quote:
Daar konden ze in de oorlog Duitse u-boten mee verwarren die zo hun snelheid en richting niet kunnen bepalenquote:
Niet zozeer vanuit mij, ik heb weinig tot niks met beide nummers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wordt het wel
[ afbeelding ]
@:Cyan9
Ik zie Pasha nog wel in de buurt van top 10 komen met een goede actquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:07 schreef molloot200 het volgende:
Heerlijke openingsact
En gelijk het besef dat zij dit jaar niet in de buurt gaan komen van het resultaat van vorig jaar
Sunstroke Project geen leuk nummer?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:07 schreef molloot200 het volgende:
Heerlijke openingsact
En gelijk het besef dat zij dit jaar niet in de buurt gaan komen van het resultaat van vorig jaar
Wel typisch hun stijl, maar Run Away en Hey Mamma waren duidelijk beter. Niet per se slecht, maar ze hebben wel meer keus nuquote:
Sunstroke Project vind ik maar een matig nummer, ik vind eerlijk gezegd Malta leuker in het saxofoondeuntjesgenre. Die gaan elkaar wellicht (deels) cancellen in de semiquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Sunstroke Project geen leuk nummer en banden met Transnistrië/Rusland.
Reclame. Nu al.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben nog onderweg trouwens, dus ik lees met jullie commentaren mee.
Als ieder stuk tussen de reclames net zo goed is als het eerste, gaat het een fantastische avond worden.quote:
Oh maar dat zegt niet per se iets over hoe ze er nu in staan toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2016 bij "Leger" van Transnistrië
Je moet toch op één of andere manier de kosten dekken. Voor deze show zit de volledige Moldaavse bevolking zeker een week in de kou.quote:
We waren bloednerveus om het te posten en hadden nog de foto bijgeknipt zodat je niet ALLES zag want we waren bang voor de Moldaavse ESF-politie of zo, ook al hadden we toestemming.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De primeur die @:Greys en @:Cee daarmee hadden
Dit is hem toch niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2016 bij "Leger" van Transnistrië
Volgens mij zijn ze vooral stil over de oorlog en alles er om heen. Geen zin ook in heel die ophef terwijl het nummer van Pasha beter is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh maar dat zegt niet per se iets over hoe ze er nu in staan toch?Nja red flag wel
"Yes you can have it".quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:12 schreef Cee het volgende:
[..]
We waren bloednerveus om het te posten en hadden nog de foto bijgeknipt zodat je niet ALLES zag want we waren bang voor de Moldaavse ESF-politie of zo, ook al hadden we toestemming.
Ze noemden allemaal landen op, geen idee wat het verband is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom noemden ze ons?Even gemist
Zó goed dat er alleen naar kijken al helptquote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vooral stil over de oorlog en alles er om heen. Geen zin ook in heel die ophef terwijl het nummer van Pasha beter is.
Getuigt wel van zelfkennisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:19 schreef Sableheart het volgende:
Ik dacht dat het wel een goed nummer was, maar toen kwam dat oe stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |