Wel ver, niet afquote:Op woensdag 20 december 2023 17:04 schreef kaas_genieter het volgende:
is iemand al klaar of ver met de kruiswoordpuzzel? ik moet nog maar een aantal maar zit nu toch aardig vast!
ik ben er pas net aan begonnen, maar kon het niet laten om op jou te reageren gezien je nicknamequote:Op woensdag 20 december 2023 17:04 schreef kaas_genieter het volgende:
is iemand al klaar of ver met de kruiswoordpuzzel? ik moet nog maar een aantal maar zit nu toch aardig vast!
Misschien als we allemaal AIVD kerstpuzzel gaan spammen op dit forum, komt het vanzelf hoger in de ranking.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:54 schreef jurjen3000 het volgende:
Ligt het aan mij of is deze pagina opeens veel lastiger te vinden? O.a. via google (waar deze tot voor kort bovenaan kwam bij het zoeken op AIVD kerstpuzzel), komt hij helemaal niet meer naar voren!
welke kaas is nou saai!?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:38 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
ik ben er pas net aan begonnen, maar kon het niet laten om op jou te reageren gezien je nickname
daar kan ik wel even mee helpenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:03 schreef CarloV het volgende:
[..]
Misschien als we allemaal AIVD kerstpuzzel gaan spammen op dit forum, komt het vanzelf hoger in de ranking.
goed zoquote:Op woensdag 20 december 2023 21:11 schreef kaas_genieter het volgende:
[..]
daar kan ik wel even mee helpen
dakenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:12 schreef kaas_genieter het volgende:
zeggen jullie sgarten of sjarten? (scharten)
Helemaal af.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:04 schreef kaas_genieter het volgende:
Same!quote:Op woensdag 20 december 2023 17:04 schreef kaas_genieter het volgende:
Krabben.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:12 schreef kaas_genieter het volgende:
zeggen jullie sgarten of sjarten? (scharten)
en door jouw bericht ben ik er ook maar goed naar gaan kijken en heb 'm nu ook, bedankt!quote:Op donderdag 21 december 2023 23:00 schreef llamalama het volgende:
Bedankt voor de tip, ben erdoor naar 13a gaan kijken die ik nu ook heb.![]()
nu nog even 1a vinden en dan heb ik alle "inkoppertjes".
Wellicht gebeurt dat pas weer wanneer we een nieuw topic hebben.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:54 schreef jurjen3000 het volgende:
Ligt het aan mij of is deze pagina opeens veel lastiger te vinden? O.a. via google (waar deze tot voor kort bovenaan kwam bij het zoeken op AIVD kerstpuzzel), komt hij helemaal niet meer naar voren!
hier ook de junior, gaat al best aardig tot nu toe :-) al ben ik geen fan van al dat scharten..quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:00 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dit jaar weer een halve poging voor de junior puzzel.Dat is pittig genoeg.
1a, 13b, en 26b lijken me de makkelijkste inkoppertjes die je nog niet hebtquote:Op zondag 24 december 2023 17:39 schreef llamalama het volgende:
Iemand nog een idee voor inkoppertjes? Heb al enige tijd met 23a zitten stoeien zonder resultaat.
Fase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |