Prima. Doen. Fuck it. Nu lekker principieel doen schiet niet op. De VS doet maar wat water bij de wijn.quote:
Daar hoeven ze niet van die tanden op te schilderen, die grijnst nu al !quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:08 schreef ExTec het volgende:
Die Caesars van Denemarken zien er wel heel tof uit. Mooier dan de vanilla die FR levert.
[ afbeelding ]
Klinkt apart inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook totaal niet slim natuurlijk... Als eerste, alle munitie, brandstof en reservedelen met de lift of de trap op slepen...![]()
Daarnaast heb ik al eens uitgelegd hier dat je je luverd nooit op het te verdedigen asset zet maar eigenlijk altijd ervoor.
Frankrijk gaat nu mogelijk Leclercs leveren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland valt daarmee niet over de streep te trekken, die spelen andere spelletjes.
Die Europese geopolitieke soevereiniteit blijkt echt een fata morgana. Veel verder dan enorm gênant stuntelen ten tijde van zo'n gigantische beproeving als deze oorlog komen veel hoofdrolspelers niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dan komt er vast wel weer een ander excuus
Wat valt de toezegging van Frankrijk weer tegen zeg. Na GB de grootste militaire macht van Europa. En dan kom je hier mee aankakken.quote:
Prima tank idd. Zijn er wel inmiddels al meer dan 40 kapotgeschoten of buitgemaakt in Oekraine (inclusief 10 van de geupgrade variant, T-90M).quote:
Die komt voor de 2de keer de aanvalsplannen van rus brengen. Nice.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Bill Burns was vorige week in UA
Ja daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die komt voor de 2de keer de aanvalsplannen van rus brengen. Nice.
Die hebben ze weken geleden al toegezegd. Dit is een beetje chaotisch overzicht.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat valt de toezegging van Frankrijk weer tegen zeg. Na GB de grootste militaire macht van Europa. En dan kom je hier mee aankakken.
Ja, dit viel me vandaag ook op. Heeft het Kremlin hem in de zak?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Vreemde omswung van de ooit zo geliefde adviseur van Zelensky Arestovich.
Insiders menen dat Arestovich graag de positie van president overneemt.
Hij heeft een dagelijk TV en YT interview over de oorlog.
Ik weet niet op welk gebouw het staat maar misschien willen ze iets verdedigen dat er achter ligt? Moskou is een heel grote stad, kan me voorstellen dat als je het Kremlin wil verdedigen je dat neit alleen buiten de stad doet maar ook een ring binnen de stad hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook totaal niet slim natuurlijk... Als eerste, alle munitie, brandstof en reservedelen met de lift of de trap op slepen...![]()
Daarnaast heb ik al eens uitgelegd hier dat je je luverd nooit op het te verdedigen asset zet maar eigenlijk altijd ervoor.
Alle ogen zijn nu gericht op de laffe houding van Scholz maar Frankrijk laat het gewoon ook serieus af weten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die hebben ze weken geleden al toegezegd. Dit is een beetje chaotisch overzicht.
Hij heeft ook ooit gezegd dat als Oekraïne zich bij Rusland voegt ze een leger hebben die met gemak heel Europa kan innemen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, dit viel me vandaag ook op. Heeft het Kremlin hem in de zak?
Absoluut foute reactie, je speelt precies de Russen in de kaart, dit soort EU uit elkaar spelende spelletjes komen van de Russische dienst.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Alle ogen zijn nu gericht op de laffe houding van Scholz maar Frankrijk laat het gewoon ook serieus af weten.
Nee, want Frankrijk heeft een kleinere economie dus ze mogen dat doen Tenminste, dat gaf iemand laatst aan in deze reeks.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Alle ogen zijn nu gericht op de laffe houding van Scholz maar Frankrijk laat het gewoon ook serieus af weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |