quote:Op zondag 15 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
Hij heeft zichzelf dus lekker vol laten zetten met onzin.....stoere boy
Waarschijnlijk iemand tattoo van de Spar, Jumbo of dergelijke. Afplakken dus.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:58 schreef suzi1 het volgende:
o nou was wel benieuwd wat de rest van zn verhaal was. maar tatupraatverbod?
okequote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand tattoo van de Spar, Jumbo of dergelijke. Afplakken dus.
snapquote:Op zondag 15 januari 2023 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke
ze had/heeft spierpijn aan in dr kont
Belgennoemen dat mn Poep
dus dat is het verrhaal
dus geen kaka ,poep ,scheit diaree
Het begon zo boeiend vanochtend maar daarna was er de rest van de dag eigenlijk weer niks te zien.quote:
Had dat eens nagelezen... Topnanny's in Hollywood kunnen soms tot 250.000 per jaar verdienen... boingkquote:Op zondag 15 januari 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Hoor nu dat charlotte 100 duizend op jaarbasis verdient.. best aardig voor een nanny
Sodeknetter dan doen we hier toch iets verkeerd..quote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Had dat eens nagelezen... Topnanny's in Hollywood kunnen soms tot 250.000 per jaar verdienen... boingk
maar dan heb je het wel over topnanny'squote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Had dat eens nagelezen... Topnanny's in Hollywood kunnen soms tot 250.000 per jaar verdienen... boingk
Zo profileert ze zich wel.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:20 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan heb je het wel over topnanny's
Iets zegt me toch dat ze niet echt tot die categorie behoort![]()
Nou hoeft van mij nietquote:Op zondag 15 januari 2023 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
MichelA : De fans willen dat he ... Danny en Chelsea... Dansea..
whoehaha ik stop met typenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Chayron : En jij [MA], jij hebt 2 dames waarvan je niet weet of je er wel of niet iets mee hebt.. stel dat je nu hier iemand tegenkomt..
MichelA : Die ene is helemaal gek van mij he .. veel ouder dan mij. Echt een volwassen vrouw. Ken ik nog maar een maandje De ander was echt daarvoor nog. Die kan ik al 4 jaar. Daar heb ik ruzie mee gehad. Als die mij hier ziet, gaat die misschien slechte informatie naar buiten brengen. Dus ik had met nieuw jaar een hartje gestuurd, en die reageerde heel positief.
Ja heel positief.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe chay over zn fam/thuis vrouw kids praat
gozert is trots .. hij heeft het getroffen ,nog steeds un luf
en dat heeft helemaal niks met het eten te makenquote:Op zondag 15 januari 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niks dat ze geen normal eten kregen
in de loods is gistern al en meisje samengevallen
van buikpijn
nee maar met haar eetsystemquote:Op zondag 15 januari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat heeft helemaal niks met het eten te maken
ik snapte dit al niet hahaquote:Op zondag 15 januari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat heeft helemaal niks met het eten te maken
Ja en chocolaquote:Op zondag 15 januari 2023 20:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob heeft koffie uit de wall gekocht ?
ja dat kondigde hij vanmiddag al aan. vanavond neem ik koffie met chocolaquote:Op zondag 15 januari 2023 20:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob heeft koffie uit de wall gekocht ?
darm- magen problem heeft toch wat met eten tequote:
dat is ze altijd en je post in BBquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
darm- magen problem heeft toch wat met eten te
maken, waarom is zij zo leichenblass altijd in in gezicht??
dat app is eigenwijs .. kloterig dingquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wil koffiezetten, moet eerst Charlotte om raad vragen
ja dus is zij niet gezondquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ze altijd en je post in BB
voor de 3e keer je zit in de verkeerde forum, je zit hier in BB, dit gaat niet over BBquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vrij dom om je impopulair te maken bij een belangrijk deel van de doelgroep: meisjes onder de 25. De zogenaamd tactische herenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef ben34567 het volgende:
De drie heren hebben zich precies niet zo populair gemaakt met de boystalk
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik merk wel dat ik iet wat op sensatie belust ben
na pak je kansquote:Op zondag 15 januari 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
Ook uit nieuwsgierigheid even zitten kijken op google maar jeetje je kunt echt super veel verdienen als nanny!!
(veel nannys gevraagd voor dubai zag ik )
moet er niet aan denken hahaquote:Op zondag 15 januari 2023 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
na pak je kans
![]()
![]()
ff nadenken wrom dat zo zou zijn ,../is
Ik vind hem vanaf het begin al onuitstaanbaar hahah sorryquote:Op zondag 15 januari 2023 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason, maakt nu zichzelf weer onuitstaanbaar
bohhquote:
Ze mag als 2e de secret room in. Meteen een kuub hout voor die deur zodra ze erin zit 😇quote:Op zondag 15 januari 2023 21:21 schreef BB-King het volgende:
Chelsea heeft de tweede time game gewonnen!
Dicht metselen die deurquote:Op zondag 15 januari 2023 21:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze mag als 2e de secret room in. Meteen een kuub hout voor die deur zodra ze erin zit 😇
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mario je moet in EJVJL zijn met deze post, dat meisje zit hier nietquote:
"Waar liggen de asperientjes please. Asperientje nodig. Waar liggen de asperientjes please. Thenk joe"quote:Op zondag 15 januari 2023 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea hele dag al hoofdpijn
Waar liggen hier de asprientjes
ja weet ik,ik ben niet domquote:Op zondag 15 januari 2023 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario je moet in EJVJL zijn met deze post, dat meisje zit hier niet
Ja die kan niet tegen zijn verlies hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jason in de badkamer : Sjongejongejongejonge
dat hij nog maar vaak mag verliezenquote:Op zondag 15 januari 2023 21:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die kan niet tegen zijn verlies hoor.
hoog gespeelt hequote:Op zondag 15 januari 2023 21:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die kan niet tegen zijn verlies hoor.
Ja, die kunnen ze er beter uit proberen te krijgenquote:Op zondag 15 januari 2023 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoog gespeelt he
Fifa game's
bijtertje
das met meer dingen zoquote:Op zondag 15 januari 2023 21:34 schreef Ptr67 het volgende:
Wereldwijd zijn er heel weinig die er goed hun brood aan kunnen verdienen... maar héél véél jeugd dat zij één van die spelers gaan worden (:
quote:
ja, ik ken die term ook niet, nooit van gehoord, vanachter tegen de spiegelquote:
Neuscorrectie gehad, als ze dat niet doet zwelt haar neus op.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott doet Tape op dr feestneus ..
geen idee waarom..
steun kraakbeen .. roept u maar
In augustus een nosejob gehad en kan nog jaar 'zwellen'. Daarom plakkertje in de nachtquote:Op zondag 15 januari 2023 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen idee waarom..
huh?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Neuscorrectie gehad, als ze dat niet doet zwelt haar neus op.
Om het op zijn plek te houden?🙊🤣quote:Op zondag 15 januari 2023 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen idee waarom..
as iemand haar vannacht op d'r smoel slaat , is d'r verbouwde skischans beschermdquote:Op zondag 15 januari 2023 22:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen idee waarom..
oke thnxsquote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In augustus een nosejob gehad en kan nog jaar 'zwellen'. Daarom plakkertje in de nacht
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
as iemand haar vannacht op d'r smoel slaat , is d'r verbouwde skischans beschermd
Serieus?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In augustus een nosejob gehad en kan nog jaar 'zwellen'. Daarom plakkertje in de nacht
hoge verwachten = veel geld hebben of ... ?quote:Op zondag 15 januari 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
Chacha heeft al 6 of 7 jaar heb relatie meer gehad. Ze is bang om gekwetst te worden en heeft hoge verwachtingen.
Weer wat geleerdquote:Op zondag 15 januari 2023 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zodat z'n haar in een bepaalde richting gaat groeien.
Ja hij had het over net gekamd haar in de richting waarin hij wilt dat het gaat groeien. De doek moet het op zijn plek houden.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zodat z'n haar in een bepaalde richting gaat groeien.
BB 2023... het jaar van weinig verstand, badmutsen, lekker rot eten, bowelmovements die je lekker kan ruiken in de douche; vroeg slapen en laat eten.quote:
Gaat het nog moeilijk krijgen in BBquote:Op zondag 15 januari 2023 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Chayron : Ik ben superloyaal, ik ga voor je door het vuur. Maar op het moment dat je me naait .. dan is het klaar.
Ali is niet het helderste lampje in de kerstboom zullen we maar zeggen...quote:Op zondag 15 januari 2023 22:23 schreef ledn81 het volgende:
Ali wil morgen wel iets meer noedels bij het eten.
maar er is niet meer.
Ali "hoezo 🤨"
Ali heeft het spelletje nog niet helemaal door
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ali is niet het helderste lampje in de kerstboom zullen we maar zeggen...
Verstand van Quiz'en met name middeleeuwen (eerste man op maan buiten beschouwing gelaten); maar voor de rest niet echt de helderste.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ali is niet het helderste lampje in de kerstboom zullen we maar zeggen...
Ali lust niksquote:Op zondag 15 januari 2023 22:25 schreef Monique___ het volgende:
Haha aldi proefde niks van de mandarijn in de cake.
Hij vond de broccoli niks 🤣
Rob lacht ook,wat een slechte cake was dat zegt hij.
Goed idee, Vrees alles dat ze het dan ook nog niet begrijpenquote:Op zondag 15 januari 2023 22:29 schreef Ptr67 het volgende:
Misschien voor deze bewoners andere uitleg rond foto-mysterie.
OK, draai 180°, doe 2 stappen naar voor en draai terug 180°
Of misschien is dat een te groot risico want sommigen zullen wellicht volledig omdraaien natuurlijk
Jawel hoorquote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 22:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ochtend : 4 eitjes met 250gr spek, 8 broodjes met beleg, 3 tassen koffie, en iets zoet
Middag : Steak van 400gr met 1Kg patat, en 500cl saus, met 2 kommen soep op voorhand en 2 stuks dessert
Tussenin : Thee of Koffie, met 4 croque monsieurs
Avond : Pizza, Pitta, 4 Frikandel met mayo en 2 Frikandel speciaal
En voor de rest 10 zakjes chips met smaak naar keuze van 800gr
Ze komen bij de batterij wissel zegt BB. Als ze de batterijtjes en de asperientjes maar niet door elkaar haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |