Ik herhaal alleen wat hij zegtquote:
Zal wel gekart hebben oid anders kom je niet in de F3 terechtquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef MacDeMarco het volgende:
hij deed geen voetbal maar wat dan wel? even gemist
Liegt of aandikt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb dat idee niet.
Waarover denk je dat hij liegt?
Hij was een verdomd goede karterquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef MacDeMarco het volgende:
hij deed geen voetbal maar wat dan wel? even gemist
Heeft hij ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel gekart hebben oid anders kom je niet in de F3 terecht
Ik heb het niet over z’n sport, maar over andere verhalenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:35 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk niet dat iemand snel liegt over zulke dingen
hij stelt zich heel kwetsbaar op
ik had het meer over dat hij eenzaam was en geen vriendengroep hadquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z’n sport, maar over andere verhalen
Aha! Ja dat zal wel waar zijn. Lijkt me niet gek met die sport ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik had het meer over dat hij eenzaam was en geen vriendengroep had
Klopt hij was redelijk goed en heeft op randje gestaan van de F3 en vergelijkbare klasses, heeft 1 of 2 jaar in het midden oosten gereden ook. maar gebrek aan sponsors hebben hem uiteindelijk doen stoppen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel gekart hebben oid anders kom je niet in de F3 terecht
Met karten zit je al snel Europees niveau.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik had het meer over dat hij eenzaam was en geen vriendengroep had
Is vaak bij top sporters, of het is jaloezie of een andere wereldquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Met karten zit je al snel Europees niveau.
Hierdoor ben je ieder weekend weg van huis.
Trainen na schooltijd was bij hem "gelukkig" in de buurt. Een van de mooiste banen! Genk is echt een top kart centrum.
Maar dan nog, je vriendjes gaan voetballen, jij gaat karten.
Ik geloof het wel, ik heb twee kart talentjes les gegeven, hadden hetzelfde probleem.
Die hebben we geadviseerd naar een LOOT school te gaan, daar zitten allemaal topsporters.
Ja precies.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is vaak bij top sporters, of het is jaloezie of een andere wereld
Maar toch. Bepaalde verhalen van hem geloof ik gewoon niet zo. Misschien ben ik te argwanend. Maar er zit iets wat me niet aan staat bij hem.quote:
Ik zal er eens op letten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toch. Bepaalde verhalen van hem geloof ik gewoon niet zo. Misschien ben ik te argwanend. Maar er zit iets wat me niet aan staat bij hem.
En dat gaat niet over z’n vrienden of over z’n sport. Meer een beetje dat mee praten en sterke verhalen gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |