Als ik je Username zie denk ik alleen aan mijn favoriete film: "Will you deliver Spain from bondage?"quote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje door de TT hierheen gelokt
Niet verkeerd toch? Gezien het je favoriete film isquote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik je Username zie denk ik alleen aan mijn favoriete film: "Will you deliver Spain from bondage?"
The Fountain, van Darren Arronofsky.
Iets inbrengen als iemand is ingepakt met huishoudfolie lijkt me ook een heel kwarweiquote:Op maandag 16 januari 2023 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik er verder niet meer zoveel over in te brengen
Ligt eraan hoe je diegene inpaktquote:Op maandag 16 januari 2023 16:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iets inbrengen als iemand is ingepakt met huishoudfolie lijkt me ook een heel kwarwei
Ieder zijn hobbyquote:Op maandag 16 januari 2023 16:55 schreef bondage het volgende:
Overigens gaat het bij mij in de meeste gevallen (tenzij viendin) niet gepaard met seksuele handelingen. Is puur voor het fijne gevoel.
Is het de moeite waard om terug te lezen?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:57 schreef Tegan het volgende:
Mooie gesprekken hier waar ik me deels in kan vinden.
Denk van nietquote:Op maandag 16 januari 2023 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen?
iets dat je schijnbaar niet moet googlenquote:
Net gedaan, vond het niet zo schokkendquote:Op maandag 16 januari 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets dat je schijnbaar niet moet googlen
is ook al een heel oud grapje, zal inmiddels ook wel afgezwakt zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 19:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Net gedaan, vond het niet zo schokkend
Je bedoelt dat je graag keihard genomen word terwijl een man je alle hoeken van de kamer laat zien?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan. Ik ben een extreme controlfreak en daardoor is mijn kink die controle overdragen. Is daar een woord voor?
Wat ik bedoel is precies wat ik typtequote:Op maandag 16 januari 2023 19:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je graag keihard genomen word terwijl een man je alle hoeken van de kamer laat zien?
Trutquote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan. Ik ben een extreme controlfreak en daardoor is mijn kink die controle overdragen. Is daar een woord voor?
Submission?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er wel een aantal smilies voor:quote:Op maandag 16 januari 2023 19:12 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal smilies voor:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |