Ze hadden toch ook maar 1 optie daar? Alhoewel Klaassen daar weleens heeft gespeeld maar dat is ook een beetje een non-voetballer die je op die positie niet wil hebben. Die moet juist voor de goal komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is geblesseerd volgens mij, maar was sowieso een beetje raar van Ajax om hem op te pikken aangezien Alvarez beter is. Buiten ons dwarszitten weet ik echt niet wat Ajax daar nou mee moest
Op die leeftijd wil je gewoon spelen toch schuurde tegen oranje aan niks meer van over.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
waarom? Verdiend waarschijnlijk 3x zoveel
Ook veel geblesseerd he, echt ernaast worden gezet is iets van de laatste 2 weken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die leeftijd wil je gewoon spelen toch schuurde tegen oranje aan niks meer van over.
klopt, en die stond in de belangstelling.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook maar 1 optie daar?
dankje renequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
klopt, en die stond in de belangstelling.
Alsof ze bij Ajax elke ochtend opstaan en denken eens kijken hoe we Feyenoord dwars kunnen zitten.
Wel jammer dat hij er blijkbaar niks van kan.
Dan heb je die boomstammen van Ryan Searle nodig. 32 gram schoon aan de haak. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
Boeit mij die wedstrijd nou.
Hoeveel gram dartpijlen zijn genoeg om op redelijke afstand Berghuis te kunnen raken? Ik vraag dit even aan mijn warme bad DRT-vrienden @:coco @:de_boswachter @:tagliano @:poepz0r @:mani89
@GGMM komt weer eens in het Feyenoord-topic vertellen dat ze bij Ajax helemaal niet zo veel bezig zijn met Feyenoordquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ze bij Ajax elke ochtend opstaan en denken eens kijken hoe we Feyenoord dwars kunnen zitten.
Ondanks je edit hoor ik nog steeds niet bij de leiding van Ajaxquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:ggmm komt weer eens in het Feyenoord-topic vertellen dat ze bij Ajax helemaal niet zo veel bezig zijn met Feyenoord
Dat hadden we ook absoluut niet verwacht van het GROTE Ajax.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve Gurney dus blijkbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hadden we ook absoluut niet verwacht van het GROTE Ajax.
Ik heb 30 gram, maar dat is mokerzwaar. Zou wel kunnen voldoen aan het doel waarvoor je ze gebruikt, denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
Boeit mij die wedstrijd nou.
Hoeveel gram dartpijlen zijn genoeg om op redelijke afstand Berghuis te kunnen raken? Ik vraag dit even aan mijn warme bad DRT-vrienden @:coco @:de_boswachter @:tagliano @:poepz0r @:mani89
Sommige dingen moet je omarmen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:54 schreef Scrummie het volgende:
De schoolplein vete tussen @:Gurney en @:GGMM is een beetje vermoeiend.
Ja, maar jij omarmt ook Pedersen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je omarmen.
Toch geloof ik dat Slot het wel in hem ziet zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, maar jij omarmt ook Pedersen.
Daar heeft Arne helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat Slot het wel in hem ziet zitten.
Tsja, ik ga er ook niet zomaar vanuit dat we tegen die gasten winnen hoor. Helemaal niet zelfs. Zou nu alleen wel ergens teleurgesteld zijn als niet lukt aangezien het volgens mij jaren geleden is dat het momentum zo bij ons lag en het kwaliteitsverschil zo minimaal is. Maar goed, ik kom dan toch altijd weer op die verschrikkelijke 0-1 wedstrijd met vRhijn. Op de een of andere manier wil het gewoon niet in de wedstrijden tegen Ajax. Ook vorig jaar in de ArenA waar je meer had verdiend.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens word ik met de dag angstiger voor het verloop voor aankomende zondag.
De 3 punten lijken al bijna zeker als je de halve wereld mag geloven.
Mwa Karsdorp had toch wel meer opbouwende kwaliteiten en overzicht, Pedersen is vooral een blind paard. Je moet maar eens opletten hij kijkt niet eens waar hij een bal speelt als hij opkomt draven. Als zijn pass toevallig bij een medespeler terecht komt is het pure mazzel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heeft Arne helemaal gelijk in.
Mokerdomme voetballer, net als Karsdorp. Met zijn snelheid echter wel heel belangrijk, voornamelijk verdedigend.
Karsdorp een mokerdomme voetballer noemen, ik hoop maar dat je het dan gewoon over zijn intelligentie had. Want die man was in het kampioensjaar gewoon je spelmaker op rechtsback.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mokerdomme voetballer, net als Karsdorp. Met zijn snelheid echter wel heel belangrijk, voornamelijk verdedigend.
Tot zo ver ga ik met je mee.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:11 schreef fetX het volgende:
Ik vind @:dombohetolifantje1 een uitstekende user
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:54 schreef Scrummie het volgende:
De schoolplein vete tussen @:Gurney en @:GGMM is een beetje vermoeiend.
Alle hersencellen die bij Knarsdorp wél werkten werden gebruikt voor zijn voetbalinzicht. Totaal iets anders dan Pedersen die alleen maar blind naar voren rent om de bal vervolgens naar achteren te passen. Wel met je eens dat hij defensief stappen heeft gemaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
wat ben jij toch slim zegquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle hersencellen die bij Knarsdorp wél werkten werden gebruikt voor zijn voetbalinzicht. Totaal iets anders dan Pedersen die alleen maar blind naar voren rent om de bal vervolgens naar achteren te passen. Wel met je eens dat hij defensief stappen heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |