HAhaha, ik heb ooit ook van die pinguins gemaakt. Maar wel een slagje makkelijkerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moet in januari altijd 3 x een traktatie maken voor opvang en scholen (mijn vrouw krijgt hier een nervous breakdown van dus daarom doe ik het) en ik ga dan knettertjehigh om 23.00 savonds lekker zitten klooien in de keuken.
Maar dat eindeloze goodiebag geneuzel waarbij het bij ouders meer over het materialisme gaat, dat is wel echt tenenkrommend ja![]()
Maar... waar moet je je dan aan ergeren??quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef miss_sly het volgende:
OMG allemaal wel heel herkenbaar uit het verleden. Groot voordeel van een ouder kind en middelbare school: niets meer van dit alles![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:50 schreef Troel het volgende:
[..]
HAhaha, ik heb ooit ook van die pinguins gemaakt. Maar wel een slagje makkelijker
[ afbeelding ]
Ik ben wel blij dat we van de traktaties af zijn, ook al vond ik het wel ontzettend leuk om te doen. Maar het werd meer en meer een opscheprondje ofzo? Kijk ons eens wat duurs doen. Idem met de kinderfeestjes.
Geen ouders op je werk, waar je ze dan collega's noemtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:57 schreef miss_sly het volgende:
OMG allemaal wel heel herkenbaar uit het verleden. Groot voordeel van een ouder kind en middelbare school: niets meer van dit alles![]()
Er is toch genoeg om je aan te ergeren? De immer klussende buren, het kutweer, belachelijke televisieprogramma's. idiote topics op FOK! en bepaalde users. Eigenlijk ga je weer terug naar de basis van ergerenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar... waar moet je je dan aan ergeren??
Ik heb twee directeuren, geen collega's, en daar valt niet echt te ergeren, doorgaans. Niet over hen als ouders, in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen ouders op je werk, waar je ze dan collega's noemt
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:33 schreef Jentin het volgende:
Toppunt: een rugzakje met daarin Sour spray, een pakje drinken, een doosje skittles, drie verschillende los verpakte koeken, een klein zakje haribo, een doosje smarties, van die smeerkaas/soepstengeldipdingen, een maoam, een kindersurprise, een lolly, zo'n chemisch hamburgertje in een plastic doosje, een rol kauwgom, een zakje Lays, een zak m&m's, een bifi-worst én een sticker. Dat is dus pér kind, keer tweeëndertig kinderen. Doe even normaal.
Dat vind ik ook al heel wat. Wij waren al blij met een dropveter met Nibbits.quote:Ik, loedermoeder, laat m'n kind online 30 feestelijke donuts uitkiezen bij Dunkin'
Ja dit dus. Ik heb weinig contact met ouders in het “echte leven” dus mijn klacht is fok-gerelateerd maar ik word zo intens moe van users die in letterlijk elke post moeten melden of laten doorschemeren dat ze borstvoeding geven, vooral wanneer het om totaal ongerelateerde onderwerpen gaat. Echt, BOEIEND.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
Van die deugende ouders die zichzelf steeds zo op de borst moeten kloppen omdat ze alles zo goed volgens het boekje doen.
Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft,
Die ouders negeer ik gewoon 😬 Ik ken 1 moeder nog van vroeger en toen gingen we altijd stappen, we redden elkaar op het schoolplein altijd van dat soort irritant volk 🤣quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:00 schreef SQ het volgende:
Van die deugende ouders die zichzelf steeds zo op de borst moeten kloppen omdat ze alles zo goed volgens het boekje doen.
Te pas en te onpas overal blijven herhalen dat je je kind al acht jaar borstvoeding geeft, dat je zo lekker attachmentparent, dat je kinderen geen geraffineerde suikers krijgen, dat jullie noooooit snoep in huis hebben en jouw kind dat niet eens kent, dat jouw kind nog nooit een TV heeft gezien, dat je je kind nooit straft, dat je nooit je stem verheft, dat jullie ALTIJD BUITEN SPELEN OOK ALS HET REGENT en ga nog maar even door.
Bloedirritant.
Mensen die zo geld proberen te besparenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:16 schreef Marsenal het volgende:
Voel je in dit topic vrij om te klagen over de ongemanierde blagen van een ander, of die halve zolen die ze opvoeden.
Eigenlijk is dit gewoon een KLB topic, maar dan zonder Cockwhale die je vertelt hoe hij je moeder grensoverschrijdend benadert. (Wat helemaal top is verder!)
Ik wil heel graag beginnen.
Ik zeg een speelafspraakje af, mijn oudste is ziekjes, de jongste heeft koorts, dus het komt niet uit. En dan komt de aap uit de mouw. Ik wordt gebruikt als vervanging voor de BSO, niet omdat die kinderen zo graag samen zijn. Dit vind ik echt absurd. Daarom is die moeder zo planmatig, die is gewoon iedere week aan het regelen dat haar kind ergens anders speelt zodat zij lekker niet voor BSO hoeft te betalen
Dus of ik niet alsnog die kleuter kon meenemen want ze is tot 1730 aan het werk.![]()
Ik heb er nog wel meer, maar later vandaag weer.
En onderwijl uiteraard op je foon loeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:14 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Oversteken met je kind als menselijk schild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |