Ik ben gewoon niet graag alleen.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:DombohetOlifantje1 klagen dat je alleen post hier en je vervolgens terugtrekken in de Feyenoordreeks
Er zijn dit seizoen nog weinig gifjes gemaakt voor de OP dus dan maar een Barney klassieker.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom staat Barney eigenlijk in de OP? Groot fan hoor dus zeker geen kritiek.
Ik denk dat er spelers bij Fortuna zijn die je eerder op je knietjes mag bedanken. Maar Yilmaz noemen doet het vast goed omdat ie op teletekst staat!quote:
Goed bezig! Ik heb nog Chinees.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Penne bolognesequote:Op zondag 15 januari 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Spijtig dat dit stompzinnige toneelstuk stoppen je goede voornemen voor het jaar niet was.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
Erdogan gauw optyfen terug naar turkije, en heel snel graag, hopelijk komende week wordt zijn contract ontbonden
toneelstuk? nee mijn ambities voor Fortuna zijn geen toneelstuk, ik zie heel veel potentie hierquote:Op zondag 15 januari 2023 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat dit stompzinnige toneelstuk stoppen je goede voornemen voor het jaar niet was.
is ook een stukje marketingquote:Op zondag 15 januari 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er spelers bij Fortuna zijn die je eerder op je knietjes mag bedanken. Maar Yilmaz noemen doet het vast goed omdat ie op teletekst staat!
Welk kind is er dood??quote:Op zondag 15 januari 2023 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil er niet te cynisch over doen, maar waarom worden er voor een overleden kind knuffels op het veld gegooid
Ik snap dat nog wel bij kinderen die kanker hebben en dan is het mooi gebaar, maar hier vind ik het een beetje raar.
Het gaat om het gebaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil er niet te cynisch over doen, maar waarom worden er voor een overleden kind knuffels op het veld gegooid
Ik snap dat nog wel bij kinderen die kanker hebben en dan is het mooi gebaar, maar hier vind ik het een beetje raar.
Kingflopland kijkt nooit naar voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er spelers bij Fortuna zijn die je eerder op je knietjes mag bedanken. Maar Yilmaz noemen doet het vast goed omdat ie op teletekst staat!
Wat moet ik nu doen op zaterdagavond om 21.00?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Eredivisie ONWAARDIG
De tweede helft PSV Vitesse kijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen op zaterdagavond om 21.00?
Dat is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tweede helft PSV Vitesse kijken.
Ik voel me toch enigszins verplicht om Vitesse een kans te geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt gewoon na 15:15 je TV uitzetten voor de rest van de dag.
Het is geen beste voetbaldag nee. Nu Liverpool-Chelsea en dan hebben we eigenlijk wel gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou überhaupt gewoon na 15:15 je TV uitzetten voor de rest van de dag.
Ik ben gelukkig op pad dus ik loop er met een grote boog omheen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik voel me toch enigszins verplicht om Vitesse een kans te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |