Heerlijk, fijne vakantie!quote:Op zondag 22 januari 2023 19:50 schreef foodlover het volgende:
Gisteren pizza vijf kazen, vanmiddag bij Freixenet geweest, straks ergens wat tapas in Sitges. We zijn onderweg, morgen in Barcelona inschepen voor weekje cruise.
Voor nu prima op zondag rond lunchtijd. De recensies op Ome Googel zijn verder nog niet echt geweldg.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nice!Goed filiaal?
Ik morgen ook weer gezond maar jij op zich vandaag ook al.
Heh, wat vervelend nouquote:Op zondag 22 januari 2023 21:33 schreef Kanaroe het volgende:
Onverwacht vanavond uitgenodigd bij mijn moeder en daar een enorme chinees indische rijsttafel van het lokale Chin. Ind. Spec. Rest. verorberd.
Zit tot de nok toe vol met heerlijkheden en heb nog een paar bakjes mee naar huis genomen, lekker morgen kliekjes eten
Veel plezier!quote:Op zondag 22 januari 2023 19:50 schreef foodlover het volgende:
Gisteren pizza vijf kazen, vanmiddag bij Freixenet geweest, straks ergens wat tapas in Sitges. We zijn onderweg, morgen in Barcelona inschepen voor weekje cruise.
Goede reis en fijne cruise gewenst!quote:Op zondag 22 januari 2023 23:04 schreef foodlover het volgende:
Tapas werd andersPan de cristal (soort opgeblazen ballon brood) daarna voor mij weer (goede) pizza tomaat kaas champignons erbij witte wijn uit de Penedés en sterke koffie na. Morgen heul vroeg naar haven Barcelona in verband met milieu restricties auto
denk ontbijtje aan de Ramblas en struikelen we daarna terug richting cruisehaven voor inscheping.
quote:Op zondag 22 januari 2023 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nice!Goed filiaal?
Ik morgen ook weer gezond maar jij op zich vandaag ook al.
[..]Yeah
![]()
Ik hoop dat ik je niet teleurstel!
Duimpje omhoog vanwege je nostalgische gevoelens, eet lekker straksquote:Op maandag 23 januari 2023 14:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Als kind kreeg ik bij mijn opa en oma macaroni met smac, prei, ui en ketchup.
Gewoon zin in vanavond, nostalgie voer.
Yeahquote:Op maandag 23 januari 2023 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is lekkerWel echt groot. De volgende keer maar 1 delen met mijn man.
Dat heb ik met Gelderse worst, kaas en ketjapquote:Op maandag 23 januari 2023 14:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Als kind kreeg ik bij mijn opa en oma macaroni met smac, prei, ui en ketchup.
Gewoon zin in vanavond, nostalgie voer.
Net 2 borden op. Veel te veel gegeten natuurlijk. Zo maar even aan de wandel om de spijsvertering wat op gang te brengen. Dit moet ik niet te vaak eten, maar het was lekker!quote:Op maandag 23 januari 2023 17:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Gelderse worst, kaas en ketjap![]()
[ afbeelding ]
Kregen we al sinds de jaren 70 zo nu en dan voorgezet, van moeders.
Mijn broer at het dan met ketchup, ipv ketjap.
Lekker!quote:Op maandag 23 januari 2023 17:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Gelderse worst, kaas en ketjap![]()
[ afbeelding ]
Kregen we al sinds de jaren 70 zo nu en dan voorgezet, van moeders.
Mijn broer at het dan met ketchup, ipv ketjap.
Lekker gegeten, een volle buik en het gevoel van vroeger.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Net 2 borden op. Veel te veel gegeten natuurlijk. Zo maar even aan de wandel om de spijsvertering wat op gang te brengen. Dit moet ik niet te vaak eten, maar het was lekker!
quote:Op maandag 23 januari 2023 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het zelf gepaneerde en gekruide schnitzels en daarbij buffalo wings van bloemkoolroosjes, maar dan niet vegan. Dus ik maak het met kookroom i.p.v. amandelmeel en bestrijk ze met een mix van gewone boter en Thaise shiracha saus en zonder het avocado-koriandermengsel.
Helemaal waar!quote:Op maandag 23 januari 2023 17:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker gegeten, een volle buik en het gevoel van vroeger.
Hoe mooi kan eten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |