quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rusland of de USSR, zit verschil tussen, ken je geschiedenis.
Die landen voelden bedreiging van Rusland, daarom kwamen ze bij de NAVO. En dat ziet Rusland dan weer als bedreiging. Omdat ze niet zomaar meer hun buurlanden konden aanvallen... alleen Georgie en Oekraine.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat voelde voor die gek als een bedreiging.
Begrijpelijk, want het verhindert dat hij het oude Sovjet gebied zomaar kan terugpakken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bedreigend, zo’n bedreigde gek. Dan maar wapens naar een land als Oekrane, een land met vast meer corruptie dan wij hier ervaren, maar welke andere optie is er?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, hier ging het iets makkelijker, even Spanje en Griekenland toevoegen en dan nu mekkeren dat het ons zoveel kost, die zuidelijke landen, haha.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die landen voelden bedreiging van Rusland, daarom kwamen ze bij de NAVO. En dat ziet Rusland dan weer als bedreiging. Omdat ze niet zomaar meer hun buurlanden konden aanvallen... alleen Georgie en Oekraine.
Of Sywert van Lienden. Of dividendbelasting afschaffen voor Unilever? Of vergoeding mijnbouwschade in Groningen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke. Geen bron. Maar vooruit he. Stel dat dat zo is. Hoe is dat dan een argument om een genocidale veroveringsoorlog te starten? En hoe is dit een argument om Oekrane dan maar te laten vallen?
Corruptie komt overal voor. Ook hier. Zegt de naam Jos van Rey je iets?
Ik geloof (gevoel) dat de Oekraine die afweerraket de lucht in geschoten hebben, niet Putin, maar goed, het ging daar al 10 jaar zo fout als wat. Vanwege 2014 Krim.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nice. Dikke middelvinger naar Putin vanwege MH17.
Volgens mij heeft de rechter vastgesteld dat het Russen waren. Dan heb je voor deze stevige stelling vast een stevige bron.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik geloof (gevoel) dat de Oekraine die afweerraket de lucht in geschoten hebben, niet Putin, maar goed, het gig daar al 10 jaar zo fout als wat.
Het was dat of lagere hypotheekrenteaftrek in 2011. Prioriteiten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:51 schreef AchJa het volgende:
Ouwe BC van 11 Tkbat is niet blij...![]()
[ twitter ]
Familie, gewoon. Mijn kennis heeft familie aan beide kanten, tot USSR waren ze een.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de rechter vastgesteld dat het Russen waren. Dan heb je voor deze stevige stelling vast een stevige bron.
Hij wil kennelijk niet dat er leopards geleverd worden aan oekrine. Helder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:51 schreef AchJa het volgende:
Ouwe BC van 11Tkbat is niet blij...![]()
[ twitter ]
Maar dat is toch niet serieus te nemen. Ik probeer dit oprecht te begrijpen. De rechter zegt na jaren van onderzoek “het waren de Russen”. Hoe kom je er dan bij om zonder enige vorm van serieus te nemen onderbouwing met dit soort statements te komen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Familie, gewoon. Mijn kennis heeft familie aan beide kanten, tot USSR waren ze een.
Voor de Russische inval kreeg je maar steeds te horen dat er meer budget en aandacht naar het leger moet, want Rusland dit, Rusland dat. Rusland. Rusland Rusland Rusland.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:57 schreef polderturk het volgende:
Eens of oneens met Dick Berlijn?
[ twitter ]
quote:
De neef van de eigenaar van de hond van de buurvrouw van een vage kennis zegt van niet. En nu?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Familie, gewoon. Mijn kennis heeft familie aan beide kanten, tot USSR waren ze een.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:00 schreef Prego het volgende:
[..]
De neef van de eigenaar van de hond van de buurvrouw van een vage kennis zegt van niet. En nu?
dan zal ie nou toch snel uit een raam moeten vallenquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij wil kennelijk niet dat er leopards geleverd worden aan oekrine. Helder.
Moeten landen dit nou elke dag herhalen ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan zul je dit wel waarderen:
[ twitter ]
nou terecht toch ??quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:03 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Moeten landen dit nou elke dag herhalen ofzo?
Als het Poetinisten zenuwachtig maakt? Ja. Absoluut.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:03 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Moeten landen dit nou elke dag herhalen ofzo?
Komt een beetje vreemd over, elke dag herhalen dat je heus wel Oekraine steunt. Maargoed, mijn mening maar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou terecht toch ??
[ twitter ]
Het standpunt van de VS was eerst: "Oekrane helpen we terug naar de situatie van vorig jaar". Nu begint het te lijken op "We helpen Oekrane met het terugpakken van hun gehele land".quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:05 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Komt een beetje vreemd over, elke dag herhalen dat je heus wel Oekraine steunt. Maargoed, mijn mening maar.
US stuurt M109'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |