Als ik je Username zie denk ik alleen aan mijn favoriete film: "Will you deliver Spain from bondage?"quote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje door de TT hierheen gelokt
Niet verkeerd toch? Gezien het je favoriete film isquote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik je Username zie denk ik alleen aan mijn favoriete film: "Will you deliver Spain from bondage?"
The Fountain, van Darren Arronofsky.
Iets inbrengen als iemand is ingepakt met huishoudfolie lijkt me ook een heel kwarweiquote:Op maandag 16 januari 2023 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik er verder niet meer zoveel over in te brengen
Ligt eraan hoe je diegene inpaktquote:Op maandag 16 januari 2023 16:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iets inbrengen als iemand is ingepakt met huishoudfolie lijkt me ook een heel kwarwei
Ieder zijn hobbyquote:Op maandag 16 januari 2023 16:55 schreef bondage het volgende:
Overigens gaat het bij mij in de meeste gevallen (tenzij viendin) niet gepaard met seksuele handelingen. Is puur voor het fijne gevoel.
Is het de moeite waard om terug te lezen?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:57 schreef Tegan het volgende:
Mooie gesprekken hier waar ik me deels in kan vinden.
Denk van nietquote:Op maandag 16 januari 2023 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen?
iets dat je schijnbaar niet moet googlenquote:
Net gedaan, vond het niet zo schokkendquote:Op maandag 16 januari 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets dat je schijnbaar niet moet googlen
is ook al een heel oud grapje, zal inmiddels ook wel afgezwakt zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 19:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Net gedaan, vond het niet zo schokkend
Je bedoelt dat je graag keihard genomen word terwijl een man je alle hoeken van de kamer laat zien?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan. Ik ben een extreme controlfreak en daardoor is mijn kink die controle overdragen. Is daar een woord voor?
Wat ik bedoel is precies wat ik typtequote:Op maandag 16 januari 2023 19:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je graag keihard genomen word terwijl een man je alle hoeken van de kamer laat zien?
Trutquote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan. Ik ben een extreme controlfreak en daardoor is mijn kink die controle overdragen. Is daar een woord voor?
Submission?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er wel een aantal smilies voor:quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal smilies voor:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou 'ie zijn wet suits aan de binnenkant gevoerd hebben met bubbeltjes plastic?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij draagt graag strakke pakjes?
Op zich kun je het inrichten zoals je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deels, het impliceert ook wel een hoop dingen waar ik weer niet warm van word.
Daarom vooraf grenzen bespreken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deels, het impliceert ook wel een hoop dingen waar ik weer niet warm van word.
Zou dat je drijfvermogen beïnvloeden?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie zijn wet suits aan de binnenkant gevoerd hebben met bubbeltjes plastic?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij draagt graag strakke pakjes?
Interessante vraag. Zullen we een testje plannen met Faxie als testobject?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat je drijfvermogen beïnvloeden?
Mwah, ik ben niet zo van het inpakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interessante vraag. Zullen we een testje plannen met Faxie als testobject?
Ja doe ik inderdaad. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik me geheel niet kan vinden in het standaard "sub" idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom vooraf grenzen bespreken.
Mwah, hele idee daarvan is toch juist dat het heel algemeen is? Juist het controle overgeven aan de ander is wat iemand sub maakt imo, hóe je dat verder doet, is stap 2.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja doe ik inderdaad. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik me geheel niet kan vinden in het standaard "sub" idee.
Dit toch vooral.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
in praktijk is het vooral dingen uitproberen met man partner en bedenken of het voor herhaling vatbaar is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dit toch vooral.
En er af en toe om schaterlachen
Dan laten we Faxie en de bubbels links liggen en spreken we zonder hem af.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik ben niet zo van het inpakken.
Nah.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan laten we Faxie en de bubbels links liggen en spreken we zonder hem af.
quote:
Ik ben de helft van een ANWB-koppel, jeweetz.quote:
Mijn kink is vrouwen in een his/hers matching trainingspak dus dan snap je mijn interesse in jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben de helft van een ANWB-koppel, jeweetz.
Stille wateren diepe gronden gespotquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben de helft van een ANWB-koppel, jeweetz.
Wel weer eens wat anders dan de "big titty goth girlfriend"-hype.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kink is vrouwen in een his/hers matching trainingspak dus dan snap je mijn interesse in jou.
Ik doe niet mee aan hypes. Ik doe wel/ook aan niet-grote tetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel weer eens wat anders dan de "big titty goth girlfriend"-hype.
Niet dat ik grote tetten heb, daar niet van.
Gewoon 37 graden en een hartslag toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan hypes. Ik doe wel/ook aan niet-grote tetten.
37 graden is optioneel. De hartslag ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon 37 graden en een hartslag toch?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:31 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon 37 graden en een hartslag toch?
Nee, dat is Faxie.quote:
quote:
Als twee mensen dat zeggen dan zal het wel kloppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
37 graden is optioneel. De hartslag ook.
Ieder zijn eigen kink. Doer er een Italiaanse bol bij en dan heb je Viinniiee zijn kinks.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen kink. Doer er een Italiaanse bol bij en dan heb je Viinniiee zijn kinks.
Ik ben super heet en super dood, dus er is nog kans voor me?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
37 graden is optioneel. De hartslag ook.
Ik geloof dat de afwezigheid van tetten in jouw geval een afknapper is. Sorry man.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben super heet en super dood, dus er is nog kans voor me?
Ik heb een kleine AA cup aan spiertetjesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de afwezigheid van tetten in jouw geval een afknapper is. Sorry man.
Zou dat goed genoeg zijn voor AirwiN denk je?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kleine AA cup aan spiertetjes
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kleine AA cup aan spiertetjes
Op z'n Russisch gaat 'm zo niet worden, vrees ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:55 schreef Barbusse het volgende:
Zou dat goed genoeg zijn voor AirwiN denk je?
Bummer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op z'n Russisch gaat 'm zo niet worden, vrees ik.
Gelukkig geen BummAir.quote:
Met een micropenis toch wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op z'n Russisch gaat 'm zo niet worden, vrees ik.
Hij lijkt alleen maar micro omdat ik zo lang ben.quote:
Ik vond ze er best groot uitzien op de trouwfotoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer eens wat anders dan de "big titty goth girlfriend"-hype.
Niet dat ik grote tetten heb, daar niet van.
Apart is dat. De mijne lijkt zo groot omdat ik micro benquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij lijkt alleen maar micro omdat ik zo lang ben.
Jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Apart is dat. De mijne lijkt zo groot omdat ik micro ben
Je kan niet alles hebben, al kom ik in de buurt. Dik, klein mannetje met een klein dun piemeltje. De droom van iedere vrouw.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Apart is dat. De mijne lijkt zo groot omdat ik micro ben
quote:
Nee deb is zo’n vrouw die mbt uiterlijk alles mee heeft. Leuke kop goed lijf en ook nog een leuke persoonlijkheid, heel vervelend zulke mensen.quote:
AWWquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee deb is zo’n vrouw die mbt uiterlijk alles mee heeft. Leuke kop goed lijf en ook nog een leuke persoonlijkheid, heel vervelend zulke mensen.
En mooie tattoosquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee deb is zo’n vrouw die mbt uiterlijk alles mee heeft. Leuke kop goed lijf en ook nog een leuke persoonlijkheid, heel vervelend zulke mensen.
Tattoos zijn voor tokkiesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mooie tattoosvreselijk volk.
Checks out I guess. Niet dat het met m'n volgende opschiet.quote:
Whaha ik ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Checks out I guess. Niet dat het met m'n volgende opschiet.
Klopt wel ja.quote:
Zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zie het. Maar heb al zoveel verteld over mijn kinksquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:03 schreef Biest. het volgende:
Deze bespreking is nog niet voorbij @:bondage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |