wil je hem veranderen?quote:
Foto's moeten ook nog aangepast worden...quote:
Ik stem voorquote:
Dat mag Benny of Dotteke lekker doenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:57 schreef Hunter het volgende:
[..]
Foto's moeten ook nog aangepast worden...
"Maar dat, is weer een ander verhaal"quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Rob heeft zo'n sprookjesboom vertelstem. (Vind ik)
Nee dat is "eigen kweek Engels"quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef Jockari het volgende:
Die Charlotte praat wel echt steenkolen engels. It wasn't me hè
En die werkt dan al 2 of 3 jaar in de US of A ... onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef Jockari het volgende:
de vraag is wat moet je doen in een huis met geen enkel spelletjes.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef Ireth het volgende:
O god, het niveauhouten pollepels als microfoon
Ja ik zou ook de hele tijd zingen, met mijn ADHD zing ik sowieso al bij alles een liedje.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de vraag is wat moet je doen in een huis met geen enkel spelletjes.
Ik weet wel een paar snaveltjes waar ik een paar wasknijpers op zou zettenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou met wasknijpers spelen. deed ik als kind soms ook
Ik ben dus een kenner ;-)quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat is "eigen kweek Engels"
Kenners weten waar ik het over heb
Omdat daar mensen er last van hebben/hadden en gingen tr’en. Andere mensen gingen kei lang door op off-topic dingen, dan moet er een grens getrokken worden. Hier is dit voor zover ik weet, nog niet aan de handquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier wordt iets losser gemod heb ik de indruk. Ik poste 1 dag mee in JAA en werd gelijk bijna van de COS getrapt.
Maar we moeten ontopic blijven
Dat gezang van de bewoners doen soms pijn aan mijn oortjes
Soulmatequote:Op donderdag 12 januari 2023 16:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik zou ook de hele tijd zingen, met mijn ADHD zing ik sowieso al bij alles een liedje.
.ieder woord heeft wel een lied associatie in mijn hoofd.
nu een poging om het balletje met warmwater te herstellen.quote:
weer iets bijgeleerdquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Het laten koken is juist de bedoeling. Maar als er een gat in het balletje zit werkt het niet.
Doordat de lucht in het balletje warmer wordt, zet het uit. De moleculen krijgen namelijk meer energie en gaan sneller bewegen waardoor ze meer ruimte nodig hebben.
Maar ze moeten de deksel op de pan doen omdat de afzuiging de warme lucht wegzuigr.
Er zijn zo ook lichaamsdelen !quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Alle stoffen zetten uit als je ze verwarmt en alle stoffen krimpen als je ze afkoelt
Maar hierin zijn uitzonderingen. Zoals water. Water voldoet aan dit principe, behalve rondom het vriespunt!
Vanaf vier graden boven nul tot vier graden onder nul (ongeveer) zet water juist uit als het afkoelt, omdat het dan kristallen gaat vormen in een rooster waardoor het meer ruimte nodig heeft.
Kun je dit met kort verhaaltje in stream verslagen posten?quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:12 schreef Jockari het volgende:
Benieuwd of de truuk met heet water, de pingpongbal terug in vorm krijgt.
[ afbeelding ]
Volgens mij is zij fan van Astrid Coppens met hare "Pimped-Out Chrome Mobiel"...quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef Jockari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |