Staat een pagina terug wat over de aanvoerroute van Westerse wapens afsnijden. En ja een tweede front ver uit elkaar wordt lastig voor Oekrane.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lviv is de meest Europese stad van Oekrane. Waarom zou Rusland dat willen innemen?
Of is het doel gewoon het front vergroten zodat Oekrane het niet kan bijbenen?
Goede reactie van de Oekraenersquote:
Niet alleen voor oekrine.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat een pagina terug wat over de aanvoerroute van Westerse wapens afsnijden. En ja een tweede front ver uit elkaar wordt lastig voor Oekrane.
Vind het ook een vermoeiende vent hoor maar dit slaat ook weer niet echt ergens opquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou Robski Wijkovski al wat medailles en erelintjes hebben gekregen wegens zijn grote verdiensten voor de Soviet-Unie?
Ze willen Oekrane van de kaart vegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lviv is de meest Europese stad van Oekrane. Waarom zou Rusland dat willen innemen?
quote:
Troepen in laten stappen in het nieuwe spul aan de andere kant van de grens. En ze daarvandaan laten aanvallen. Voor de vorm eventueel een protest doen bij Kyiv, dat dat niet mag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:33 schreef polderturk het volgende:
We moeten alternatieven hebben voor Lyviv voor bevoorrading.
Zo niet, dan moet de NAVO aangeven dat de NAVO Russische troepen zal platbombarderen als ze in de buurt van Lyviv komen.
[ twitter ]
Ik chargeer eniszins.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vind het ook een vermoeiende vent hoor maar dit slaat ook weer niet echt ergens op
Rusland kan prima onderdeel blijven vormen van Europa en de geschiedenis terwijl het in 3 delen uit elkaar gescheurd word.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Goede reactie van de Oekraeners [ twitter ]
Hoe kan dit minister van defensie worden?quote:
Want Duitsland.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan dit minister van defensie worden?
Omdat Olaf Scholz poep in broek heeft door Ruslandquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Nou, het is wachten op het terugdraaien van eerdere toezeggingen van wapens voor Oekrane dan. Man man man...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Olaf Scholz poep in broek heeft door Rusland
En zo staan de Duitsers voor de zoveelste keer aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:
Ach, de vorige die ze hadden kon totaal niet met mensen van defensie overweg, dus wat dat betreft trekken ze de lijn wel consequent door.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dit topic nog uitgelegd dat we voorzichtig moeten zijn in het veroordelen van Duitsland omdat het Rusland in de kaart speelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
En zo staan de Duitsers voor de zoveelste keer aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Ehm...hij is voorstander van de sancties tegen Rusland opheffen, had ik hem dan een veer in zijn reet moeten steken?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dit topic nog uitgelegd dat we voorzichtig moeten zijn in het veroordelen van Duitsland omdat het Rusland in de kaart speelt.
Die man is nog niet begonnen of hij is al als pro-Rus afgeserveerd.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat ze wel raketten afschieten op electriciteits huisjes maar de belangrijkste wapen depots/infrastuctuur heel laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Geen kritiek op een tegenstribbelend Duitsland is juist in het belang van Rusland. Landen moeten leveren.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dit topic nog uitgelegd dat we voorzichtig moeten zijn in het veroordelen van Duitsland omdat het Rusland in de kaart speelt.
Voorstander van het opheffen van de sancties, lid van een Duits-Russische denktank. Dat ziet er gewoon niet goed uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland heeft alle belang bij onenigheid tussen de EU landen, daar zal op de achtergrond flink voor gelobbyd worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen kritiek op een tegenstribbelend Duitsland is juist in het belang van Rusland. Landen moeten leveren.
Een ander tweetquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehm...hij is voorstander van de sancties tegen Rusland opheffen, had ik hem dan een veer in zijn reet moeten steken?
Kijk, zie je!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een ander tweet
[ twitter ]
Ukraine heeft belang bij zo veel mogelijk wapens. En Duitsland kan ruzie voorkomen door te leveren.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland heeft alle belang bij onenigheid tussen de EU landen, daar zal op de achtergrond flink voor gelobbyd worden.
Ik denk bij benadering 3,9 miljard.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heeft Schrder dan wel niet gehad?
Dat zijn het aantal sigaretten dat ie rookte.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:03 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik denk bij benadering 3,9 miljard.
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over afschaffen van sancties vind ik alleen maar dit terug:quote:Who is Germany’s New Defense Minister, Boris Pistorius?
(Bloomberg) -- When US Secretary of Defense Lloyd Austin travels to Berlin on Jan. 19, he’ll meet for the first time with his new German counterpart, Boris Pistorius. Chancellor Olaf Scholz nominated Pistorius on Tuesday as the successor to Christine Lambrecht, who resigned from her post the day before following a series of missteps.
Who is Boris Pistorius?
The 62-year-old Social Democrat is a surprise choice to be the next defense minister. Pistorius has been the interior minister for the state of Lower Saxony since 2013, but up until now has never held a position at the federal level. He’s viewed as a pragmatic, engaged policymaker who gets things done. He’ll take over his new portfolio at a crucial time, as Germany is grappling with upheavals in its global defense and security policies triggered by Russia’s war in Ukraine.
Does Pistorius have military experience?
Apart from his obligatory service in the Bundeswehr, the German armed forces, in 1980-1981, Pistorius has no military experience. However, as interior minister of Lower Saxony he earned a reputation as a hands-on politician who put domestic security and the fight against political extremism high on his agenda. The state is home to one of Germany’s biggest military training camps.
What is his relationship with Chancellor Olaf Scholz?
Both men were born in the northwestern city of Osnabrueck, where Pistorius was previously mayor. Like Scholz, Pistorius belongs to the conservative wing of the Social Democratic Party and is known for having a pragmatic political style. The fact that Scholz nominated him to succeed Lambrecht, breaking his self-imposed “gender equality rule,” is a sign that the chancellor trusts Pistorius to effectively lead the German army. “With his competence, determination, and big heart, he is just the right person to lead the Bundeswehr through this historical turning point,” Scholz said in a statement.
What is Pistorius’ position on sending battle tanks to Ukraine?
Germany is expected to decide later this week whether it will supply Ukraine with Leopard battle tanks, an issue that has been a red line for Scholz. Pistorius has not participated in ongoing discussions about the matter, however his tough stance on domestic security matters suggests that he might be willing to pursue a more aggressive military policy against Russia than his predecessor did.
Je hebt neem ik aan ook al uitgezocht wat die German-Russian Friendship Group was? Een standaard overlegorgaan van de Bondsdag met buitenlandse parlementen.quote:Niedersachsens Innenminister Boris Pistorius hat eine berprfung der gegen Russland verhngten Sanktionen gefordert. Die deutsche Wirtschaft habe wegen der Strafmanahmen einen Schaden in Milliardenhhe erlitten, und sie schienen zugleich Prsident Wladimir Putin innenpolitisch gestrkt zu haben, sagte der SPD-Politiker der "Sddeutschen Zeitung" (SZ/Wochenendausgabe). "Dies sollte Anlass sein, die Sanktionen zu berprfen. Wenn man Ziele nicht erreicht, muss man sich fragen, ob die Instrumente die richtigen sind."
ff gegoogled:quote:
quote:
Ja, heb ik gedaan. Ben eerlijk gezegd verrast dat het zo'n low key politicus is eigenlijk. We zullen het zienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Over afschaffen van sancties vind ik alleen maar dit terug:
[..]
Je hebt neem ik aan ook al uitgezocht wat die German-Russian Friendship Group was? Een standaard overlegorgaan van de Bondsdag met buitenlandse parlementen.
https://www.bundestag.de/(...)bez/allgemein-245920
Of NAVO troepen trekken een Oekrans uniform aan en bombarderen de Russen plat die in de buurt van Lviv komen. Lviv zou een rode draad moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Troepen in laten stappen in het nieuwe spul aan de andere kant van de grens. En ze daarvandaan laten aanvallen. Voor de vorm eventueel een protest doen bij Kyiv, dat dat niet mag.
Gewoon de nieuwe westerse tanks en IFV's in Polen overdragen. Rij er zelf maar mee naar Oekrane. Veel minder risico.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
NAVO troepen trekken een Oekrans uniform aan en bombarderen de Russen plat die in de buurt van Lviv komen. Lviv zou een rode draad moeten zijn.
Een draaikont dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een ander tweet
[ twitter ]
Oh, ik dacht hij de weerman van het journaal wasquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ff gegoogled:
Ivan Timofeev has been a Director of Programs at the Russian International Affairs Council
Dat is zijn neef Peterquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hij de weerman van het journaal was
Doen we ook niet. Gewoon veel wapens naar Ukraine om de Russen klein te krijgen.quote:
Hoeveel rode draden wil je nog hebben, er worden dagelijks burgerdoelen bestookt, er is een genocide aan de gang onder onze neus, terwijl we in 1945 massaal instemden met 'dit nooit weer'. Dat had vanaf dag 1 al de rode draad moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Of NAVO troepen trekken een Oekrans uniform aan en bombarderen de Russen plat die in de buurt van Lviv komen. Lviv zou een rode draad moeten zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
We horen niet zoveel over de oorlogsindustrie in Rusland. Heb het nare gevoel dat dat flink wordt opgeschaald terwijl wij hier zitten te bakkeleien over de levering van wat al op voorraad is.
Als de Russische industrie straks de massa-productie op gang krijgt kunnen wij daar met onze huidige industrie absoluut niet tegenop.
Op het moment dat zelfs T-72 wrakken nu geplunderd worden van hun optics, omdat die bij Thales vandaan kwamen en die niet meer levert, zal dat in massa produceren zo'n vaart niet lopen, vermoed ik zoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
We horen niet zoveel over de oorlogsindustrie in Rusland. Heb het nare gevoel dat dat flink wordt opgeschaald terwijl wij hier zitten te bakkeleien over de levering van wat al op voorraad is.
Als de Russische industrie straks de massa-productie op gang krijgt kunnen wij daar met onze huidige industrie absoluut niet tegenop.
De russen hebben bepaald geen superieure industriele capaciteiten.... nooit gehad ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:54 schreef Confetti het volgende:
het grootschalig ontbreken van jonge mannen, ofwel door de 700.000 mensen, die vorig jaar rusland ontvlucht zijn (grotendeels jonge mannen), of degenen die gemobiliseerd zijn, vormt voor de productie een extra probleem.quote:Facts & figures
June 2022 production compared to June 2021, percent
Textiles 92.1%
Clothing 94.9%
Wood processing 85.4%
Chemicals and chemical products 92.3%
Finished metal products, except machinery and equipment 83.1%
Production of motor vehicles 37.8%
Russia’s manufacturing industries have fared worse than the extraction sector, which got a boost from high fuel prices.
Source: Rosstat
30 delen is beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland kan prima onderdeel blijven vormen van Europa en de geschiedenis terwijl het in 3 delen uit elkaar gescheurd word.
Ongeacht of er wel of niet iets zinnigs in dit specifieke artikel staat, betekent Russia times voor mij mijden als de pest.quote:
Fuck it, zou lekker zijn.quote:
Wat een volslagen gek.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoeveel rode draden wil je nog hebben, er worden dagelijks burgerdoelen bestookt, er is een genocide aan de gang onder onze neus, terwijl we in 1945 massaal instemden met 'dit nooit weer'. Dat had vanaf dag 1 al de rode draad moeten zijn.
Typisch Oostenrijks.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een volslagen gek.
Zet hem vast voor verraad. Rusland mag vernietigd worden. Met een zieke agressieve staat als dit, is de wereld niet mee geholpen. Vernietig het en met het volk wat over blijft starten we wel een nieuw rusland. Iets zonder communisme, gulags en zieke mannetjes.
Geef mij maar DAF.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Over afschaffen van sancties vind ik alleen maar dit terug:
[..]
Je hebt neem ik aan ook al uitgezocht wat die German-Russian Friendship Group was? ...
Allen gegen alle!!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geef mij maar DAF.![]()
Fuck, da's lang gelee.
Als de leugenachtige Russen beweren dat alles crescendo gaat zal hun wapenindustrie wel op instorten staan.quote:
Gelukkig, we kunnen rustig gaan slapen want Poetin zegt dat de industrie op volle toeren draait dus daar lukt helemaal niks.quote:
Voor wappies komen aparte strafbataljons in Russische stijl inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:12 schreef weetjewel5 het volgende:
Russian Defence Minister holds meeting on increasing the size of the Russian Armed Forces
The President of the Russian Federation has decided to increase the strength of the Armed Forces to 1.5 million troops
Moeten we nu mee gaan vechten met Oekrane?
Jij blijft online aan de zijlijn supporten begrijp ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor wappies komen aparte strafbataljons in Russische stijl inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |