Ja, mee eens. Die van ons zit 3 dagen op de opvang, wij zijn allebei 1 dag thuis (vrouw werkt 32 uur, ik 36 uur). Je ziet dat ie het daar naar zijn zin heeft en met veel andere kindjes speelt. Alleen thuis is ook maar... alleen. Hij kan wel goed zelfstandig spelen gelukkig, dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik overweeg op termijn 1 dag in de 2 weken minder te werken maar ons kind blijft 2 dagen op de opvang (ze gaat nu ook 2, maar dan zou ze in theorie dus 1 dag minder kunnen). Ik zie dat echt als goed voor haar ontwikkeling en ze vindt het er leuk. 1 dag voegt niet zoveel toe. Dus wij betalen echt met liefde voor haar ontwikkeling.
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden heurquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:21 schreef Aure het volgende:
Overigens past mijn schoonmoeder één keer per week op en is er af en toe een (maar geen structureel) logeerweekendje (bij mijn ouders). Mijn ouders vangen wel vaak een deel van de vakanties op, maar ook dat altijd in overleg en wat niet gaat, gaat niet
Tussen de 12 & +/-15maanden 'Kind is net 1'quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vind ik ook irritant maar ik zeg dus dat ze bijna 17 maanden is. Zeker in die 1e 2 jaar is een kind van 14 maanden nog zo anders dan een kind van 1.5 dus als je zegt dat je kind 1 is dan hebben anderen er totaal geen beeld bij hoe dat kind dan werkelijk is. Vanaf 2 ofzo kun je daar wel mee stoppen denk ik.
Ik las gister op een forum:quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:19 schreef SQ het volgende:
Maar ook ja: ouders die zodra hun kind op 1 vlak even iets slimmer/sneller is dan het platte gemiddelde meteen in het haabee topic gaan posten
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden heur
Ik heb ook al in minstens 50 posts dingen gezien waar ik me schuldig aan maak.
Uiteindelijk is iedereen gewoon wel irritant op bepaalde vlakken.
Sommigen iets meer dan anderen
Was ff heerlijk ventileren, bedankt daarvoor mensen
Slimme pa?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik las gister op een forum:
"Me dochter F is miss hb dat is wat cb ook zeg dus we moete nu een bassischool zoeken voor hb kindere maar ik pikeer de hele nacht wanf super weinig plek. Ze is nu 13 maanden. Soiso lastig want ze heeft ook trekken van auutisme maar hb kan dus ook , her kan in de intelegentie zitten zegt cb. Help?!?!?!?!"
Ik zal het onthouden. Dan is mijn kind bijna 1.5quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tussen de 12 & +/-15maanden 'Kind is net 1'
Tussen de +/-15 & +/-17maanden 'Kind is 1/ bijna anderhalf'
Tussen de 18 & +/-21maanden 'Kind is anderhalf'
Vanaf +/-22maanden tot 2jaar 'Kind is bijna 2'
Vanaf 2jaar tot 2,5jaar 'Kind is 2'
Vanaf 2,5jaar tot 3 'Kind is tweeënhalf'
Als ik haar leeftijd wat preciezer wil/moet duiden dan zeg ik gewoon in welke maand ze geboren is.
Ik ben echt te lui om te onthouden hoeveel maanden mijn kind is na hun 1e verjaardag..
Wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik las gister op een forum:
"Me dochter F is miss hb dat is wat cb ook zeg dus we moete nu een bassischool zoeken voor hb kindere maar ik pikeer de hele nacht wanf super weinig plek. Ze is nu 13 maanden. Soiso lastig want ze heeft ook trekken van auutisme maar hb kan dus ook , her kan in de intelegentie zitten zegt cb. Help?!?!?!?!"
Oh nee ik bedoelde het ook niet als verantwoordingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden heur
Ik heb ook al in minstens 50 posts dingen gezien waar ik me schuldig aan maak.
Uiteindelijk is iedereen gewoon wel irritant op bepaalde vlakken.
Sommigen iets meer dan anderen
Was ff heerlijk ventileren, bedankt daarvoor mensen
En dan bijles regelen voor de dingen waarbij het kind wel gewoon op het platte gemiddelde zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:19 schreef SQ het volgende:
Maar ook ja: ouders die zodra hun kind op 1 vlak even iets slimmer/sneller is dan het platte gemiddelde meteen in het haabee topic gaan posten
https://www.zwangerschaps(...)s-fase-of-ka.516210/quote:
Ooh zwangerschapspagina.nl! Mijn topergernis! Die signatures jongensquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
https://www.zwangerschaps(...)s-fase-of-ka.516210/
Reacties van Piccolina. Nadat ze eerst de TS uitlegt dat "niet zwaaien met 9 maanden" kan wijzen op autisme.
Klacht: ouders die op zwangerschapspagina.nl postenquote:Geboren met 34+6 (spontane weeën maar toch ks)
1850gr. & 1695gr. beiden 43cm
4,5mnd gegroeid op mijn melk, daarna nam de Jumbo de productie over
Wilde ik ook al zeggen. Dat forum is garant voor uren ergernis. Alle kinderen hebben daar standaard reflux én dat KISS fabeltje.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ooh zwangerschapspagina.nl! Mijn topergernis! Die signatures jongens
[..]
Klacht: ouders die op zwangerschapspagina.nl posten
Keep it simple,stupid?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wilde ik ook al zeggen. Dat forum is garant voor uren ergernis. Alle kinderen hebben daar standaard reflux én dat KISS fabeltje.
Die aandoening die kinderen hebben als ze geen reflux blijken te hebben.quote:
Oh oké ik heb dit stukje gemist denk ik. Maar op fok komt het meestal door haabee.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die aandoening die kinderen hebben als ze geen reflux blijken te hebben.
Ja voor kiss moet je op zwangerschapspagina zijn of babybrabbel ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh oké ik heb dit stukje gemist denk ik. Maar op fok komt het meestal door haabee.
En haar posts geven aan dat ze zelf analfabeet is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
https://www.zwangerschaps(...)s-fase-of-ka.516210/
Reacties van Piccolina. Nadat ze eerst de TS uitlegt dat "niet zwaaien met 9 maanden" kan wijzen op autisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |