Ik heb de eerste stap nog niet eens helemaal rond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:08 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zit vast bij de laatste stap van 13c...
Heeft iemand die al kunnen oplossen?
Geef een seintje als je nood hebt aan een anders ingekleurde he, is niet zoveel werk denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:53 schreef FlipModeSquad het volgende:
Poeh... Als je licht kleurenblind bent is opgave 20 een hel...Maar wel echt een heerlijke! (nog niet opgelost hoor, maar wel goed op weg.
Daar staat dat de antwoorden een deel missen, maar niet of het restant een bestaand woord moet zijn.quote:
Het zijn niet allemaal bestaande woorden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:35 schreef rita147 het volgende:
[..]
Daar staat dat de antwoorden een deel missen, maar niet of het restant een bestaand woord moet zijn.
Die moeten, volgens de beschrijving ook wat missen!quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:00 schreef rita147 het volgende:
Zouden de antwoorden die je bij het kruiswoordraadsel 23c in moet vullen bestaande woorden moeten zijn of mogen die ook wat missen?
ik zit met dezelfde te worstelen.quote:Op maandag 18 december 2023 15:40 schreef E2606 het volgende:
26a is gelukt, is te doen.
26b daarentegen...:-)
26b is ook goed te doen, als je eenmaal een begin hebt en gestructureerd werkt dan ben je er redelijk snel (een functie om automatisch in het woordenboek geschikte woorden op te zoeken kan wel heel erg helpen)quote:Op maandag 18 december 2023 15:40 schreef E2606 het volgende:
26a is gelukt, is te doen.
26b daarentegen...:-)
Ik heb ook wat vooruitgang geboekt met opgave 11. Als je wilt, kunnen we onze bevindingen met elkaar delen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:56 schreef llamalama het volgende:
Stapjes vooruit bij 11.
Fase vannaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |