Ik ben gewoon niet graag alleen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:DombohetOlifantje1 klagen dat je alleen post hier en je vervolgens terugtrekken in de Feyenoordreeks
Er zijn dit seizoen nog weinig gifjes gemaakt voor de OP dus dan maar een Barney klassieker.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom staat Barney eigenlijk in de OP? Groot fan hoor dus zeker geen kritiek.
Ik denk dat er spelers bij Fortuna zijn die je eerder op je knietjes mag bedanken. Maar Yilmaz noemen doet het vast goed omdat ie op teletekst staat!quote:
Goed bezig! Ik heb nog Chinees.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Penne bolognesequote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Spijtig dat dit stompzinnige toneelstuk stoppen je goede voornemen voor het jaar niet was.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Erdogan gauw optyfen terug naar turkije, en heel snel graag, hopelijk komende week wordt zijn contract ontbonden
toneelstuk? nee mijn ambities voor Fortuna zijn geen toneelstuk, ik zie heel veel potentie hierquote:Op zondag 15 januari 2023 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat dit stompzinnige toneelstuk stoppen je goede voornemen voor het jaar niet was.
is ook een stukje marketingquote:Op zondag 15 januari 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er spelers bij Fortuna zijn die je eerder op je knietjes mag bedanken. Maar Yilmaz noemen doet het vast goed omdat ie op teletekst staat!
Welk kind is er dood??quote:Op zondag 15 januari 2023 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil er niet te cynisch over doen, maar waarom worden er voor een overleden kind knuffels op het veld gegooid
Ik snap dat nog wel bij kinderen die kanker hebben en dan is het mooi gebaar, maar hier vind ik het een beetje raar.
Het gaat om het gebaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil er niet te cynisch over doen, maar waarom worden er voor een overleden kind knuffels op het veld gegooid
Ik snap dat nog wel bij kinderen die kanker hebben en dan is het mooi gebaar, maar hier vind ik het een beetje raar.
Kingflopland kijkt nooit naar voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er spelers bij Fortuna zijn die je eerder op je knietjes mag bedanken. Maar Yilmaz noemen doet het vast goed omdat ie op teletekst staat!
Wat moet ik nu doen op zaterdagavond om 21.00?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Eredivisie ONWAARDIG
De tweede helft PSV Vitesse kijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen op zaterdagavond om 21.00?
Dat is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tweede helft PSV Vitesse kijken.
Ik voel me toch enigszins verplicht om Vitesse een kans te geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt gewoon na 15:15 je TV uitzetten voor de rest van de dag.
Het is geen beste voetbaldag nee. Nu Liverpool-Chelsea en dan hebben we eigenlijk wel gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt gewoon na 15:15 je TV uitzetten voor de rest van de dag.
Ik ben gelukkig op pad dus ik loop er met een grote boog omheen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik voel me toch enigszins verplicht om Vitesse een kans te geven.
Op een lager pitje vind ik Rayo Vallecano v Real Sociedad ook leuk, maar dat is al om 14:00.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is geen beste voetbaldag nee. Nu Liverpool-Chelsea en dan hebben we eigenlijk wel gehad.
Morgen wordt een lange dag voor Ajaciedenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op een lager pitje vind ik Rayo Vallecano v Real Sociedad ook leuk, maar dat is al om 14:00.
Mijn voetbaldag zit er ook snel op. Morgen spaar ik al mijn tranen voor Ajax. Daarna de focus op Athletic Club v Real Madrid.
Vermoeden van?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:26 schreef Paul het volgende:
RKC - Go ahead afgelast omdat er gisteren sneeuw lag en ze het er niet af wilden halen
ligt er nou echt zoveel sneeuw daaro in Waalwijk in Utrecht is het al bijna weg hoorquote:
Morgen dus vierde man bij Heerenveen - Groningen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:44 schreef Caland het volgende:
Joey Kooij mag nog steeds fluiten blijkbaar
Erg jammer
Hup Emmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En gewoon geen enkel vlokje sneeuw in Twente heGief sneeuw goddomme.
Jaquote:
Die jongen kijkt alsof hij langs een onbewaakt spoor staatquote:
Liep die andere gast niet buitenspel?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:22 schreef Caland het volgende:
Ok hij maakt hem wel, maar die bal niet breedleggen is echt debiel
Je wordt wel een beetje zuur van je gemberthee met citroen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:22 schreef Caland het volgende:
Ok hij maakt hem wel, maar die bal niet breedleggen is echt debiel
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Liep die andere gast niet buitenspel?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je wordt wel een beetje zuur van je gemberthee met citroen.
We hebben nu Rulliquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
Hoewel een enorm onsympathieke jankbek is Cillessen echt nog steeds een hele goede keeper
Toch ergens wel gek dat Ajax daar niet voor ging
Woedend is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik word echt woedend van deze klassiekerpromo
Waarom, bloedverwant?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik word echt woedend van deze klassiekerpromo
Wordt een hels gevecht met Volendam en Groningen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Emmen gaat gewoon degraderen.
Het is niet veel nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Emmen gaat gewoon degraderen.
Zo te zien zijn er veel meer die er geen zin in hebben vandaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas weer vanaf het bankje thuis. Hopelijk volgende week weer in het stadion
Het is glad, het is koud, het is guur.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er veel meer die er geen zin in hebben vandaag.
Tegen Ajax of Feyenoord had het wel vol gezetenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is glad, het is koud, het is guur.
Ja, erg jammer. Ik zit nog steeds niet écht te wachten op een tripje naar het stadion met hoe het nu met mij gaat. En aangezien mijn vaste metgezel ook nog altijd niet kan ivm de gezondheid en ik om de kaart op te halen meer dan een uur moet rijden in totaal laat ik het maar weer even zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er veel meer die er geen zin in hebben vandaag.
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef GGMM het volgende:
Juichen we voor PSV of voor Vitesse vandaag?
@Slobeend vindt dit niet leukquote:
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef GGMM het volgende:
Juichen we voor PSV of voor Vitesse vandaag?
Moet hij weten, WK is voorbij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Slobeend vindt dit niet leuk
Beterschapquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Ik zit nog steeds niet écht te wachten op een tripje naar het stadion met hoe het nu met mij gaat. En aangezien mijn vaste metgezel ook nog altijd niet kan ivm de gezondheid en ik om de kaart op te halen meer dan een uur moet rijden in totaal laat ik het maar weer even zitten
Vanaf deze plaats een snel herstel gewenstquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Ik zit nog steeds niet écht te wachten op een tripje naar het stadion met hoe het nu met mij gaat. En aangezien mijn vaste metgezel ook nog altijd niet kan ivm de gezondheid en ik om de kaart op te halen meer dan een uur moet rijden in totaal laat ik het maar weer even zitten
Nee ik kan hier niet om lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:08 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat het met alle noodgedwongen omzettingen nu ineens gaat lopen bij PSV.
Haha, goeie wel toch?
Puntjes voor Mijnans, sympathiekquote:
PSV'ers ook nietquote:
Erg mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cambuur lekker nieuw stadion openen in de eerste divisie.
Toch geruststellend dat er een club is waar het nog minder draait.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cambuur lekker nieuw stadion openen in de eerste divisie.
Niks sympathieks aan dat tokkievolk daar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch geruststellend dat er een club is waar het nog minder draait.
Wel jammer dat dat het altijd sympathieke Cambuur is.
Hoeven er van mij ook niet uit, zeker niet met een nieuw stadion. Maar het loopt gewoon voor geen meter daar dit seizoen, al vanaf het begin niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch geruststellend dat er een club is waar het nog minder draait.
Wel jammer dat dat het altijd sympathieke Cambuur is.
Oh ja, good old yats.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind PSV - Vitesse tot nu toe geen leuke wedstrijd
Wat jij @:yats
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh ja, good old yats.
Ik hoop nu ineens op een penalty voor PSV.
ophoog????quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef GGMM het volgende:
De koffie pruttelt.
@:jojoortje (gefeliciteerd trouwens, ik zag een topic ophoog komen met de titel 'jojoortje is vandaag jarig', dus ik neem aan dat je vandaag jarig bent)
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is minstens zo lomp van Dijks als Til vorige week
Luuk neemt hem. Blijft 0-0quote:
En nu verder kijken zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef Sked het volgende:
Ik ga wat anders doen. Wat een onzin, joh.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef Sked het volgende:
Mis. Je kunt weer kijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef Sked het volgende:
Ja, als die actie van Til een pingel was was dit er ook een. Vond dat je hem allebei niet hoefde te gevenquote:
Hoi yatsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef Sked het volgende:
quote:
Ja een actie van vorige week is niet zo rullevantquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als die actie van Til een pingel was was dit er ook een. Vond dat je hem allebei niet hoefde te geven
Hij loopt daar gewoon nog steeds over te jankenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja een actie van vorige week is niet zo rullevant
Die scoorde hem anders wel tegen Argentiniequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef Marcoss het volgende:
Luukinho was dus ook geen oplossing geweest op het WK
Hoezo niet? Daar werd ook een pingel voor gegeven, en ik neem niet aan dat de spelregels in die week veranderd zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja een actie van vorige week is niet zo rullevant
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Luuk “jankhoofd” gat in hoofd de Jong mist een pingel
Erg mooi.
Serieus ja? Dat ben ik volledig vergeten danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die scoorde hem anders wel tegen Argentinie
Leek er wel op, al zou een draadje van zijn schoen de lijn nog geraakt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
Niet dat het me uitmaakt maar keepertje was ook niet op de lijn he?
KNJBquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
De Jong, Koopmeiners en Weghorst schoten raak, uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Serieus ja? Dat ben ik volledig vergeten dan
Vorige week toch welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef yats het volgende:
Mooi dat De Jong miste. Dit was andersom nooit een strafschop geweest. Wat men noemt een 'topclub-penalty'.
Het is een complot tegen ons.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef yats het volgende:
Mooi dat De Jong miste. Dit was andersom nooit een strafschop geweest. Wat men noemt een 'topclub-penalty'.
Dit kun je niet menen. De manier waarop Dijks komt invliegen was gewoon ridicuul.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef yats het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef yats het volgende:
Al besproken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
Ik heb vrede met 0-0quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind PSV - Vitesse tot nu toe geen leuke wedstrijd
Wat jij @:yats
Het lijkt wel korfbalquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef yats het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:30 schreef Zorro het volgende:
Je zou kunnen stellen dat dit niet de avond het seizoen van Luuk de Jong is.
Wat dacht je van die overreding van Til in het begin? Dat was meer dan de actie van Dijks.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is minstens zo lomp van Dijks als Til vorige week
Ajax ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV gaat niet in de top 3 eindigen. U leest het hier.
Sparta of Twente (lol)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV gaat niet in de top 3 eindigen. U leest het hier.
Tussen wat precies?quote:
quote:
Op 1 punt van Ajaxquote:
Ik blijf het daar vinden dat ze hier Van Boekel op gezet hebben. Doe woont nota bene in de buurt van Eindhoven...quote:
Ah juist.quote:
Je bent hier iets op het spoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf het daar vinden dat ze hier Van Boekel op gezet hebben. Doe woont nota bene in de buurt van Eindhoven...
Van Boekel die een strafschop voor PSV fluit mag anders ook wel in de krant.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf het daar vinden dat ze hier Van Boekel op gezet hebben. Doe woont nota bene in de buurt van Eindhoven...
John Doe?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Weet de KNVB dit niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het hele seizoen al zwaardere overtredingen waar geen strafschop op volgt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen. De manier waarop Dijks komt invliegen was gewoon ridicuul.
Als Schreuder dan nog niet ontslagen wordt ga ik met spullen gooienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Na morgen sta je waarschijnlijk vijfde en is Schreuder nog steeds niet ontslagen.
Ik hoop dat ze netten ophangen in die snackbar danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Schreuder dan nog niet ontslagen wordt ga ik met spullen gooien
Hoi, wat word het morgen? Ik had geen zin om naar Brabant te rijden. Dan maar een meer thuis kijken ipv in het stadion.quote:
Die blijft lekker zitten. En Van der Sar gaat hem niet ontslaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk 1-1 of 2-2.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi, wat word het morgen? Ik had geen zin om naar Brabant te rijden. Dan maar een meer thuis kijken ipv in het stadion.
Hier schijnt een leuk topic over te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over het gooien van spullen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier schijnt een leuk topic over te zijn.
Ze wisten ook niet dat hij een feyenoord-fan is. De KNVB is een stelletje knuppels met een te duur pak aan.quote:
Met welke spullen er wordt gegooid?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier schijnt een leuk topic over te zijn.
Een van de slechtste nemers ooit, staat nu op 7 missers in 20 pogingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Luuk “jankhoofd” de Jong mist een pingel
Erg mooi.
Ik zou dan wel teleurgesteld zijn eigenlijk, maar Feyenoord weet het altijd te verneuken tegen Ajax dus echt veel vertrouwen heb ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zowel Feyenoord als Ajax een gelijkspel wel acceptabel vinden.
Dat houd de spanning bovenin erinquote:
Wat een slappe zak is het ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij kon de werkdruk van WK niet aan
Die scoorde hem toevallig wel maar bij is de kans 35 procent dat hij mist ja. (Zie statistieken hierboven)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:25 schreef Marcoss het volgende:
Luukinho was dus ook geen oplossing geweest op het WK
En Bony?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef yats het volgende:
Ik mis spelers als Linssen, Mount of Odegaard...
Ik zou ook teleurgesteld zijn, maar zou het ook niet supererg vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou dan wel teleurgesteld zijn eigenlijk, maar Feyenoord weet het altijd te verneuken tegen Ajax dus echt veel vertrouwen heb ik niet.
Van Boekel had een pingel gegevenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:38 schreef GGMM het volgende:
Oriente komt met gestrekt been het topic binnen
Nou PSV is anders ook niet best.quote:
Ik mis Yasuda, Wallace en Riverola.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef yats het volgende:
Het is wel erg armoedig tegenwoordig yats.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef yats het volgende:
Zijn scorend vermogen vooral. Verdedigend staat het best aardig de laatste maanden, maar scoren blijft lastig.quote:
Maar als je Bony had dan zou je hem dus wel opstellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn scorend vermogen vooral. Verdedigend staat het best aardig de laatste maanden, maar scoren blijft lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |