Dat duurt nog zo lang.quote:
Ik drink nu thee met 1 zakje prince ministars (chocola)quote:Op zondag 15 januari 2023 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach voor je het weet kijken we weer naar Abu Dhabi
op tv?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb dus Spiderman no way home opgezet en na 3 pauzes dacht ik nu is de film bijna over.
Nog ruim een uur te gaan.
Waarom vergooi je je tijd er dan meequote:Op zondag 15 januari 2023 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netflix
Vind het niet heel leuk zeg maar.
Staat nu toch op en je weekend moet toch een afsluiting hebben.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vergooi je je tijd er dan mee
Dat is toch geen tijd voor een werkloze. Kan die huisarts daar niet eens rekening mee houden?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Hopen dat ik kan slapen. Om 8:30 uur bij de huisarts zijn.
Ik ga het er dan ook bij haar inpeperen. Ik heb ook m'n grenzen.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch geen tijd voor een werkloze. Kan die huisarts daar niet eens rekening mee houden?
succes tongquote:Op zondag 15 januari 2023 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga het er dan ook bij haar inpeperen. Ik heb ook m'n grenzen.
quote:Op maandag 16 januari 2023 09:23 schreef tong80 het volgende:
Net bij huisarts geweest. Heb dus een blaasontsteking. Plus goede verkoudheid en je wil je wel beroerd voelen. Nu met een kuur beginnen. En hopen dat het gezeik ophoudt.
Je blijft jezelf maar voorstellen. Is nergens voor nodig jochie.quote:
Blaasontsteking is voor wijven. Wijf. En nu je nest in ouwe.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar voorstellen. Is nergens voor nodig jochie.
Tijd voor netten.quote:
Verstandig dat je bent geweest. Mijn pa kan niet meer goed plassen (na herseninfarct) en had dus laatst ook een blaasontsteking, maar niet naar huisarts geweest (want; 'komt vast volgende week weer goed'). Uiteindelijk is dat bloedvergiftiging geworden en kon ie niet meer lopen, 41 koorts, spoed naar ziekenhuis. Vrij riskant. Nu weer oke gelukkig, maar was kantje boord.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:23 schreef tong80 het volgende:
Net bij huisarts geweest. Heb dus een blaasontsteking. Plus goede verkoudheid en je wil je wel beroerd voelen. Nu met een kuur beginnen. En hopen dat het gezeik ophoudt. Buite zekt ut toch wel.
Jeetje zo zie je maar, beter een keer teveel naar de huisarts.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig dat je bent geweest. Mijn pa kan niet meer goed plassen (na herseninfarct) en had dus laatst ook een blaasontsteking, maar niet naar huisarts geweest (want; 'komt vast volgende week weer goed'). Uiteindelijk is dat bloedvergiftiging geworden en kon ie niet meer lopen, 41 koorts, spoed naar ziekenhuis. Vrij riskant. Nu weer oke gelukkig, maar was kantje boord.
Beterschap.
Dank je wel forumgebruikster @Pisces29quote:
Beetje werken, beetje sporten. En jij?quote:Op maandag 16 januari 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je wel forumgebruikster @:Pisces29
Jij ook een geweldige dag toegewenst. Staan er nog spannende dingen te gebeuren vandaag?
Stelling:quote:Op maandag 16 januari 2023 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal. We gaan lunchen.
@:Pisces29
Oneens.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Stelling:
Als Schreuder niet ontslagen wordt, wordt Feyenoord kampioen.
@Drizzt_DoUrden akkoord?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens.
Op dit moment kan iedereen nog kampioen worden van de bovenste 4, alleen FC Twente acht ik kansloos.
Een beetje van hetzelfde. Het komt zo wel dichtbijquote:Op maandag 16 januari 2023 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje sporten. En jij?
En op dit moment wacht ik op het signaal van @:scrummie voor een lekker broodje.
Het hangt er helemaal vanaf wie de druk op kan voeren, Feyenoord met AZ en Twente in hun nek is toch wat anders qua druk dan Ajax of PSV en die laten het een beetje afweten momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens.
Op dit moment kan iedereen nog kampioen worden van de bovenste 4, alleen FC Twente acht ik kansloos.
Zijn inderdaad andere clubs.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf wie de druk op kan voeren, Feyenoord met AZ en Twente in hun nek is toch wat anders qua druk dan Ajax of PSV en die laten het een beetje afweten momenteel.
Niet gewend om voor de prijzen te spelen en dat scheelt toch wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn inderdaad andere clubs.
Ja goed hoor, we hebben het materiaal er niet voor om veel te scoren. Doe ons de tweede plek maarquote:
99 van de 100 keer ja, heb het zelf ook twee keer gehad. Ken kebeure.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blaasontsteking is voor wijven. Wijf. En nu je nest in ouwe.
Bruin brood, rosbief.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal. We gaan lunchen.
@:Pisces29
That's the spirit.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja goed hoor, we hebben het materiaal er niet voor om veel te scoren. Doe ons de tweede plek maar
Mietje.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
99 van de 100 keer ja, heb het zelf ook twee keer gehad. Ken kebeure.
Echt he.quote:
CL moneyz, jwt. Kampioen worden we echt nietquote:
Toevallig dat de twee mannen die het hebben gehad in dit topic chronisch liever lui dan moe zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
99 van de 100 keer ja, heb het zelf ook twee keer gehad. Ken kebeure.
Wel de beste voetballers. Blijf je toch lekker rennen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig dat de twee mannen die het hebben gehad in dit topic chronisch liever lui dan moe zijn.
Ik zie een verband
Kan Drizzt voetballen?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel de beste voetballers. Blijf je toch lekker rennen.
Dikke Koeman kont.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel de beste voetballers. Blijf je toch lekker rennen.
Zo een schoonmoeder.quote:
Nee, maar ik zou me wel kapot lachen als zo iemand bij me in het vak zat.quote:
Je zou het vuurtje bij haar met wat suggesties verder opstoken zodat ze nog heftiger tekeer gaat ter uwer vermaak.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou me wel kapot lachen als zo iemand bij me in het vak zat.
Bedankt voor deze persoonlijke aanval.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:13 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch probeert te doen alsof hij geen tokkie is.
@GurneyIsBestOke hij komt hier weer om te zuigen hoor!!quote:Op maandag 16 januari 2023 14:13 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch probeert te doen alsof hij geen tokkie is.
Geen stress, alleen @Coco draagt loafers.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze persoonlijke aanval.
Vuile stokerquote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke hij komt hier weer om te zuigen hoor!!
Kan je ze toch op aanspreken. Mensen die hun kinderen niet koest kunnen houden als ze zelf aan de telefoon zijn zijn sowieso onkundig. Dus tenzij je belt om te bedelen is het graag of niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Bedrijven bellen en thuiswerkers aan de lijn krijgen die een waardeloze verbinding hebben met rennende kinderen op de achtergrond. Ik versta echt niemand meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan je ze toch op aanspreken. Mensen die hun kinderen niet koest kunnen houden als ze zelf aan de telefoon zijn zijn sowieso onkundig. Dus tenzij je belt om te bedelen is het graag of niet.
Ik kan er iets over zeggen, maar die vrouw had vermoedelijk ook liever op kantoor gezeten, dus dat vind ik ook lullig.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan je ze toch op aanspreken. Mensen die hun kinderen niet koest kunnen houden als ze zelf aan de telefoon zijn zijn sowieso onkundig. Dus tenzij je belt om te bedelen is het graag of niet.
Je quote forumgebruiker @3rr0rquote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Als deze SC een ratelslang is, dan is forumgebruiker @:fetX het gif
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is geen onzin. Hoe mensen hun kinderen wel of niet in de hand hebben en/of het ze blijkbaar geen kut kan schelen hoe ze overkomen als ze voor werk bezig zijn zegt best wat over ze.quote:
Als je zelf belt en je hebt kinderen op de achtergrond jengelen vind ik het wat anders dan iemand die gebeld wordt, tenzij je een belafspraak hebt op een bepaalde tijd.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is geen onzin. Hoe mensen hun kinderen wel of niet in de hand hebben en/of het ze blijkbaar geen kut kan schelen hoe ze overkomen als ze voor werk bezig zijn zegt best wat over ze.
Tenzij het een baby is kan iemand die z'n kinderen normaal opvoedt ervoor zorgen dat de kinderen even koest zijn zodra die telefoon krijgt. Of naar een ander vertrek gaan in huis. Maar misschien heb ik een andere standaard of scheelt het met wat voor niveau mensen je vooral te maken hebt.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zelf belt en je hebt kinderen op de achtergrond jengelen vind ik het wat anders dan iemand die gebeld wordt, tenzij je een belafspraak hebt op een bepaalde tijd.
Nouja dan heb je het bij dat soort werk toch vaak over een uur of 6-7 per dag net op de tijdstippen dat dat tuig wakker is.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij het een baby is kan iemand die z'n kinderen normaal opvoedt ervoor zorgen dat de kinderen even koest zijn zodra die telefoon krijgt.
je hebt zelf geen kinderen zie ikquote:Op maandag 16 januari 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij het een baby is kan iemand die z'n kinderen normaal opvoedt ervoor zorgen dat de kinderen even koest zijn zodra die telefoon krijgt. Of naar een ander vertrek gaan in huis. Maar misschien heb ik een andere standaard of scheelt het met wat voor niveau mensen je vooral te maken hebt.
Dat hoeft ook niet om er een oordeel over te hebben. Je hebt wel ervaring met hoe het was bij je ouders, hoe het er aan toe gaat bij vrienden en familie, als je zelf op kinderen past (die behoorlijk zijn opgevoed), en je merkt het bij mensen die je via werk zo spreekt. Die zorgen zoals ik eerder zei dat hun kind even stil is of gaan naar een andere rustige kamer in huis. Mensen die normaal opvoeden kunnen er makkelijk voor zorgen dat een kind, vanaf kleuter tot tiener, rustig is als mama of papa aan de telefoon is.quote:
Ik zei toch 'tenzij het een baby is'.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef fetX het volgende:
@:3rror denkt dat een baby een aan- en uit knop heeft.
Godverdomme.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zei toch 'tenzij het een baby is'.
@3Rrorquote:Op maandag 16 januari 2023 14:38 schreef fetX het volgende:
@:3rror denkt dat een baby een aan- en uit knop heeft.
Het is gewoon grote onzin, het is een momentopname van een situatie die je zelf niet in de hand hebt want je wordt gebeld, kan je van alles erbij halen over opvoeding maar is gewoon niet nodig.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet om er een oordeel over te hebben. Je hebt wel ervaring met hoe het was bij je ouders, hoe het er aan toe gaat bij vrienden en familie, als je zelf op kinderen past (die behoorlijk zijn opgevoed), en je merkt het bij mensen die je via werk zo spreekt. Die zorgen zoals ik eerder zei dat hun kind even stil is of gaan naar een andere rustige kamer in huis. Mensen die normaal opvoeden kunnen er makkelijk voor zorgen dat een kind, vanaf kleuter tot tiener, rustig is als mama of papa aan de telefoon is.
Heb tot m'n 16e gevoetbald en had een gouden linkerquote:
Dat jij liever ging werken gelooft natuurlijk niemand.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb tot m'n 16e gevoetbald en had een gouden linkerAltijd veel assists en in het laatste seizoen begon ik ook te scoren omdat ik van linkshalf ineens op "10" werd gezet. Daarna gekapt omdat ik een bijbaantje in de lokale supermarkt kreeg, maar foebele kan ik nog steeds. Kom alleen amper vooruit door die dikke pens van me
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat jij liever ging werken gelooft natuurlijk niemand.
Gewoon je kinderen een paar trappen verkopen als je belt zodat ze hun bek houden, goede opvoeding, beetje operante conditionering om gedrag af te leren ja toch.quote:
Wat zijn loafers?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen stress, alleen @:Coco draagt loafers.
Dat mag jij vinden maar ik heb er mijn eigen mening over en ervaring mee. Of je op zo'n moment het gedrag van je kinderen kan bepalen ligt aan de opvoeding en je kijk erop. Net als dat sommige mensen het prima vinden hun kinderen met een wagentje te laten rondracen in een supermarkt. Op dat soort momenten rekening houden met je ouders hoort bij opvoeding. Gaat het kind heus niet opeens van in een kooi leven met dichtgehechte lippen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon grote onzin, het is een momentopname van een situatie die je zelf niet in de hand hebt want je wordt gebeld, kan je van alles erbij halen over opvoeding maar is gewoon niet nodig.
Ik ben flexibel, maar als ze hun cijfers niet halen moeten ze verplicht naar kantoor.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
Wat zijn dat voor non-jobs als je je kinderen gewoon thuis hebt tijdens het thuiswerkenKlap in het gezicht van de betalende werkgever.
Benieuwd hoe hulpje leidinggevende @:coco omgaat met zulke werknemers.
Van een mug een olifant maken, is dat ook een kwestie van opvoeding?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar ik heb er mijn eigen mening over en ervaring mee. Of je op zo'n moment het gedrag van je kinderen kan bepalen ligt aan de opvoeding en je kijk erop. Net als dat sommige mensen het prima vinden hun kinderen met een wagentje te laten rondracen in een supermarkt. Op dat soort momenten rekening houden met je ouders hoort bij opvoeding. Gaat het kind heus niet opeens van in een kooi leven met dichtgehechte lippen.
Sow koekoek, bikkelharde Big4 manager in spe. @KingRolandquote:Op maandag 16 januari 2023 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben flexibel, maar als ze hun cijfers niet halen moeten ze verplicht naar kantoor.
Anders exit.
Ik reken sowieso nog op Navalny dit jaar makkerquote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
WalgelijkHad jij meer succes @:onlogisch ?
[ twitter ]
Dat gaat de goede kant op las ik pas, veel succes!quote:Op maandag 16 januari 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken sowieso nog op Navalny dit jaar makker
Zou je haar doen?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Andrew Tate?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken sowieso nog op Navalny dit jaar makker
Nee, de dood is toch wel een harde ondergrens bij mij.quote:
Kinderen en winkelwagens. Moeders die croissantjes laten eten tijdens het winkelen “want hij had nou eenmaal honger!!11”.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar ik heb er mijn eigen mening over en ervaring mee. Of je op zo'n moment het gedrag van je kinderen kan bepalen ligt aan de opvoeding en je kijk erop. Net als dat sommige mensen het prima vinden hun kinderen met een wagentje te laten rondracen in een supermarkt. Op dat soort momenten rekening houden met je ouders hoort bij opvoeding. Gaat het kind heus niet opeens van in een kooi leven met dichtgehechte lippen.
Fanatieke spelletjesman gespot.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Instapschoentjes. Guttegut.quote:
Dame op stand gespot.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen en winkelwagens. Moeders die croissantjes laten eten tijdens het winkelen “want hij had nou eenmaal honger!!11”.
Ik snap je wel. Deels eens. Maar als iemand thuis vanuit de woonkamer moet werken en een jongetje van 5 heeft die z’n energie niet kwijt kan (want slecht weer), dan is dat lastig.
Ik ben als kind opgegroeid met kantoor aan huis, maar mijn ouders zaten niet in de woonkamer en wij hadden ruimte, dus geen eerlijke vergelijking.
Geen punt. Ik val ook niet op ouder.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen punt. Ik val ook niet op ouder.
Waar val jij wel op?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen punt. Ik val ook niet op ouder.
Jeetje, je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
3 Wedstrijden vind ik wel wat veel en ik vind het eigenlijk steeds gekker dat Vitesse hier weg is gekomen zonder rood.
[ twitter ]
Nee ik heb al tijden geen gratis pakketjes meer gewonnen bij de VriendenLoterij.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hoopt nu op een antwoord waar het woord rituals in voorkomt?
Blijkbaar wel, hij kreeg geen rood voor die aanslag. En wel voor dat tikje met dat zielige gerol er achteraan.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje, je mag ook niets meer tegenwoordig.
Hugo Boss, al besproken.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hoopt nu op een antwoord waar het woord rituals in voorkomt?
Eigenlijk vind ik dat die rode kaart wel kwijtgescholden had mogen worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij kreeg geen rood voor die aanslag. En wel voor dat tikje met dat zielige gerol er achteraan.
Wel lekker dat het kouder gaat worden in de loop van de week, dan lijkt het me helder genoeg. Vooral hier in het oosten.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. We gaan wel even kijken.
Vrijheid. Kan @Sked je alles over vertellen.quote:
Te laat.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. We gaan wel even kijken.
quote:the Virtual Telescope Project will be hosting a free livestream of the comet beginning at 11:00 p.m. EST on Jan. 12 (0400 GMT on Jan. 13)
quote:Op maandag 16 januari 2023 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Behalve in een groep mensen door je schoonheid.
@Drizzt_DoUrden ook.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijheid. Kan @:Sked je alles over vertellen.
Mwoah.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen stress, alleen @:Coco draagt loafers.
dan is bitcoin echt wat voor jouquote:Op maandag 16 januari 2023 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijheid. Kan @:Sked je alles over vertellen.
Nee, dat bedoelde ik anders.quote:
Pasta zalmquote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken
Chili Con Carne.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolstamppotquote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta carbonaraquote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroniquote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruine bonenschotel.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bid nie veur bruu'n bon'n.quote:
kip salade met eigodquote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met brood, of heb je een hele bak gemaakt die je gewoon leegschept?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kip salade met eigod
(niet dat spul uit een bakje)
dat laatstequote:Op maandag 16 januari 2023 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met brood, of heb je een hele bak gemaakt die je gewoon leegschept?
Haal je naast eieren ook kippen bij je buuf?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kip salade met eigod
(niet dat spul uit een bakje)
nee helaasquote:Op maandag 16 januari 2023 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haal je naast eieren ook kippen bij je buuf?
Beter lezen Nelis.quote:
Da's engels voor ; hij mot nog komenquote:On Feb. 1, comet C/2022 E3 (ZTF) will pass to within 28 million miles (42 million km) of our planet, its first approach in 50,000 years.
Word jij ook blij van Star Wars, Star Trek, LOTR en al dat soort dingen?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter lezen Nelis.
[..]
Da's engels voor ; hij mot nog komen
Iemand moet hier de hekkensluiter zijn.quote:
@Taradoquote:Op maandag 16 januari 2023 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand moet hier de hekkensluiter zijn.
Ik was gestopt met lezen na die zin die ik gepost hadquote:Op maandag 16 januari 2023 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter lezen Nelis.
[..]
Da's engels voor ; hij mot nog komen
Gelukkig is er nog zoiets als een forumbeest makkerquote:Op maandag 16 januari 2023 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was gestopt met lezen na die zin die ik gepost had
Mijn serieuze vraag staat nog in de wacht.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog zoiets als een forumbeest makker
LOTR vind ik wel tof. Starwars en Star Trek vind ik maar meh.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Word jij ook blij van Star Wars, Star Trek, LOTR en al dat soort dingen?
ik ben Stargate SG-1 weer aan het kijkenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LOTR vind ik wel tof. Starwars en Star Trek vind ik maar meh.
dat mag van mijquote:Op maandag 16 januari 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het heelal het meest fascinerende wat er is, maar tv (actie)series erover kunnen mij niet bekoren.
er is een groot gebrek aan sci-fi dat zich focust op het/een financieel systeemquote:Op maandag 16 januari 2023 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik weet dat je hoopte dat ik Bitcoin zou zeggen
Fucking schooierquote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 23-01-2023 19:21
@:coco @:scrummie @:ggmm @:yvonne @:onlogisch graag even verlengen
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
@Skedquote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb een abo, maar geen idee hoe ik reclames kan blokkeren.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
moet je pimp abo voor hebben tochquote:Op maandag 16 januari 2023 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een abo, maar geen idee hoe ik reclames kan blokkeren.
Ging op de telefoon naar desktopversie maar bij je opties waar je je UI aanpast en dergelijke staat er toch letterlijk "advertenties"quote:Op maandag 16 januari 2023 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een abo, maar geen idee hoe ik reclames kan blokkeren.
Volgens mij heb ik die van Sked gekregen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
moet je pimp abo voor hebben toch
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Verdomme, Jeremy Clarkson heeft zich inmiddels ook onmogelijk gemaakt bij de Amazon moraalridders
quote:Clarkson zegt dat hij tijdens het schrijven van zijn column dacht aan de scène in Game of Thrones, maar was dat vergeten op te schrijven.
Volgens mij beschreef hij letterlijk die scène dus dit is geeneens slappe hap.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Walgelijk, terwijl zijn excuus zo goed was.
[..]
Ik moet altijd weer lachen om jouw UIquote:Op maandag 16 januari 2023 19:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
moet je pimp abo voor hebben toch
fijnquote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer lachen om jouw UI
Ik moet toch eens wat vaker op de desktop inhaken.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer lachen om jouw UI
We missen @Doublepain @Insomnia2.0 @Saind @JanCees @Kapiteintje @Muskusboktor57 @Jojoortje @maxi-mus @KnutdeIJsbeer @napoleonfour @opperkleurderquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We missen @:Doublepain @:Insomnia2.0 @:Saind @:JanCees @:Kapiteintje @:Muskusboktor57 @:jojoortje @:maxi-mus @:Knutdeijsbeer @:napoleonfour @:opperkleurder
Toch wel goed voor zo'n 75k posts per jaar in deze reeks
@Calandquote:Een avondwinkel aan de Pieter Calandlaan in Nieuw-West is vannacht door een gewapende man overvallen. Een medewerker van de winkel heeft de man vervolgens met een stok uit de winkel gejaagd
Was het maar waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |