abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:50:08 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_207599690
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:@ ik moet in januari altijd 3 x een traktatie maken voor opvang en scholen (mijn vrouw krijgt hier een nervous breakdown van dus daarom doe ik het) en ik ga dan knettertjehigh om 23.00 savonds lekker zitten klooien in de keuken. :@

Maar dat eindeloze goodiebag geneuzel waarbij het bij ouders meer over het materialisme gaat, dat is wel echt tenenkrommend ja :r
HAhaha, ik heb ooit ook van die pinguins gemaakt. Maar wel een slagje makkelijker ;)

Ik ben wel blij dat we van de traktaties af zijn, ook al vond ik het wel ontzettend leuk om te doen. Maar het werd meer en meer een opscheprondje ofzo? Kijk ons eens wat duurs doen. Idem met de kinderfeestjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207599720
Ouders die je op het schoolplein niks zeggen, maar met afspreken opeens hele verhalen gaan afsteken. Flikker op.

Ouders die hun kinderen gedag zeggen alsof ze ze nooit meer zullen zien, elke morgen opnieuw.

Ouders die zichzelf papa of mama noemen. Geef papa nog een kusje, nee nog een, en dan alweer. Sterf, en gauw.

Ouders die overal haantje de voorste zijn. Ouders die de popi jopi uithangen.

Ouders die zich vrijwillig allerlei shit zich op de hals halen, en dan gaan klagen dat niemand meehelpt.

Oudere moeders met jonge kinderen in het algemeen.
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 15:57:45 #28
5428 crew  miss_sly
pi_207599762
OMG allemaal wel heel herkenbaar uit het verleden. Groot voordeel van een ouder kind en middelbare school: niets meer van dit alles *O* O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:58:48 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_207599772
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef miss_sly het volgende:
OMG allemaal wel heel herkenbaar uit het verleden. Groot voordeel van een ouder kind en middelbare school: niets meer van dit alles *O* O+
Maar... waar moet je je dan aan ergeren??
disclaimer
pi_207599798
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:50 schreef Troel het volgende:

[..]
HAhaha, ik heb ooit ook van die pinguins gemaakt. Maar wel een slagje makkelijker ;)

[ afbeelding ]

Ik ben wel blij dat we van de traktaties af zijn, ook al vond ik het wel ontzettend leuk om te doen. Maar het werd meer en meer een opscheprondje ofzo? Kijk ons eens wat duurs doen. Idem met de kinderfeestjes.
:D

Dat met die opscheprondjes herken ik wel. Die kinderen maken elkaar gek, maar die ouders, die zijn er dan nog vatbaar voor ook _O-
-nee-
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:00:38 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_207599801
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef miss_sly het volgende:
Geen ouders op je werk, waar je ze dan collega's noemt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 16:00:50 #32
5428 crew  miss_sly
pi_207599803
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Maar... waar moet je je dan aan ergeren??
Er is toch genoeg om je aan te ergeren? De immer klussende buren, het kutweer, belachelijke televisieprogramma's. idiote topics op FOK! en bepaalde users. Eigenlijk ga je weer terug naar de basis van ergeren :Y Zoals pre-kinderen, zeg maar.
  Moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 16:01:55 #33
5428 crew  miss_sly
pi_207599812
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 16:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Geen ouders op je werk, waar je ze dan collega's noemt ;)
Ik heb twee directeuren, geen collega's, en daar valt niet echt te ergeren, doorgaans. Niet over hen als ouders, in ieder geval :P
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:06:11 #34
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_207599866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:33 schreef Jentin het volgende:
Toppunt: een rugzakje met daarin Sour spray, een pakje drinken, een doosje skittles, drie verschillende los verpakte koeken, een klein zakje haribo, een doosje smarties, van die smeerkaas/soepstengeldipdingen, een maoam, een kindersurprise, een lolly, zo'n chemisch hamburgertje in een plastic doosje, een rol kauwgom, een zakje Lays, een zak m&m's, een bifi-worst én een sticker. Dat is dus pér kind, keer tweeëndertig kinderen. Doe even normaal.
:{

quote:
Ik, loedermoeder, laat m'n kind online 30 feestelijke donuts uitkiezen bij Dunkin'
Dat vind ik ook al heel wat. Wij waren al blij met een dropveter met Nibbits. :')
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:06:47 #35
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_207599875
Helaas ken ik mensen die denken dan hun kinderen door iedereen fantastisch grappig, slim en gezellig worden gevonden. En daar dan ook eindeloos over opscheppen. Eindeloos…. In elk gesprek! 8)7
Oude (on)bekende.
pi_207600010
TerugVindProest.
pi_207600162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
Van die deugende ouders die zichzelf steeds zo op de borst moeten kloppen omdat ze alles zo goed volgens het boekje doen.

Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft,
Ja dit dus. Ik heb weinig contact met ouders in het “echte leven” dus mijn klacht is fok-gerelateerd maar ik word zo intens moe van users die in letterlijk elke post moeten melden of laten doorschemeren dat ze borstvoeding geven, vooral wanneer het om totaal ongerelateerde onderwerpen gaat. Echt, BOEIEND.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:57:04 #38
pi_207600314
Niet nodig.

[ Bericht 47% gewijzigd door Peejtur op 17-01-2023 22:43:05 ]
pi_207600409
De competitie-ouder :r

Steeds maar weer vragen naar de cijfers van mijn kind zodat zij vreselijk kunnen opscheppen over de cijfers van hun oogappeltje. En het is niet dat mijn kind slecht scoort ofzo.
En rapporten perse willen vergelijken. School is geen wedstrijd hoor :')
  dinsdag 17 januari 2023 @ 17:11:38 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207600422
Die hoerige moeders in het verkeer die denken dat ze nergens op hoeven letten als ze met een kind fietsen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 17 januari 2023 @ 17:14:22 #41
pi_207600446
Oversteken met je kind als menselijk schild *O*
pi_207600451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
Van die deugende ouders die zichzelf steeds zo op de borst moeten kloppen omdat ze alles zo goed volgens het boekje doen.

Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft, dat je zo lekker attachmentparent, dat je kinderen geen geraffineerde suikers krijgen, dat jullie noooooit snoep in huis hebben en jouw kind dat niet eens kent, dat jouw kind nog nooit een TV heeft gezien, dat je je kind nooit straft, dat je nooit je stem verheft, dat jullie ALTIJD BUITEN SPELEN OOK ALS HET REGENT en ga nog maar even door.

Bloedirritant.
Die ouders negeer ik gewoon 😬 Ik ken 1 moeder nog van vroeger en toen gingen we altijd stappen, we redden elkaar op het schoolplein altijd van dat soort irritant volk 🤣
pi_207600509
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:16 schreef Marsenal het volgende:
Voel je in dit topic vrij om te klagen over de ongemanierde blagen van een ander, of die halve zolen die ze opvoeden.

Eigenlijk is dit gewoon een KLB topic, maar dan zonder Cockwhale die je vertelt hoe hij je moeder grensoverschrijdend benadert. (Wat helemaal top is verder!)

Ik wil heel graag beginnen.

Ik zeg een speelafspraakje af, mijn oudste is ziekjes, de jongste heeft koorts, dus het komt niet uit. En dan komt de aap uit de mouw. Ik wordt gebruikt als vervanging voor de BSO, niet omdat die kinderen zo graag samen zijn. Dit vind ik echt absurd. Daarom is die moeder zo planmatig, die is gewoon iedere week aan het regelen dat haar kind ergens anders speelt zodat zij lekker niet voor BSO hoeft te betalen :')

Dus of ik niet alsnog die kleuter kon meenemen want ze is tot 1730 aan het werk. :')

Ik heb er nog wel meer, maar later vandaag weer. :D
Mensen die zo geld proberen te besparen :')
Ze verplicht haar ouders vast ook om elke week dan en dan op te passen en verontwaardigd zijn als ze niet kunnen...
pi_207600750
Ouders die kinderachtige koosnaampjes hebben voor hun kind en hun kind ook zo aanspreken.
pi_207600777
Er loopt op het schoolplein een kind van een jaar of 6 en die jankt en jammert werkelijk om alles en dan ook nog op een vreselijk kut toontje.. en die ouders die gaan dan op zo'n overdreven lief en geduldig toontje elke keer troosten en uitleggen dat ze haar gevoel echt begrijpen.. :r Zeg gvd gewoon dat er niks aan de hand is en dat ze gewoon door moet spelen en niet zo moet miepen.. }:|
  Spellchecker dinsdag 17 januari 2023 @ 17:50:52 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207600790
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:14 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Oversteken met je kind als menselijk schild *O*
En onderwijl uiteraard op je foon loeren.
pi_207600817
Oh die ouders die de hele tijd staan te beeldbellen op het schoolplein.. doe dat lekker thuis😒
  dinsdag 17 januari 2023 @ 17:55:34 #48
338319 ZarB
Piña colada
pi_207600844
Ouders die menen dat Sterre Mae May van 13 maanden hoogbegaafd is. Die hun kind "temperamentvol" of "pittig" noemen terwijl het gewoon een onopgevoede draak is. Ouders die met kinderen overleggen als ze jonger dan 15 zijn. Ouders die extreem pedagogisch verantwoord gaan zijn volgens allerlei boekjes en overduidelijk een toneelstukje spelen.

Ouders die alleen maar lopen te zaniken over hoe zwaar het is maar wel 3 kinderen nemen krijgen. Ouders die hysterisch doen over veiligheid of voeding. Ouders die menen dan hun koter een gluten-, suiker-, vet-, koemelk-, ei- en pindeallergie heeft.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_207600869
Ouders die vaste afspraken of dagen hebben met hun ouders, voor op te passen en dergelijken :') Fuck off. Mijn pa ziet me aankomen :') Wil dat als ik opa ben ook niet.

Neem dan geen kinderen :')
pi_207600895
Ouders die hun kinderen in de zomer tot 's avonds laat luidruchtig in de tuin laten spelen *gluurt richting mijn buren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')