Hoeveel rode draden wil je nog hebben, er worden dagelijks burgerdoelen bestookt, er is een genocide aan de gang onder onze neus, terwijl we in 1945 massaal instemden met 'dit nooit weer'. Dat had vanaf dag 1 al de rode draad moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Of NAVO troepen trekken een Oekraïns uniform aan en bombarderen de Russen plat die in de buurt van Lviv komen. Lviv zou een rode draad moeten zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
We horen niet zoveel over de oorlogsindustrie in Rusland. Heb het nare gevoel dat dat flink wordt opgeschaald terwijl wij hier zitten te bakkeleien over de levering van wat al op voorraad is.
Als de Russische industrie straks de massa-productie op gang krijgt kunnen wij daar met onze huidige industrie absoluut niet tegenop.
Op het moment dat zelfs T-72 wrakken nu geplunderd worden van hun optics, omdat die bij Thales vandaan kwamen en die niet meer levert, zal dat in massa produceren zo'n vaart niet lopen, vermoed ik zoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
We horen niet zoveel over de oorlogsindustrie in Rusland. Heb het nare gevoel dat dat flink wordt opgeschaald terwijl wij hier zitten te bakkeleien over de levering van wat al op voorraad is.
Als de Russische industrie straks de massa-productie op gang krijgt kunnen wij daar met onze huidige industrie absoluut niet tegenop.
De russen hebben bepaald geen superieure industriele capaciteiten.... nooit gehad ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
het grootschalig ontbreken van jonge mannen, ofwel door de 700.000 mensen, die vorig jaar rusland ontvlucht zijn (grotendeels jonge mannen), of degenen die gemobiliseerd zijn, vormt voor de productie een extra probleem.quote:Facts & figures
June 2022 production compared to June 2021, percent
Textiles 92.1%
Clothing 94.9%
Wood processing 85.4%
Chemicals and chemical products 92.3%
Finished metal products, except machinery and equipment 83.1%
Production of motor vehicles 37.8%
Russia’s manufacturing industries have fared worse than the extraction sector, which got a boost from high fuel prices.
Source: Rosstat
30 delen is beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland kan prima onderdeel blijven vormen van Europa en de geschiedenis terwijl het in 3 delen uit elkaar gescheurd word.
Ongeacht of er wel of niet iets zinnigs in dit specifieke artikel staat, betekent Russia times voor mij mijden als de pest.quote:
Fuck it, zou lekker zijn.quote:
Wat een volslagen gek.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoeveel rode draden wil je nog hebben, er worden dagelijks burgerdoelen bestookt, er is een genocide aan de gang onder onze neus, terwijl we in 1945 massaal instemden met 'dit nooit weer'. Dat had vanaf dag 1 al de rode draad moeten zijn.
Typisch Oostenrijks.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een volslagen gek.
Zet hem vast voor verraad. Rusland mag vernietigd worden. Met een zieke agressieve staat als dit, is de wereld niet mee geholpen. Vernietig het en met het volk wat over blijft starten we wel een nieuw rusland. Iets zonder communisme, gulags en zieke mannetjes.
Geef mij maar DAF.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Over afschaffen van sancties vind ik alleen maar dit terug:
[..]
Je hebt neem ik aan ook al uitgezocht wat die German-Russian Friendship Group was? ...
Allen gegen alle!!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geef mij maar DAF.![]()
Fuck, da's lang gelee.
Als de leugenachtige Russen beweren dat alles crescendo gaat zal hun wapenindustrie wel op instorten staan.quote:
Gelukkig, we kunnen rustig gaan slapen want Poetin zegt dat de industrie op volle toeren draait dus daar lukt helemaal niks.quote:
Voor wappies komen aparte strafbataljons in Russische stijl inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:12 schreef weetjewel5 het volgende:
Russian Defence Minister holds meeting on increasing the size of the Russian Armed Forces
The President of the Russian Federation has decided to increase the strength of the Armed Forces to 1.5 million troops
Moeten we nu mee gaan vechten met Oekraïne?
Jij blijft online aan de zijlijn supporten begrijp ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor wappies komen aparte strafbataljons in Russische stijl inderdaad.
Rutte heeft die intentie. Nederland niet.quote:
Waarom de oude weggooien als je Oekraïne er mee kan helpen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:33 schreef sp3c het volgende:
hadden we niet net een nieuwe batterij besteld
Ik ben immers geen militair. Ik heb echter al wel vrijwilligerswerk gedaan voor Oekraïense vluchtelingen gedaan en al aardig wat gedoneerd ondertussen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jij blijft online aan de zijlijn supporten begrijp ik.
Jawel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Rutte heeft die intentie. Nederland niet.
Moet ik iets doen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben immers geen militair. Ik heb echter al wel vrijwilligerswerk gedaan voor Oekraïense vluchtelingen gedaan en al aardig wat gedoneerd ondertussen.
Wat heb jij gedaan om de Oekrainers te helpen?
Goede besteding van onze belastingcentjesquote:
Aandelen Raytheon gekochtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben immers geen militair. Ik heb echter al wel vrijwilligerswerk gedaan voor Oekraïense vluchtelingen gedaan en al aardig wat gedoneerd ondertussen.
Wat heb jij gedaan om de Oekrainers te helpen?
Minder hypocriet posten.quote:
Een andere mening hebben is trollen. Lijkt hier wel op Rusland/Oekraïne.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je moet blijkbaar alleen trollen.
Die mini pruts economie van de Russen gaat echt niets nuttigs opleveren. Vlak voor de inval is het Rode Leger voor vele miljarden gemoderniseerd, en dat ging zo goed dat ze dat nu weer gaan doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
Als je vrede wil kan je stoppen met vechten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is trollen. Lijkt hier wel op Rusland/Oekraïne.
Nee, een andere mening hebben is niet trollen. Trollen is trollen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is trollen. Lijkt hier wel op Rusland/Oekraïne.
Als het om het helpen van mensen gaat is iets altijd beter dan niets.quote:
Hij schiet meerdere keren op de drone en raakt per ongeluk het bommetje?quote:
Doet die goedquote:
Goed idee! Even mn pensioenfonds bellen ook.quote:
Kopen we er nog een. Kunnen we mooi meetellen bij de 2%-eis.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:33 schreef sp3c het volgende:
Werken die dingen op batterijen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:33 schreef sp3c het volgende:
Het Russische materiaal is misschien minder geavanceerd, maar als je moet opschalen is dat juist wel handig. Volgens mij is er vorig jaar al een wet aangenomen waardoor commerciële bedrijven opgedragen kan worden om op volle kracht militaire materiaal te maken. Ik weet niet in hoeverre de wet al ingezet is. Interessante vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
Firma Kalashnikov deed het erg goed las ik. Kan niet meer vinden of herinneren waar ik erover las.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het Russische materiaal is misschien minder geavanceerd, maar als je moet opschalen is dat juist wel handig. Volgens mij is er vorig jaar al een wet aangenomen waardoor commerciële bedrijven opgedragen kan worden om op volle kracht militaire materiaal te maken. Ik weet niet in hoeverre de wet al ingezet is. Interessante vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |