Mijn stem heeft hijquote:Op maandag 16 januari 2023 21:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja we moeten hem elke week maar redden hahaha
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja we moeten hem elke week maar redden hahaha
Ik heb weinig met deze BB dus ja ik ga hem denk ik wel kiezen om te blijven Weet het anders niet deze keerquote:
eerste koppeltje in de cos i.p.v. het huisquote:Op maandag 16 januari 2023 21:50 schreef suzi1 het volgende:
en als schakeltje zou hebben deelt hij met mij
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Kinga het volgende:
Omdat er zo gezeurd wordt om een feest, zou ik als ik BB was gewoon "2 uur muziek" in the wall doen voor 100 coins. Moet je eens zien wat er dan voor ruzie komt.
goed idee, maar hebben ze überhaupt wel 100 coins?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Kinga het volgende:
Omdat er zo gezeurd wordt om een feest, zou ik als ik BB was gewoon "2 uur muziek" in the wall doen voor 100 coins. Moet je eens zien wat er dan voor ruzie komt.
Bij elkaar vast welquote:Op maandag 16 januari 2023 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
goed idee, maar hebben ze überhaupt wel 100 coins?
Samen toch zeker wel?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
goed idee, maar hebben ze überhaupt wel 100 coins?
Mag van mij snel weer bij haar mams gaan kijkenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chels keek iedere dag BB met dr Mams
dat bracht hun dichter bijelkaar
O jee ben ik gelijk met de qeeun jarigquote:Op maandag 16 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott wil 6 maart een feest
ze is dan jarig .. you better trow mie
dram dram Feestje gedram
verschilt echt behoorlijk per persoon en michelangelo heeft net al z'n 15 coins al verspeeld voor power of elimination.quote:
Dat bedoel ik. Dat iedereen op 0 zou staan voor een eventueel feest. Dan heb je vast mensen die dat niet willen. Dus ruzie met de wijven die willen zuipenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
verschilt echt behoorlijk per persoon en michelangelo heeft net al z'n 15 coins al verspeeld voor power of elimination.
oplossing: gewoon max coins wat ze nu gezamelijk hebben voor een feestje
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ga slapen lees morgen wel of die zeur een feestje heb gehad ,truste![]()
Gerrie heeft gelijk een heel trots gevoel en voelt zich één met Chachaquote:Op maandag 16 januari 2023 21:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O jee ben ik gelijk met de qeeun jarig
Nou echt niet jij bent gek hahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Gerrie heeft gelijk een heel trots gevoel en voelt zich één met Chacha
lolquote:Op maandag 16 januari 2023 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou echt niet jij bent gek hahaha
Dan stuur je het naar Rob.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:03 schreef Kinga het volgende:
Alleen al om dit gezeik ga ik juist GEEN valentijnskaart meer sturen dit jaar. Trutten.
Lieve Chels & Chaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:03 schreef Kinga het volgende:
Alleen al om dit gezeik ga ik juist GEEN valentijnskaart meer sturen dit jaar. Trutten.
dacht dat je typo maakte, heet ze niet Karen ?quote:Op maandag 16 januari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ilse of de kaart met morse alfabet erop
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
dacht dat je typo maakte, heet ze niet Karen ?
Blijven zich herhalen ook..quote:Op maandag 16 januari 2023 22:18 schreef Lillfex het volgende:
Wat kunnen die meiden zeiken om een feestje zeg word er gestoord van.
Chelsea wil het zelfquote:Op maandag 16 januari 2023 22:19 schreef Ireth het volgende:
Chelsea is net een kleuter die een lollies wilt![]()
Gunt ze Chayron nou zijn feestje of wil ze zelf een feestje? Het feestvarken zelf lijkt zich er niet druk over te maken..
heb geluid maar ff uit gezetquote:Op maandag 16 januari 2023 22:18 schreef Lillfex het volgende:
Wat kunnen die meiden zeiken om een feestje zeg word er gestoord van.
Vorig seizoen op 100% met oortjes in, nu geregeld op 15 tot 20%quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ieder seizoen wordt dat gezeik en gebedel bij BB om shit erger en erger. Het oude concept is echt morsdood he.
Jason erbij letsgoquote:Op maandag 16 januari 2023 22:09 schreef Kinga het volgende:
De eerstvolgende nominatie moeten Cha en Che samen op de bank zitten hoor. Die 2 moeten uit elkaar gehaald worden.
Dit keer is het wel heel erg dat ze al in het begin lopen te zeiken om allesquote:Op maandag 16 januari 2023 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ieder seizoen wordt dat gezeik en gebedel bij BB om shit erger en erger. Het oude concept is echt morsdood he.
Zou ik ook zijn na 10 dagen met Chelsea opgesloten te hebben gezetenquote:Op maandag 16 januari 2023 22:38 schreef Lillfex het volgende:
Die Bart is ook een dikke chagrijn zeg. Dat valt me de laatste dagen steeds meer op
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:40 schreef Joyce-43 het volgende:
BB moet Chelsea eruit sturen met dat gezeik over een feestje, hoevaak ze dat woord in der mond neemt is niet normaal meer.
1 euro voor iedere keer woord feest, hadden we al aardig wat geld gehad!
Als ze Karen had geheten, had ik het OOK geloofd, joh🤣quote:Op maandag 16 januari 2023 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ilse met de bril en korte haartjes
De febo moet zichzelf toch ook voor de kop slaan dat ze deze mensen hebben uitgekozen. Die moeten hier ook de hele tijd naar luisterenquote:Op maandag 16 januari 2023 22:40 schreef Flori het volgende:
Serieus mensen, dit kan toch niet zo doorgaan
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:40 schreef Flori het volgende:
Serieus mensen, dit kan toch niet zo doorgaan
Crisis overleg bij de FEBOquote:Op maandag 16 januari 2023 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De febo moet zichzelf toch ook voor de kop slaan dat ze deze mensen hebben uitgekozen. Die moeten hier ook de hele tijd naar luisteren
Mja je weet het niet van te voren, nu regels opstellen, streng optreden.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De febo moet zichzelf toch ook voor de kop slaan dat ze deze mensen hebben uitgekozen. Die moeten hier ook de hele tijd naar luisteren
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als ze Karen had geheten, had ik het OOK geloofd, joh🤣
1quote:Op maandag 16 januari 2023 22:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Op welke stream was dat! Ik heb niets gehoord
Correctie : 1 dagquote:Op maandag 16 januari 2023 22:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn na 10 dagen met Chelsea opgesloten te hebben gezeten
lol ja... heb ik nog niet bij stilgestaan...quote:Op maandag 16 januari 2023 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
die zetten ook af en toe het geluid uit, daarom horen we zoveel gepraat over de casting e.d.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
danny werkt bij BB , komt ook het tv-wereldjequote:Op maandag 16 januari 2023 22:54 schreef MacDeMarco het volgende:
ze maken zich meer druk om een feestje dan om rob, gelukkig toont danny wel interesse
Ze ziet er meer uit als een stripfiguur dan een echte vrouw.quote:
Pfff...quote:Op maandag 16 januari 2023 22:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
haha danny maakt zijn move
tante sidoniaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze ziet er meer uit als een stripfiguur dan een echte vrouw.
Krijg het gevoel dat ze naar Jill en Salar hebben gekeken en dachten wij moeten ons ook zo gedragen om geliefd te worden bij de kijker. Maar het verschil is dat het gedrag van Jill en Salar over het algemeen echt was en niet zo gemaaktquote:
ik denk dat ze 65+ isquote:Op maandag 16 januari 2023 23:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Beetje respect he, ik ben ook 55, denk Ilse jonger is
Gaat vanzelf een keer tegen ze werkenquote:Op maandag 16 januari 2023 23:05 schreef odie22 het volgende:
ze weten niet hoe gek ze moeten doen om maar beetje populair te worden gevonden bij het publiek, wat een volk
De volgende neuscorrectie wordt dan wel door de FEBO betaald.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:08 schreef odie22 het volgende:
morgenvroeg kans op ijzel , charlotte moet dan uitkijken
Wel maar geen leeftijd genoemdquote:Op maandag 16 januari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
heeft karen zich niet voorgesteld dan ook ? ik kan ook niet 247 luisteren hoor
oh ze is ook van de motorclub. Maar niet echt een connectie met Bart daarin lijkt het vooralsnog?quote:
Werkt hier alleen maar tegen zequote:Op maandag 16 januari 2023 23:05 schreef odie22 het volgende:
ze weten niet hoe gek ze moeten doen om maar beetje populair te worden gevonden bij het publiek, wat een volk
Knie verdraaidquote:Op maandag 16 januari 2023 23:13 schreef spapaars het volgende:
Rob met 2 krukken, ouderdom probleempje?
Met haar 1m20 doet dat niet zo veel pijn bij een val.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:08 schreef odie22 het volgende:
morgenvroeg kans op ijzel , charlotte moet dan uitkijken
die giraf bedoel ik hoorquote:Op maandag 16 januari 2023 23:16 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Met haar 1m20 doet dat niet zo veel pijn bij een val.
quote:Op maandag 16 januari 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
hallo, ik wil nog wel kunnen slapen vannacht
haha , zit alles in geuren en kleuren te vertellen wat hij met bigbrother besproken heeftquote:
Heeft hij al 10x gedaan vanavondquote:Op maandag 16 januari 2023 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha , zit alles in geuren en kleuren te vertellen wat hij met bigbrother besproken heeft
nilfiskquote:Op maandag 16 januari 2023 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn dat nou die befaamde dyson stofzuigerts?
quote:Op maandag 16 januari 2023 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn dat nou die befaamde dyson stofzuigerts?
quote:Op maandag 16 januari 2023 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
niet echt goede reclame voor de stofzuiger dit
ik schat 65quote:Op maandag 16 januari 2023 23:39 schreef Flori het volgende:
De twee nieuwe lijken me wel okay![]()
Leeftijd Ilse al bekend?
quote:Op maandag 16 januari 2023 23:41 schreef Flori het volgende:
De man van Ilse werkt bij Kellog's Pringles
quote:Op maandag 16 januari 2023 23:44 schreef odie22 het volgende:
maar ik lees dat er weer veel onzin uit mijn toetsenbord komt, tijd om te gaan slapen![]()
Het is geen leuke groep vooralsnog. Ik mis een Kristoff die de groep aanspoort of dingen organiseert.quote:
Maar daaromquote:Op maandag 16 januari 2023 23:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is geen leuke groep vooralsnog. Ik mis een Kristoff die de groep aanspoort of dingen organiseert.
Komt misschien nog, ze zijn nog een beetje aan het aftasten, maar het komt niet zo gemakkelijk op gang als vorig jaar.
Zo bewust van alle camera's daar dat ze nog teveel acteren.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is geen leuke groep vooralsnog. Ik mis een Kristoff die de groep aanspoort of dingen organiseert.
Komt misschien nog, ze zijn nog een beetje aan het aftasten, maar het komt niet zo gemakkelijk op gang als vorig jaar.
Samen met Rob en Bart zou je bijna denken dat ze te volwassen zijn. Wel bijzonder voor een ventje van 21 (?)quote:
Ja gewoon nogal saai allemaal helaas, weinig chemie. Standaardmensen, niks mis mee maar werkt niet echt voor zo’n programma, daar heb je wat meer charisma en persoonlijkheid voor nodig. De enigen met potentie zijn Ali en Jolien imo. Ik probeer al een week geduldig te wachten, maar naja nog wat meer geduld dan maar 😅 Hopen op nog 3/4 leukere bewoners.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
29 dacht ikquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:15 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Samen met Rob en Bart zou je bijna denken dat ze te volwassen zijn. Wel bijzonder voor een ventje van 21 (?)
ik ook. hoor jij mijquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij zit gewoon bij ze op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |