Poe ik weet lang niet alles meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Waar bestond dit diner uit?
Vanwege Chinees Nieuwjaar?quote:
Nee, had er nog in de vriezerquote:Op zondag 22 januari 2023 11:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vanwege Chinees Nieuwjaar?
Vanochtend vroeg kwark en een sinaasappel
Nu twee kaiserbroodjes met mayo, spek, kaas, komkommer en tomaat
[ afbeelding ]
Voor mij is dit een droom op dit moment. Moet weer een paar kilootjes kwijt. Groentesoepje, aardappeltjes met wat veldsla. Dessert: appeltje en een banaan.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:36 schreef marc0871 het volgende:
Aardappels schillen voor de patatjes.
Frikandellen een open ruggetje geven.
Uitje snijden.
Mayonaise maken.
Curryketchup maken.
De foto's kennen jullie onderhand wel, he
Als je snel kilootjes kwijt wil laat je het fruit ( suikers!) en de aardappels ( carbs/suikers!) staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Voor mij is dit een droom op dit moment. Moet weer een paar kilootjes kwijt. Groentesoepje, aardappeltjes met wat veldsla. Dessert: appeltje en een banaan.
Oh? Ik dacht dat aardappels zonder jus geen dikmakers waren. En dat een appel en een banaan per dag gezond waren, daarom eet ik ze. Pasta is ook al uit den boze, wat moet ik dan? (Ik lust geen melkproducten, behalve kaas, maar dat eet ik wel 's morgens op een volkorenboterham).quote:Op zondag 22 januari 2023 17:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je snel kilootjes kwijt wil laat je het fruit ( suikers!) en de aardappels ( carbs/suikers!) staan.
Gewoon eten, alleen dan wat minder. Of IF doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:47 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat aardappels zonder jus geen dikmakers waren. En dat een appel en een banaan per dag gezond waren, daarom eet ik ze. Pasta is ook al uit den boze, wat moet ik dan? (Ik lust geen melkproducten, behalve kaas, maar dat eet ik wel 's morgens op een volkorenboterham).
Koolhydraten. Wordt omgezet in suiker.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:47 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat aardappels zonder jus geen dikmakers waren. En dat een appel en een banaan per dag gezond waren, daarom eet ik ze. Pasta is ook al uit den boze, wat moet ik dan? (Ik lust geen melkproducten, behalve kaas, maar dat eet ik wel 's morgens op een volkorenboterham).
Klinkt luxe en erg lekkerquote:Op zondag 22 januari 2023 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Poe ik weet lang niet alles meer.
Bij binnenkomst kregen we kroepoek en cassave met wat sausjes.
De amuse was een hoorntje van inkt(vis).
Gang 1 was gepekelde zalm met daikon.
Gang 2 een mousse van gado gado en ingelegde groente.
Gang 3 skrei met zeewier en venkel.
Gang 4 rendang en kalfswang met aardappelmousseline en knolselderij.
Het toetje was een koffiemousse, mascarpone en ik ben vergeten wat voor ijs
Ik had geluncht vandaag bij de nieuwe KFC in Haarlem. 1x Zinger en 1x een filetburgerquote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
4x Zinger burger (kregen 1 meer dan besteld), 1 Filet burger, 6 hotwings (ook gratis) en een snackbox met patat en chicken tenders
Het is jouw schuld dat ik morgen ook een Ultimate speculoos ga halenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Was weer een heerlijke dag met eten.
[ link | afbeelding ]
Bij Starbucks met gebak van gisteren. We zaten alleen dus geen schaamte.
[ link | afbeelding ]
4x Zinger burger (kregen 1 meer dan besteld), 1 Filet burger, 6 hotwings (ook gratis) en een snackbox met patat en chicken tenders
[ link | afbeelding ]
En omdat we toch al slecht bezig waren nog een sundae speculoos en een ultimate speculoos.
Nice!quote:Op zondag 22 januari 2023 18:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had geluncht vandaag bij de nieuwe KFC in Haarlem. 1x Zinger en 1x een filetburger.
Vanavond krieltjes en tijmworstjes.
/morgen weer gezond.
quote:Op zondag 22 januari 2023 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat ik morgen ook een Ultimate speculoos ga halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |