abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207609194
Dan valt het wat tegen als ze hier zichzelf moeten zien te vermaken. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 18 januari 2023 @ 10:37:37 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_207609232
Een bevriend stel ouders neemt de kinderen altijd mee naar ballorig inclusief slushies en friet en snoepzak, maar toch spelen ze net zo lief bij ons waar ze alleen fruit, een boterham en 1 snoepje krijgen op een dag terwijl ik de was sta te vouwen :P voor de kinderen zelf maakt het meestal niet zo veel uit denk ik.
disclaimer
pi_207609275
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:37 schreef SQ het volgende:
Een bevriend stel ouders neemt de kinderen altijd mee naar ballorig inclusief slushies en friet en snoepzak, maar toch spelen ze net zo lief bij ons waar ze alleen fruit, een boterham en 1 snoepje krijgen op een dag terwijl ik de was sta te vouwen :P voor de kinderen zelf maakt het meestal niet zo veel uit denk ik.
Dat is ook zo. Ik ben degene die het vervelend vind als ouders dat doen, omdat ik denk dat ze (de ouders) dan ook zoiets bij ons verwachten.

Verder nog de ouders die vragen naar gewicht of lengte na elke afspraak bij het cb. Alsof ik dat interessant genoeg vind om te onthouden als er niks mis mee is. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207609368
Wat een feest der herkenning hier. :D.

Toevoeging:
Ouders die hun kinderen "kids" of "de kids" noemen. ;(.

Toevoeging:
Elkaar op het schoolplein aftroeven met de zoveelste fatbike/rare elektrische fiets/duurder dan UrbanArrowbakfiets.

Sta ik daar te deugen met mijn rammelbakfiets (niet elektrisch!) van een paar tientjes.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_207609390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:23 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Die moeder had wel gelijk.
Zodra er hier eentje dood neervalt zal ik dat ook zeggen, tot die tijd kan zij doodvallen.
-nee-
  Redactie Frontpage woensdag 18 januari 2023 @ 10:54:31 #181
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_207609417
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:37 schreef SQ het volgende:
Echt sterf toch ff duizend doden ofzo.
Maak je niet druk, ik slaap al 2 jaar slecht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_207609421
Wat ik ook vaak zie:

'Help! Mijn kind wordt binnenkort x aantal jaar en mijn draakje heeft al zoveel speelgoed! Weten jullie wat ik kan kopen voor zijn verjaardag?' En dat ook vragen aan volkomen wildvreemde mensen op feesboek :') :') :') :')
pi_207609438
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Zodra er hier eentje dood neervalt zal ik dat ook zeggen, tot die tijd kan zij doodvallen.
Gefeliciteerd met uw nominatie 'vader van het jaar 2023.'
pi_207609508
Ouders die hun kinderen niet corrigeren omdat ze te druk zijn met zichzelf. Laatst nog in zo’n afschuwelijk krijspaleis, een kind (3,5 jaar ongeveer) smijt met harde blokken op baby’s, schopt andere kinderen én hun ouders, loopt in alleen een luier (op zich al klachtwaardig) en vader zit rustig op zijn telefoon een spelletje te spelen.

Oh en ouders met oudere kinderen die bij alles zeggen ‘oh wacht maar, als ze groter is doet ze dat niet meer hoor!’ Dat kan wel zo zijn Janet, maar nu geniet ik even van het feit dat mijn kind goed eet en slaapt.
pi_207609522
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik ook vaak zie:

'Help! Mijn kind wordt binnenkort x aantal jaar en mijn draakje heeft al zoveel speelgoed! Weten jullie wat ik kan kopen voor zijn verjaardag?' En dat ook vragen aan volkomen wildvreemde mensen op feesboek :') :') :') :')
Bizar inderdaad. Je zou het natuurlijk ook aan kind zelf kunnen vragen wat er op zijn/haar lijstje staat?

De jongste van mij wil kralen. Ze heeft al tien ziljard van die dingen, maar ze wil graag er nog wat. Kost geen ene reet bij de Action. Geef dat kind gewoon kralen dan als ze daar blij van wordt. Waarom moet dat zo'n overloze discussie worden.

Ik vond het vroeger altijd erg vreemd dat ze eerst vroegen wat je wilde hebben als kadootje en dan met iets totaal anders aankwamen. Vraag het dan niet of zo.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_207609567
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef Marsenal het volgende:

Ik heb eens een moeder over de app gehad
al.. die.. fucking .. appgroepen..... overal..... aargl!

Sorry, ik heb al 800 teams kanalen en dan komen die wildvreemde mensen ook nog met fucking groep apps aan. Elke verjaardag of uitje een totaal andere groepsapp..
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_207609849
Af en toe help ik op school bij de kleuters. Dan is het de bedoeling dat je als ouder een stuk of 4 kleuters helpt met het maken van bijvoorbeeld een lampion of kerststukje.

Er zijn dan al-tijd ouders die alleen hun eigen kind helpen. Dat gaat dan zo ver dat het kind na 5 minuten gaat spelen, omdat mama er een kunststukje van maakt en het kind niks toe kan voegen. Zo jammer! :|W
pi_207609874
- ouders waarbij de kinderen niet buiten alleen mogen spelen (groep 6, woonwijk)
- ouders die alles voor hun kind willen oplossen, inclusief gedoetjes tussen kinderen en mij daar dan mee lastig gaan vallen
- ouders die vooraan staan om te vertellen dat hun kind dat noooooooit zou doen.
- ouders die nog steeds in het dat is niet voor meisjes maar voor jongens en vice versa zitten
- ouders die op school nooit helpen maar wel vooraan staan om te klagen wat er allemaal niet goed geregeld is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207609879
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb eens een moeder over de app gehad die had gezien dat de druiven in de trommel van mn dochter (toen 4 of 5) niet doorgesneden waren en of ik wel in de gaten had dat dat gevaarlijk was.
Mijn kind is net 2 en die eet druiven en olijven altijd zo, is dit een ding?
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toevoeging:
Ouders die hun kinderen "kids" of "de kids" noemen. ;(.
Mijn zwager heeft het altijd over "de boys" als hij over zijn tweeling praat. Ik kan er minder mee.

[ Bericht 33% gewijzigd door KaheemSaid op 18-01-2023 11:41:48 ]
pi_207609928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Mijn kind is net 2 en die eet druiven en olijven altijd zo, is dit een ding?
Zelfde formaat al dan niet groter dan de slokdarm.
pi_207610077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
al.. die.. fucking .. appgroepen..... overal..... aargl!

Sorry, ik heb al 800 teams kanalen en dan komen die wildvreemde mensen ook nog met fucking groep apps aan. Elke verjaardag of uitje een totaal andere groepsapp..
Is zo'n groepsapp verplicht dan, of zo? Vraag is oprecht overigens, ik heb (nog) geen basisschoolkind (meer).
  woensdag 18 januari 2023 @ 11:53:10 #192
338319 ZarB
Piña colada
pi_207610093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:23 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Die moeder had wel gelijk.

De extra klacht hierbij is ouders die hun kinderen grote stukken pannenkoek geven.
Met 4/5 jaar kunnen ze toch wel een hele druif of olijf eten?

En wat is t met die pannenkoek dan? Ze kunnen toch zelf een stuk afbijten zodra ze een pannekoek kunnen vasthouden.

Maar ach, ik kocht een 2e hands autostoeltje dus ik sta sowieso al ergens bovenaan in het rijtje "worst parent".
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 18 januari 2023 @ 11:58:26 #193
338319 ZarB
Piña colada
pi_207610172
Ouders die vinden dat alles, maar dan ook alles moet gaan zoals hun kind dat wil. Familie heeft een kind van 10 en al 10 jaar lang moet alles zoals kind dat wil (al dan niet zelf bedacht door ouders, want vaak boeit het kind niet eens). Dan ging het van "sssssssssssst niet ademen in de gang want Madeliefje slaapt boven" tot "Madeliefje wil graag biefstuk van de AH voor het kerstdis dus gelieve daar de boodschappen te doen".

Of

"Fijn dat jullie tot 3 uur op Madeliefje willen passen als wij aan het werk zijn maar ze wil eigenlijk tot 5 uur blijven en mee-eten en nog een paar uur op de xbox, toch Madeliefje???" (Vooral altijd vragen waar Madeliefje bij is, zodat je weer voor het blok wordt gezet).
  Manager PR/Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 11:59:37 #194
269689 crew  Viv
pi_207610195
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:53 schreef ZarB het volgende:

[..]
Kunnen ze wel, maar het idee is dat zo'n hele druif/olijf/kerstomaat alsnog achter in de keel kan schieten. :)

Wij hebben ze in het begin wel gesneden daarom, maar volgens mij wel eerder ermee opgehouden dan de adviezen voorschrijven.
  woensdag 18 januari 2023 @ 12:13:24 #195
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207610430
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik kreeg altijd het gevoel dat er bij ons alleen patat werd gegeten als er een kind bleef eten en dat er bij andere juist heerlijk vers gemaakt voer op tafel kwam te staan, dat lekker én supergezond was :')

Tegenwoordig eten we wat er gepland was, en dan wordt er hooguit iets bij gehaald als dat niet voldoende is voor meer personen.
Waarom zou je het ook anders doen idd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 18 januari 2023 @ 12:14:26 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_207610454
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:40 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Zelfde formaat al dan niet groter dan de slokdarm.
Luchtpijp. Belangrijk detail.
disclaimer
  woensdag 18 januari 2023 @ 12:15:38 #197
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207610473
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Bizar inderdaad. Je zou het natuurlijk ook aan kind zelf kunnen vragen wat er op zijn/haar lijstje staat?

De jongste van mij wil kralen. Ze heeft al tien ziljard van die dingen, maar ze wil graag er nog wat. Kost geen ene reet bij de Action. Geef dat kind gewoon kralen dan als ze daar blij van wordt.
Pak gewoon oude kralen in.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 18 januari 2023 @ 12:17:07 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207610509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef ZarB het volgende:
Ouders die vinden dat alles, maar dan ook alles moet gaan zoals hun kind dat wil. Familie heeft een kind van 10 en al 10 jaar lang moet alles zoals kind dat wil (al dan niet zelf bedacht door ouders, want vaak boeit het kind niet eens). Dan ging het van "sssssssssssst niet ademen in de gang want Madeliefje slaapt boven" tot "Madeliefje wil graag biefstuk van de AH voor het kerstdis dus gelieve daar de boodschappen te doen".

Of

"Fijn dat jullie tot 3 uur op Madeliefje willen passen als wij aan het werk zijn maar ze wil eigenlijk tot 5 uur blijven en mee-eten en nog een paar uur op de xbox, toch Madeliefje???" (Vooral altijd vragen waar Madeliefje bij is, zodat je weer voor het blok wordt gezet).
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_207610602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 11:53 schreef ZarB het volgende:

[..]

En wat is t met die pannenkoek dan? Ze kunnen toch zelf een stuk afbijten zodra ze een pannekoek kunnen vasthouden.

Maar ach, ik kocht een 2e hands autostoeltje dus ik sta sowieso al ergens bovenaan in het rijtje "worst parent".
Ben je wat goed gezelschap, want al deze dingen zijn ook op mij van toepassing.
  woensdag 18 januari 2023 @ 12:22:25 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_207610604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 12:17 schreef daNpy het volgende:

[..]
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
En dan overdrijf ik niet eens _O- kan een boek schrijven over deze ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')