Maar zijn zaakwaarnemer vertelde hem echt persoonlijk dat Feyenoord dé topoptie was hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al die inkomende transfers van Rutger gaan weer eens niet door
Onjuistquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook die gebruiken journalisten gewoon naarmate het ze uitkomt natuurlijk, allemaal onderdeel van het spel.
Waar heb ik it's happening geroepen? Ah, bij Bjørkan. Ja, klopt. Sorry. Slechts een 100% track record deze window tot dusver. Dat moet echt beter.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al die inkomende transfers van Rutger gaan weer eens niet door
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef ZKA het volgende:
Niemand hier die doorheeft dat de daadkracht niet bij mij, maar bij Dennis te Kloese ligt. En elk woord wat ik hierna vuil maak, is al te veel. Blijf me volgen ;-)
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Waar heb ik it's happening geroepen? Ah, bij Bjørkan. Ja, klopt. Sorry. Slechts een 100% track record deze window tot dusver. Dat moet echt beter.
Als je het niet wil lezen, heb je het Feyenoord Magazine nog hoor. Vol censuur en positiviteit. Of wil je toch wel blijven lezen wat er speelt rond onze club?
Het was toch juist jouw doel om positiviteit in de berichtgeving over Feyenoord te brengenquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als je het niet wil lezen, heb je het Feyenoord Magazine nog hoor. Vol censuur en positiviteit. Of wil je toch wel blijven lezen wat er speelt rond onze club?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Waar heb ik it's happening geroepen? Ah, bij Bjørkan. Ja, klopt. Sorry. Slechts een 100% track record deze window tot dusver. Dat moet echt beter.
Èèn van de hoofddoelen van 1908 was en is natuurlijk het voeden van zijn astronomisch grote ego. En zodra zijn bronnen opdrogen of steeds meer foutieve info doorgeven heeft zijn site ook niet zo heel veel toegevoegde waarde meer boven de 1001 alternatieve fansites.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was toch juist jouw doel om positiviteit in de berichtgeving over Feyenoord te brengen
Heel erg vermoeiend inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ook altijd letterlijk hetzelfde liedje wat ik lees.
Houdt gewoon vast aan de elf van afgelopen zondag. Of hij moet Lopez een geschiktere tegenstander vinden voor die Conceicao. Voor de rest zal iedereen blijven staan vermoed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:17 schreef aTypisch het volgende:
Zeg het maar: tovert Arne dit weekend nog wat anders op het wedstrijdformulier of blijft de basis staan?
Ondanks de middelmatigheid heb je op de flanken nog wel wat keuzes natuurlijk. Al lijkt Alireza/Bassey mij een prima koppeltje, minder snelheid maar je hoeft niet bang te zijn dat Bassey heel de wedstrijd vrij baan heeft daar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Houdt gewoon vast aan de elf van afgelopen zondag. Of hij moet Lopez een geschiktere tegenstander vinden voor die Conceicao. Voor de rest zal iedereen blijven staan vermoed ik.
Ik vind Paixao er oprecht steeds beter in komenquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ondanks de middelmatigheid heb je op de flanken nog wel wat keuzes natuurlijk. Al lijkt Alireza/Bassey mij een prima koppeltje, minder snelheid maar je hoeft niet bang te zijn dat Bassey heel de wedstrijd vrij baan heeft daar.
Paixao zou ik ook laten staan, maar dat komt vooral omdat Idrissi en de rest érg matig in vorm zijn
Net de Arena, ook altijd hetzelfde liedjequote:Op donderdag 19 januari 2023 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ook altijd letterlijk hetzelfde liedje wat ik lees.
Ja, je ziet vanaf het begin dat hij wel wat heeft. Hopelijk gaat hij goed op topwedstrijden, want dat weten we nog niet echt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Paixao er oprecht steeds beter in komen
baby dont worryquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net de Arena, ook altijd hetzelfde liedje
Eens. Die heeft genoeg talent om een uitstekende buitenspeler te worden. Denk dat je vooral volgend seizoen meer van hem mag verwachten. Ik vind het alleen wel jammer dat Walemark zo tegenvalt. Hij had wel een goede voorbereiding, maar als je dan ziet hoe hij weer invalt..quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is in de huidige voorhoede sowieso een beetje noodzakelijk omdat hij als enige diepgang en goede loopacties heeft. Het grote probleem is dat hij nog te makkelijk van de bal gezet wordt waardoor hij vaak de 16 niet haalt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 van de laatste 38 ontmoetingen gewonnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Toch wel bang dat het weer mis gaat zondag.
Wat een kut stats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |