abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207605423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Ik wil klagen over Jentin die haar kind op laat groeien in Zeeland. En @:Roos94 dan ook meteen.

Kindermishandeling!!!
Terechte klacht.

Ergernis: curlingouders die leerkrachten mailen om elke dwarse scheet.
pi_207605623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 20:20 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Janken.
Moet jij zeggen :')
  dinsdag 17 januari 2023 @ 22:21:27 #153
338319 ZarB
Piña colada
pi_207605689
Ik vind die negerchocoladezoen pinguins trouwens wel erg leuk. Die ga ik onthouden. Als er op de school van mijn kind snoep getrakteerd mag worden. Of maybe mag het op de peutergroep volgend jaar. Alleen zet ik ze nog wel op Antartica-achtig landschap ter presentatie. Wil wel dat anderen denken: omg die moeder van zarb mini is zooooooo goed.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207605722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:33 schreef Jentin het volgende:
De achterlijke extravagante traktaties die ze maken vind ik erg irritant. De hele klas van de zoon van een vriendin kreeg laatst, in groep 2, een rieten mand met een handdoek, washand, een knuffel, snoep en douchegel. Toppunt: een rugzakje met daarin Sour spray, een pakje drinken, een doosje skittles, drie verschillende los verpakte koeken, een klein zakje haribo, een doosje smarties, van die smeerkaas/soepstengeldipdingen, een maoam, een kindersurprise, een lolly, zo'n chemisch hamburgertje in een plastic doosje, een rol kauwgom, een zakje Lays, een zak m&m's, een bifi-worst én een sticker. Dat is dus pér kind, keer tweeëndertig kinderen. Doe even normaal.

Ik, loedermoeder, laat m'n kind online 30 feestelijke donuts uitkiezen bij Dunkin' of ik haal een paar dozen ijs :') Ik sluit niet uit dat daar op een ander forum over gemekkerd wordt :P
Vind dat scholen dat gewoon moeten verbieden, net zoals ouders die hele suprises knutselen met sinterklaas, of als alle kinderen een gerechtje met kerst moeten maken dat er dan een paar tussen zitten die met sterren maaltijden aankomen die de ouders zelf gemaakt hebben.

Doe lekker normaal en laat die kinderen zelf creatief zijn ipv er voor zorgen dat je het beste van het beste moeten showen naar de rest toe terwijl die kinderen eigenlijk helemaal niks kunnen dankzij eigen ouders.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 22:25:25 #155
338319 ZarB
Piña colada
pi_207605741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:23 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vind dat scholen dat gewoon moeten verbieden, net zoals ouders die hele suprises knutselen met sinterklaas, of als alle kinderen een gerechtje met kerst moeten maken dat er dan een paar tussen zitten die met sterren maaltijden aankomen die de ouders zelf gemaakt hebben.

Doe lekker normaal en laat die kinderen zelf creatief zijn ipv er voor zorgen dat je het beste van het beste moeten showen naar de rest toe terwijl die kinderen eigenlijk helemaal niks kunnen dankzij eigen ouders.
Cakejes bakken met kind _O_
pi_207605782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:25 schreef ZarB het volgende:

[..]
Cakejes bakken met kind _O_
Ja precies, niks mis met een misvormde cupcake en een wat smarties er boven op.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 22:28:50 #157
338319 ZarB
Piña colada
pi_207605788
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:28 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja precies, niks mis met een misvormde cupcake en een wat smarties er boven op.
Eens.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 22:34:59 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207605880
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:21 schreef ZarB het volgende:
Ik vind die negerchocoladezoen pinguins trouwens wel erg leuk. Die ga ik onthouden. Als er op de school van mijn kind snoep getrakteerd mag worden. Of maybe mag het op de peutergroep volgend jaar. Alleen zet ik ze nog wel op Antartica-achtig landschap ter presentatie. Wil wel dat anderen denken: omg die moeder van zarb mini is zooooooo goed.
Dan zou ik ze in de jungle zetten met een soort verborgen boodschap over opwarming van de aarde of zo.

Daar hebben ze het vele klassen later nog over.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207607040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 21:39 schreef LightCity het volgende:
Ouders die hun kinderen met een tablet opvoeden.
Ze leren echt heel veel van games 🤷🏼‍♀️ Ze trainen zowel hun cognitieve vaardigheden als hun fijne motoriek 🤷🏼‍♀️
  woensdag 18 januari 2023 @ 08:08:34 #160
338319 ZarB
Piña colada
pi_207607669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 22:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dan zou ik ze in de jungle zetten met een soort verborgen boodschap over opwarming van de aarde of zo.

Daar hebben ze het vele klassen later nog over.
*O* woaahh nice nice
pi_207607806
Ik zie zelden meer van die uitgedoste traktaties. Ik moet zeggen dat het bij ons op school vrij simpel is allemaal _O_

Meestal zijn het zakjes snoep met een speeltje erin (die ik altijd weggooi omdat er niet naar om gekeken wordt). De traktaties op het kdv zijn uitgebreider :')
  woensdag 18 januari 2023 @ 08:40:24 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_207607840
Veel mensen met kinderen op het kdv hebben nog geen basisschoolkinderen dus die kennen de spelregels nog niet plus die weten nog niet dat als je drie kinderen hebt, dat effectief betekent dat je op jaarbasis zo'n 80 tot 100 van die plastic prullen door je strot krijgt geduwd. Die vergeef ik het nog enigszins, die denken oprecht dat het heel leuk is allemaal.
Als je kind eenmaal op school zit is het pure pronkzucht :')
disclaimer
  woensdag 18 januari 2023 @ 08:48:50 #163
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207607894
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 08:40 schreef SQ het volgende:
dus die kennen de spelregels nog niet
:')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_207608374
Ouders die alleen maar over hun kinderen kunnen praten op feestjes of avondjes uit. Rot op, ik ben niet geïnteresseerd in dat kutkind van jou en ik ben hier juist om even zonder kinderen te zijn.

Of

Ouders in spe die niet kunnen wááááchten om verjaardagen te vieren waar de kinderen tussen de tafels door rondrennen. :r
pi_207608376
Mooi topic :D

Hier is de 'moedermaffia' wel echt een ding: jonge moeders die perfect denken te weten hoe het allemaal moet. En als een andere moeder dan besluit om bijv borstvoeding niet eens te proberen, is dat gewoon een hele slechte / minderwaardige moeder.

En die vanzelfsprekendheid rond oppas-opa en -oma is ook schijt irritant. Wij hebben die optie gewoon niet. 0. Nooit.
  woensdag 18 januari 2023 @ 09:43:37 #166
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_207608479
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 08:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meestal zijn het zakjes snoep met een speeltje erin (die ik altijd weggooi omdat er niet naar om gekeken wordt). De traktaties op het kdv zijn uitgebreider
Die prullaria zijn inderdaad zo irritant. Verdwijnen gelijk in de prullenbak. Stoepkrijt krijgen we ook regelmatig, is nog wel handig. De meest voorkomende traktaties die ik bij verjaardagen zie zijn die kleine pakjes krentjes.

Ik kan niet wachten tot onze kleine man 1 jaar wordt op 1 April 2023. Dan ga ik ook die mini pakjes krentje trakteren, maar dat stoppen we er stiekem een snoepkikker bij. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 18 januari 2023 @ 09:50:33 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_207608567
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 09:43 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Die prullaria zijn inderdaad zo irritant. Verdwijnen gelijk in de prullenbak. Stoepkrijt krijgen we ook regelmatig, is nog wel handig. De meest voorkomende traktaties die ik bij verjaardagen zie zijn die kleine pakjes krentjes.

Ik kan niet wachten tot onze kleine man 1 jaar wordt op 1 April 2023. Dan ga ik ook die mini pakjes krentje trakteren, maar dat stoppen we er stiekem een snoepkikker bij. :7
Gewoon roze koeken doen joh. Het is toch feest!
disclaimer
pi_207608777
Ik heb eens een moeder over de app gehad die had gezien dat de druiven in de trommel van mn dochter (toen 4 of 5) niet doorgesneden waren en of ik wel in de gaten had dat dat gevaarlijk was. Nog nooit me zo gepiepeld gevoeld. Wat een kutwijf. Toen was ik nog wat gevoelig ervoor, tegenwoordig stuur ik iets in de trant van 'de sterksten overleven' terug. Maar mijn vrouw haat dat, die gaat dan daarna damage control doen. Gezellig op de app altijd
-nee-
pi_207608841
Ouders die van elke speelafspraak een bijzondere dag maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207608990
quote:
18s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:09 schreef Sumppi het volgende:
Ouders die van elke speelafspraak een bijzondere dag maken.
Een bijzondere dag maak ik er niet van, maar ik vind het wel altijd leuk om iets op tafel te zetten wat ze lekker vinden als vriendje/vriendinnetje blijft eten.
Veel doe ik daar niet voor; vaak gewoon patat :P
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 10:21:07 #171
5428 crew  miss_sly
pi_207609019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Een bijzondere dag maak ik er niet van, maar ik vind het wel altijd leuk om iets op tafel te zetten wat ze lekker vinden als vriendje/vriendinnetje blijft eten.
Ik kreeg altijd het gevoel dat er bij ons alleen patat werd gegeten als er een kind bleef eten en dat er bij andere juist heerlijk vers gemaakt voer op tafel kwam te staan, dat lekker én supergezond was :')

Tegenwoordig eten we wat er gepland was, en dan wordt er hooguit iets bij gehaald als dat niet voldoende is voor meer personen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207609048
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb eens een moeder over de app gehad die had gezien dat de druiven in de trommel van mn dochter (toen 4 of 5) niet doorgesneden waren en of ik wel in de gaten had dat dat gevaarlijk was. Nog nooit me zo gepiepeld gevoeld. Wat een kutwijf. Toen was ik nog wat gevoelig ervoor, tegenwoordig stuur ik iets in de trant van 'de sterksten overleven' terug. Maar mijn vrouw haat dat, die gaat dan daarna damage control doen. Gezellig op de app altijd
Die moeder had wel gelijk.

De extra klacht hierbij is ouders die hun kinderen grote stukken pannenkoek geven.
  woensdag 18 januari 2023 @ 10:23:50 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_207609058
Ik heb afgeleerdom supergezond te koken bij playdates.
Wat ik wel irritant vind: mijn zoon heeft een vriendje uit India en die mensen lunchen om half vier en meestal maakt ze dan friet en gefrituurde kip. Eerst wist ik dat niet, en het kind eet dan in de avond dus geen hap meer als ie daar heeft gespeeld. Nu hou ik er wel rekening mee, maar ik denk soms wel bij mezelf, hnngggg.
disclaimer
pi_207609081
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik kreeg altijd het gevoel dat er bij ons alleen patat werd gegeten als er een kind bleef eten en dat er bij andere juist heerlijk vers gemaakt voer op tafel kwam te staan, dat lekker én supergezond was :')

Tegenwoordig eten we wat er gepland was, en dan wordt er hooguit iets bij gehaald als dat niet voldoende is voor meer personen.
Ik heb ooit lasagna gemaakt met groenten enzo erdoor. Had ik een vriendinnetje over de vloer die vakkundig al het gezonds er tussenuit filterde. Ik dacht, elk kind lust wel lasagna. Was ook best nog wat veel werk ook :{

Dusja, sindsdien gewoon patat :P
pi_207609171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik bedoel meer de ouder die de kinderen dan meeneemt naar een schaatsbaan, onderweg nog even stopt om wat lekkers te eten in de stad, nog met ze koekjes bakt en een mega tent met ze bouwt in de woonkamer. En dat is dan op een gewone woensdag en geen uitzondering. Ouders dus die zo’n programma met ze af draaien, waarbij de ouders zelf ook alles meedoen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207609194
Dan valt het wat tegen als ze hier zichzelf moeten zien te vermaken. :')
  woensdag 18 januari 2023 @ 10:37:37 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_207609232
Een bevriend stel ouders neemt de kinderen altijd mee naar ballorig inclusief slushies en friet en snoepzak, maar toch spelen ze net zo lief bij ons waar ze alleen fruit, een boterham en 1 snoepje krijgen op een dag terwijl ik de was sta te vouwen :P voor de kinderen zelf maakt het meestal niet zo veel uit denk ik.
disclaimer
pi_207609275
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:37 schreef SQ het volgende:
Een bevriend stel ouders neemt de kinderen altijd mee naar ballorig inclusief slushies en friet en snoepzak, maar toch spelen ze net zo lief bij ons waar ze alleen fruit, een boterham en 1 snoepje krijgen op een dag terwijl ik de was sta te vouwen :P voor de kinderen zelf maakt het meestal niet zo veel uit denk ik.
Dat is ook zo. Ik ben degene die het vervelend vind als ouders dat doen, omdat ik denk dat ze (de ouders) dan ook zoiets bij ons verwachten.

Verder nog de ouders die vragen naar gewicht of lengte na elke afspraak bij het cb. Alsof ik dat interessant genoeg vind om te onthouden als er niks mis mee is. 8)7
pi_207609368
Wat een feest der herkenning hier. :D.

Toevoeging:
Ouders die hun kinderen "kids" of "de kids" noemen. ;(.

Toevoeging:
Elkaar op het schoolplein aftroeven met de zoveelste fatbike/rare elektrische fiets/duurder dan UrbanArrowbakfiets.

Sta ik daar te deugen met mijn rammelbakfiets (niet elektrisch!) van een paar tientjes.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_207609390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 10:23 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Die moeder had wel gelijk.
Zodra er hier eentje dood neervalt zal ik dat ook zeggen, tot die tijd kan zij doodvallen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')