Ja maar wel 2 likes.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft de helft van jullie zelf geeneens kinderen
Ik heb een vriendin met 2 kinderen en beide oma's hebben een vaste dag. Toen zíj van baan wisselde en daarmee een andere vaste oppasdag nodig had was ze boos op haar schoonma omdat die niet kon wisselen van dag. Een dagje extra naar de opvang dan? NEE JOH!! Oma is gratis. Extra opvang is te duur. Had je geen 2 koters moeten nemen. Meine gute.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:58 schreef streamjohan het volgende:
Ouders die vaste afspraken of dagen hebben met hun ouders, voor op te passen en dergelijkenFuck off. Mijn pa ziet me aankomen
Wil dat als ik opa ben ook niet.
Neem dan geen kinderen
Ja deze tweequote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:37 schreef SQ het volgende:
Dit is wel een terechte klacht hoor marsenal
Oké, mijn ergernis. Als je er ff doorheen zit, flink baalt, alles kut gaat en dat even ventileert is er altijd wel zo'n ouder die dit doet:
"Oh, bij ONS gebeurt dat niet hoor. Nee, ik ben echt blij dat MIJN kinderen WEL gewoon doorslapen. Ja, IK geef ze ook echt niet de ruimte om uit bed te komen hoor, nee hoor. Bij ONS blijft iedereen gewoon in zijn bed"
Echt sterf toch ff duizend doden ofzo.
En andersom, die ouders die als je even klaagt over iets er altijd een schepje bovenop moeten doen.
"Oh je slaapt al twee weken slecht en je moet daar van huilen? Haha ja. IK slaap al twee JAAR slecht. Dat is pas heftig. Maar het went wel hoor! Hahaha!"
Is dit een sneer naar mijn post? Want ik zeg heel duidelijk dat het gaat om gedrag dat de ouders zelf in stand houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:41 schreef SQ het volgende:
Ouders die denken dat alles wat een kind doet direct beïnvloedbaar is door ouders en derhalve als iemand klaagt over een lastige situatie altijd counteren met "DOE ER DAN IETS AAN" of aanverwanten.
Ouders die kindjes zeggen sowieso een klacht. Zeker als ze al 2+ zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:46 schreef Adrian4 het volgende:
Ouders die op elke feestje beginnen over de bakfiets, hoe fijn hij rijdt, hoeveel km ze hebben gereden op dat ding, dat ie echt de 6000 euro waard was en dat het dadelijk makkelijk is om de kindjes naar school te brengen.
![]()
Ik heb überhaupt vriendinnen die elke 3 seconde het gesprek terugbrengen naar hun kroost.
Niets mis met het lief vragen aan je (schoon)ouders, maar boos worden als ze niet kunnen of willen? Dan ben je gewoon door en door verrot.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met 2 kinderen en beide oma's hebben een vaste dag. Toen zíj van baan wisselde en daarmee een andere vaste oppasdag nodig had was ze boos op haar schoonma omdat die niet kon wisselen van dag. Een dagje extra naar de opvang dan? NEE JOH!! Oma is gratis. Extra opvang is te duur. Had je geen 2 koters moeten nemen. Meine gute.
Ik denk dat elke post in dit topic wel een sneertje is naar iemand (al dan niet, maar in veel gevallen wel, op dit forum)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar mijn post? Want ik zeg heel duidelijk dat het gaat om gedrag dat de ouders zelf in stand houden.
Het gaat helemaal niet om perfecte ouders joh. Het gaat om ff lekker ventileren wat je vervelend vindt aan andere ouders. Als je dat niet trekt is dit misschien geen fijn topic voor je, dan kun je terecht in een van de vele honderden andere topics in OUD waar iedereen altijd wijselijk dit soort dingen insliktquote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef Selenophilia het volgende:
Sorry maar dit komt ook niet bepaald over als de betere ouders ofzo. Accepteer eens van elkaar dat het niet altijd makkelijk is en dat zoiets als de perfecte ouder niet bestaat, ook jij bent niet de perfecte ouder. En als er dan wel iemand is die zich overdreven voordoet als de perfecte ouder met een perfecte kind dan weet ie ook dat dat ook uit een bepaalde onzekerheid komt. Dat gebitch naar elkaar toe schiet niemand wat mee op.
Lol triggered. Neem nog een kopje koffie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om perfecte ouders joh. Het gaat om ff lekker ventileren wat je vervelend vindt aan andere ouders. Als je dat niet trekt is dit misschien geen fijn topic voor je, dan kun je terecht in een van de vele honderden andere topics in OUD waar iedereen altijd wijselijk dit soort dingen inslikt
Namen van het forum? Nee hoor, daar ken ik te veel irritante ouders irl voor. En anders zou ik sowieso geen dingen verdraaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk dat elke post in dit topic wel een sneertje is naar iemand (al dan niet, maar in veel gevallen wel, op dit forum)ik neem aan dat jij bij jouw posts ook wel namen in je hoofd hebt
Was dat niet het oorspronkelijke idee van OUD? Dat we daar die irritante huismoeders konden wegstoppen zodat ze daar lekker op elkaar konden bitchen en vertellen hoe geweldig hun kinderen zijn, zodat we er op de rest van het forum geen last meer van hadden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef Selenophilia het volgende:
Sorry maar dit komt ook niet bepaald over als de betere ouders ofzo. Accepteer eens van elkaar dat het niet altijd makkelijk is en dat zoiets als de perfecte ouder niet bestaat, ook jij bent niet de perfecte ouder. En als er dan wel iemand is die zich overdreven voordoet als de perfecte ouder met een perfecte kind dan weet ie ook dat dat ook uit een bepaalde onzekerheid komt. Dat gebitch naar elkaar toe schiet niemand wat mee op.
Ja precies! Waarom komen jullie dan ineens allemaal uit KLB hierheen gerendquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:00 schreef Viezig het volgende:
[..]
Was dat niet het oorspronkelijke idee van OUD? Dat we daar die irritante huismoeders konden wegstoppen zodat ze daar lekker op elkaar konden bitchen en vertellen hoe geweldig hun kinderen zijn, zodat we er op de rest van het forum geen last meer van hadden.
FOK! was een waar slagveld voordat we dat volk een eigen hoekje hadden gegeven. "REEEEE MiJn ZoOnTjE zOu EcHt NoOiT oP bEeLdJeS sTaMpEn zElFs NiEt AlS hIj HeT gEKoChT hAd!"
Ik heb die laatste dus ook een paar keer meegemaakt en ik heb daar werk van gemaakt, wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:50 schreef SQ het volgende:
Ergernissen op school:
Ouders die steeds aanwijzingen / dringende verzoeken van de juf negeren. Zo mogen ouders niet meer mee de school in en mag je na de tweede bel niet meer voor het raam gaan staan zwaaien. En toch is er zo'n club die dat ELKE dag blijft doen. "Ja maar Noah wil zo graag dat ik nog zwaai" En dan niet snappen dat zodra iedereen gewoon ff stopt met die onzin, die kinderen er ook niet meer om piepen
Ouders die alleen maar tijd hebben voor de leuke activiteiten en stelselmatig alle kutklusjes negeren want dan zijn ze ineens wel te druk met werk.
Ouders die in een joekel van een matgrijze BMW monstertruck hun bloedjes 350 meter verderop naar school brengen en bij het arriveren en verlaten van het parkeerterrein compleet schijt hebben aan al die kinderen die ze bijna omver kegelen met hun schijtbak.
Op de kinderopvang:
Ouders die elke poep en scheet van kleine Jaxx moeten delen bij de overdracht 's morgens zodat ik tien minuten in de hoerenkou sta te wachten met een chagrijnige peuter. Wees als ik: geef gewoon je kind, zeg "alles goed!' en fiets aan.
Ik ben hier per ongeluk terechtgekomen. Ik vertrek weer want met zulks volk wil ik niets mee te maken hebben. Wat een geïrriteerd zooitjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:00 schreef Viezig het volgende:
[..]
Was dat niet het oorspronkelijke idee van OUD? Dat we daar die irritante huismoeders konden wegstoppen zodat ze daar lekker op elkaar konden bitchen en vertellen hoe geweldig hun kinderen zijn, zodat we er op de rest van het forum geen last meer van hadden.
FOK! was een waar slagveld voordat we dat volk een eigen hoekje hadden gegeven. "REEEEE MiJn ZoOnTjE zOu EcHt NoOiT oP bEeLdJeS sTaMpEn zElFs NiEt AlS hIj HeT gEKoChT hAd!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |