quote:Op zondag 15 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
Hij heeft zichzelf dus lekker vol laten zetten met onzin.....stoere boy
Waarschijnlijk iemand tattoo van de Spar, Jumbo of dergelijke. Afplakken dus.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:58 schreef suzi1 het volgende:
o nou was wel benieuwd wat de rest van zn verhaal was. maar tatupraatverbod?
okequote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand tattoo van de Spar, Jumbo of dergelijke. Afplakken dus.
snapquote:Op zondag 15 januari 2023 20:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke
ze had/heeft spierpijn aan in dr kont
Belgennoemen dat mn Poep
dus dat is het verrhaal
dus geen kaka ,poep ,scheit diaree
Het begon zo boeiend vanochtend maar daarna was er de rest van de dag eigenlijk weer niks te zien.quote:
Had dat eens nagelezen... Topnanny's in Hollywood kunnen soms tot 250.000 per jaar verdienen... boingkquote:Op zondag 15 januari 2023 14:02 schreef Monique___ het volgende:
Hoor nu dat charlotte 100 duizend op jaarbasis verdient.. best aardig voor een nanny
Sodeknetter dan doen we hier toch iets verkeerd..quote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Had dat eens nagelezen... Topnanny's in Hollywood kunnen soms tot 250.000 per jaar verdienen... boingk
maar dan heb je het wel over topnanny'squote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Had dat eens nagelezen... Topnanny's in Hollywood kunnen soms tot 250.000 per jaar verdienen... boingk
Zo profileert ze zich wel.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:20 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan heb je het wel over topnanny's
Iets zegt me toch dat ze niet echt tot die categorie behoort![]()
Nou hoeft van mij nietquote:Op zondag 15 januari 2023 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
MichelA : De fans willen dat he ... Danny en Chelsea... Dansea..
whoehaha ik stop met typenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Chayron : En jij [MA], jij hebt 2 dames waarvan je niet weet of je er wel of niet iets mee hebt.. stel dat je nu hier iemand tegenkomt..
MichelA : Die ene is helemaal gek van mij he .. veel ouder dan mij. Echt een volwassen vrouw. Ken ik nog maar een maandje De ander was echt daarvoor nog. Die kan ik al 4 jaar. Daar heb ik ruzie mee gehad. Als die mij hier ziet, gaat die misschien slechte informatie naar buiten brengen. Dus ik had met nieuw jaar een hartje gestuurd, en die reageerde heel positief.
Ja heel positief.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe chay over zn fam/thuis vrouw kids praat
gozert is trots .. hij heeft het getroffen ,nog steeds un luf
en dat heeft helemaal niks met het eten te makenquote:Op zondag 15 januari 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat niks dat ze geen normal eten kregen
in de loods is gistern al en meisje samengevallen
van buikpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |