Mijn stem heeft hijquote:Op maandag 16 januari 2023 21:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja we moeten hem elke week maar redden hahaha
Kan geregeld worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja we moeten hem elke week maar redden hahaha
Ik heb weinig met deze BB dus ja ik ga hem denk ik wel kiezen om te blijven Weet het anders niet deze keerquote:
eerste koppeltje in de cos i.p.v. het huisquote:Op maandag 16 januari 2023 21:50 schreef suzi1 het volgende:
en als schakeltje zou hebben deelt hij met mij
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Kinga het volgende:
Omdat er zo gezeurd wordt om een feest, zou ik als ik BB was gewoon "2 uur muziek" in the wall doen voor 100 coins. Moet je eens zien wat er dan voor ruzie komt.
goed idee, maar hebben ze überhaupt wel 100 coins?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:51 schreef Kinga het volgende:
Omdat er zo gezeurd wordt om een feest, zou ik als ik BB was gewoon "2 uur muziek" in the wall doen voor 100 coins. Moet je eens zien wat er dan voor ruzie komt.
Bij elkaar vast welquote:Op maandag 16 januari 2023 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
goed idee, maar hebben ze überhaupt wel 100 coins?
Samen toch zeker wel?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
goed idee, maar hebben ze überhaupt wel 100 coins?
Mag van mij snel weer bij haar mams gaan kijkenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chels keek iedere dag BB met dr Mams
dat bracht hun dichter bijelkaar
O jee ben ik gelijk met de qeeun jarigquote:Op maandag 16 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott wil 6 maart een feest
ze is dan jarig .. you better trow mie
dram dram Feestje gedram
verschilt echt behoorlijk per persoon en michelangelo heeft net al z'n 15 coins al verspeeld voor power of elimination.quote:
Dat bedoel ik. Dat iedereen op 0 zou staan voor een eventueel feest. Dan heb je vast mensen die dat niet willen. Dus ruzie met de wijven die willen zuipenquote:Op maandag 16 januari 2023 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
verschilt echt behoorlijk per persoon en michelangelo heeft net al z'n 15 coins al verspeeld voor power of elimination.
oplossing: gewoon max coins wat ze nu gezamelijk hebben voor een feestje
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ga slapen lees morgen wel of die zeur een feestje heb gehad ,truste![]()
Gerrie heeft gelijk een heel trots gevoel en voelt zich één met Chachaquote:Op maandag 16 januari 2023 21:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O jee ben ik gelijk met de qeeun jarig
Nou echt niet jij bent gek hahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Gerrie heeft gelijk een heel trots gevoel en voelt zich één met Chacha
lolquote:Op maandag 16 januari 2023 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou echt niet jij bent gek hahaha
Dan stuur je het naar Rob.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:03 schreef Kinga het volgende:
Alleen al om dit gezeik ga ik juist GEEN valentijnskaart meer sturen dit jaar. Trutten.
Lieve Chels & Chaquote:Op maandag 16 januari 2023 22:03 schreef Kinga het volgende:
Alleen al om dit gezeik ga ik juist GEEN valentijnskaart meer sturen dit jaar. Trutten.
dacht dat je typo maakte, heet ze niet Karen ?quote:Op maandag 16 januari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ilse of de kaart met morse alfabet erop
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
dacht dat je typo maakte, heet ze niet Karen ?
Blijven zich herhalen ook..quote:Op maandag 16 januari 2023 22:18 schreef Lillfex het volgende:
Wat kunnen die meiden zeiken om een feestje zeg word er gestoord van.
Chelsea wil het zelfquote:Op maandag 16 januari 2023 22:19 schreef Ireth het volgende:
Chelsea is net een kleuter die een lollies wilt![]()
Gunt ze Chayron nou zijn feestje of wil ze zelf een feestje? Het feestvarken zelf lijkt zich er niet druk over te maken..
heb geluid maar ff uit gezetquote:Op maandag 16 januari 2023 22:18 schreef Lillfex het volgende:
Wat kunnen die meiden zeiken om een feestje zeg word er gestoord van.
Vorig seizoen op 100% met oortjes in, nu geregeld op 15 tot 20%quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ieder seizoen wordt dat gezeik en gebedel bij BB om shit erger en erger. Het oude concept is echt morsdood he.
Jason erbij letsgoquote:Op maandag 16 januari 2023 22:09 schreef Kinga het volgende:
De eerstvolgende nominatie moeten Cha en Che samen op de bank zitten hoor. Die 2 moeten uit elkaar gehaald worden.
Dit keer is het wel heel erg dat ze al in het begin lopen te zeiken om allesquote:Op maandag 16 januari 2023 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ieder seizoen wordt dat gezeik en gebedel bij BB om shit erger en erger. Het oude concept is echt morsdood he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |