149.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
We hebben er 193. Ik denk eerlijk dat daar wel wat vanaf kan.
Of een overkill.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het kanon van een Abrams is een Rheinmetall 120mm, net als op de Leopard 2. Dus qua dingen kapotmaken zullen ze niet veel voor elkaar onderdoen. Maar als die tank overdreven complex is gemaakt wat betreft onderhoud en veel meer brandstof zuipt en niet gemaakt is om snel inzetbaar te zijn is dat dan eigenlijk niet zeggen dat het een inferieur product is vergeleken met de Leopard 2?
'Does not yet see the point' lijkt me niet helemaal lekker verwoord.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het kanon van een Abrams is een Rheinmetall 120mm, net als op de Leopard 2. Dus qua dingen kapotmaken zullen ze niet veel voor elkaar onderdoen. Maar als die tank overdreven complex is gemaakt wat betreft onderhoud en veel meer brandstof zuipt en niet gemaakt is om snel inzetbaar te zijn is dat dan eigenlijk niet zeggen dat het een inferieur product is vergeleken met de Leopard 2?
“Oekrane is corrupt” aflevering zoveel. Alsof dat een argument is om een genocidale veroveringsoorlog te startenquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Doesniet
@:firuze60 ik vermoed dat je in brave new world meer op je plek bent.
Eens. Die de wijk is echt een gebroken plaat ondertussen h.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:57 schreef polderturk het volgende:
Eens of oneens met Dick Berlijn?
[ twitter ]
Ik ben van mening dat we er wel 15 kunnen missen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
149.
er zijn er 44 aan Estland verkocht.
Oke. Geen bron. Maar vooruit he. Stel dat dat zo is. Hoe is dat dan een argument om een genocidale veroveringsoorlog te starten? En hoe is dit een argument om Oekrane dan maar te laten vallen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
Blijf erbij, dat mijn kennis, geboren in Belarus, heeft familie aan beide kanten van de grens, grootouders ooit uit de USSR, precies weet wat er gaande is, een dikke vieze corruptiesooi.
Ik niet. Ik ben wel van mening dat we er 15 van Zweden kunnen kopen, zodat ze 65 CV9040's hebben die allemaal hetzelfde zijn. De Nederlandse zijn customized voor Nederland en hebben een ander kanon. Dus die gelijktrekken met de rest is een hoop gedoe.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we er wel 15 kunnen missen.
helemaal mee eens, geen enkele reden daarvoor, alleen de expansiedrift van Putin die zich bedreigd voelt door de NAVO op zijn grens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oke. Geen bron. Maar vooruit he. Stel dat dat zo is. Hoe is dat dan een argument om een genocidale veroveringsoorlog te starten? En hoe is dit een argument om Oekrane dan maar te laten vallen?
Corruptie komt overal voor. Ook hier. Zegt de naam Jos van Rey je iets?
Och als je daar mee je land kunt verdedigen tegen een verkrachtende, rovende en slopende bende oorlogsmisdadigers zou ik daar ook heel blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Je zal gvd maar blij op de foto staan met wapens, jeusmina
En nu voelt NAVO zich bedreigd door Poetin. Dus wij mogen wij nu ook iets vergelijkbaars doen van het Kremlin. Want anders zou het hypocriet van Poetin zijn. En dat is heel erg. Je zou toch niet willen dat men Rusland van hypocrisie kan beschuldigen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, geen enkele reden daarvoor, alleen de expansiedrift van Putin die zich bedreigd voelt door de NAVO op zijn grens.
We hebben niet eens genoeg personeel voor een oorlogseconomie. Dan zou de halve maatschappij tot stilstand komen omdat je overal en nergens mensen weg moet trekken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:24 schreef TheJanitor het volgende:
Tijd dat de fabrieken aan de lopende band militaire dingen gaan produceren. We kunnen wel alles weggeven, maar we hebben ook militaire dingen nodig. En militaire dingen om in de nabije toekomst te geven.
Bij 1Vandaag was er van de week een item over zo'n soldaat die geholpen werd in Nederlandquote:
Ja, wanneer er iemand totaal gek geworden is zeker.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
En nu voelt NAVO zich bedreigd door Poetin. Dus wij mogen wij nu ook iets vergelijkbaars doen van het Kremlin. Want anders zou het hypocriet van Poetin zijn. En dat is heel erg. Je zou toch niet willen dat men Rusland van hypocrisie kan beschuldigen?
Welke expansiedrift van de NAVO? Je bedoelt die landen die zichzelf hebben aangemeld voor lidmaatschap?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, geen enkele reden daarvoor, alleen de expansiedrift van Putin die zich bedreigd voelt door de NAVO op zijn grens.
Dat voelde voor die gek als een bedreiging.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welke expansiedrift van de NAVO? Je bedoelt die landen die zichzelf hebben aangemeld voor lidmaatschap?
Als Rusland die landen in de tweede helft van de vorige eeuw beter had behandeld, waren de betrekkingen nooit zo verzuurd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat voelde voor die gek als een bedreiging.
Rusland of de USSR, zit verschil tussen, ken je geschiedenis.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als Rusland die landen in de tweede helft van de vorige eeuw beter had behandeld, waren de betrekkingen nooit zo verzuurd.
Maar goed, blijf vooral Kremlin talkingpoints napapegaaien.
Dan zul je dit wel waarderen:quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, wanneer er iemand totaal gek geworden is zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |