quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:58 schreef aTypisch het volgende:
zondag verliezen en plek 4 ligt alweer op de loer trouwens
(lol)
Ik zal er aan werken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:11 schreef fetX het volgende:
Ik vind @:dombohetolifantje1 een uitstekende user en ik deel onder andere zijn enthousiasme over Szymanski, maar uitspraken als ‘Karsdorp is een mokerdomme voetballer’ of ‘Danilo is goed in de combinatie’ mag hij voor zich houden
wat bedoel je met moker eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal er aan werken.
En wat betreft Danilo bedoelde ik vast in vergelijkijg met Gimenez ofzo. Anders is dat wel echt een mokerdomme uitspraak.
Was ik toch net op tijd met mijn reactie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat bedoel je met moker eigenlijk?
https://straatwoordenboek.nl/woord/moker
nou dat is al wat langer het gevalquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:aTypisch heeft na zijn shine op de twitter van ZKA het soms wel een beetje hoog in zijn bol.
Geeft ook helemaal niks.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was ik toch net op tijd met mijn reactie.
Zo leeft hij ook nog?quote:
Vaker zelfsquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er in dat Ajax en PSV topic ook vaak zo'n grimmige sfeer?
Vind je dit al grimmig? :Squote:Op woensdag 18 januari 2023 15:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er in dat Ajax en PSV topic ook vaak zo'n grimmige sfeer?
In het PSV topic is het altijd heel gemoedelijk!quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
er in dat Ajax en PSV topic ook vaak zo'n grimmige sfeer?
Het is geen FM!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:16 schreef Caland het volgende:
Het is al bijna weekend en er is nog steeds geen speler @:zka
Want ik ben Willyquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
In het PSV topic is het altijd heel gemoedelijk!
Bevestigd bij Mallorca, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zaakwaarnemer is een aardig spelletje met @:zka aan het spelen
@ZKA is volgens mij toe aan een vakantie, niet echt scherp meerquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bevestigd bij Mallorca, je verwacht het niet.
Ik heb het idee dat er de laatste tijd ook wel wat lekjes zijn gedicht bij Feyenoord.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
@:zka is volgens mij toe aan een vakantie, niet echt scherp meer
Het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk dat een zaakwaarnemer de scoopgeilheid van @ZKA heeft misbruikt om de prijs van de speler omhoog te drijven hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, @:zka heeft nu ook door dat hij werd gebruikt door een zaakwaarnemer
Dat zijn normaal gesproken enorm betrouwbare mensen inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk dat een zaakwaarnemer de scoopgeilheid van @:zka heeft misbruikt om de prijs van de speler omhoog te drijven hoor.
Nederlandse zaakwaarnemers zeer zekerquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn normaal gesproken enorm betrouwbare mensen inderdaad
Ook die gebruiken journalisten gewoon naarmate het ze uitkomt natuurlijk, allemaal onderdeel van het spel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nederlandse zaakwaarnemers zeer zeker
Door 2 goals tegen de nr 18 van de Championship.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:42 schreef H.FR het volgende:
Gnonto gaat wel lekker bij Leeds. Jammer van die heisa waardoor 'ie niet kwam.
Betere verdedigers dan in de Eredivisiequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Door 2 goals tegen de nr 18 van de Championship.
Correctie: de nummer 21
Ja noem er eens één dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Betere verdedigers dan in de Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |