abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207600927
Volgens mij heeft de helft van jullie zelf geeneens kinderen _O-
Tap tap tap
  dinsdag 17 januari 2023 @ 18:49:25 #52
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_207601479
Uiteraard, ik kijk wel link uit.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 18:50:52 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207601499
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft de helft van jullie zelf geeneens kinderen _O-
Ja maar wel 2 likes.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:01:24 #54
338319 ZarB
Piña colada
pi_207601672
Ouders die, ondanks 62936332736373272338363 mededelingen van het kdv om NIET de auto voor de opritten van de bewoners te parkeren, tóch hun asociale kut bak snel ergens neerkwakken op een gevaarlijke en blokkerende manier omdat ze te lui zijn om 20 meter te lopen. Van die ouders die zichzelf ultra belangrijk vinden. Vaak in BMW of Volvo of wat grotere VW.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:03:17 #55
338319 ZarB
Piña colada
pi_207601711
Ouders die klagen over het gedrag van hun kind terwijl ze het zelf in stand houden. "Grietje van 2.5 slaapt nog steeeeeeeds niet door. Ik geef nog elke nacht borstvoeding!!!". Ja kap daar dan mee, Einstein.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:08:03 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_207601785
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:58 schreef streamjohan het volgende:
Ouders die vaste afspraken of dagen hebben met hun ouders, voor op te passen en dergelijken :') Fuck off. Mijn pa ziet me aankomen :') Wil dat als ik opa ben ook niet.

Neem dan geen kinderen :')
Ik heb een vriendin met 2 kinderen en beide oma's hebben een vaste dag. Toen zíj van baan wisselde en daarmee een andere vaste oppasdag nodig had was ze boos op haar schoonma omdat die niet kon wisselen van dag. Een dagje extra naar de opvang dan? NEE JOH!! Oma is gratis. Extra opvang is te duur. Had je geen 2 koters moeten nemen. Meine gute.
pi_207602383
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:37 schreef SQ het volgende:
Dit is wel een terechte klacht hoor marsenal :D

Oké, mijn ergernis. Als je er ff doorheen zit, flink baalt, alles kut gaat en dat even ventileert is er altijd wel zo'n ouder die dit doet:

"Oh, bij ONS gebeurt dat niet hoor. Nee, ik ben echt blij dat MIJN kinderen WEL gewoon doorslapen. Ja, IK geef ze ook echt niet de ruimte om uit bed te komen hoor, nee hoor. Bij ONS blijft iedereen gewoon in zijn bed :Y "

Echt sterf toch ff duizend doden ofzo.

En andersom, die ouders die als je even klaagt over iets er altijd een schepje bovenop moeten doen.

"Oh je slaapt al twee weken slecht en je moet daar van huilen? Haha ja. IK slaap al twee JAAR slecht. Dat is pas heftig. Maar het went wel hoor! Hahaha!"
Ja deze twee }:|
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:41:59 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_207602387
Ouders die denken dat alles wat een kind doet direct beïnvloedbaar is door ouders en derhalve als iemand klaagt over een lastige situatie altijd counteren met "DOE ER DAN IETS AAN" of aanverwanten.
disclaimer
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:46:20 #59
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_207602467
Kap eens.

[ Bericht 82% gewijzigd door Peejtur op 17-01-2023 22:50:06 ]
pi_207602474
Ouders die op elke feestje beginnen over de bakfiets, hoe fijn hij rijdt, hoeveel km ze hebben gereden op dat ding, dat ie echt de 6000 euro waard was en dat het dadelijk makkelijk is om de kindjes naar school te brengen.

;(

Ik heb überhaupt vriendinnen die elke 3 seconde het gesprek terugbrengen naar hun kroost.

;(
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:47:57 #61
338319 ZarB
Piña colada
pi_207602494
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:41 schreef SQ het volgende:
Ouders die denken dat alles wat een kind doet direct beïnvloedbaar is door ouders en derhalve als iemand klaagt over een lastige situatie altijd counteren met "DOE ER DAN IETS AAN" of aanverwanten.
Is dit een sneer naar mijn post? Want ik zeg heel duidelijk dat het gaat om gedrag dat de ouders zelf in stand houden.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:48:33 #62
338319 ZarB
Piña colada
pi_207602511
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:46 schreef Adrian4 het volgende:
Ouders die op elke feestje beginnen over de bakfiets, hoe fijn hij rijdt, hoeveel km ze hebben gereden op dat ding, dat ie echt de 6000 euro waard was en dat het dadelijk makkelijk is om de kindjes naar school te brengen.

;(

Ik heb überhaupt vriendinnen die elke 3 seconde het gesprek terugbrengen naar hun kroost.

;(
Ouders die kindjes zeggen sowieso een klacht. Zeker als ze al 2+ zijn.
pi_207602518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:08 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik heb een vriendin met 2 kinderen en beide oma's hebben een vaste dag. Toen zíj van baan wisselde en daarmee een andere vaste oppasdag nodig had was ze boos op haar schoonma omdat die niet kon wisselen van dag. Een dagje extra naar de opvang dan? NEE JOH!! Oma is gratis. Extra opvang is te duur. Had je geen 2 koters moeten nemen. Meine gute.
Niets mis met het lief vragen aan je (schoon)ouders, maar boos worden als ze niet kunnen of willen? Dan ben je gewoon door en door verrot.

Mijn vrouw zou eens moeten proberen boos te worden op mijn ouders omdat ze niet kunnen oppassen, ook al is het simpelweg omdat ze geen zin hebben. Dan krijgt ze echt de wind van voren.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:52:23 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_207602612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:47 schreef ZarB het volgende:

[..]
Is dit een sneer naar mijn post? Want ik zeg heel duidelijk dat het gaat om gedrag dat de ouders zelf in stand houden.
Ik denk dat elke post in dit topic wel een sneertje is naar iemand (al dan niet, maar in veel gevallen wel, op dit forum) :P ik neem aan dat jij bij jouw posts ook wel namen in je hoofd hebt :P
disclaimer
pi_207602622
Sorry maar dit komt ook niet bepaald over als de betere ouders ofzo. Accepteer eens van elkaar dat het niet altijd makkelijk is en dat zoiets als de perfecte ouder niet bestaat, ook jij bent niet de perfecte ouder. En als er dan wel iemand is die zich overdreven voordoet als de perfecte ouder met een perfecte kind dan weet ie ook dat dat ook uit een bepaalde onzekerheid komt. Dat gebitch naar elkaar toe schiet niemand wat mee op.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:55:54 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_207602719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef Selenophilia het volgende:
Sorry maar dit komt ook niet bepaald over als de betere ouders ofzo. Accepteer eens van elkaar dat het niet altijd makkelijk is en dat zoiets als de perfecte ouder niet bestaat, ook jij bent niet de perfecte ouder. En als er dan wel iemand is die zich overdreven voordoet als de perfecte ouder met een perfecte kind dan weet ie ook dat dat ook uit een bepaalde onzekerheid komt. Dat gebitch naar elkaar toe schiet niemand wat mee op.
Het gaat helemaal niet om perfecte ouders joh. Het gaat om ff lekker ventileren wat je vervelend vindt aan andere ouders. Als je dat niet trekt is dit misschien geen fijn topic voor je, dan kun je terecht in een van de vele honderden andere topics in OUD waar iedereen altijd wijselijk dit soort dingen inslikt ;)
disclaimer
pi_207602769
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet om perfecte ouders joh. Het gaat om ff lekker ventileren wat je vervelend vindt aan andere ouders. Als je dat niet trekt is dit misschien geen fijn topic voor je, dan kun je terecht in een van de vele honderden andere topics in OUD waar iedereen altijd wijselijk dit soort dingen inslikt ;)
Lol triggered. Neem nog een kopje koffie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2023 19:57:42 ]
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:58:12 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_207602790
? Wat mis ik _O-
Nou ja, het zal wel.
disclaimer
  dinsdag 17 januari 2023 @ 19:59:11 #69
338319 ZarB
Piña colada
pi_207602819
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik denk dat elke post in dit topic wel een sneertje is naar iemand (al dan niet, maar in veel gevallen wel, op dit forum) :P ik neem aan dat jij bij jouw posts ook wel namen in je hoofd hebt :P
Namen van het forum? Nee hoor, daar ken ik te veel irritante ouders irl voor. En anders zou ik sowieso geen dingen verdraaien.
pi_207602852
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:58 schreef SQ het volgende:
? Wat mis ik _O-
Nou ja, het zal wel.
Ja ok, succes met zeiken.
pi_207602855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 19:52 schreef Selenophilia het volgende:
Was dat niet het oorspronkelijke idee van OUD? Dat we daar die irritante huismoeders konden wegstoppen zodat ze daar lekker op elkaar konden bitchen en vertellen hoe geweldig hun kinderen zijn, zodat we er op de rest van het forum geen last meer van hadden.

FOK! was een waar slagveld voordat we dat volk een eigen hoekje hadden gegeven. "REEEEE MiJn ZoOnTjE zOu EcHt NoOiT oP bEeLdJeS sTaMpEn zElFs NiEt AlS hIj HeT gEKoChT hAd!"
  dinsdag 17 januari 2023 @ 20:01:11 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_207602877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 20:00 schreef Viezig het volgende:

[..]
Was dat niet het oorspronkelijke idee van OUD? Dat we daar die irritante huismoeders konden wegstoppen zodat ze daar lekker op elkaar konden bitchen en vertellen hoe geweldig hun kinderen zijn, zodat we er op de rest van het forum geen last meer van hadden.

FOK! was een waar slagveld voordat we dat volk een eigen hoekje hadden gegeven. "REEEEE MiJn ZoOnTjE zOu EcHt NoOiT oP bEeLdJeS sTaMpEn zElFs NiEt AlS hIj HeT gEKoChT hAd!"
Ja precies! Waarom komen jullie dan ineens allemaal uit KLB hierheen gerend :D
disclaimer
pi_207602888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 14:50 schreef SQ het volgende:
Ergernissen op school:

Ouders die steeds aanwijzingen / dringende verzoeken van de juf negeren. Zo mogen ouders niet meer mee de school in en mag je na de tweede bel niet meer voor het raam gaan staan zwaaien. En toch is er zo'n club die dat ELKE dag blijft doen. "Ja maar Noah wil zo graag dat ik nog zwaai" En dan niet snappen dat zodra iedereen gewoon ff stopt met die onzin, die kinderen er ook niet meer om piepen :')

Ouders die alleen maar tijd hebben voor de leuke activiteiten en stelselmatig alle kutklusjes negeren want dan zijn ze ineens wel te druk met werk.

Ouders die in een joekel van een matgrijze BMW monstertruck hun bloedjes 350 meter verderop naar school brengen en bij het arriveren en verlaten van het parkeerterrein compleet schijt hebben aan al die kinderen die ze bijna omver kegelen met hun schijtbak.

Op de kinderopvang:

Ouders die elke poep en scheet van kleine Jaxx moeten delen bij de overdracht 's morgens zodat ik tien minuten in de hoerenkou sta te wachten met een chagrijnige peuter. Wees als ik: geef gewoon je kind, zeg "alles goed!' en fiets aan.
Ik heb die laatste dus ook een paar keer meegemaakt en ik heb daar werk van gemaakt, wat een onzin.
pi_207602935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 20:00 schreef Viezig het volgende:

[..]

Ik ben hier per ongeluk terechtgekomen. Ik vertrek weer want met zulks volk wil ik niets mee te maken hebben. Wat een geïrriteerd zooitje _O-
  dinsdag 17 januari 2023 @ 20:04:05 #75
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207602961
Rustig aan juffies komt allemaal wel weer goed. Even diep adem halen en weer zen worden met een kopje thee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')