quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:31 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon 37 graden en een hartslag toch?
Nee, dat is Faxie.quote:
quote:
Als twee mensen dat zeggen dan zal het wel kloppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
37 graden is optioneel. De hartslag ook.
Ieder zijn eigen kink. Doer er een Italiaanse bol bij en dan heb je Viinniiee zijn kinks.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen kink. Doer er een Italiaanse bol bij en dan heb je Viinniiee zijn kinks.
Ik ben super heet en super dood, dus er is nog kans voor me?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
37 graden is optioneel. De hartslag ook.
Ik geloof dat de afwezigheid van tetten in jouw geval een afknapper is. Sorry man.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben super heet en super dood, dus er is nog kans voor me?
Ik heb een kleine AA cup aan spiertetjesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat de afwezigheid van tetten in jouw geval een afknapper is. Sorry man.
Zou dat goed genoeg zijn voor AirwiN denk je?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kleine AA cup aan spiertetjes
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kleine AA cup aan spiertetjes
Op z'n Russisch gaat 'm zo niet worden, vrees ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:55 schreef Barbusse het volgende:
Zou dat goed genoeg zijn voor AirwiN denk je?
Bummer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op z'n Russisch gaat 'm zo niet worden, vrees ik.
Gelukkig geen BummAir.quote:
Met een micropenis toch wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op z'n Russisch gaat 'm zo niet worden, vrees ik.
Hij lijkt alleen maar micro omdat ik zo lang ben.quote:
Ik vond ze er best groot uitzien op de trouwfotoquote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel weer eens wat anders dan de "big titty goth girlfriend"-hype.
Niet dat ik grote tetten heb, daar niet van.
Apart is dat. De mijne lijkt zo groot omdat ik micro benquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij lijkt alleen maar micro omdat ik zo lang ben.
Jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Apart is dat. De mijne lijkt zo groot omdat ik micro ben
Je kan niet alles hebben, al kom ik in de buurt. Dik, klein mannetje met een klein dun piemeltje. De droom van iedere vrouw.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Apart is dat. De mijne lijkt zo groot omdat ik micro ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |