Coco regeert met harde hand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:26 schreef Coco het volgende:
vinden jullie dit nog een ok optie als op?
Lenny eruit
Op's bestaande uit plaatjes zijn per definitie scherm en milieuvervuiling.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:26 schreef Coco het volgende:
vinden jullie dit nog een ok optie als op?
Lenny eruit
De directeur heeft er een mooie sloep bij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er net een broodje falafel gehaald bij de Hogeschool
We kregen geen kerstpakket zeiden ze zodat het eten in de restaurants dan goedkoper kon worden zodat het voor iedereen betaalbaar zou blijven.
Dit is een leugen gebleken.
Of heel veel kaasplankjes, waxinehouders, biologische chips en slechte wijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De directeur heeft er een mooie sloep bij.
Voel jij je geen musketier dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op's bestaande uit plaatjes zijn per definitie scherm en milieuvervuiling.
Alhoewel, de tekst die deze OP ooit met zich mee droeg was nog kanslozer.
Wat is jouw plaat van de dag?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op's bestaande uit plaatjes zijn per definitie scherm en milieuvervuiling.
Alhoewel, de tekst die deze OP ooit met zich mee droeg was nog kanslozer.
Zak in elkaar joh kk gekquote:
Volgens spotify is mijn laatst gespeelde nummer Primordial - The coffin ships maar ik geloof niet dat ik mensen er een dienst mee doe hier.quote:
Is dat jouw lievelingsgenre?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens spotify is mijn laatst gespeelde nummer Primordial - The coffin ships maar ik geloof niet dat ik mensen er een dienst mee doe hier.
Heb ik niet het is maar net waar ik zin in heb. Ter contrast heb ik zojuist de nieuwe video van Dr. Peacock aangezet.quote:
Is het huis van je ouders in Zweden toevallig in de buurt van Kiruna?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet het is maar net waar ik zin in heb. Ter contrast heb ik zojuist de nieuwe video van Dr. Peacock aangezet.
Lapland lijkt mij niet heel leuk vertoeven maar hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het huis van je ouders in Zweden toevallig in de buurt van Kiruna?
Maakt hij nog veel tripjes?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet het is maar net waar ik zin in heb. Ter contrast heb ik zojuist de nieuwe video van Dr. Peacock aangezet.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-grond~a463e16c/quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lapland lijkt mij niet heel leuk vertoeven maar hoezo?
Ebba Busch heeft een gigantische mondquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-de-grond~a463e16c/
Dan zou je mooi een eigen mijn kunnen beginnen.
Even gecontroleerd, ja die is echt gigantisch.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebba Busch heeft een gigantische mond
Ik heb gekookt en het was dit recept https://www.hellofresh.nl(...)e61f5c97ef042b26572cquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg trots op jou of @:Anneloos
@de_boswachter check dezequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb gekookt en het was dit recept https://www.hellofresh.nl(...)e61f5c97ef042b26572c
Klinkt een beetje als een wrap van bieten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
150 gram
Broccolirijst
Zelden zoiets smerigs gegeten. Had me vergrepen in het koelvak.
Ach gut prinsesje. Hopelijk vind je de kracht en wijsheid dit drama achter je te laten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
150 gram
Broccolirijst
Zelden zoiets smerigs gegeten. Had me vergrepen in het koelvak.
Ik kom graag een keertje etenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb gekookt en het was dit recept https://www.hellofresh.nl(...)e61f5c97ef042b26572c
Welke debiel koopt zoiets?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een wrap van bieten.
Spakenburg 2-0 voor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach gut prinsesje. Hopelijk vind je de kracht en wijsheid dit drama achter je te laten.
Nuquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco regeert met harde hand.
Ik kan dit alleen maar waarderen.wanneer VBL mod?
Dit neigt naar meer dan slechts een etentje.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je bent welkomWereldgozer vroeg al net aan me hoe je eruit zag..
dat is het betere werkquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 2 kogelbiefstukken voor 50 cent gekocht. 'S avonds voor sluiting boodschappen doen genot.
Een hele servieskast vol aan borden en bekers gemaakt door geestelijk gehandicapten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of heel veel kaasplankjes, waxinehouders, biologische chips en slechte wijn.
Jij boft maar, zeg!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 2 kogelbiefstukken voor 50 cent gekocht. 'S avonds voor sluiting boodschappen doen genot.
Dit is geil. @Wereldgozerquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit neigt naar meer dan slechts een etentje.
Heel opwindend.
Zou daar echt heel cynisch en vervelend van worden. Wel de juiste collegas om erover te kunnen lachen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele servieskast vol aan borden en bekers gemaakt door geestelijk gehandicapten.
Ik weet niet of de opleidingsmanager of de rector hiervoor verantwoordelijk is, ik vermoed de laatste want die vent ging op het kerstfeest op het podium over duurzaamheid en diversiteit rappen.
Met groene gloed?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar prijzen ze voedsel zoveel af dan? Dacht tegenwoordig alleen van die 35% of 50% kortingstickers.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoort dat niet dan? Ik koop het enkel in de aanbieding maar het zou mijn stoelgang verklaren.
De AH heeft het voor veel dingen zelfs verlaagd naar 25%quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar prijzen ze voedsel zoveel af dan? Dacht tegenwoordig alleen van die 35% of 50% kortingstickers.
Jazeker alhoewel je over zo’n kerstpakket voorzichtiger moet zijn met wie je er over lacht dan bij zo’n rap.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou daar echt heel cynisch en vervelend van worden. Wel de juiste collegas om erover te kunnen lachen?
Ja die zijn wel erg bang dat mensen anders allemaal om 21:50 boodschappen komen doen en ze voor de normale prijs niks meer verkopen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
De AH heeft het voor veel dingen zelfs verlaagd naar 25%
Asia Toko @KingRolandquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar prijzen ze voedsel zoveel af dan? Dacht tegenwoordig alleen van die 35% of 50% kortingstickers.
Lidlgoden natuurlijk. Morgen als einde houdbaarheidsdatumquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker man, van die half bruin uitgeslagen biefstukjesquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lidlgoden natuurlijk. Morgen als einde houdbaarheidsdatum
Lidl baggataliserenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man, van die half bruin uitgeslagen biefstukjes
Eens makker. Ik haal er al mijn vleesquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lidl baggataliseren
Dat is echt al ruim 10 jaar totale bullshit.
Kip dus. Koop je het diepvries in of vers?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens makker. Ik haal er al mijn vlees
Vers. Ik koop nooit diepvries vlees.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kip dus. Koop je het diepvries in of vers?
Lidl is iets gemotiveerder om het voedsel niet weg te mieteren blijkbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lidlgoden natuurlijk. Morgen als einde houdbaarheidsdatum
Duurzaamheid is toch ook heel hun ding.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lidl is iets gemotiveerder om het voedsel niet weg te mieteren blijkbaar.
Verse eigengemaakte bitterballen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vers. Ik koop nooit diepvries vlees.
Oh voor kip maak ik wel uitzonderingen als het toch door een maaltijd verwerkt wordt in blokjes.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vers. Ik koop nooit diepvries vlees.
Ik wist niet eens dat ze diepvries kip bij de Lidl verkochten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh voor kip maak ik wel uitzonderingen als het toch door een maaltijd verwerkt wordt in blokjes.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)weer-onder-vuur.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:40 schreef Scrummie het volgende:
M&M's Reveals New Packaging with Only the Female M&M Characters
Wat ontzettend vermoeiend is dat gezeik toch.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/muziek/(...)weer-onder-vuur.html
Gwen Stefani moet ook haar excuses aanbieden of zo.
Was ik maar 20 jaar ouder op dit vlak.
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is het donatie doel van de m&m's verder niet slecht
VEEL STERKTE!!quote:
Wat vliegt de tijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb al een half jaar niet gerookt
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nicequote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let op: roken is dodelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zijn landen waar ze de 13e verdieping 'overslaan' bij hotels of kantoren.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit allemaal in je hoofd. In andere landen is het 8, 4 of 52. En door.
Ik na 30 jaar in 2014 gestopt. Nooit meer naar gesnakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rusland ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn landen waar ze de 13e verdieping 'overslaan' bij hotels of kantoren.
Nu ben je al een half jaar geen tokkie meerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt billenknijpen op 52 januari hoor ik al welquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit allemaal in je hoofd. In andere landen is het 8, 4 of 52. En door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door RamboDirk op 13-01-2023 13:17:52 ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook snottebellend?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk man, @:KingRoland is hier ook fan van.
Snollebollekend. Laters.quote:
Was je daarvan ook verbannen, of ben je terug van een blessure?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Boys
Morgen na dik een half jaar eindelijk weer voetballen.
Echt al heel lang rugklachen totdat het rond de zomer ook uitstraalde naar mijn heup waardoor rennen er gewoon echt niet meer in zat. Dat lijkt nu eindelijk verholpen te zijn, dus ben benieuwd morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je daarvan ook verbannen, of ben je terug van een blessure?
Ah das vervelend, precies eerste seizoen waarin het allemaal weer een beetje normaal is. Hopen dat je morgen weer pijnvrij kunt spelen en anders is er altijd nog een derde helft waarin je kunt uitblinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt al heel lang rugklachen totdat het rond de zomer ook uitstraalde naar mijn heup waardoor rennen er gewoon echt niet meer in zat. Dat lijkt nu eindelijk verholpen te zijn, dus ben benieuwd morgen.
Hardlopen en krachttraining gaat goed, maar dat is toch net iets anders dan voetbal.
Conditie zal redelijk goed zijn aangezien ik maandenlang alleen maar heb kunnen fietsen in de sportschool.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah das vervelend, precies eerste seizoen waarin het allemaal weer een beetje normaal is. Hopen dat je morgen weer pijnvrij kunt spelen en anders is er altijd nog een derde helft waarin je kunt uitblinken
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Boys
Morgen na dik een half jaar eindelijk weer voetballen.
Het zijn de onverwachte bewegingen die je kunnen nekken. Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt al heel lang rugklachen totdat het rond de zomer ook uitstraalde naar mijn heup waardoor rennen er gewoon echt niet meer in zat. Dat lijkt nu eindelijk verholpen te zijn, dus ben benieuwd morgen.
Hardlopen en krachttraining gaat goed, maar dat is toch net iets anders dan voetbal.
Van m'n 5e tot 41ste gevoetbald. In 2001 gestopt. De grensrechter ging me er uit lopen. 12 jaar in het eerste gespeeld.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
Boys
Morgen dik, na een half jaar eindelijk weer voetballen.
quote:Neef van oprichtster Black Lives Matter-beweging overleden na 'taser'-arrestatie
quote:Volgens de politie had Anderson een verkeersongeluk veroorzaakt en had hij geprobeerd te vluchten door te proberen "zonder hun toestemming in de auto van iemand anders te stappen".
De politie van Los Angels zegt al wel dat Anderson cannabis en cocaïne in zijn bloed had.
30 sec klinkt wel lang voor zo'n stroomschok.quote:Het taserpistool wordt eerst ongeveer 30 seconden onafgebroken op hem gericht. Een tweede keer duurt dat 5 seconden.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
30 sec klinkt wel lang voor zo'n stroomschok.
Beelden van de politie, vanaf 4:18
zijn altijd weer dezelfde figuren, laat dat soort mensen eens optyfen. Gelukkig heeft Japan er minder last van, daar accepteren ze zulke mensen gelukkig veel minder. En guess what? (we spreken hier Nederlands @Coco) Japan heeft ook een lagere criminaliteitspercentage in vergelijking met de meeste landen op dit aardbol ook Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond in OP1: Gerald Roethof en Sylvana Simons over het gebruik van stroomstootwapens.
Ik zet nu alvast de TV uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond in OP1: Gerald Roethof en Sylvana Simons over het gebruik van stroomstootwapens.
Beginnend Parkinsons gespotquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:58 schreef Coco het volgende:
Waarom quote fok alles 2x?
Daar heb ik geen abo voor genomen
Mag je geen voorkeur doorgeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Bruine bolletjes Hema rookworst.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Nee joh. De enige regel is: geen zuurkool wanneer ik kom eten.quote:
Lasagna met spinaziequote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deed ik een keer met zalm en spinazie á la creme. Tering wat was dat saai en droogquote:
Graag topic aanmaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
30 sec klinkt wel lang voor zo'n stroomschok.
Beelden van de politie, vanaf 4:18
kbr maatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet er dan ook wat plakken kaas tussen leggenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed ik een keer met zalm en spinazie á la creme. Tering wat was dat saai en droog
lekker maatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:29 schreef Tjacka het volgende:
had carpaccio xl box besteld @:drizzt_dourden
straks saunaatje @:kingroland
morgen mijn kop er af zuipen bij Ajax @:yankee
preciesquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekker maat
kunnen die paupers hier niet betalen
Ik weet niet wat erger is: à la crème in lasagna doen of plakken kaas op pasta? Ik denk het eerste.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed ik een keer met zalm en spinazie á la creme. Tering wat was dat saai en droog
Precies. Tennis geeft strakkere broekjes.quote:
Kreeg het ook maar als tip en wilde het weleens proberen. Niet doenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: à la crème in lasagna doen of plakken kaas op pasta? Ik denk het eerste.
Iedere Italiaan die dit leest krijgt direct een hartverzakkingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: à la crème in lasagna doen of plakken kaas op pasta? Ik denk het eerste.
Geld moet rollen @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:42 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag ramen laten lappen voor 14 euro. @:wereldgozer
heb jij werk ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:29 schreef Tjacka het volgende:
kun jij niet een kookkanaaltje beginnen a la braddie?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg het ook maar als tip en wilde het weleens proberen. Niet doen
Spinazi a la crème door je lasagne doen en het toch droog krijgen vind ik dan wel weer knap.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De recepten zijn dan wel op na drie dagenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun jij niet een kookkanaaltje beginnen a la braddie?
ik zou kijken, mooie recepten
waarschijnlijk een pakje sigaretten gaan roken toen het in de oven stondquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spinazi a la crème door je lasagne doen en het toch droog krijgen vind ik dan wel weer knap.
*shagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk een pakje sigaretten gaan roken toen het in de oven stond
lekker maatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:29 schreef Tjacka het volgende:
Niks mis mee neef! Geitenkaasplakje met honing erop en zo in de mond vouwen genot. Walnoten is voor darkroombezoekers.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Iets met geitenkaas en zonnebloempitten
@:de_boswachter
Friet. Oké dan maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
Durum doner en een friet super @:drizzt
Walgelijk dik
Kerst is net geweest. Maar kan uiteraard uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.hema.nl/dames(...)roen-1000025033.html
Kreeg net een reclame voor een Hema string op Fok! En dat terwijl ik een abo heb. Blijven doneren!!!
Geil wijf wel.
Slaap lekker. Beterschap.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:56 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Wilde eigenlijk The Iceman kijken op RTL vanavond. Helaas pindakaas. Te moe. Tot morgen.
Dat moet je zelf uitzetten. Met abo en ads steun je FOK! dubbel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Kreeg net een reclame voor een Hema string op Fok! En dat terwijl ik een abo heb. Blijven doneren!!!
Geil wijf wel.
Enkel als jij niet meedoet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:32 schreef Paul het volgende:
DOE MEE MET FOK SKRIBBL NU !!!!!!!!!
https://skribbl.io/?r1CF21bQ
Geen aziaatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Geil wijf wel.
Ik ben niet zo van de Asiansquote:
Bedankt Paul.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:08 schreef Paul het volgende:
Gefeliciteerd @:scrummie met plek 2
[ afbeelding ]
Ik weiger te geloven dat er mensen in het sympathieke Gelderland zijn die friet zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
Durum doner en een friet super @:drizzt
Walgelijk dik
Wel vaak wat extra's in het broekjequote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Asians
a) piemeltje b) bos haarquote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel vaak wat extra's in het broekje
ze doen daar ook aan carnaval hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat er mensen in het sympathieke Gelderland zijn die friet zeggen.
Godsamme zegquote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hoe zien de schaamlippen van @Anneloos eruitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe zien de schaamlippen van @:anneloos eruit
Hier dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat er mensen in het sympathieke Gelderland zijn die friet zeggen.
Dat was zijn vader.quote:
Sterkte maatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier dus.
Goeiemorgen. Goed geslapen. Wel brak wakker. Daarna een uur lang zitten hoesten. Nu zo slap als een vaatdoek, met zere schouders en koppijn. Kortom; algemene malaise. Kan niet naar het NK veldrijden hier 200 meter vandaan aan de Waal.
Altijd maar vreten he dikzakquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:02 schreef Tjacka het volgende:
Ben broodjes in mijn mond aan het stoppen
Dat is wel wat veel tegelijk hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik met eten heb doe jij met piemels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |