Wie zijn daar ook alweer hem herken ikquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ik moet soms bij die 2 aan die 2 denken
Sharonquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee charlotte of hoe die tsunamimeid ook weer heette
volg haar op instagram hahaquote:
hij mag er wel in blijven van mijn en iedereen praat over exen hij heeft goeie klap gehad snap hem welquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou lekker zijn Danny dr uit
Karma Gozer
had je maar je snavel dicht moeten houden over je ex Blaazer
ghhu ghu ghu
Hallon weet iemand dit?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Chelsea zegt: "en dan moeten we ook nog een uur wachten straks"
Waarop eigenlijk?
ik was er vorige week niet echt savonds ivm bingo. dus weet niet of ik t mee heb gekregenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Hallon weet iemand dit?
En wanneer maakte ze vorige week de nominaties bekent?
oh okequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blazer ofzo. eoa zgn beroemdheid. ken ook alleen maar haar naam omdat ik soms op forums lees
ze gaan mensen uit de groep uit beeldenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan hints doen....je verwacht het niet...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:20 schreef Lux069 het volgende:
[..]och jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:20 schreef Lux069 het volgende:
[..]heeft periode in goede tijden slechten tijden gespeelt en nu maakt ze fotos bijna naakt voor instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Chelseaquote:
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.quote:
Robquote:
ja en het was nog niet zolang geleden en geloof dat hij en gaby het ook over kinderen hadden vertelde hij vanmiddagquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.
Danny heeft dit nog niet verwerkt.
Dus als hij huilt, daarom.
yesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob is dat met die krukken? die had het net wel goed dat Chelsea de aanstichtster is met het drukke gedoe
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob is dat met die krukken? die had het net wel goed dat Chelsea de aanstichtster is met het drukke gedoe
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
engie is te goed in dit spelletje
yep helemaal met je eensquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Daarom zou het mooi zijn als we haar zaterdag uitzwaaien
welk spelletje?hahahaquote:
oh hier deed suzi hints met smiliesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welk spelletje?hahaha
wat zijn de slaapkamer indelingen eigenlijk, heb dat nog niet echt goed meegekregen
Slaapkamerindelingquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh hier deed suzi hints met smilies
en engie had ze gelijk geraden
Een maand ? Misschien is DaDa dan de vader ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny heeft een relatie met haar gehad, tijdens deze relatie is ze vreemd gegaan met een collega van hem. Een maand nadien is ze zwanger van hem.
Danny heeft dit nog niet verwerkt.
Dus als hij huilt, daarom.
Zou mij niks verbazenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een maand ? Misschien is DaDa dan de vader ?
bedankt even overnemen van jequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Slaapkamerindeling
Danny
Ali
Chayron
Jolien
Lindsey
Charlotte
Chelsea
Rob
Bart
Michelangelo
Ilse
Jayson
Aliquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
vermoed van wel![]()
ik zeg fijne avond, misschien kom ik later nog maar weet niet zeker![]()
see you laterquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
vermoed van wel![]()
ik zeg fijne avond, misschien kom ik later nog maar weet niet zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |