Ik ben wel zo ongeveer de minst perfecte ouder hier, denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:15 schreef Aure het volgende:
Het is toch heerlijk om af en toe even je ergenissen te uiten, ook al ben je zelf ook geen perfecte ouder
Janken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef Selenophilia het volgende:
Sorry maar dit komt ook niet bepaald over als de betere ouders ofzo. Accepteer eens van elkaar dat het niet altijd makkelijk is en dat zoiets als de perfecte ouder niet bestaat, ook jij bent niet de perfecte ouder. En als er dan wel iemand is die zich overdreven voordoet als de perfecte ouder met een perfecte kind dan weet ie ook dat dat ook uit een bepaalde onzekerheid komt. Dat gebitch naar elkaar toe schiet niemand wat mee op.
Ach ik ben denk ik niet veel beterquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben wel zo ongeveer de minst perfecte ouder hier, denk ik.
Guiltyquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:26 schreef ZarB het volgende:
Ouders die 100 x zeggen "straks gaat de playstation uit. Nog 2 minuten" en die dat totaal niet kunnen begrenzen.
Mijn zoontje vindt dat oprecht wel leuk met mijn schoonfamiliequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:30 schreef ZarB het volgende:
Ouders die hun kind op familie aangelegenheden min of meer verplichten om alle aanwezigen een kus/knuffel te geven als ze naar bed gaan of weggaan. Zo sneu. Laat kind lekker zelf bepalen. Dag met je handje is genoeg.
Toppunt (of eigenlijk dieptepunt) was dat kind in kwestie alle volwassenen op de mond zoende. Tante bep en ome jopie. Brr
Ik word zo een die bij elke ellendige activiteit aanwezig is omdat ik graag complimenten ontvang. En die de mooiste traktaties maakt zodat andere ouders zich slecht voelenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:32 schreef Seven. het volgende:
Deze schoolplein ellende staat mij allemaal nog te wachten.
Voorspelling: ik ben zo'n moeder die het vertikt om te helpen met schoonmaken, knutselen en schoolreisjes. Maar wél met m'n grote bek in de ouderraad.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik word zo een die bij elke ellendige activiteit aanwezig is omdat ik graag complimenten ontvang. En die de mooiste traktaties maakt zodat andere ouders zich slecht voelen
Als kinderen dat uit zichzelf doen dan vind ik het anders. Ik zie ouders die erop aansturen en de volwassene vervolgens het initatief neemt. Misschien doodnormaal hoor, maar ik ben er totaal niet van. Bij grootouders en tantes/ooms/close friends ben ik wat makkelijker.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn zoontje vindt dat oprecht wel leuk met mijn schoonfamilie(wel meerdere keren aangegeven dat het duurt zolang hij dat graag doet).
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:43 schreef ZarB het volgende:
Oudes die je gaan "sshh-en" omdat je kut roept waar hun kind bij is. En dat dan ook op zo'n directe kinderachtige manier doen alsof jij hun kind bent. Flikker op, kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |