Zou 'ie zijn wet suits aan de binnenkant gevoerd hebben met bubbeltjes plastic?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij draagt graag strakke pakjes?
Op zich kun je het inrichten zoals je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deels, het impliceert ook wel een hoop dingen waar ik weer niet warm van word.
Daarom vooraf grenzen bespreken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deels, het impliceert ook wel een hoop dingen waar ik weer niet warm van word.
Zou dat je drijfvermogen beīnvloeden?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie zijn wet suits aan de binnenkant gevoerd hebben met bubbeltjes plastic?
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij draagt graag strakke pakjes?
Interessante vraag. Zullen we een testje plannen met Faxie als testobject?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat je drijfvermogen beīnvloeden?
Mwah, ik ben niet zo van het inpakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interessante vraag. Zullen we een testje plannen met Faxie als testobject?
Ja doe ik inderdaad. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik me geheel niet kan vinden in het standaard "sub" idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom vooraf grenzen bespreken.
Mwah, hele idee daarvan is toch juist dat het heel algemeen is? Juist het controle overgeven aan de ander is wat iemand sub maakt imo, hķe je dat verder doet, is stap 2.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja doe ik inderdaad. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik me geheel niet kan vinden in het standaard "sub" idee.
Dit toch vooral.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
in praktijk is het vooral dingen uitproberen met man partner en bedenken of het voor herhaling vatbaar is.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dit toch vooral.
En er af en toe om schaterlachen
Dan laten we Faxie en de bubbels links liggen en spreken we zonder hem af.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, ik ben niet zo van het inpakken.
Nah.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan laten we Faxie en de bubbels links liggen en spreken we zonder hem af.
quote:
Ik ben de helft van een ANWB-koppel, jeweetz.quote:
Mijn kink is vrouwen in een his/hers matching trainingspak dus dan snap je mijn interesse in jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben de helft van een ANWB-koppel, jeweetz.
Stille wateren diepe gronden gespotquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben de helft van een ANWB-koppel, jeweetz.
Wel weer eens wat anders dan de "big titty goth girlfriend"-hype.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn kink is vrouwen in een his/hers matching trainingspak dus dan snap je mijn interesse in jou.
Ik doe niet mee aan hypes. Ik doe wel/ook aan niet-grote tetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel weer eens wat anders dan de "big titty goth girlfriend"-hype.
Niet dat ik grote tetten heb, daar niet van.
Gewoon 37 graden en een hartslag toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan hypes. Ik doe wel/ook aan niet-grote tetten.
37 graden is optioneel. De hartslag ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon 37 graden en een hartslag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |