quote:TRM, the Moldovan national broadcaster, has announced that online voting will be used in Etapa Naţională 2023.
For the first time in a Moldovan selection, viewers will be able to vote online for free for their favourites. The number of votes cast by viewers will also be shown in real time on the screen. This system in being implemented in line with TRM’s Digitisation Strategy.
Once the voting lines open, viewers will be able to register to vote in three steps:
Viewers must scan the QR code that appears on the screen and register their phone number on the voting platform. Viewers outside Moldova will also be able to do this if they have a Moldovan phone number.
Viewers will receive a confirmation code via SMS.
Viewers can then vote for their favourite song. Only one vote can be cast per phone number.
The live final of Etapa Naţională 2023 will be held on March 4. The final will be broadcast live on TV Moldova 1 and online, with the winner being selected by 50% jury voting and 50% public voting.
Zeker! 🥰quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:19 schreef Momo het volgende:
Zo te zien is OutTV hier ook live bij met Krista en GJ @:CrazyDutchPunk
Dat wordt gezellig bij EICquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Den Pasha houdt wel van een glaasje [ link | afbeelding ]
Idem voor dat laastte, maar Aliona mag van mij zeker ook wel.quote:
de moldavische zender directquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:59 schreef Moira het volgende:
Welke van de 4 links in de topicpointer kijken jullie?
Ik kijk via de omroep zelf, dus moldova.md oidquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:59 schreef Moira het volgende:
Welke van de 4 links in de topicpointer kijken jullie?
quote:Dit is Moldavië, het armste land van Europa. Volgens de lokale statistieken ligt het gemiddelde netto-inkomen in de steden op zo'n 120 euro per maand
Je bent als andijvie je leven niet zeker in Huize NailQueen.quote:
Mja iemand met een maandsalaris van 120 per maand is daar dus niet per se armquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:03 schreef Momo het volgende:
Moldavië maakt er altijd wel wat van, ook al zijn ze ruim armste land van Europa!
[..]
Maar niet alles is 10-20 keer goedkoper dan hier he, veel mensen daar leven wel in armoede.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Mja iemand met een maandsalaris van 120 per maand is daar dus niet per se arm
Bij deze danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:05 schreef Moira het volgende:
Wel leuk gedaan maar origineel toch wel leuker
Ik wil dit bijna als mijn sigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bent als andijvie je leven niet zeker in Huize NailQueen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |