Kan jij ook al een hele druif eten?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben je wat goed gezelschap, want al deze dingen zijn ook op mij van toepassing.
Dit nog nooit voor gehad. Mocht dit ooit gebeuren zeg ik gewoon dat ik wat anders te doen heb. Doei.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef ZarB het volgende:
Ouders die vinden dat alles, maar dan ook alles moet gaan zoals hun kind dat wil. Familie heeft een kind van 10 en al 10 jaar lang moet alles zoals kind dat wil (al dan niet zelf bedacht door ouders, want vaak boeit het kind niet eens). Dan ging het van "sssssssssssst niet ademen in de gang want Madeliefje slaapt boven" tot "Madeliefje wil graag biefstuk van de AH voor het kerstdis dus gelieve daar de boodschappen te doen".
Of
"Fijn dat jullie tot 3 uur op Madeliefje willen passen als wij aan het werk zijn maar ze wil eigenlijk tot 5 uur blijven en mee-eten en nog een paar uur op de xbox, toch Madeliefje???" (Vooral altijd vragen waar Madeliefje bij is, zodat je weer voor het blok wordt gezet).
Sterker nog, op voorhand geven wij al duidelijk aan wanneer het wel en niet uitkomt. Dan volgt er een afspraak (tot 15.00) en dan als moeder er met Madeliefje is dan nóg vraagt ze het dus zo. Als we "nee" zeggen, dan praat moeder Madeliefje ook direct een teleurstelling aan in bijzijn van ons.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit nog nooit voor gehad. Mocht dit ooit gebeuren zeg ik gewoon dat ik wat anders te doen heb. Doei.
Ik word dan weer gestoord van die hypercorrecte ouders die me er bij elke mogelijke gelegenheid op moeten wijzen dat mijn kinderen ook queer kunnen zijn. (Disclaimer: door jou te citeren bedoel ik niet te zeggen dat jij dat doetquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef Kyara het volgende:
- ouders die nog steeds in het dat is niet voor meisjes maar voor jongens en vice versa zitten
Vrijheidsbeeldquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef Jentin het volgende:
Ik hoef toch ook niet steeds te benoemen dat ze later mogelijk willen trouwen met de Eiffeltoren of de Erasmusbrug? Flikker op.
Die van mij heeft een moment gehad dat ze met haar hamster wilde trouwen. Prima joh.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef Jentin het volgende:
Ik hoef toch ook niet steeds te benoemen dat ze later mogelijk willen trouwen met de Eiffeltoren of de Erasmusbrug? Flikker op.
Shit, moeten huisdieren ook in m’n lijstje erbijquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die van mij heeft een moment gehad dat ze met haar hamster wilde trouwen. Prima joh.
Mijn dochter (4) wil met mij trouwen, is ze dan een incestueuze gerontofiel?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die van mij heeft een moment gehad dat ze met haar hamster wilde trouwen. Prima joh.
Ik begrijp je. Dit ging meer op. Waarom wil je op voetbal, dat is toch voor jongens? En dan soort opmerkingenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef Jentin het volgende:
Ik word dan weer gestoord van die hypercorrecte ouders die me er bij elke mogelijke gelegenheid op moeten wijzen dat mijn kinderen ook queer kunnen zijn. (Disclaimer: door jou te citeren bedoel ik niet te zeggen dat jij dat doet De ergernis schoot me wel te binnen door dit zinnetje, vandaar )
Door dit soort kutopmerkingen van ouders die dat vervolgens weer op hun kinderen overbrengen durft mijn zoon roze niet meer als lievelingskleur te hebben, want dat is voor meisjes. Nu ik er iets over schrijf ben ik er weer - of nog steeds - pissig over.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Dit ging meer op. Waarom wil je op voetbal, dat is toch voor jongens? En dan soort opmerkingen
Nope. Ze is gewoon 4, waarschijnlijk super nieuwsgierig en leergierig en wil graag net zoals haar ouder(s) zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn dochter (4) wil met mij trouwen, is ze dan een incestueuze gerontofiel?
Het meest bizarre is nog dat de mensen voor het jaar 1940 juist vonden dat roze een jongenskleur was en blauw een meisjeskleur....quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dus ja, haat aan alle ouders die menen te moeten prediken dat een kleur alleen bij een bepaald geslacht hoort.
Dat denk ik inderdaad ook, maar laat kinderen vooral kinderen zijn wat mij betreft en laat die hele woke shit achterwege. Dat was ook de reden/gedachte achter mijn reactiequote:Op woensdag 18 januari 2023 15:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nope. Ze is gewoon 4, waarschijnlijk super nieuwsgierig en leergierig en wil graag net zoals haar ouder(s) zijn.
Wellicht spuit 11, maar de ouderraad is meestal de club die al dit soort dingen moet organiseren. Wil je meepraten over beleid e.d., kan je beter in de medenzeggenschapsraadquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:32 schreef Seven. het volgende:
Deze schoolplein ellende staat mij allemaal nog te wachten.
Voorspelling: ik ben zo'n moeder die het vertikt om te helpen met schoonmaken, knutselen en schoolreisjes. Maar wél met m'n grote bek in de ouderraad.
Oef, ik was zo'n ouder.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de ouder die de kinderen dan meeneemt naar een schaatsbaan, onderweg nog even stopt om wat lekkers te eten in de stad, nog met ze koekjes bakt en een mega tent met ze bouwt in de woonkamer. En dat is dan op een gewone woensdag en geen uitzondering. Ouders dus die zo’n programma met ze af draaien, waarbij de ouders zelf ook alles meedoen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wellicht spuit 11, maar de ouderraad is meestal de club die al dit soort dingen moet organiseren. Wil je meepraten over beleid e.d., kan je beter in de medenzeggenschapsraad.
He, waarom zeggen jullie dat nou. Ik had Seven wel in die ouderraad willen zien, om er dan pas achter te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:37 schreef SQ het volgende:
Ouderraad is hier inderdaad vooral een knutselclub
Ik plaag die van mij nogsteeds omdat hij als peuter/kleuter vroeg wanneer hij ook borsten zou krijgen en erg teleurgesteld was over het antwoord.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn dochter (4) wil met mij trouwen, is ze dan een incestueuze gerontofiel?
Beetje laat maarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, die nuance vind ik wel belangrijk. Ik snap dat je elkaar uit de brand kan helpen, maar nu weet ik dus dat diegene het structureel zo plant en anderen dat niet van tevoren weten. Je bent dan gewoon een veredelde oppas. Ik ben nog overstag gegaan ook hè, dat kind zit hier nu te kleien
Ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Die hoerige moeders in het verkeer die denken dat ze nergens op hoeven letten als ze met een kind fietsen.
Ja heerlijk topic. Maar wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:11 schreef Selenophilia het volgende:
hebben jullie lang gewacht op zo een topic lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |