Welke stille hint bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2023 06:15 schreef thabit het volgende:
[..]
Snap je wel de stille hint die ik postte, of mis je het punt daarvan?
Volgens mij stelt elke cirkel juist een deelname voor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:51 schreef CathyCathy het volgende:
Hint voor 9: Elke cirkel stelt een jaar voor in iemands carrière.
Zie https://www.aivd.nl/binar(...)Kerstpuzzel+2022.pdf
Ja, een deelname. Snappen de makers hun eigen opgaven niet???quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij stelt elke cirkel juist een deelname voor.
Ik snap het al... Met cirkel bedoelen ze niet de bolletjes, maar een lijnstuk waarin de 5 'spaken' worden gepasseerd. Omdat het een spiraal is kan je het moeilijk een cirkel noemen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Ja, een deelname. Snappen de makers hun eigen opgaven niet???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Toch lastig uit je hoofd krijgen zoietsTsjoh…. zucht… 3 punten in het putjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht jij dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef ryr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:41 schreef Legoblokje het volgende:
[..]Ah ik zat al te denken ... maar @ryr:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ik zat al te denken ... maar @:ryr:Drie dezelfde klinkers: Zaanstad - Voorvork.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad, het valt nu wel beter op zijn plek inderdaad.
Ik snap nu ook dat iemand zei dat het antwoord zo mooi was.
Toen had er een fietsbelletje moeten gaan rinkelen
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Toch lastig uit je hoofd krijgen zoietsToch een tijd op het verkeerde spoor gezeten door popgroep "de binnenband" uit Zaanstad. Soms weet Google te veel. Op tijd gecorrigeerd gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft geantwoord ofSPOILER: 16dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was ook nog een mooie afleiding uit 1997:quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:32 schreef rita147 het volgende:
[..]
Toch een tijd op het verkeerde spoor gezeten door popgroep "de binnenband" uit Zaanstad. Soms weet Google te veel. Op tijd gecorrigeerd gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:43 schreef WitteIris het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie er bij 16 per abuisSPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft geantwoord ofBeide vond ik niet mooi genoeg dus die blijven zoeken totdat er wel een mooi antwoord was, maar ik snap bij beide de verwarring.SPOILER: 16dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:43 schreef WitteIris het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie er bij 16 per abuisSPOILER: 16cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft geantwoord ofSPOILER: 16dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16c hier. Maar vond hem niet sluitend, omdat de Fries zelf geen pseudoniem hanteerde...
Wil iemand per DM toelichten wat de aanpak bij 19a is? Ik heb het idee dat dat nog best een leuke puzzel is, ook als je weet wat je moet doen. Maar de hint van de puzzelmakers zorgt niet voor een lampje bij mij
[ Bericht 7% gewijzigd door D. op 09-04-2023 08:07:28 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |