abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207598711
Voel je in dit topic vrij om te klagen over de ongemanierde blagen van een ander, of die halve zolen die ze opvoeden.

Eigenlijk is dit gewoon een KLB topic, maar dan zonder Cockwhale die je vertelt hoe hij je moeder grensoverschrijdend benadert. (Wat helemaal top is verder!)

Ik wil heel graag beginnen.

Ik zeg een speelafspraakje af, mijn oudste is ziekjes, de jongste heeft koorts, dus het komt niet uit. En dan komt de aap uit de mouw. Ik wordt gebruikt als vervanging voor de BSO, niet omdat die kinderen zo graag samen zijn. Dit vind ik echt absurd. Daarom is die moeder zo planmatig, die is gewoon iedere week aan het regelen dat haar kind ergens anders speelt zodat zij lekker niet voor BSO hoeft te betalen :')

Dus of ik niet alsnog die kleuter kon meenemen want ze is tot 1730 aan het werk. :')

Ik heb er nog wel meer, maar later vandaag weer. :D
-nee-
pi_207598809
Ja, als een ouder van te voren weet dat er een speelafspraak is dan snap ik dat ze dan denken dan werk ik wel tot 17:30. Niets mis mee, die kan op haar/zijn beurt ervan balen dat het afgezegd wordt. Elkaar een beetje helpen ga je niet dood aan hoor chill.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2023 14:26:53 ]
pi_207598828
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:25 schreef Selenophilia het volgende:
Ja, als een ouder van te voren weet dat er een speelafspraak is dan snap ik dat ze dan denken dan werk ik wel tot 17:30. Niets mis mee, die kan op haar/zijn beurt ervan balen dat het afgezegd wordt.
Dat dacht ik eerst ook ja, maar die plant dat dus andersom. Die regelt speelafspraakjes aan de hand van haar rooster, en zegt hardop over de app dat ze de bso te veel geld vindt kosten. Dan maar liever deze gratis oppascentrale.
-nee-
pi_207598846
U MAD?
pi_207598886
De achterlijke extravagante traktaties die ze maken vind ik erg irritant. De hele klas van de zoon van een vriendin kreeg laatst, in groep 2, een rieten mand met een handdoek, washand, een knuffel, snoep en douchegel. Toppunt: een rugzakje met daarin Sour spray, een pakje drinken, een doosje skittles, drie verschillende los verpakte koeken, een klein zakje haribo, een doosje smarties, van die smeerkaas/soepstengeldipdingen, een maoam, een kindersurprise, een lolly, zo'n chemisch hamburgertje in een plastic doosje, een rol kauwgom, een zakje Lays, een zak m&m's, een bifi-worst én een sticker. Dat is dus pér kind, keer tweeëndertig kinderen. Doe even normaal.

Ik, loedermoeder, laat m'n kind online 30 feestelijke donuts uitkiezen bij Dunkin' of ik haal een paar dozen ijs :') Ik sluit niet uit dat daar op een ander forum over gemekkerd wordt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Jentin op 17-01-2023 14:58:41 ]
pi_207598901
Oh, en dat gekrijs langs de zijlijn en hardop uitgesproken zorgen of hun kind wel de juiste kansen krijgt in z'n voetbalcarrière. Meid, je staat langs de lijn bij een stel zevenjarigen in Yerseke. Ontspan.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 14:37:07 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_207598911
Dit is wel een terechte klacht hoor marsenal :D

Oké, mijn ergernis. Als je er ff doorheen zit, flink baalt, alles kut gaat en dat even ventileert is er altijd wel zo'n ouder die dit doet:

"Oh, bij ONS gebeurt dat niet hoor. Nee, ik ben echt blij dat MIJN kinderen WEL gewoon doorslapen. Ja, IK geef ze ook echt niet de ruimte om uit bed te komen hoor, nee hoor. Bij ONS blijft iedereen gewoon in zijn bed :Y "

Echt sterf toch ff duizend doden ofzo.

En andersom, die ouders die als je even klaagt over iets er altijd een schepje bovenop moeten doen.

"Oh je slaapt al twee weken slecht en je moet daar van huilen? Haha ja. IK slaap al twee JAAR slecht. Dat is pas heftig. Maar het went wel hoor! Hahaha!"
disclaimer
pi_207598967
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:37 schreef SQ het volgende:
Dit is wel een terechte klacht hoor marsenal :D

Oké, mijn ergernis. Als je er ff doorheen zit, flink baalt, alles kut gaat en dat even ventileert is er altijd wel zo'n ouder die dit doet:

"Oh, bij ONS gebeurt dat niet hoor. Nee, ik ben echt blij dat MIJN kinderen WEL gewoon doorslapen. Ja, IK geef ze ook echt niet de ruimte om uit bed te komen hoor, nee hoor. Bij ONS blijft iedereen gewoon in zijn bed :Y "

Echt sterf toch ff duizend doden ofzo.

En andersom, die ouders die als je even klaagt over iets er altijd een schepje bovenop moeten doen.

"Oh je slaapt al twee weken slecht en je moet daar van huilen? Haha ja. IK slaap al twee JAAR slecht. Dat is pas heftig. Maar het went wel hoor! Hahaha!"
Ja, deze, 100%.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 14:50:05 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_207599045
Ergernissen op school:

Ouders die steeds aanwijzingen / dringende verzoeken van de juf negeren. Zo mogen ouders niet meer mee de school in en mag je na de tweede bel niet meer voor het raam gaan staan zwaaien. En toch is er zo'n club die dat ELKE dag blijft doen. "Ja maar Noah wil zo graag dat ik nog zwaai" En dan niet snappen dat zodra iedereen gewoon ff stopt met die onzin, die kinderen er ook niet meer om piepen :')

Ouders die alleen maar tijd hebben voor de leuke activiteiten en stelselmatig alle kutklusjes negeren want dan zijn ze ineens wel te druk met werk.

Ouders die in een joekel van een matgrijze BMW monstertruck hun bloedjes 350 meter verderop naar school brengen en bij het arriveren en verlaten van het parkeerterrein compleet schijt hebben aan al die kinderen die ze bijna omver kegelen met hun schijtbak.

Op de kinderopvang:

Ouders die elke poep en scheet van kleine Jaxx moeten delen bij de overdracht 's morgens zodat ik tien minuten in de hoerenkou sta te wachten met een chagrijnige peuter. Wees als ik: geef gewoon je kind, zeg "alles goed!' en fiets aan.
disclaimer
pi_207599103
Ik ben bang dat ik zo'n beetje een +1 op alles in dit topic kan doen. :D

Met stip op 1 staat bij mij: "mijn kind doet dat niet." Op het moment dat ze samen op het schoolplein hebben zitten kakken en ik daar de andere ouder over informeer. Nee, die drol is uit de lucht komen vallen zeker?! :W En nog vele andere voorbeelden.
pi_207599126
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:28 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat dacht ik eerst ook ja, maar die plant dat dus andersom. Die regelt speelafspraakjes aan de hand van haar rooster, en zegt hardop over de app dat ze de bso te veel geld vindt kosten. Dan maar liever deze gratis oppascentrale.
Ik weet van vrienden dat ze het zo onderling regelen, niets mis mee, maar ze weten van elkaar dat ze werken en die noemen het niet speelmiddag nee.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:00:37 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_207599162
Van die deugende ouders die zichzelf steeds zo op de borst moeten kloppen omdat ze alles zo goed volgens het boekje doen.

Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft, dat je zo lekker attachmentparent, dat je kinderen geen geraffineerde suikers krijgen, dat jullie noooooit snoep in huis hebben en jouw kind dat niet eens kent, dat jouw kind nog nooit een TV heeft gezien, dat je je kind nooit straft, dat je nooit je stem verheft, dat jullie ALTIJD BUITEN SPELEN OOK ALS HET REGENT en ga nog maar even door.

Bloedirritant.
disclaimer
pi_207599164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:50 schreef SQ het volgende:
Ergernissen op school:

Ouders die steeds aanwijzingen / dringende verzoeken van de juf negeren. Zo mogen ouders niet meer mee de school in en mag je na de tweede bel niet meer voor het raam gaan staan zwaaien. En toch is er zo'n club die dat ELKE dag blijft doen. "Ja maar Noah wil zo graag dat ik nog zwaai" En dan niet snappen dat zodra iedereen gewoon ff stopt met die onzin, die kinderen er ook niet meer om piepen :')

Ouders die alleen maar tijd hebben voor de leuke activiteiten en stelselmatig alle kutklusjes negeren want dan zijn ze ineens wel te druk met werk.

Ouders die in een joekel van een matgrijze BMW monstertruck hun bloedjes 350 meter verderop naar school brengen en bij het arriveren en verlaten van het parkeerterrein compleet schijt hebben aan al die kinderen die ze bijna omver kegelen met hun schijtbak.

Op de kinderopvang:

Ouders die elke poep en scheet van kleine Jaxx moeten delen bij de overdracht 's morgens zodat ik tien minuten in de hoerenkou sta te wachten met een chagrijnige peuter. Wees als ik: geef gewoon je kind, zeg "alles goed!' en fiets aan.
hahaha ja die herken ik wel. 'Ja Jaxx vind het fijner als hij z'n speen en knufknuf in de ene hand kan vasthouden en dat hij dan z'n bammiebam zelf mag oppeuzelen met de andere hand en van de week is dat hier niet gelukt en ik denk toch dat hij daarom nu zo slecht ontbeten heeft thuis, hij is dan helemaal uit het lood dus ik zou het fijn vinden als je daar op let en ik vermoed ook dat hij bij het eten van teveel tomaten een beetje rode wangetjes krijgt maar ik weet nog niet of het zeer bij 'm doet maar als je dan in dit boekje kan bijhouden hoeveel hij van wat precies eet en hoe laat je dan iets aan z'n gedrag ziet veranderen of dat je ziet dat hij er last van blablablabla..'

Ik ben ook meer als jou dan. Hier is de knuffel, goed geslapen, kut ontbeten, nou doei
-nee-
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:03:49 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_207599199
Ik weet uit betrouwbare bron ook dat er echt véél ouders zijn die elke hap en elke drol gelogd willen hebben op de kinderopvang. En dat alles exact op de door hun bepaalde tijd en de op hun bepaalde manier moet gebeuren.

Blijf dan gewoon thuis met je kinderen denk ik dan.
disclaimer
pi_207599331
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:56 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ik weet van vrienden dat ze het zo onderling regelen, niets mis mee, maar ze weten van elkaar dat ze werken en die noemen het niet speelmiddag nee.
Ja, die nuance vind ik wel belangrijk. Ik snap dat je elkaar uit de brand kan helpen, maar nu weet ik dus dat diegene het structureel zo plant en anderen dat niet van tevoren weten. Je bent dan gewoon een veredelde oppas. Ik ben nog overstag gegaan ook hè, dat kind zit hier nu te kleien :')
-nee-
pi_207599372
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:03 schreef SQ het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron ook dat er echt véél ouders zijn die elke hap en elke drol gelogd willen hebben op de kinderopvang. En dat alles exact op de door hun bepaalde tijd en de op hun bepaalde manier moet gebeuren.

Blijf dan gewoon thuis met je kinderen denk ik dan.
Ja inderdaad, kind is daar dus ze doen hun ding maar.
pi_207599386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:33 schreef Jentin het volgende:
De achterlijke extravagante traktaties die ze maken vind ik erg irritant. De hele klas van de zoon van een vriendin kreeg laatst, in groep 2, een rieten mand met een handdoek, washand, een knuffel, snoep en douchegel. Toppunt: een rugzakje met daarin Sour spray, een pakje drinken, een doosje skittles, drie verschillende los verpakte koeken, een klein zakje haribo, een doosje smarties, van die smeerkaas/soepstengeldipdingen, een maoam, een kindersurprise, een lolly, zo'n chemisch hamburgertje in een plastic doosje, een rol kauwgom, een zakje Lays, een zak m&m's, een bifi-worst én een sticker. Dat is dus pér kind, keer tweeëndertig kinderen. Doe even normaal.

Ik, loedermoeder, laat m'n kind online 30 feestelijke donuts uitkiezen bij Dunkin' of ik haal een paar dozen ijs :') Ik sluit niet uit dat daar op een ander forum over gemekkerd wordt :P

:@ ik moet in januari altijd 3 x een traktatie maken voor opvang en scholen (mijn vrouw krijgt hier een nervous breakdown van dus daarom doe ik het) en ik ga dan knettertjehigh om 23.00 savonds lekker zitten klooien in de keuken. :@

Maar dat eindeloze goodiebag geneuzel waarbij het bij ouders meer over het materialisme gaat, dat is wel echt tenenkrommend ja :r
-nee-
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:30:24 #19
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_207599467
Een familie vriend van de schoonfamilie....

De eerste 1,5 jaar met haar dochter zeker. Deed ze wekelijks wel vier of meer keer berichten, fotos, artikelen of onderzoeken op Facebook plaatsen over hoe geweldig borstvoeding en thuis bevalling wel niet is, hoe het zo speciaal is, dat het zo belangrijk is, dat het zo veel gezonder is, etc etc etc.

Zelfs op fotos van een bruiloft waarvoor ze was uitgenodigt waren, juist ja, fotos waarin ze aan het borstvoeden was....

Ugh!

Knap dat je het kon, maar je hoeft er niet zo overdreven over op te scheppen.

Ondertussen is het kind trouwens 2 jaar en drie maanden en mocht van haar ook nooit vies worden (nee echt helemaal niet dus) en eet dus nauwelijks normaal voedsel. (Helemaal niet eigenlijk!)

Maar hey, je gaf haar vrijwel alleen maar borstvoeding en vergat dus eventjes hoe belangrijk het eigenlijk was om je kind ook te leren eten! Te druk met artikelen zoeken zeker!
pi_207599565
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:@ ik moet in januari altijd 3 x een traktatie maken voor opvang en scholen (mijn vrouw krijgt hier een nervous breakdown van dus daarom doe ik het) en ik ga dan knettertjehigh om 23.00 savonds lekker zitten klooien in de keuken. :@

Maar dat eindeloze goodiebag geneuzel waarbij het bij ouders meer over het materialisme gaat, dat is wel echt tenenkrommend ja :r
Dit vind ik wel leuk. Ik heb ook wel racebanen geknutseld van een ontbijtkoekreep en zulks. Maar ik vind homemade gefröbel echt van een andere orde dan letterlijk tassen vól al dan niet eetbare meuk stoppen. Zelfs een puber zou ervan over z'n nek gaan. zulke hoeveelheden.

Ik doe ook +1 op de deugouders van SQ, al denk ik dat ik zelf misschien ook wel een deugouder ben met bepaalde tv-regels *) . Verschil is, hoop ik :+, dat ik die regels niet uitgebreid ventileer op strategisch gekozen momenten tegen strategisch gekozen ouders om die een kutgevoel of mezelf een beter gevoel te geven.
  Spellchecker dinsdag 17 januari 2023 @ 15:42:31 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207599610
quote:

Dat daar nog snoep getrakteerd mag worden :o

En verder idioot natuurlijk.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:44:15 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_207599625
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik ben nog overstag gegaan ook hè, dat kind zit hier nu te kleien :')
Dat is trouwens wel een KLB topic waard.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:44:17 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_207599626
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:42 schreef maily het volgende:

[..]
Dat daar nog snoep getrakteerd mag worden :o

En verder idioot natuurlijk.
Sterker nog, tijdens covid móest je voorverpakte traktaties uit de winkel geven. Ergens in die periode is dit helemaal de pan uit geëscaleerd :')
disclaimer
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:45:16 #24
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_207599633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:36 schreef Jentin het volgende:
Oh, en dat gekrijs langs de zijlijn en hardop uitgesproken zorgen of hun kind wel de juiste kansen krijgt in z'n voetbalcarrière. Meid, je staat langs de lijn bij een stel zevenjarigen in Yerseke. Ontspan.
Ik wil klagen over Jentin die haar kind op laat groeien in Zeeland. En @roos94 dan ook meteen.

Kindermishandeling!!!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:50:01 #25
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_207599688
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen :@ :')

Wat ik echt vreselijk ongemakkelijk vind zijn ouders die denken (of willen?) dat hun kind bevriend is met mijn kind en zich dan gaan bemoeien met speelafspraken… Er is vaak! een reden dat bepaalde speelafspraken niet van de grond komen :X En zeker onze jongste is horkerig genoeg om tegen een kind te zeggen dat hij helemaal geen zin heeft om te spelen. Kinderen snappen dat doorgaan prima… Sommige ouders daarentegen.::: :X 8)7
Oude (on)bekende.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:50:08 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_207599690
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

HAhaha, ik heb ooit ook van die pinguins gemaakt. Maar wel een slagje makkelijker ;)

Ik ben wel blij dat we van de traktaties af zijn, ook al vond ik het wel ontzettend leuk om te doen. Maar het werd meer en meer een opscheprondje ofzo? Kijk ons eens wat duurs doen. Idem met de kinderfeestjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207599720
Ouders die je op het schoolplein niks zeggen, maar met afspreken opeens hele verhalen gaan afsteken. Flikker op.

Ouders die hun kinderen gedag zeggen alsof ze ze nooit meer zullen zien, elke morgen opnieuw.

Ouders die zichzelf papa of mama noemen. Geef papa nog een kusje, nee nog een, en dan alweer. Sterf, en gauw.

Ouders die overal haantje de voorste zijn. Ouders die de popi jopi uithangen.

Ouders die zich vrijwillig allerlei shit zich op de hals halen, en dan gaan klagen dat niemand meehelpt.

Oudere moeders met jonge kinderen in het algemeen.
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 15:57:45 #28
5428 crew  miss_sly
pi_207599762
OMG allemaal wel heel herkenbaar uit het verleden. Groot voordeel van een ouder kind en middelbare school: niets meer van dit alles *O* O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:58:48 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_207599772
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef miss_sly het volgende:
OMG allemaal wel heel herkenbaar uit het verleden. Groot voordeel van een ouder kind en middelbare school: niets meer van dit alles *O* O+
Maar... waar moet je je dan aan ergeren??
disclaimer
pi_207599798
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:50 schreef Troel het volgende:

[..]
HAhaha, ik heb ooit ook van die pinguins gemaakt. Maar wel een slagje makkelijker ;)

[ afbeelding ]

Ik ben wel blij dat we van de traktaties af zijn, ook al vond ik het wel ontzettend leuk om te doen. Maar het werd meer en meer een opscheprondje ofzo? Kijk ons eens wat duurs doen. Idem met de kinderfeestjes.
:D

Dat met die opscheprondjes herken ik wel. Die kinderen maken elkaar gek, maar die ouders, die zijn er dan nog vatbaar voor ook _O-
-nee-
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:00:38 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_207599801
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Geen ouders op je werk, waar je ze dan collega's noemt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 16:00:50 #32
5428 crew  miss_sly
pi_207599803
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Maar... waar moet je je dan aan ergeren??
Er is toch genoeg om je aan te ergeren? De immer klussende buren, het kutweer, belachelijke televisieprogramma's. idiote topics op FOK! en bepaalde users. Eigenlijk ga je weer terug naar de basis van ergeren :Y Zoals pre-kinderen, zeg maar.
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 16:01:55 #33
5428 crew  miss_sly
pi_207599812
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 16:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Geen ouders op je werk, waar je ze dan collega's noemt ;)
Ik heb twee directeuren, geen collega's, en daar valt niet echt te ergeren, doorgaans. Niet over hen als ouders, in ieder geval :P
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:06:11 #34
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_207599866
quote:
Toppunt: een rugzakje met daarin Sour spray, een pakje drinken, een doosje skittles, drie verschillende los verpakte koeken, een klein zakje haribo, een doosje smarties, van die smeerkaas/soepstengeldipdingen, een maoam, een kindersurprise, een lolly, zo'n chemisch hamburgertje in een plastic doosje, een rol kauwgom, een zakje Lays, een zak m&m's, een bifi-worst én een sticker. Dat is dus pér kind, keer tweeëndertig kinderen. Doe even normaal.
:{

quote:
Ik, loedermoeder, laat m'n kind online 30 feestelijke donuts uitkiezen bij Dunkin'
Dat vind ik ook al heel wat. Wij waren al blij met een dropveter met Nibbits. :')
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:06:47 #35
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_207599875
Helaas ken ik mensen die denken dan hun kinderen door iedereen fantastisch grappig, slim en gezellig worden gevonden. En daar dan ook eindeloos over opscheppen. Eindeloos…. In elk gesprek! 8)7
Oude (on)bekende.
pi_207600010
TerugVindProest.
pi_207600162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
Van die deugende ouders die zichzelf steeds zo op de borst moeten kloppen omdat ze alles zo goed volgens het boekje doen.

Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft,
Ja dit dus. Ik heb weinig contact met ouders in het “echte leven” dus mijn klacht is fok-gerelateerd maar ik word zo intens moe van users die in letterlijk elke post moeten melden of laten doorschemeren dat ze borstvoeding geven, vooral wanneer het om totaal ongerelateerde onderwerpen gaat. Echt, BOEIEND.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:57:04 #38
pi_207600314
Niet nodig.

[ Bericht 47% gewijzigd door Peejtur op 17-01-2023 22:43:05 ]
pi_207600409
De competitie-ouder :r

Steeds maar weer vragen naar de cijfers van mijn kind zodat zij vreselijk kunnen opscheppen over de cijfers van hun oogappeltje. En het is niet dat mijn kind slecht scoort ofzo.
En rapporten perse willen vergelijken. School is geen wedstrijd hoor :')
  dinsdag 17 januari 2023 @ 17:11:38 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207600422
Die hoerige moeders in het verkeer die denken dat ze nergens op hoeven letten als ze met een kind fietsen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 17 januari 2023 @ 17:14:22 #41
pi_207600446
Oversteken met je kind als menselijk schild *O*
pi_207600451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef SQ het volgende:

Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft, dat je zo lekker attachmentparent, dat je kinderen geen geraffineerde suikers krijgen, dat jullie noooooit snoep in huis hebben en jouw kind dat niet eens kent, dat jouw kind nog nooit een TV heeft gezien, dat je je kind nooit straft, dat je nooit je stem verheft, dat jullie ALTIJD BUITEN SPELEN OOK ALS HET REGENT en ga nog maar even door.

Bloedirritant.
Die ouders negeer ik gewoon 😬 Ik ken 1 moeder nog van vroeger en toen gingen we altijd stappen, we redden elkaar op het schoolplein altijd van dat soort irritant volk 🤣
pi_207600509
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:16 schreef Marsenal het volgende:
Voel je in dit topic vrij om te klagen over de ongemanierde blagen van een ander, of die halve zolen die ze opvoeden.

Eigenlijk is dit gewoon een KLB topic, maar dan zonder Cockwhale die je vertelt hoe hij je moeder grensoverschrijdend benadert. (Wat helemaal top is verder!)

Ik wil heel graag beginnen.

Ik zeg een speelafspraakje af, mijn oudste is ziekjes, de jongste heeft koorts, dus het komt niet uit. En dan komt de aap uit de mouw. Ik wordt gebruikt als vervanging voor de BSO, niet omdat die kinderen zo graag samen zijn. Dit vind ik echt absurd. Daarom is die moeder zo planmatig, die is gewoon iedere week aan het regelen dat haar kind ergens anders speelt zodat zij lekker niet voor BSO hoeft te betalen :')

Dus of ik niet alsnog die kleuter kon meenemen want ze is tot 1730 aan het werk. :')

Ik heb er nog wel meer, maar later vandaag weer. :D
Mensen die zo geld proberen te besparen :')
Ze verplicht haar ouders vast ook om elke week dan en dan op te passen en verontwaardigd zijn als ze niet kunnen...
pi_207600750
Ouders die kinderachtige koosnaampjes hebben voor hun kind en hun kind ook zo aanspreken.
pi_207600777
Er loopt op het schoolplein een kind van een jaar of 6 en die jankt en jammert werkelijk om alles en dan ook nog op een vreselijk kut toontje.. en die ouders die gaan dan op zo'n overdreven lief en geduldig toontje elke keer troosten en uitleggen dat ze haar gevoel echt begrijpen.. :r Zeg gvd gewoon dat er niks aan de hand is en dat ze gewoon door moet spelen en niet zo moet miepen.. }:|
  Spellchecker dinsdag 17 januari 2023 @ 17:50:52 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207600790
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:14 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Oversteken met je kind als menselijk schild *O*
En onderwijl uiteraard op je foon loeren.
pi_207600817
Oh die ouders die de hele tijd staan te beeldbellen op het schoolplein.. doe dat lekker thuis😒
  dinsdag 17 januari 2023 @ 17:55:34 #48
338319 ZarB
Piña colada
pi_207600844
Ouders die menen dat Sterre Mae May van 13 maanden hoogbegaafd is. Die hun kind "temperamentvol" of "pittig" noemen terwijl het gewoon een onopgevoede draak is. Ouders die met kinderen overleggen als ze jonger dan 15 zijn. Ouders die extreem pedagogisch verantwoord gaan zijn volgens allerlei boekjes en overduidelijk een toneelstukje spelen.

Ouders die alleen maar lopen te zaniken over hoe zwaar het is maar wel 3 kinderen nemen krijgen. Ouders die hysterisch doen over veiligheid of voeding. Ouders die menen dan hun koter een gluten-, suiker-, vet-, koemelk-, ei- en pindeallergie heeft.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207600869
Ouders die vaste afspraken of dagen hebben met hun ouders, voor op te passen en dergelijken :') Fuck off. Mijn pa ziet me aankomen :') Wil dat als ik opa ben ook niet.

Neem dan geen kinderen :')
pi_207600895
Ouders die hun kinderen in de zomer tot 's avonds laat luidruchtig in de tuin laten spelen *gluurt richting mijn buren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')