Dat klinkt wel interessant. Haar inzending O Mie, in West-Europa nogal onderschat, is n van de betere dingen die Moldavi ooit gestuurd heeft.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef Nashipeer het volgende:
Is dat d Aliona Moon van 2013? Want dan ben ik daar wel benieuwd naar.
Nou, dat heeft in dat korte stukje al meer eigenzinnigheid dan het hele Melodifestivalen-deelnemersveld bij elkaar waarschijnlijk. Ik ben benieuwd naar de volledige versie.quote:
Dit staat er nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2023 20:16 schreef Momo het volgende:
Nummer van VELE is schijnbaar vrij vertaald "Songfestivalvoorronde van Moldavie" zou het een werktitel zijn of echt de titel?
Eens!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:42 schreef Nexum het volgende:
Aliona’s nummer lijkt erg op 1944, een pareltje. Zij moet winnen. Hoop niet weer dat we SunStroke Project krijgen, heb dat wel gehoord nu
Yummy Mommyquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze eerlijk gezegd ook een beetje tegenvallen. Had er meer blijheid van verwacht.
Volgens de kalender van Eurovisionworld (aanrader, die is altijd heel compleet ook met tijden erbij) begint het om 13:00 uur, via de website eurovision.md (de Moldavische officile Eurovisiewebsite).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Zijn de audities morgen weer live te bekijken? En hoe laat begint het?
Je weet dat de Youtube chat altijd overbodig is, maar je kunt ook niet wegkijken ofzoquote:
Yes, en daarvoor nog ergens I Just Had Sex With Your Ex.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben even vergeten wat er ook zo raar was aan die Sasha. Die had vorig jaar toch een nummer met 'my best gay friend' ofzo?
Er zitten wel vermakelijk types tussenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je weet dat de Youtube chat altijd overbodig is, maar je kunt ook niet wegkijken ofzo
Hij stuurde ooit ook het nummer ‘Love me like me daughter’ in.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben even vergeten wat er ook zo raar was aan die Sasha. Die had vorig jaar toch een nummer met 'my best gay friend' ofzo?
Dit lijstje stond op Eurovisionworld, lijkt tot nu toe te kloppen.quote:
gewaagdquote:
De enige voorwaarde waarop ik wel weer een NF wil hebben hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet je voorstellen dat we zulke live audities in nederland hadden
Met Edsilia als presentator en Cornald Maas in de green roomquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De enige voorwaarde waarop ik wel weer een NF wil hebben hier.
Komt goed uit, wilde toch ergens thee gaan zetten zometeen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:21 schreef Nashipeer het volgende:
Hierna is die enge Sasha aan de beurt als het lijstje klopt
Mahmood probeert er nog wat van te maken. Het was Blanco die het niets kon schelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:43 schreef koffieleuk het volgende:
Het optreden was gewoon self-sabotage, nog steeds jammer.
Ze hebben de potentele winnaar (van Mesc) gediskwalificeerd. Dus ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:11 schreef koffieleuk het volgende:
Ik volgMESC niet echt, is dit ongeveer van vergelijkbaar niveau?
Ja. Het was net een slechte idols auditiequote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:12 schreef Em31 het volgende:
Ik ben pas net ingeschakeld, maar gingen ze ook zo'n serieus gesprekje met die Sasha houden?
Jup, al heb ik er gelukkig maar een flits van gezien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:12 schreef Em31 het volgende:
Ik ben pas net ingeschakeld, maar gingen ze ook zo'n serieus gesprekje met die Sasha houden?
Oh ja, dat las ik al welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben de potentele winnaar (van Mesc) gediskwalificeerd. Dus ja.
Acn denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:22 schreef NailQueen het volgende:
Wat heeft die presentatrice bij haar mond
Ach ja, als Aliona je zo aanmoedigt hiervoorquote:
Ze hebben sinds 2019 geen nieuwe artiesten gestuurdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ze moeten het echt wel van de oudgedienden hebben h? Das wel zorgelijk.
Maar oprecht, zoiets zou ik wel langs kunnen zien komen als er bij ons ook zo'n NSF komtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Welkom bij het Tros muziekfeest op het plein!
In het nederlands vertaald: Een (bossie) rode rozenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:54 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zet hem even hier, wellicht later in het pareltjes topic
Lees nu ergens dat ze is gediskwalificeerd? We zullen het snel genoeg zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:09 schreef Nashipeer het volgende:
Lol Lola zou eigenlijk aan de beurt zijn maar ze is nog niet aangekomen bij de studio schijnbaar
En we hebben nog maar n lied ofzo te gaan tot het einde
Die editquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:16 schreef Nashipeer het volgende:
In de youtubechat hebben ze het over een DQ voor Donia en Lola omdat ze niet zijn komen opdagen
En Lola stond vast in een file in Roemeni schijnbaar
Edit: en dat komt weer door het slechte weer daar of iets in die trant
Yesquote:
De kans zal wel groot zijn dat het sowieso Sun Stroke Project wordt, gezien hun vorige succes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:47 schreef Nashipeer het volgende:
Oh wacht als je en acht minuten terug spoelt zie je de tien finalisten. Resultaten:
1. Sun Stroke Project (55)
2. Pasha Parfeni (53)
3. Donia (52)
4. Aliona Moon (49)
5. OL (48)
6. Surorile OSOIANU (47)
7. Nordica (45)
8. Victor Gulic (45)
9. Cosmina (45)
1p. Corina Ivanov (44)
Aliona kwam niet echt op gang inderdaad. Om zo’n liedje te laten scoren, moet het naar het eind toe toch wel lekker losgaan en niet zo naar het slot toe kabbelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:01 schreef Momo het volgende:
Even terug geluisterd, vond Aliona live wat tegenvallen
Denk dat Sunstroke Project of Pasha gaat winnen gezien de scores van de jury en dit ook waarschijnlijk wel televote nummers zijn.
Die Corina met haar dramatisch slechte nummer als laatst is wel grappig.quote:
4 maart volgens de kalender van eurovisionworldquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:23 schreef Zigsky het volgende:
Wanneer is de finale? Kan het niet vinden in de agenda.
Dank!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
4 maart volgens de kalender van eurovisionworld
Eurovision 2023: Calendar
Als ze dit kiezen.. (hoop het wel), maar onze semi wordt echt pittig zo.😬quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:26 schreef Momo het volgende:
Pasha heeft moeite gestopt in zijn music video
Ja denk dat het dit jaar wel ongelijk verdeeld gaat zijn beide semi's, maar goed dat is puur geluk of pech hebben welke semi je zit. Als je sowieso bij de top inzendingen hoort ga je wel door. Kroati zit ook al bij ons.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze dit kiezen.. (hoop het wel), maar onze semi wordt echt pittig zo.😬
Haha, en vanuit het volgen van politieke tweets kom ik uit op deze ESC-kandidaat. Een mooie kruisbestuiving. Lijkt mij een prima kandidaat. Succes!quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:26 schreef Momo het volgende:
Pasha heeft moeite gestopt in zijn music video
Haha, kom je erop uit via mijn gesprekje met @Spablauw214 in het Oekrane topic gisteren in NWS of via heel ergens anders?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Haha, en vanuit het volgen van politieke tweets kom ik uit op deze ESC-kandidaat. Een mooie kruisbestuiving. Lijkt mij een prima kandidaat. Succes!
Ik zocht net Moldova op Twitter en kwam 4 keer dezelfde muziekvideo tegen. Ik gok dat het trending is in Moldovi momenteel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, kom je erop uit via mijn gesprekje met @:Spablauw214 in het Oekrane topic gisteren in NWS of via heel ergens anders?
quote:TRM, the Moldovan national broadcaster, has announced that online voting will be used in Etapa Naţională 2023.
For the first time in a Moldovan selection, viewers will be able to vote online for free for their favourites. The number of votes cast by viewers will also be shown in real time on the screen. This system in being implemented in line with TRM’s Digitisation Strategy.
Once the voting lines open, viewers will be able to register to vote in three steps:
Viewers must scan the QR code that appears on the screen and register their phone number on the voting platform. Viewers outside Moldova will also be able to do this if they have a Moldovan phone number.
Viewers will receive a confirmation code via SMS.
Viewers can then vote for their favourite song. Only one vote can be cast per phone number.
The live final of Etapa Naţională 2023 will be held on March 4. The final will be broadcast live on TV Moldova 1 and online, with the winner being selected by 50% jury voting and 50% public voting.
Zeker! 🥰quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:19 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is OutTV hier ook live bij met Krista en GJ @:CrazyDutchPunk
Dat wordt gezellig bij EICquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Den Pasha houdt wel van een glaasje [ link | afbeelding ]
Idem voor dat laastte, maar Aliona mag van mij zeker ook wel.quote:
de moldavische zender directquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:59 schreef Moira het volgende:
Welke van de 4 links in de topicpointer kijken jullie?
Ik kijk via de omroep zelf, dus moldova.md oidquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:59 schreef Moira het volgende:
Welke van de 4 links in de topicpointer kijken jullie?
quote:Dit is Moldavi, het armste land van Europa. Volgens de lokale statistieken ligt het gemiddelde netto-inkomen in de steden op zo'n 120 euro per maand
Je bent als andijvie je leven niet zeker in Huize NailQueen.quote:
Mja iemand met een maandsalaris van 120 per maand is daar dus niet per se armquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:03 schreef Momo het volgende:
Moldavi maakt er altijd wel wat van, ook al zijn ze ruim armste land van Europa!
[..]
Maar niet alles is 10-20 keer goedkoper dan hier he, veel mensen daar leven wel in armoede.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja iemand met een maandsalaris van 120 per maand is daar dus niet per se arm
Bij deze danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:05 schreef Moira het volgende:
Wel leuk gedaan maar origineel toch wel leuker
Ik wil dit bijna als mijn sigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bent als andijvie je leven niet zeker in Huize NailQueen.
quote:
Daar konden ze in de oorlog Duitse u-boten mee verwarren die zo hun snelheid en richting niet kunnen bepalenquote:
Niet zozeer vanuit mij, ik heb weinig tot niks met beide nummers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wordt het wel
[ afbeelding ]
@:Cyan9
Ik zie Pasha nog wel in de buurt van top 10 komen met een goede actquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:07 schreef molloot200 het volgende:
Heerlijke openingsact
En gelijk het besef dat zij dit jaar niet in de buurt gaan komen van het resultaat van vorig jaar
Sunstroke Project geen leuk nummer?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:07 schreef molloot200 het volgende:
Heerlijke openingsact
En gelijk het besef dat zij dit jaar niet in de buurt gaan komen van het resultaat van vorig jaar
Wel typisch hun stijl, maar Run Away en Hey Mamma waren duidelijk beter. Niet per se slecht, maar ze hebben wel meer keus nuquote:
Sunstroke Project vind ik maar een matig nummer, ik vind eerlijk gezegd Malta leuker in het saxofoondeuntjesgenre. Die gaan elkaar wellicht (deels) cancellen in de semiquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Sunstroke Project geen leuk nummer en banden met Transnistri/Rusland.
Reclame. Nu al.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben nog onderweg trouwens, dus ik lees met jullie commentaren mee.
Als ieder stuk tussen de reclames net zo goed is als het eerste, gaat het een fantastische avond worden.quote:
Oh maar dat zegt niet per se iets over hoe ze er nu in staan toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2016 bij "Leger" van Transnistri
Je moet toch op n of andere manier de kosten dekken. Voor deze show zit de volledige Moldaavse bevolking zeker een week in de kou.quote:
We waren bloednerveus om het te posten en hadden nog de foto bijgeknipt zodat je niet ALLES zag want we waren bang voor de Moldaavse ESF-politie of zo, ook al hadden we toestemming.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De primeur die @:Greys en @:Cee daarmee hadden
Dit is hem toch niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2016 bij "Leger" van Transnistri
Volgens mij zijn ze vooral stil over de oorlog en alles er om heen. Geen zin ook in heel die ophef terwijl het nummer van Pasha beter is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh maar dat zegt niet per se iets over hoe ze er nu in staan toch?Nja red flag wel
"Yes you can have it".quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:12 schreef Cee het volgende:
[..]
We waren bloednerveus om het te posten en hadden nog de foto bijgeknipt zodat je niet ALLES zag want we waren bang voor de Moldaavse ESF-politie of zo, ook al hadden we toestemming.
Ze noemden allemaal landen op, geen idee wat het verband is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom noemden ze ons?Even gemist
Z goed dat er alleen naar kijken al helptquote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vooral stil over de oorlog en alles er om heen. Geen zin ook in heel die ophef terwijl het nummer van Pasha beter is.
Getuigt wel van zelfkennisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:19 schreef Sableheart het volgende:
Ik dacht dat het wel een goed nummer was, maar toen kwam dat oe stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |