abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:46:20 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207623669
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat er bij een boel Duitsers speelt is de ingebakken schaamte over WOII en de angst weer een dergelijke fout te maken. Plus natuurlijk nog een beetje de naïve droom dat na de Koude Oorlog eindelijk de ewige vrede was aangebroken.
Terwijl juist de Duitsers heel goed weten wat er gaat gebeuren als je niet ingrijpt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:47:00 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207623682
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Reen onredelijke eis lijkt me. Je laat een inbreker ook niet houden wat hij gestolen heeft.
Jamaar als je het hem niet laat houden komt ie misschien terug :'( Misschien ook alvast maar een extra TV bestellen om hem tevreden te houden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:48:49 #53
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_207623706
Zouden de Duitse tanks voor Oekraïne wel effectief zijn? Die komen met zoveel strings attached dat de Russen de strings uit Berlijn maar hoeven te volgen om ze te vinden..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_207623720
De kern van de zaak is dat we niet durven in te grijpen omdat Rusland kernwapens heeft. Was dat niet het geval, dan was het allang afgelopen geweest.

Kallas heeft gelijk: we moeten hier een streep trekken. Als Rusland hiermee weg komt, zal dat op lange termijn alleen nog maar tot meer ellende leiden.
pi_207623723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:44 schreef Simmertje het volgende:
Tja, pacifisme leuk ideaal in vredestijd maar natuurlijk een illusie zolang er nog steeds landen zijn die aan landjepik doen. Zelfs Japan komt er op terug omdat ze ook wel inzien dat het niet meer houdbaar is met agressieve buren als Noord-Korea en China.
Maar het is ook wel belachelijk dat je ineens een putin lover bent die graag oekrainse vrouwen verkracht wilt zien als je oproept tot onderhandelen.
pi_207623737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Maar het is ook wel belachelijk dat je ineens een putin lover bent die graag oekrainse vrouwen verkracht wilt zien als je oproept tot onderhandelen.
Waarom? Onderhandelen betekent grondgebied afstaan, en we weten wat er in die gebieden gebeurt: genocide en misdaden tegen de menselijkheid.

Dus in die zin is oproepen tot onderhandelen indirect wel degelijk genocide faciliteren.
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:53:34 #57
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207623757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Onze Franse vrienden verklaren iedere paar weken weer dat ze "overwegen" om Leclerc's te sturen.
Maar als je geen Duitsland heet kom je daarmee weg.
Het verschil is dat zowel UK als FR, IT en SE net zo goed, eigenlijk precies genoeg tanks hebben geproduceerd voor eigen gebruik. Dus zowel van UK, FR, SE, IT vragen om tanks te leveren, vraag je direct of ze op hun eigen spul interen. Zowel die engelse als franse tanks hebben nooit significante export gehad. IT en SE gewoon 0 export.

En daar staat tegenover de leopard families van tanks, waarvan er meer zijn geëxporteerd dan duitsland zelf heeft.

En het begint te vervelen hoe vaak dit blijkbaar herhaalt moet worden:

quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
No offence hé, maar het moet blijkbaar vertelt blijven worden: als polen door haar gekochte tanks doorschuift, kost het duitsland geen cent.
Dit soort plaatsvervangende excuses zoeken voor scholtz mbt zijn wanstaltige gedrag is bedroevend. Iedereen is blij als DE simpelweg goedkeurt dat tanks doorgeschoven mogen worden. Of DE zelf tanks levert is op dit punt nice to have.
pi_207623772
quote:
Natuurlijk is overdreven en zullen ook veel anonieme droeftoeters zijn op social media. Maar ik vraag mij wel oprecht af wat na bijna een jaar oorlog deze mensen drijft om nog steeds dezelfde mening te hebben. Het is nu toch wel gebleken dat onderhandelen met Rusland onmogelijk is. Wat wil je bereiken met het stoppen van leveren van wapens? Denk je nou echt dat Rusland dan stopt?
pi_207623788
quote:

[..]
Dat is nou eenmaal de consequentie van toegeven aan slap geneuzel over "vredesbesprekinigen". Zeker de EU, waarin we zaken als mensenrechten, vrijheid en democratie toch erg belangrijk vinden, zou er daarom niet zomaar aan moeten toegeven. Want dan zouden we dus eigenlijk zeggen dat we geen fuck geven om de mensen die geen andere keuze hebben dan moeten leven in de Ruzland bezette gebieden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207623789
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:54 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Natuurlijk is overdreven en zullen ook veel anonieme droeftoeters zijn op social media. Maar ik vraag mij wel oprecht af wat na bijna een jaar oorlog deze mensen drijft om nog steeds dezelfde mening te hebben. Het is nu toch wel gebleken dat onderhandelen met Rusland onmogelijk is. Wat wil je bereiken met het stoppen van leveren van wapens? Denk je nou echt dat Rusland dan stopt?
Wisselende motieven denk ik. Naïeve gebroken geweertje-wereldverbeteraars, mensen die gewoon goedkope peut willen, anti WEF-wappies en zo nog wat.
pi_207623836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Waarom? Onderhandelen betekent grondgebied afstaan, en we weten wat er in die gebieden gebeurt: genocide en misdaden tegen de menselijkheid.

Dus in die zin is oproepen tot onderhandelen indirect wel degelijk genocide faciliteren.
Omdat als iemand van mening is dat onderhandelen een betere strategie is ze niet willen dat iemand wordt verklacht of dat Vladimir zo een geweldige leider is, ze zijn van mening dat de ellende beter op een andere manier opgelost kan worden.
pi_207623861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Omdat als iemand van mening is dat onderhandelen een betere strategie is ze niet willen dat iemand wordt verklacht of dat Vladimir zo een geweldige leider is, ze zijn van mening dat de ellende beter op een andere manier opgelost kan worden.
Waarom moet er onderhandeld worden over een totale terugtrekking van Rusland uit Oekraïne? Daar zijn toch helemaal geen onderhandelingen voor nodig?
pi_207623877
quote:

[..]
Maar de vraag hoe wordt nooit beantwoord
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:01:40 #64
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207623918
quote:

[..]
Rusland is Oekraïne vanuit alle hoeken binnengevallen d.m.v. een volledige invasie. Zonder enig overleg en dialoog met het westen (en op een moment dat wij nog geen enkele wapens hadden gestuurd).

Waar is de hoop op gebaseerd dat Rusland nu te stoppen is d.m.v. dialoog?
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:04:43 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207623932
quote:

[..]
Met dat onderhandelen wordt vaak bedoeld, maar niet expliciet uitgesproken, dat Oekraïne simpelweg grondgebied moet opofferen in de hoop dat de gasrekening weer omlaag gaat (anders gezegd: het boeit me niet wat er in Oekraine gebeurt maar IK wil er geen last van hebben). Verder kan je je afvragen wat het voor zin heeft om te onderhandelen met een notoir onbetrouwbare onderhandelingspartner als het Rusland van Poetin, wanneer je het resultaat van die onderhandelingen niet militair kan afdwingen. En als je dat wel militair kan afdwingen, waarom zou je dan überhaupt onderhandelen?

Laten we dus maar eens beginnen met uitleggen wat er precies bedoeld wordt met onderhandelen, wat de uitkomst van die onderhandelingen waard is, en hoe je ervoor gaat zorgen dat diezelfde uitkomsten gerespecteerd worden.
Huilen dan.
pi_207623937
quote:

[..]
Maar dat is wel het gevolg van die onderhandelingen. Dat kan je toch niet los van elkaar zien?

Laten we het eens omdraaien. Wat stel jij voor? Het hoofd buigen voor Rusland? En dan?
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:05:22 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207623941
Dju. Dubbel.
Huilen dan.
pi_207623945
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef nixxx het volgende:
Zouden de Duitse tanks voor Oekraïne wel effectief zijn? Die komen met zoveel strings attached dat de Russen de strings uit Berlijn maar hoeven te volgen om ze te vinden..
De Duitse tanks zijn ontworpen om de confrontatie aan te gaan met Russische tankformaties. Dus op dat punt is het een ja.

Waar ze wel mee moeten oppassen is dat ze niet echt effectief zijn in stedelijke gebieden. Iets wat Turkije ook al ervaren heeft met operatie Euphrates Shield bij el-Bab. De Turken gaven de Duitsers de schuld maar lang geleden was hun al verteld waar deze voor bedoelt was.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:06:26 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207623960
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Met dat onderhandelen wordt vaak bedoeld, maar niet expliciet uitgesproken, dat Oekraïne simpelweg grondgebied moet opofferen in de hoop dat de gasrekening weer omlaag gaat (anders gezegd: het boeit me niet wat er in Oekraine gebeurt maar IK wil er geen last van hebben). Verder kan je je afvragen wat het voor zin heeft om te onderhandelen met een notoir onbetrouwbare onderhandelingspartner als het Rusland van Poetin, wanneer je het resultaat van die onderhandelingen niet militair kan afdwingen. En als je dat wel militair kan afdwingen, waarom zou je dan überhaupt onderhandelen?

Laten we dus maar eens beginnen met uitleggen wat er precies bedoelt met onderhandelen, wat de uitkomst van die onderhandelingen waard is, en hoe je ervoor gaat zorgen dat diezelfde uitkomsten gerespecteerd worden.
Goede post.
pi_207623966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:01 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Maar de vraag hoe wordt nooit beantwoord
Dit dus. Deze vraag wordt al sinds 24-2-2022 niet beantwoord. Heel moeilijk om daar even over na te denken zou het niet moeten zijn, lijkt me.
pi_207623972
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:05 schreef HSG het volgende:

[..]
De Duitse tanks zijn ontworpen om de confrontatie aan te gaan met Russische tankformaties. Dus op dat punt is het een ja.

Waar ze wel mee moeten oppassen is dat ze niet echt effectief zijn in stedelijke gebieden. Iets wat Turkije ook al ervaren heeft met operatie Euphrates Shield bij el-Bab. De Turken gaven de Duitsers de schuld maar lang geleden was hun al verteld waar deze voor bedoelt was.
Zijn er tanks die wel geschikt zijn voor de stedelijke gebieden?
pi_207624000
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit dus. Deze vraag wordt al sinds 24-2-2022 niet beantwoord. Heel moeilijk om daar even over na te denken zou het niet moeten zijn, lijkt me.
Rusland moet zich terugtrekken uit de Oekraïne, inclusief de Krim en de Donbass, of Oekraïne houdt op te bestaan. Meer smaken zijn er niet. Er valt niets te onderhandelen.

Als je nu akkoord gaat met het afstaan van de Krim en die andere oblasten, dan komt Rusland over een paar jaar de rest wel halen.
pi_207624001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Enkel als je er tegelijkertijd ook infanterie en ander spul bij gebruikt.
pi_207624005
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zij weten zelf het antwoord wel maar durven ze niet uit te spreken. Putin heeft aangegeven alleen te onderhandelen als Oekraïne alle provincies afstaat die zij nu bezetten. Durf dan ook gewoon eerlijk te zijn dat je dit als oplossing ziet i.p.v. Er ZiJn OoK aNdErE mAniErEn.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:10:19 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207624013
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Beiden partijen willen niet onderhandelen. Putin wil geen consessie doen en Oekraïne wil alles terug wat Rusland ingenomen heeft.
Ik hoop ook dat Zelensky in zal zien dat hij vermoedelijk nooit alles terug gaat winnen wat hij verloren heeft en uiteindelijk beter af is met onderhandelingen wanneer hij een beetje sterk staat. Nu is het daarvoor echter nog te vroeg, maar als Oekraïne uiteindelijk met een sterk nationaal gevoel zich weet te definieren als Europese, Westerse natie en toegang krijgt de NAVO en later EU, dan heeft Oekraïne gewonnen,ook al is het dan wat kwijt. Rusland is losgekoppeld van de Westerse economie en verworden tot paria in de Westerse wereld , we zijn minder afhankelijk van Russische fossiele brandstof, de NAVO is hechter en groter, de militaire aanwezigheid en tolerantie daarvoorvan Europese landen is toegenomen. Rusland is sowieso de grote verliezer.

We kunnen uiteindelijk niet tot in lengte van jaren wapens blijven leveren voor wat perifere gebieden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207624039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:03 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Rusland is Oekraïne vanuit alle hoeken binnengevallen d.m.v. een volledige invasie. Zonder enig overleg en dialoog met het westen (en op een moment dat wij nog geen enkele wapens hadden gestuurd).

Waar is de hoop op gebaseerd dat Rusland nu te stoppen is d.m.v. dialoog?
Ik denk niet dat ze op die manier te stoppen waren.
Ik ben alleen van mening dat het oproepen tot onderhandelen je niet ineens tot een pro putin marionet maakt.

Uiteindelijk zal de oorlog pas stoppen als 1 van de beide partijen totaal verslagen is of ze tot een onderhandeling komen, maar daar is de tijd nu nog niet rijp voor.
pi_207624040
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik hoop ook dat Zelensky in zal zien dat hij vermoedelijk nooit alles terug gaat winnen wat hij verloren heeft en uiteindelijk beter af is met onderhandelingen wanneer hij een beetje sterk staat. Nu is het daarvoor echter nog te vroeg, maar als Oekraïne uiteindelijk met een sterk nationaal gevoel zich weet te definieren als Europese, Westerse natie en toegang krijgt de NAVO en later EU, dan heeft Oekraïne gewonnen,ook al is het dan wat kwijt. Rusland is losgekoppeld van de Westerse economie en verworden tot paria in de Westerse wereld , we zijn minder afhankelijk van Russische fossiele brandstof, de NAVO is hechter en groter, de militaire aanwezigheid en tolerantie daarvoorvan Europese landen is toegenomen. Rusland is sowieso de grote verliezer.

We kunnen uiteindelijk niet tot in lengte van jaren wapens blijven leveren voor wat perifere gebieden.
Mja, de mensen die daar wonen... Ik ben liever niet de persoon die ze moet vertellen dat ze pech hebben en voortaan onder de Moskouse dictatuur vallen.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:12:42 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207624047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:10 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoop ook dat Zelensky in zal zien dat hij vermoedelijk nooit alles terug gaat winnen wat hij verloren heeft en uiteindelijk beter af is met onderhandelingen.
Hoezo dat? Wanneer Rusland implodeert doordat Putin dood is of de treinen niet meer rijden of de mensen niet meer betaald worden dan implodeert ook hun oorlogsmachine.
pi_207624052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:11 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze op die manier te stoppen waren.
Ik ben alleen van mening dat het oproepen tot onderhandelen je niet ineens tot een pro putin marionet maakt.

Uiteindelijk zal de oorlog pas stoppen als 1 van de beide partijen totaal verslagen is of ze tot een onderhandeling komen, maar daar is de tijd nu nog niet rijp voor.
Misschien geen pro Putin, maar je stemt dan wel in dat een land zomaar een paar provincies mag afpakken van een ander land. Beetje tegenstrijdig als pacifist.
pi_207624059
quote:

[..]
Tanks met snelvuurkanonnen. De Russen hebben er een

De ZSU-23-4 Shilka. Was ook al erg effectief in de bergen van Afghanistan. Het is een antiluchtdoelgeschut maar kan enorm vernietigend in steden zijn. Schiet 3,400-4,000 projectielen per minuut af.
pi_207624069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hoezo dat? Wanneer Rusland implodeert doordat Putin dood is of de treinen niet meer rijden of de mensen niet meer betaald worden dan implodeert ook hun oorlogsmachine.
Ik betwijfel of we daar op kunnen wachten. Rusland gaat niet uit zichzelf stoppen. Het is een militaire vernedering, of onderhandelingen.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:14:55 #84
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207624071
quote:

[..]
Rusland heeft de Terminator 2 tank

En Israel komt met de Carmel tank:

[ Bericht 8% gewijzigd door slashdotter3 op 19-01-2023 11:28:48 ]
pi_207624085
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Misschien geen pro Putin, maar je stemt dan wel in dat een land zomaar een paar provincies mag afpakken van een ander land. Beetje tegenstrijdig als pacifist.
En je geeft het signaal af dat je het hoofd buigt zodra er wordt gedreigd met inzet van kernwapens voor offensieve doeleinden.

Die boodschap zal in Peking en Pyongyang niet gemist worden.
pi_207624086
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Beiden partijen willen niet onderhandelen. Putin wil geen consessie doen en Oekraïne wil alles terug wat Rusland ingenomen heeft.
putler wil dus niet onderhandelen, want wat van ukraïne is, is gejat door putler.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:17:01 #87
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207624095
quote:

[..]
De Merkava's van Israël zijn, na de eerste generatie, meer geschikt gemaakt voor urban warfare.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:17:17 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207624099
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mja, de mensen die daar wonen... Ik ben liever niet de persoon die ze moet vertellen dat ze pech hebben en voortaan onder de Moskouse dictatuur vallen.
Dat vinden die mensen overwegend prima, het zijn veelal etnische Russen die de voorkeur geven aan Moskou. Dat is een beetje een ongemakkelijke waarheid en op zich geen reden voor afscheiding maar als dat zou gebeuren is het niet zo dat de bevolking daar zich verschrikkelijk zou voelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207624108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat vinden die mensen overwegend prima, het zijn veelal etnische Russen die de voorkeur geven aan Moskou. Dat is een beetje een ongemakkelijke waarheid en op zich geen reden voor afscheiding maar als dat zou gebeuren is het niet zo dat de bevolking daar zich verschrikkelijk zou voelen.
Ik zie graag een bron voor deze bewering.

Tot nu toe zie ik in elk dorp dat door Oekraïne wordt bevrijd, feestende mensen.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:21:31 #90
6484 ExTec
pi_207624136
quote:
Die CV90 is waarschijnlijk de beste IFV die er op dit moment bestaat.
pi_207624138
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:13 schreef HSG het volgende:

[..]
Tanks met snelvuurkanonnen. De Russen hebben er een

De ZSU-23-4 Shilka. Was ook al erg effectief in de bergen van Afghanistan. Het is een antiluchtdoelgeschut maar kan enorm vernietigend in steden zijn. Schiet 3,400-4,000 projectielen per minuut af.
Dat waren de FlaKs van de nazi's ook. Origineel een luchtdoelgeschut, maar onder een kleinere hoek een prima 'atjerie' kanon.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:21:47 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207624142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn en ik vind ook dat we daar nu nog naar moeten streven. Daarom ben ik ook voor het leveren van veel een zware wapens. Er bestaat echter een behoorlijke kans dat de Krim niet kan worden terugveroverd. Blijf je dan nog jaren in oorlogsstand en jaag je jonge mannen door de gehaktmolen of kies je eieren voor je geld en trek je je op aan de EU.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207624194
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:44 schreef Simmertje het volgende:
Tja, pacifisme leuk ideaal in vredestijd maar natuurlijk een illusie zolang er nog steeds landen zijn die aan landjepik doen. Zelfs Japan komt er op terug omdat ze ook wel inzien dat het niet meer houdbaar is met agressieve buren als Noord-Korea en China.
"Pacifisme" is altijd al een beweging geweest voor mensen die de realiteit niet onder ogen willen zien.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207624196
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat waren de FlaKs van de nazi's ook. Origineel een luchtdoelgeschut, maar onder een kleinere hoek een prima 'atjerie' kanon.
En zeer effectief tegen tanks.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:24:16 #95
6484 ExTec
pi_207624198
quote:

[..]
Nee.

Je kunt hooguit wat spul erop doen, extra bepantsering oid, maar met een metal doos door smalle straten gaan is altijd een recept voor nare dingen.
pi_207624202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik durf er wel een kratje duur Belgisch bier op te zetten dat de vlaggen uitgaan op het moment dat Oekraïne Mariupol binnenrijdt.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:24:22 #97
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207624203
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zie graag een bron voor deze bewering.

Tot nu toe zie ik in elk dorp dat door Oekraïne wordt bevrijd, feestende mensen.
https://www.bbc.com/news/world-europe-26598832
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207624228
quote:
Dit was een sham referendum, Einstein :')
pi_207624230
quote:
Dat was een "referendum", geen referendum. ;)
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:28:03 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207624276
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee.

Je kunt hooguit wat spul erop doen, extra bepantsering oid, maar met een metal doos door smalle straten gaan is altijd een recept voor nare dingen.
Met mijn metalen doos uit Japan rij ik ook regelmatig door smalle straten in steden.

Tot nu toe goed weggekomen dus 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')