Door 2 goals tegen de nr 18 van de Championship.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:42 schreef H.FR het volgende:
Gnonto gaat wel lekker bij Leeds. Jammer van die heisa waardoor 'ie niet kwam.
Betere verdedigers dan in de Eredivisiequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Door 2 goals tegen de nr 18 van de Championship.
Correctie: de nummer 21
Ja noem er eens één dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Betere verdedigers dan in de Eredivisie
De budgetten in de Championship zijn hoger dan rechterrijtje Eredivisie, daar baseer ik het opquote:
Maar zijn zaakwaarnemer vertelde hem echt persoonlijk dat Feyenoord dé topoptie was hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al die inkomende transfers van Rutger gaan weer eens niet door
Onjuistquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook die gebruiken journalisten gewoon naarmate het ze uitkomt natuurlijk, allemaal onderdeel van het spel.
Waar heb ik it's happening geroepen? Ah, bij Bjørkan. Ja, klopt. Sorry. Slechts een 100% track record deze window tot dusver. Dat moet echt beter.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al die inkomende transfers van Rutger gaan weer eens niet door
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef ZKA het volgende:
Niemand hier die doorheeft dat de daadkracht niet bij mij, maar bij Dennis te Kloese ligt. En elk woord wat ik hierna vuil maak, is al te veel. Blijf me volgen ;-)
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Waar heb ik it's happening geroepen? Ah, bij Bjørkan. Ja, klopt. Sorry. Slechts een 100% track record deze window tot dusver. Dat moet echt beter.
Als je het niet wil lezen, heb je het Feyenoord Magazine nog hoor. Vol censuur en positiviteit. Of wil je toch wel blijven lezen wat er speelt rond onze club?
Het was toch juist jouw doel om positiviteit in de berichtgeving over Feyenoord te brengenquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als je het niet wil lezen, heb je het Feyenoord Magazine nog hoor. Vol censuur en positiviteit. Of wil je toch wel blijven lezen wat er speelt rond onze club?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Waar heb ik it's happening geroepen? Ah, bij Bjørkan. Ja, klopt. Sorry. Slechts een 100% track record deze window tot dusver. Dat moet echt beter.
Èèn van de hoofddoelen van 1908 was en is natuurlijk het voeden van zijn astronomisch grote ego. En zodra zijn bronnen opdrogen of steeds meer foutieve info doorgeven heeft zijn site ook niet zo heel veel toegevoegde waarde meer boven de 1001 alternatieve fansites.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was toch juist jouw doel om positiviteit in de berichtgeving over Feyenoord te brengen
Heel erg vermoeiend inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ook altijd letterlijk hetzelfde liedje wat ik lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |