken naar het sentiment op de sociale media
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja gaat wel eerlijk denk ik. Ik zag gisteren 'de' FB poll die het volgens mij altijd goed heeft gehad met veel stemmers en daar staat Chelsea nu onderaan en Charlotte dik bovenaan. Ben dus bang dat Chelsea eruit gaat en Danny blijft
ja dat denk ik dus ook zeker omdat er geen notaris bij zit , niks is officieel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd, dat er nog nooit 1 stemming eerlijk is gegaan!
Ja doet mijn bonenapparaatje ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Er komt rook van het koffieapparaat, kan dat niet stoom zijn van de verhitting van het water?
Zou zo maar kunnen, het is wel de wortel die vast stelt dat het rook isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Er komt rook van het koffieapparaat, kan dat niet stoom zijn van de verhitting van het water?
Zo slim zijn ze nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Ze zag aan de zijkant wel een schroevendraaier zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Zo chelsea sloopt koffieapparaat nog even voor ze naar huis gaat, en dan wil ze hem nog uit elkaar halen ook haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bonen maler?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:55 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft de stekker er uit gedaan... dan vraag ik me wel af welke stekker dan nog in zit achter de machine
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zag aan de zijkant wel een schroevendraaier zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
denk ook dat ze een van deze 3 er nog in gaan houden met een secret missionquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:56 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb zoals veel anderen het gevoel dat de productie zowel Charlotte; Chelsea of Danny nog niet zo vroeg kwijt wil. Het zou me niet verbazen als BB Ilse zou pushen om vrijwillig het huis te verlaten of Danny/Chelsea alsnog redt door de afvaller een secret mission te geven en een paar dagen later te laten terugkeren in het huis. Of gewoon de kans aan de afvaller geven om in het huis te blijven maar dan wel met een nadeel.
Als je het vermoeden hebt dat de productie deze invloed zou uitoefenen, zou het toch veel makkelijker zijn geweest om Michelangelo andere mensen te laten nominerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:56 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb zoals veel anderen het gevoel dat de productie zowel Charlotte; Chelsea of Danny nog niet zo vroeg kwijt wil. Het zou me niet verbazen als BB Ilse zou pushen om vrijwillig het huis te verlaten of Danny/Chelsea alsnog redt door de afvaller een secret mission te geven en een paar dagen later te laten terugkeren in het huis. Of gewoon de kans aan de afvaller geven om in het huis te blijven maar dan wel met een nadeel.
Maar toen hadden ze wel ook gewoon zo'n "wateropschenkfilterding"...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Is gewoon hetzelfde koffiezetapparaat als vorig jaar, toen stonden ze al te klooien
je weet niet wat ze nog allemaal zeggen in zo'n nominatiegesprekje in de dgk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je het vermoeden hebt dat de productie deze invloed zou uitoefenen, zou het toch veel makkelijker zijn geweest om Michelangelo andere mensen te laten nomineren![]()
Dat kan gewoon achter gesloten deuren zonder camera en is veel makkelijker.
Het is maar de vraag of deze 3 “vrijwillig” door hem zijn gekozen, of met een beetje hulp van de FEBO om voor wat reuring te zorgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je het vermoeden hebt dat de productie deze invloed zou uitoefenen, zou het toch veel makkelijker zijn geweest om Michelangelo andere mensen te laten nomineren![]()
Nog bedankt voor het roepen gisteren, was alleen in enen geveld door migrainequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet iedereen zal 2 pannenkoeken hebben
Geen dank, hopelijk gaat het weer wat beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het roepen gisteren, was alleen in enen geveld door migraine
Ze gaan niet vragen aan inwoners om bepaalde mensen wel of niet te nomineren.Dat zou uiteindelijk ooit uitkomen en gedaan met het programma dan. Ik bedoel met Ilse dat BB bijvoorbeeld zou kunnen vragen of ze zich hier wel amuseert; en zo uiteindelijk een vrijwillig vertrek zou kunnen uitlokken. Of indien de afvaller Danny/Chelsea is kan BB 'uitzonderlijk' een secret mission geven aan de afvaller. Zo moeten ze de nominaties of stemmen niet vervalsen maar sturen ze wel het spel via een script; tot eerst alle 'saaiere' kandidaten uit het huis zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik eerder inderdaad. Daarom vermoed ik ook niet dat ze een van hen nu gaan redden. Gewoon Danny naar huis en Chelsea nog lekker laten zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of deze 3 “vrijwillig” door hem zijn gekozen, of met een beetje hulp van de FEBO om voor wat reuring te zorgen.
nog meer pankoekjes with no sugar and eggs waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef Kodiak100 het volgende:
We gaan zien wat zaterdag ons brengt
Ja dat bedoel ik ook. Ze sturen wel naar een punt toe die ze willen maar laten de bewoners wel zelf kiezen .quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze gaan niet vragen aan inwoners om bepaalde mensen wel of niet te nomineren.Dat zou uiteindelijk ooit uitkomen en gedaan met het programma dan. Ik bedoel met Ilse dat BB bijvoorbeeld zou kunnen vragen of ze zich hier wel amuseert; en zo uiteindelijk een vrijwillig vertrek zou kunnen uitlokken. Of indien de afvaller Danny/Chelsea is kan BB 'uitzonderlijk' een secret mission geven aan de afvaller. Zo moeten ze de nominaties of stemmen niet vervalsen maar sturen ze wel het spel via een script; tot eerst alle 'saaiere' kandidaten uit het huis zijn.
Oliver De Volderquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:50 schreef Ireth het volgende:
We hebben een mogelijke faker!![]()
[ afbeelding ]
In die kant en klare mixen zit altijd behoorlijk wat suikerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:09 schreef Flori het volgende:
Lot: mensen hou er rekening mee dat de pannenkoeken anders smaken dan normaal want er zit geen suiker in.
Uhm, suiker in pannenkoeken???
Vanillesuiker wordt weleens toegevoegd aan pannenkoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:09 schreef Flori het volgende:
Lot: mensen hou er rekening mee dat de pannenkoeken anders smaken dan normaal want er zit geen suiker in.
Uhm, suiker in pannenkoeken???
Ik vroeg me nog af of ze werkelijk aan het bonden was met Mich of dat ze aan het faken was en hem gewoon een emo jochie vindt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:50 schreef Ireth het volgende:
We hebben een mogelijke faker!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In die kant en klare mixen zit altijd behoorlijk wat suiker
Mja kan wel, maar gewoon beslag is zonder het lekkerst vind ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
[..]
Vanillesuiker wordt weleens toegevoegd aan pannenkoeken.
Hun vaders kennen elkaar en hebben gemeenschappelijke vrienden. Ook zijn ze allebei afkomstig van Genk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of ze werkelijk aan het bonden was met Mich of dat ze aan het faken was en hem gewoon een emo jochie vindt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:14 schreef Flori het volgende:
[..]
[..]
Mja kan wel, maar gewoon beslag is zonder het lekkerst vind ik
Poedersuiker erop of Jam lekker hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
[..]
Vanillesuiker wordt weleens toegevoegd aan pannenkoeken.
Stroopquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Poedersuiker erop of Jam lekker hoor
Die heeft het begeven ondertussen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Flori het volgende:
[..]
Stroop![]()
Hebben ze al koffie inmiddels?
Verleden jaar en het jaar ervoor hadden ze er ook problemen mee. Toestel is al meermaals vervangen ook omdat die kapot was.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Loopt weer een beetje door zag ik net.
Princess is ook maar een matig merk voor zoveel mensen.
Toen was er ook steeds wat mee jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:23 schreef bpi het volgende:
[..]
Verleden jaar en het jaar ervoor hadden ze er ook problemen mee. Toestel is al meermaals vervangen ook omdat die kapot was.
Chiara-syndroom waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:30 schreef Flori het volgende:
Oei Jolien weer in tranen. Ze voelt zich nog niet op haar plek
Ondanks dat Charlotte haar engelse gebabbel (en drukke gezang) irritant is, is het wel een lieverd altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:30 schreef Flori het volgende:
Oei Jolien weer in tranen. Ze voelt zich nog niet op haar plek
Zeker wel, denk ook dat ze zonder die lawaaikleuter een stuk leuker zou zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ondanks dat Charlotte haar engelse gebabbel (en drukke gezang) irritant is, is het wel een lieverd altijd.
Dacht ook effe dat ze al best reservekandidaten oproepen, als Ilse en Jolien hand in hand het huis verlaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Jolien of Ilse wie verlaat het huis vrijwillig ?
Zullen we er maar een poll in gooienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Nou komende dagen nog niemand hoop ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Ik voelde al direct aan dat Chiara voor problemen en onzekerheden bij de andere vrouwen ging zorgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:36 schreef Jockari het volgende:
Jolien heeft het over Chiara die zich zo gemakkelijk aanpast.
Nadat Danny naar huis is hoop ik. Kan ze daarna weer met een lach op haar snoet meedoen aan het feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook maar een psycholoog momentje voor Jolien morgen
Danny blijft er in voor het "plaatje". De mooiboy kunnen ze nog niet missen, qua blondjes hebben ze een overschot. Visueel valt dat minder op als er 1 weg is (Maar als chelsea vertrekt scheelt dat veel irritatiesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik eerder inderdaad. Daarom vermoed ik ook niet dat ze een van hen nu gaan redden. Gewoon Danny naar huis en Chelsea nog lekker laten zingenals ze irritant blijft doen staat ze er vanzelf nog een keer op
Chiara is te direct voor vrouwen die gaan tegen haar opkijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:36 schreef Jockari het volgende:
Jolien heeft het over Chiara die zich zo gemakkelijk aanpast.
Op FB is Danny nog vrij populair omdat (oudere) vrouwen hem een lust voor het oog vinden zonder shirt dus ik zou hem tijdens stemmingsrondes zeker niet onderschatten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny blijft er in voor het "plaatje". De mooiboy kunnen ze nog niet missen, qua blondjes hebben ze een overschot. Visueel valt dat minder op als er 1 weg is (Maar als chelsea vertrekt scheelt dat veel irritaties)
Ik denk dat je nog dat tikkeltje extra sociaal moet zijn als je er later bijkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
Valt me op..het zijn altijd degene die er later bij komen die moeten huilen
Ik ben een oudere vrouw...ja hij heeft een lekker lichaam...ik kan alleen dat hoofd en gedrag er niet bij wegdenkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op FB is Danny nog vrij populair omdat (oudere) vrouwen hem een lust voor het oog vinden zonder shirt dus ik zou hem tijdens stemmingsrondes zeker niet onderschatten.
tikkeltje meer aanpassen ...dat zou mij ook niet afgasn denk... dan krijg ik frustie en van frustie moet ik ook altijd jankenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog dat tikkeltje extra sociaal moet zijn als je er later bijkomt.
Oliver De Volder, misselijk mannetje, voelt zich Mark Rutte op die pagina, koning en heerser, zijn wil is wet, mag hij je niet gooit hij je eruit, weet je iets eerder dan hij en plaats je dat, verwijderd hij het en plaatst het onder zn eigen naam terug alsof hij de king is .quote:
Dat bedoel ik dus !quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Oliver De Volder, misselijk mannetje, voelt zich Mark Rutte op die pagina, koning en heerser, zijn wil is wet, mag hij je niet gooit hij je eruit, weet je iets eerder dan hij en plaats je dat, verwijderd hij het en plaatst het onder zn eigen naam terug alsof hij de king is .
Jolien ziet er vermoeid uit zonder make-up maar kan ook zijn dat ze daar niet goed slaapt. Chiara blijft nog heel mooi zonder make-up maar vind haar leuker met los kapsel. Charlotte is girl-next-door mooi; Chiara is topmodel mooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:50 schreef b_engeltje het volgende:
Beide nieuwe blondines zijn zonder make up toch minder leuk op beeld... logisch dat zijn de meeste...
Maar charlotte kan prima zonder make up valt me op...
Ik spreek maar niet over chelsea... daar is een hoop nep aan zelfs der oranje kleur... zelfbruiner... ben benieuwd wanneer iemand gaat klagen dat die zelfbruinerrotzooi in alle kleren zit en er nooit meer uitgaat
editquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien ziet er vermoeid uit zonder make-up maar kan ook zijn dat ze daar niet goed slaapt. Chiara blijft nog heel mooi zonder make-up maar vind haar leuker met los kapsel. Charlotte is girl-next-door mooi; Chiara is topmodel mooi.
[ afbeelding ]
Mijn hond eet het hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hier ligt al een paar cmzometeen even lekker met de hond de sneeuw in
Lief idd. Geeft haar ook even gevoel dat ze zich nuttig kan maken. Die gastjes ook helemaal geintresseerd hoe dat werktquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:16 schreef Ireth het volgende:
Ilse scoort punten, geeft de heren strijkles
Ja gelukkig wel iets nu licht hoofdpijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geen dank, hopelijk gaat het weer wat beter.
Ze moest eens weten dat die andere meiden geen zin hadden en haar aangewezen had om het te doen hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lief idd. Geeft haar ook even gevoel dat ze zich nuttig kan maken. Die gastjes ook helemaal geintresseerd hoe dat werkt
[ afbeelding ]
Optie niemand ontbreekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen we er maar een poll in gooien
[poll=4973]
Dat zal wel vaker gebeuren denk dat de blondines zich er te goed of te mooi voor vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat die andere meiden geen zin hadden en haar aangewezen had om het te doen haha
Grapje van André van Duinquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:41 schreef BB-King het volgende:
Daarnet wel even moeten lachen om Ali die zangles kreeg.
"Heb de hele nacht liggen dromen..."![]()
En Rob gooide er nog even een flauwe grap uit toen het over Pavarotti ging.
"Bij zijn ma komt ie graag maar bij z'n paverotti."
Lazy fridayquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:49 schreef Schakeltopia het volgende:
fijn weer 2x dezelfde stream genot. nou snel maar weer wat nuttigs doen dan
Tot nu toe is de uitslag in 2 seizoenen pas 1 keer anders geweest dan de grote poll op facebook. Die van Olivier.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |