Knap hoor, sterke comeback welquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lol. Volgens mij is het voor jou veel meer een potje Call of Duty. De manier waarop je naar dit conflict kijkt.
Het conflict escaleert steeds meer door wapenleveranties en Rusland mag niet winnen waardoor uiteindelijke inmenging van de Navo onvermijdelijk is. Met als gevolg dat de Nederlandse bevolking blootgesteld wordt aan WW3 en dus uiteindelijk inzet van kernwapens.quote:
Wat is je altenatief? Oekraïne niet steunen, zodat Rusland wint?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het conflict escaleert steeds meer door wapenleveranties en Rusland mag niet winnen waardoor uiteindelijke inmenging van de Navo onvermijdelijk is. Met als gevolg dat de Nederlandse bevolking blootgesteld wordt aan WW3 en dus uiteindelijk inzet van kernwapens.
Oh Noeks! Ze zijn er weer..quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het conflict escaleert steeds meer door wapenleveranties en Rusland mag niet winnen waardoor uiteindelijke inmenging van de Navo onvermijdelijk is. Met als gevolg dat de Nederlandse bevolking blootgesteld wordt aan WW3 en dus uiteindelijk inzet van kernwapens.
Wat zou voor de hand liggen?quote:
Macron kan theoretisch lullen wat hij wil, als Poetin zo dom is Nederland aan te vallen (echt, laat me niet lachen) dan gaat het helemaal los tussen NAVO en Rusland. Wat Macron nu ook zegtquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou voor de hand liggen?
We gaan serieus naar een enorm conflict toe, terecht overigens, maar Nederland kan zich niet permitteren om een voortrekkersrol te spelen hierin. Er wordt te makkelijk gedacht dat een aanval van de Russen op een klein land als Nederland automatisch zou leiden tot artikel 5.
Macron is volstrekt helder geweest over de inzet van Franse kernwapens: dat gebeurt alleen bij een aanval op Frankrijk zelf. Artikel 5 van de NAVO wordt vloeibaar als de risico's en gevolgen te groot worden
Bestaan er geen applicaties die beelden van kaarten waar de oorlog zich afspeelt kunnen doorgronden om zodoende betrouwbare inschattingen te maken ipv dit gegok?quote:
Ja, wat maakt ons dat land uit. Er zijn momenteel meerdere oorlogen op de aardbol waar we ook niet wakker van liggen. Het westen heeft helemaal niks met dit conflict te maken, en zijn erg gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat is je altenatief? Oekraïne niet steunen, zodat Rusland wint?
Wel steunen, maar niet vooraan staan en zo'n publieke rol opeisen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat is je altenatief? Oekraïne niet steunen, zodat Rusland wint?
Net zoals alle diplomatieke steun die Nederland ontving toen mh17 eruit werd geschoten? We zien toch wat voor helden de Fransen en Duitsers zijn, en op USA kunnen we niet blijven rekenen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:46 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Macron kan theoretisch lullen wat hij wil, als Poetin zo dom is Nederland aan te vallen (echt, laat me niet lachen) dan gaat het helemaal los tussen NAVO en Rusland. Wat Macron nu ook zegt
We hebben er wel mee te maken natuurlijk, maar onze rol is uitgespeeld gezien het hoge niveau waarop het nu gespeeld (gaat) wordt(en).quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ja, wat maakt ons dat land uit. Er zijn momenteel meerdere oorlogen op de aardbol waar we ook niet wakker van liggen. Het westen heeft helemaal niks met dit conflict te maken, en zijn erg gevaarlijk bezig.
Oh noes, de noeksquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net zoals alle diplomatieke steun die Nederland ontving toen mh17 eruit werd geschoten? We zien toch wat voor helden de Fransen en Duitsers zijn, en op USA kunnen we niet blijven rekenen.
Grenzeloos dom en naïeve om zo te denken, je hebt het over potentieel honderdduizend kankerpatiënten en doden en gigantisch ellende.
Ik ken jou als een redelijk volwassen user over het algemeen.quote:
Ik ken ze niet iig.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
Bestaan er geen applicaties die beelden van kaarten waar de oorlog zich afspeelt kunnen doorgronden om zodoende betrouwbare inschattingen te maken ipv dit gegok?
Jij doet net alsof ik daar op zit te wachten. En MH17 is een geheel andere kwestie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net zoals alle diplomatieke steun die Nederland ontving toen mh17 eruit werd geschoten? We zien toch wat voor helden de Fransen en Duitsers zijn, en op USA kunnen we niet blijven rekenen.
Grenzeloos dom en naïeve om zo te denken, je hebt het over potentieel honderdduizend kankerpatiënten en doden en gigantisch ellende.
Ik zag wel youtube filmpjes van software die gebruikt wordt om tanks/artillerie/etc te herkennen die gecamoufleerd zijn. Vandaar dat ik het dacht.quote:
Ik vind dat aardig (extreem, bijzonder én totaal) ondenkbaar ja.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken jou als een redelijk volwassen user over het algemeen.
Maar vanwaar zo grappig doen over zo'n zwaar middel waar het zeker niet meer ondenkbaar van is dat deze ingezet gaat worden?
Coping mechanisme.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken jou als een redelijk volwassen user over het algemeen.
Maar vanwaar zo grappig doen over zo'n zwaar middel waar het zeker niet meer ondenkbaar van is dat deze ingezet gaat worden?
Rusland is ook écht van plan om Nederland op z'n plek te zetten omdat Rutte wat op de Russische televisie heeft gezegdquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik daar op zit te wachten. En MH17 is een geheel andere kwestie.
En ja, als Nederland een bommenregen van Rusland krijgt, kernwapen of niet, dan is het 100% oorlog tussen de NAVO en Rusland.
Dat zo kunnen, maar dat weten we helemaal niet omdat zich nog nooit zo'n situatie heeft voorgedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij doet net alsof ik daar op zit te wachten. En MH17 is een geheel andere kwestie.
En ja, als Nederland een bommenregen van Rusland krijgt, kernwapen of niet, dan is het 100% oorlog tussen de NAVO en Rusland.
En dan laat Poetin Nederland met rust als WO3 uitbreekt?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel steunen, maar niet vooraan staan en zo'n publieke rol opeisen.
De Nederlandse rol en macht is veel en veel groter dan menig 1 denkt. Dat heeft alles te maken met slechts 1 bedrijf dat de spil is de machtspolitiek in de moderne wereld van communicatie, A.I. etc. namelijk ASML.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben er wel mee te maken natuurlijk, maar onze rol is uitgespeeld gezien het hoge niveau waarop het nu gespeeld (gaat) wordt(en).
Men is wel bezig om een soort van AI te ontwikkelen die dingen "herkent" maar dat staat iig hier in Nederland nog in de kinderschoenen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zag wel youtube filmpjes van software die gebruikt wordt om tanks/artillerie/etc te herkennen die gecamoufleerd zijn. Vandaar dat ik het dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |