moet je denk ik door de dug-out heen gooien, denk niet dat hij speeltquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
Boeit mij die wedstrijd nou.
Hoeveel gram dartpijlen zijn genoeg om op redelijke afstand Berghuis te kunnen raken? Ik vraag dit even aan mijn warme bad DRT-vrienden @:coco @:de_boswachter @:tagliano @:poepz0r @:mani89
Interesse van andere clubs gebruiken om de prijs op te drijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zaakwaarnemer is een aardig spelletje met @:zka aan het spelen
Denk het welquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je denk ik door de dug-out heen gooien, denk niet dat hij speelt
Als hij er 3 maakt wel ja.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn voor het verhaal, wat het ook wordt
De extra zware van Ryan Searle.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
Boeit mij die wedstrijd nou.
Hoeveel gram dartpijlen zijn genoeg om op redelijke afstand Berghuis te kunnen raken? Ik vraag dit even aan mijn warme bad DRT-vrienden @:coco @:de_boswachter @:tagliano @:poepz0r @:mani89
Ajax zit dun in de verdedigers, Rensch is geschorst dus het is van links naar rechts Bassey, Timber, Alvarez, Sanchez denk ik waardoor je een middenveld Taylor, Klaassen, Berghuis krijgt.quote:
wel een gewaagd middenveldquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax zit dun in de verdedigers, Rensch is geschorst dus het is van links naar rechts Bassey, Timber, Alvarez, Sanchez denk ik waardoor je een middenveld Taylor, Klaassen, Berghuis krijgt.
Andere optie is met Wijndal op links en dan Bassey centraal, dan zou kunnen dat Berghuis op de bank begint.
Die zijn ze bij Ajax gewoon vergeten volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel een gewaagd middenveld
is die grillitsch niet beschikbaar of is die al door de mand gevallen?
Die hebben ze puur opgepikt om ons dwars te zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zijn ze bij Ajax gewoon vergeten volgens mij
waarom? Verdiend waarschijnlijk 3x zoveelquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Wijndal kon ook naar ons en psv toch?
Wat zou die jongen een spijt hebben van zijn keuze.
Had je veel te veel geld betaald voor een vrij beperkt linksbackie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Wijndal kon ook naar ons en psv toch?
Wat zou die jongen een spijt hebben van zijn keuze.
Wel gemist hoor, de standaard 'HATTRICK van GUIDETTI'-artikeltjes voor de Klassiekerquote:
Is geblesseerd volgens mij, maar was sowieso een beetje raar van Ajax om hem op te pikken aangezien Alvarez beter is. Buiten ons dwarszitten weet ik echt niet wat Ajax daar nou mee moestquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zijn ze bij Ajax gewoon vergeten volgens mij
Ze hadden toch ook maar 1 optie daar? Alhoewel Klaassen daar weleens heeft gespeeld maar dat is ook een beetje een non-voetballer die je op die positie niet wil hebben. Die moet juist voor de goal komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is geblesseerd volgens mij, maar was sowieso een beetje raar van Ajax om hem op te pikken aangezien Alvarez beter is. Buiten ons dwarszitten weet ik echt niet wat Ajax daar nou mee moest
Op die leeftijd wil je gewoon spelen toch schuurde tegen oranje aan niks meer van over.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
waarom? Verdiend waarschijnlijk 3x zoveel
Ook veel geblesseerd he, echt ernaast worden gezet is iets van de laatste 2 weken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die leeftijd wil je gewoon spelen toch schuurde tegen oranje aan niks meer van over.
klopt, en die stond in de belangstelling.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook maar 1 optie daar?
dankje renequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
klopt, en die stond in de belangstelling.
Alsof ze bij Ajax elke ochtend opstaan en denken eens kijken hoe we Feyenoord dwars kunnen zitten.
Wel jammer dat hij er blijkbaar niks van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |