abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207529458
twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207529700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wel bizar trouwens vrijwel iedereen weet dat die dingen daar liggen.

Misschien verstandig om een keer te verplaatsen naar andere locatie.
Dat is ook perongeluk bekend geworden.
Maar het is alleen van toepassing op de publieke opinie.
De geheime diensten weten precies waar alle wapens zich bevinden.
Vakman pur sang
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:28:51 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207529867
quote:
Er staat 2010 ik geloof dat ik als jong broekie van 15 al wist waar die dingen lagen.

Beetje area 51 idee ..niet bestaande legerbasis maar iedereen weet dat die er is.
what a year!, and its only Januari!
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:28:51 #104
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207529868
En in Sunny Beach krijg je een Russisch paspoort als je een fles vodka besteld. Ik heb daar nog een appartment gehad dus ik kan het weten, ben een man van de wereld. Maar tegenwoordig verkies ik ervoor mijn pensioen weg te fokken.
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:30:37 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207529907
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
En in Sunny Beach krijg je een Russisch paspoort als je een fles vodka besteld. Ik heb daar nog een appartment gehad dus ik kan het weten, ben een man van de wereld. Maar tegenwoordig verkies ik ervoor mijn pensioen weg te fokken.
nee niet met een fles vodka , alleen voor bulgaren helaas
niet dat ik een russisch paspoort zou willen hebben
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:31:23 #106
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207529926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kernwapens in nederland zijn van de NATO

maar zullen nooit gebruikt worden want voordat die afgeworpen zijn dan is de wereld al 5 keer vernietigd door de ICBM raketten van USA

ze zullen dus wel weggaan binnekort, terug naar de USA
[..]

Volgens mij zijn die bommen in Volkel heul niet van de Navo, maar gewoon de van de USA :') . En idd. Wat @Lospedrosa zegt, iemand zegt iets, je reageert compleet uit de context gerukt met iets heel anders 8)7 . Wtf dude. Hoe moelijk is het om bij de stelling te blijven die iemand post. Echt super verwarrend.

Overigens heeft de Navo naar mijn weten überhaupt geen wapens. De bondgenoten/leden van de Navo hebben wapens (en manschappen, en ondersteuning). Die indien nodig ter beschikking worden gesteld aan Navo missies. Maar volgens mij ook alleen als de eigenaar van die wapens dat wil. De Navo kan daarin niets eisen toch? Het is een bondgenootschap. Geen organisatie met een leger ofzo.
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:33:40 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207529973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercontinentale_raket

intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg

https://nl.wikipedia.org/(...)raket-onderzeeboten_(SSBN)

NATO kernonderzeers zijn vlak bij Rusland , maar de Russen gaan naar de hemel

https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine

Na de Leopards het volgende wonderwapen (na stingers, Himars en bushmasters) die deze oorlog gaan beslissen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207530074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:47 schreef theguyver het volgende:
Nederland heeft amper tanks, want men had verwacht dat de tank behoorlijk overbodig en nutteloos zou zijn in een toekomstige oorlog, naderhand hadden ze toch wat spijt van de beslissing en dus een klein aantal geleased.
Wat moet je met tanks als je de F35 hebt? Hit en run met Mach 1.6
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:37:58 #109
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207530083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Na de Leopards het volgende wonderwapen (na stingers, Himars en bushmasters) die deze oorlog gaan beslissen.
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.

Als die gegooid is, knalt de rest van de wereld Rusland binnen en ist klaar met de ongein. Binnenvallen, onder controle brengen, verdelen en opknippen naar kleinere staatjes... nog decennia gelazer met lokale heibel van verpissende onderontwikkelden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en opgelost :') .

Oh, en Poetin gaat de geschiedenis in als de westerse randmongool van de 21ste eeuw zoals Hitler dat plekje in de 20ste eeuw heeft. Precies waar ie voor ging.
pi_207530126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.

Als die gegooid is, knalt de rest van de wereld Rusland binnen en ist klaar met de ongein. Binnenvallen, onder controle brengen, verdelen en opknippen naar kleinere staatjes... nog decennia gelazer met lokale heibel van verpissende onderontwikkelden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en opgelost :') .

Oh, en Poetin gaat de geschiedenis in als de westerse randmongool van de 21ste eeuw zoals Hitler dat plekje in de 20ste eeuw heeft. Precies waar ie voor ging.
Dat gaat dus niet werken. Rusland heeft 6000 kernkoppen.
pi_207530131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercontinentale_raket

intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg

https://nl.wikipedia.org/(...)raket-onderzeeboten_(SSBN)

NATO kernonderzeers zijn vlak bij Rusland , maar de Russen gaan naar de hemel

https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine

Intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg.

En jij gelooft dat de Nato gaat schieten?
pi_207530178
twitter

Dit spelletje beheersen ze behoorlijk goed in Oekraïne.
pi_207530179
quote:

[..]

*O* *O*
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:52:32 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207530441
quote:

[..]

Zie nukes niet gauw gebeuren.

Maar zo wel, dan blijft het niet bij eentje.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207530573
quote:

[..]

Hehe eindelijk iemand die het snapt!
Vakman pur sang
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:06:36 #116
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207530830
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:40 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg.

En jij gelooft dat de Nato gaat schieten?
jadat denk ik wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207530862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 18:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ergens gaan die wel opraken ja, kan niet anders. En weet je waar dat goed voor is om dat iedere keer maar te benoemen? Voor de betalingen naar de shells, exxons en BP's van deze wereld. En uiteindelijk via accijnzen en belastingen voor de staat.

En als dit op is, wordt er weer iets nieuws bedacht waarvoor we weer iets anders moeten gebruiken. Zoals vandaag bekend gemaakt in de buurt van Kiruna, Zweden.
Geeft ook weer nieuwe rijkdom.

Dat is inderdaad ontzettend goed nieuws. Hopelijk zijn ook alle betrokken overheden en instanties voldoende van de urgentie doordrongen, waardoor de belachelijk lange (15 jaar) vergunningprocedure geen waarheid wordt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207530869
Deze vraag is meerdere keer gesteld in dit topic. Binkov legt uit. Er is kennelijk ook een binkov plushy te koop overigens :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207530885
quote:

[..]

Gaat helaas niet gebeuren. Poetin is een nuttige idioot tegen China.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:09:40 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:11:49 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207530975
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:42 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]

Dit spelletje beheersen ze behoorlijk goed in Oekraïne.
Dit is wel een slimme manier om in het nieuws te blijven
pi_207530991
Ff inzoomen om de Russische gains te zien

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:14:34 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207531049
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Slayage het volgende:
Ff inzoomen om de Russische gains te zien

[ twitter ]
Ja vanaf september.

Neem het vanaf 24 februari 2022.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:16:21 #124
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:18:44 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207531174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland stuurt hun schaarse fueltrucks naar Belarus 😱
[ twitter ]
Ja daar gaat straks een 2e front ontstaan. Dat lijkt me geen hogere wiskunde.

De russen hebben zelfs oefeningen gedaan. Nou, we weten inmiddels dat dat een godswonder is voor Russen.
pi_207531178
Gisteren bij Nieuwsuur reportage gezien over duizenden (wees)kinderen die worden overgebracht naar Rusland. Wat een droefheid zeg. Rusland is er trots op en spreekt van maar liefst 700.000 kinderen. Medewerkers van kindertehuizen in Kherson hebben op allerlei manieren kinderen geprobeerd te verstoppen. Bij aankomst in Moskou spraken de kinderen aanvankelijk nog negatief over Poetin en zongen ze het Oekraïense volkslied en scandeerden leuzen, maar dat wordt ze snel afgeleerd.

Dit is natuurlijk niets anders dan massale kinderroof. Hoe komen die kinderen ooit nog terug? Worden die gebruikt als wisselgeld, of zullen pleegouders weigeren de kinderen ooit nog af te staan?

twitter
pi_207531190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tegen bunkers/gebouwen en oude Russische tanks wel. Maar de Challenger gebruikt een getrokken loop met HESH granaten die niet door het pantser van een Russische tank moeten maar een vlek van plastic explosieven op de buitenkant laat ontstaan en ontploft. Daardoor zullen een enorme hoeveelheid metaal splinters afbreken van de binnenkant van het pantser en daar als roodgloeiende scheermesjes in het rond vliegen. Spallliner aan de binnenkant en iets om zo'n granaat te vroeg laten ontploffen (*kuch cope-cage *kuch*) kan daar goed tegen helpen.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:21:13 #128
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207531233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tegen bunkers/gebouwen en oude Russische tanks wel. Maar de Challenger gebruikt een getrokken loop met HESH granaten die niet door het pantser van een Russische tank moeten maar een vlek van plastic explosieven op de buitenkant laat ontstaan en ontploft. Daardoor zullen een enorme hoeveelheid metaal splinters afbreken van de binnenkant van het pantser en daar als roodgloeiende scheermesjes in het rond vliegen. Spallliner aan de binnenkant en iets om zo'n granaat te vroeg laten ontploffen (*kuch cope-cage *kuch*) kan daar goed tegen helpen.
Die challengers eindigen toch ook steevast onder de leo's in die tankcompetities?
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:24:50 #129
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207531314
quote:
[ twitter ]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Oekraine allang wat HIMARS heeft klaarstaan om wat konvooien uit te roeien, mocht het nodig zijn.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:24:52 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207531318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die challengers eindigen toch ook steevast onder de leo's in die tankcompetities?
Geen idee. Ik weet wel dat ze bij de CHallenger 3 een smoothbore gaan gebruiken, net zoals elke andere MBT heeft.
pi_207531364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
😱😱😱
https://www.reddit.com/r/(...)te_20_new_divisions/
Kremlin planning to create 20 new divisions, expand army to 1.5M troops - General Staff
Staat in een oekrainse krant dus.
Vakman pur sang
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:28:12 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207531389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Gisteren bij Nieuwsuur reportage gezien over duizenden (wees)kinderen die worden overgebracht naar Rusland. Wat een droefheid zeg. Rusland is er trots op en spreekt van maar liefst 700.000 kinderen. Medewerkers van kindertehuizen in Kherson hebben op allerlei manieren kinderen geprobeerd te verstoppen. Bij aankomst in Moskou spraken de kinderen aanvankelijk nog negatief over Poetin en zongen ze het Oekraïense volkslied en scandeerden leuzen, maar dat wordt ze snel afgeleerd.

Dit is natuurlijk niets anders dan massale kinderroof. Hoe komen die kinderen ooit nog terug? Worden die gebruikt als wisselgeld, of zullen pleegouders weigeren de kinderen ooit nog af te staan?

[ twitter ]
Nadat Rusland is verslagen kunnen de kinderen teruggehaald worden. Via internet kunnen ze contact opnemen met Ukraine waar ze zitten en daarna komt het vanzelf wel goed.

Enige probleem zijn de kinderen die 2 jaar oud ofzo zijn. Die herinneren zich niet dat ze ooit Ukrainers waren. Maar dat komt waarschijnlijk ook wel goed want rond de puberteit worden alle kinderen rebels en nieuwsgierig en gaan ze zich afvragen waarom hun leeftijd precies matched met dat van de tijd dat kinderen uit Ukraine geroofd werden. En ook zij nemen dan contact op.

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 12-01-2023 20:44:27 ]
pi_207531457
Jaja, rus heeft er al weer 4 neer, zelfs nog voordat ze er zijn.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:40:27 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207531609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:24 schreef slashdotter3 het volgende:
😱😱😱
https://www.reddit.com/r/(...)te_20_new_divisions/
Kremlin planning to create 20 new divisions, expand army to 1.5M troops - General Staff
Als ze Steiner opgraven en generalissimo maken, wordt het misschien nog iets. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207531659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:32 schreef ExTec het volgende:
Jaja, rus heeft er al weer 4 neer, zelfs nog voordat ze er zijn.

[ twitter ]
Bradley kan nog een veel voorkomende jongensnaam zijn in Oekraïne? _O-
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:45:00 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207531701
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Wat moet je met tanks als je de F35 hebt? Hit en run met Mach 1.6
Jup dat had ik ook al aangehaald, een land zoals Rusland heeft niet zoveel in te brengen tegen de hele NATO luchtvloot.
Als je alleen al kijkt na wat Europa heeft aan vliegtuigen zou ik als rus in mijn broek pissen.

De Russische luchtmacht zogenaamd 3500 vliegtuigen..

3500?? Waar dan?
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:45:33 #138
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:46:10 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207531727
quote:

[ twitter ]
Kinderroof? Dit is genocide!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:46:35 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207531735
quote:
[ twitter ]
Misschien voor een opknapbeurt?
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:47:38 #141
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207531794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja vanaf september.

Neem het vanaf 24 februari 2022.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:51:31 #143
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207531855
quote:
Z'n publiek weet toch niet beter, die term Bradley is in het nieuws geweest dus kan hij vanaf dan liegen erover. Als het ze nog meer tegen gaat zitten dan noemen ze zelfs voertuigen die niemand uberhaupt heeft genoemd. Kernonderzeeertje hier, F35 daar.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:54:15 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207531909
quote:
Wat gaat Zwiterland eigenlijk doen als er toch geleverd wordt? Aanvallen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:56:41 #146
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:58:40 #147
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207532058

quote:
German Vice Chancellor Robert Habeck said that Berlin would not stand in the way of other countries' military support for Ukraine. "Germany should not stand in the way of other countries taking decisions to support Ukraine, independent of which decisions Germany takes," Habeck said in response to a reporter's question on the topic. "We make our decisions in coordination with other partners and countries," Habeck added.
Ik het oorspronkelijke citaat staat "would", maar de reporter zegt "should". Habeck is van Alliance 90/Die Grüne.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2023 21:06:21 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:02:31 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207532077
Snap nog steeds niet waarom Navalny vrijwillig terugkeerde naar Rusland waar hij prompt de gevangenis in werd gegooid. Z'n terugkeer heeft helemaal niets bereikt en hij had kunnen zien aankomen dat hij dood of levenslang de gevangenis in zou gaan.

twitter
pi_207532096
quote:
Zowel de Duitsers als de Zwitsers graven tijdens deze oorlog eigenhandig het graf voor hun wapenindustrieën.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207532197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Navalny vrijwillig terugkeerde naar Rusland waar hij prompt de gevangenis in werd gegooid. Z'n terugkeer heeft helemaal niets bereikt en hij had kunnen zien aankomen dat hij dood of levenslang de gevangenis in zou gaan.

[ twitter ]
Ja, toch uit principe denk ik. Hij zit natuurlijk zo lang in de gevangenis als Poetin dictator blijft. Als ze hem niet deze keer tussentijds voorgoed vergiftigen.

Maar president worden zoals Mandela ofzo, nee dat gaat niet gebeuren
pi_207532231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Z'n publiek weet toch niet beter, die term Bradley is in het nieuws geweest dus kan hij vanaf dan liegen erover. Als het ze nog meer tegen gaat zitten dan noemen ze zelfs voertuigen die niemand uberhaupt heeft genoemd. Kernonderzeeertje hier, F35 daar.
Misschien moet de VS zeggen dat ze een vliegdekschip gaan leveren. Dan kunnen we 2 dagen later lezen dat rus die al gezonken heeft.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207532253
pi_207532291
twitter
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:18:10 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207532427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Zowel de Duitsers als de Zwitsers graven tijdens deze oorlog eigenhandig het graf voor hun wapenindustrieën.
Ik snap niet waarom landen niet gewoon schijt hebben aan wat Zwiterland ervan vindt. Met Duitsland kun je als NAVO-partner nog overleggen, maar met Zwitserland heeft in principe niemand wat te maken. Met welk doel dachten die gesmolten-kaasvreters eigenlijk dat landen tanks kochten? Om er in het Midden-Oosten een paar Arabiertjes mee overhoop te knallen of om ze in te zetten bij voetbalwedstrijden ofzo?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207532442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Presale repair. Hadden ze bij de Fyra ook moeten doen
pi_207532545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom landen niet gewoon schijt hebben aan wat Zwiterland ervan vindt. Met Duitsland kun je als NAVO-partner nog overleggen, maar met Zwitserland heeft in principe niemand wat te maken. Met welk doel dachten die gesmolten-kaasvreters eigenlijk dat landen tanks kochten? Om er in het Midden-Oosten een paar Arabiertjes mee overhoop te knallen of om ze in te zetten bij voetbalwedstrijden ofzo?
Alleen om je eigen land mee te verdedigen of als je zelf actief deelneemt neem ik aan dat ze voor ogen hadden. Niet derden dus.
pi_207532606
Vrouw met ballen

twitter
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:29:43 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207532618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen om je eigen land mee te verdedigen of als je zelf actief deelneemt neem ik aan dat ze voor ogen hadden. Niet derden dus.
De vrede en veiligheid in Europa is in het geding. Als pakweg Nederland die dingen alleen zou moeten hebben voor het geval de Belgen binnenvallen hoeven we ze net zo goed niet te kopen (niet dat we nu zo dik in de tanks zitten natuurlijk). Ze kunnen verder ook niet zoveel als landen zich niet aan die afspraak houden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207532692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De vrede en veiligheid in Europa is in het geding. Als pakweg Nederland die dingen alleen zou moeten hebben voor het geval de Belgen binnenvallen hoeven we ze net zo goed niet te kopen (niet dat we nu zo dik in de tanks zitten natuurlijk). Ze kunnen verder ook niet zoveel als landen zich niet aan die afspraak houden.
Je voorbeeld is alsnog de koper zelf die ze gebruikt, niet een derde partij die ze geschonken krijgt.
pi_207532715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omdat Zwitserland het dan ook terug zou mogen flikken met door hun gekochte spullen. "Hoi meneer Xi, goedendag meneer Kim, mogguh Ayatollah, dus u bent allemaal geïnteresseerd in een tweedehands F35? Komt mooi uit, we hebben er een paar teveel besteld."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2023 21:35:31 ]
  donderdag 12 januari 2023 @ 21:48:54 #163
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207533032
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Omdat Zwitserland het dan ook terug zou mogen flikken met door hun gekochte spullen. "Hoi meneer Xi, goedendag meneer Kim, mogguh Ayatollah, dus u bent allemaal geïnteresseerd in een tweedehands F35? Komt mooi uit, we hebben er een paar teveel besteld."
Dan doen ze dat lekker, daar hebben ze toch totaal geen belang bij.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207533125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dan doen ze dat lekker, daar hebben ze toch totaal geen belang bij.
Denk je dat de VS het gaat waarderen als de Chinezen een F35 uit elkaar kunnen schroeven?
pi_207533175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Beetje overdreven, en een slecht vergelijk ook. Je hebt het hooguit over contractbreuk. En in casu hebben we het over munitie. Doen alsof je daarna carte blanch hebt om uncle sam's geheimen aan jan en alleman te verkopen is ook weer zo....

Daarbij is dit volgens mij al een academische kwestie. Die toko in zwitserland is onderdeel van rheinmetal en die hebben er zo de tering in dat ze die vestiging gewoon gaan sluiten. Dag werkgelegenheid, dag defensie industrie. Gelukkig maken ze nog zakmessen.
pi_207533511
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Beetje overdreven, en een slecht vergelijk ook. Je hebt het hooguit over contractbreuk. En in casu hebben we het over munitie. Doen alsof je daarna carte blanch hebt om uncle sam's geheimen aan jan en alleman te verkopen is ook weer zo....

Daarbij is dit volgens mij al een academische kwestie. Die toko in zwitserland is onderdeel van rheinmetal en die hebben er zo de tering in dat ze die vestiging gewoon gaan sluiten. Dag werkgelegenheid, dag defensie industrie. Gelukkig maken ze nog zakmessen.
Contractbreuk is contractbreuk. De reden is irrelevant. Gevolg is dat je elkaar niet meer zal vertrouwen. Als Duitsland besluit de Marder A5 te leveren met de MELLS (een variant van de Spike AT raket) in plaats van de A3 met de MILAN krijgen ze ook ruzie met Israel, Zo simpel is het.

Ik vind het ook kut en stom van die Zwitsers. Maar in Noorwegen worden die dingen toch ook gemaakt?
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:15:03 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207533656
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja, toch uit principe denk ik. Hij zit natuurlijk zo lang in de gevangenis als Poetin dictator blijft. Als ze hem niet deze keer tussentijds voorgoed vergiftigen.

Maar president worden zoals Mandela ofzo, nee dat gaat niet gebeuren
Dat is het erge aan Rusland denk dat het hele Rusland pas wat anders word als niemand zich meer de Sovjet Unie meer kan herinneren.
pi_207533675
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Dus links Duitsland zend weinig en doet moeilijk
En ultra rechts Italië doet niet moeilijk en zend goed
Vakman pur sang
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:20:14 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207533807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Contractbreuk is contractbreuk. De reden is irrelevant. Gevolg is dat je elkaar niet meer zal vertrouwen. Als Duitsland besluit de Marder A5 te leveren met de MELLS (een variant van de Spike AT raket) in plaats van de A3 met de MILAN krijgen ze ook ruzie met Israel, Zo simpel is het.

Ik vind het ook kut en stom van die Zwitsers. Maar in Noorwegen worden die dingen toch ook gemaakt?
Het eerste dat sneuvelt in een oorlog is het verbintenissenrecht.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:21:23 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207533857
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het eerste dat sneuvelt in een oorlog is het verbintenissenrecht.
Is Zwitserland met Duitsland in oorlog?
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:23:12 #172
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207533900
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dus links Duitsland zend weinig en doet moeilijk
En ultra rechts Italië doet niet moeilijk en zend goed
Het is vooral de kleinste coalitiepartij, de SPD (die ook de defensieminister levert), die moeilijk doet over wapenleveringen aan Oekraïne. Moeilijker dan bijv. Die Grünen, die wat realistischer in deze situatie staan vwb. de Oekraïne oorlog. Bij de SPD overheerst nog altijd de honger naar goedkoop Russisch gas voor de "Deutsche Wirtschaft".
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:27:01 #174
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207533976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Is Zwitserland met Duitsland in oorlog?
Neuh, maar Duitsland wel met Rusland.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_207533998
twitter
pi_207534058
twitter
pi_207534191
Ben momenteel deze aan het lezen en in Rusland geloven ze in een sterke, haast dictatoriale leider omdat dat uiteindelijk nou eenmaal het beste is voor het Russische volk. Zwakke leiders kunnen simpelweg niet goed genoeg opkomen voor de belangen van de gewone Rus.

donderdag 12 januari 2023 @ 22:36:32 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207534192
Wow op RT word de verovering van Soledar gevierd alsof men een complete provincie heeft bevrijd in plaats van een stadje met iets meer dan 10.000 inwoners.

Fighters from the Wagner Group have completely surrounded the Donbass town of Soledar and are now clearing the extensive tunnel network in the town's salt mines, the head of private military company, Evgeny Prigozhin, claimed on Wednesday.

The news came after weeks of intense battles in an area which sources from both sides, but especially those which are pro-Kiev, have described as a "meat grinder." Despite the sustained, albeit slow, Russian advance, the Ukrainian authorities have chosen not to retreat at the cost of tremendous losses.

“I want to repeat that Soledar has been fully liberated and cleared of Ukrainian army units,” Prigozhin said in a statement on Wednesday evening. “The Ukrainian troops that refused to surrender have been destroyed.”

Prigozhin estimated that 500 Ukrainian troops died in the final stages of the fighting, after Wagner forces encircled them. That's on top of others who perished previously.

“The entire town is littered with the bodies of Ukrainian servicemen,” he said.

While gunfire can still be heard in the western outskirts of Soledar, it is clear now that Russian forces will emerge victorious. Their victory will, in turn, collapse a 70 km-long section of Kiev's defenses.

Bron RT

Oh en dat van 500 Oekraïeners geloof ik geen snars van, aangezien ze begin van de week al hadden aangegeven geleidelijk te zullen terug trekken richting de zoutmijnen.

Denk dat ze zich gewoon vergissen met hun eigen troepen.

Reden helemaal omdat hier nog 0,0 beelden van Russische kant zijn uitgebracht.

Niet dat ik het wil zien maar, men kan wel meer roepen.

https://9gag.com/gag/aXngRb2?ref=android
pi_207534405
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:36 schreef theguyver het volgende:
Nadat ze betrapt waren op ouwe irrelevante foto's gebruiken (en photoshoppen?) rondom zogenaamd 'vuile bom' van Oekraine nemen ze de moeite maar niet meer om wat in elkaar te flansen.
pi_207534529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Nadat Rusland is verslagen kunnen de kinderen teruggehaald worden. Via internet kunnen ze contact opnemen met Ukraine waar ze zitten en daarna komt het vanzelf wel goed.

Enige probleem zijn de kinderen die 2 jaar oud ofzo zijn. Die herinneren zich niet dat ze ooit Ukrainers waren. Maar dat komt waarschijnlijk ook wel goed want rond de puberteit worden alle kinderen rebels en nieuwsgierig en gaan ze zich afvragen waarom hun leeftijd precies matched met dat van de tijd dat kinderen uit Ukraine geroofd werden. En ook zij nemen dan contact op.
Naïef. Die kinderen zullen voor 90% nooit terugkomen.
pi_207534641
quote:

[ twitter ]
Toch raar dat een nu.nl of frontpage hier geen apart nieuwsitem van maken. Zo blijven dit soort misdaden buiten de radar.
pi_207534649
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:36 schreef theguyver het volgende:
Wow op RT word de verovering van Soledar gevierd alsof men een complete provincie heeft bevrijd in plaats van een stadje met iets meer dan 10.000 inwoners.

Fighters from the Wagner Group have completely surrounded the Donbass town of Soledar and are now clearing the extensive tunnel network in the town's salt mines, the head of private military company, Evgeny Prigozhin, claimed on Wednesday.

The news came after weeks of intense battles in an area which sources from both sides, but especially those which are pro-Kiev, have described as a "meat grinder." Despite the sustained, albeit slow, Russian advance, the Ukrainian authorities have chosen not to retreat at the cost of tremendous losses.

“I want to repeat that Soledar has been fully liberated and cleared of Ukrainian army units,” Prigozhin said in a statement on Wednesday evening. “The Ukrainian troops that refused to surrender have been destroyed.”

Prigozhin estimated that 500 Ukrainian troops died in the final stages of the fighting, after Wagner forces encircled them. That's on top of others who perished previously.

“The entire town is littered with the bodies of Ukrainian servicemen,” he said.

While gunfire can still be heard in the western outskirts of Soledar, it is clear now that Russian forces will emerge victorious. Their victory will, in turn, collapse a 70 km-long section of Kiev's defenses.

Bron RT

Oh en dat van 500 Oekraïeners geloof ik geen snars van, aangezien ze begin van de week al hadden aangegeven geleidelijk te zullen terug trekken richting de zoutmijnen.

Denk dat ze zich gewoon vergissen met hun eigen troepen.

Niet dat ik het wil zien maar, men kan wel meer roepen.

https://9gag.com/gag/aXngRb2?ref=android
Het grote Russische leger is voorlopig alleen maar in staat om een plaats als Scherpenzeel in te nemen. :')
pi_207534747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:23 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het is vooral de kleinste coalitiepartij, de SPD (die ook de defensieminister levert), die moeilijk doet over wapenleveringen aan Oekraïne. Moeilijker dan bijv. Die Grünen, die wat realistischer in deze situatie staan vwb. de Oekraïne oorlog. Bij de SPD overheerst nog altijd de honger naar goedkoop Russisch gas voor de "Deutsche Wirtschaft".
Ja een linkse partij dus
quote:
Sozialdemokratische Partei Deutschlands (SPD) - Hoofdinhoud

Logo SPD
De Sociaaldemocratische Partij van Duitsland (Sozialdemokratische Partei Deutschlands, SPD) is een centrumlinkse partij in Duitsland. De partij staat linksmidden van het politieke spectrum en is te vergelijken met de PvdA. Tijdens de verkiezingen van 2021 werd de partij de grootste (nazie) partij van Duitsland.
Vakman pur sang
pi_207534791
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja een linkse partij dus
[..]

En die zorgen dat Duitsland minder doet dan Italië?
pi_207534804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
En die zorgen dat Duitsland minder doet dan Italië?
Ja he?
Vakman pur sang
pi_207534863
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja he?
Goh.

Heb je een lijstje?
pi_207534867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Goh.

Heb je een lijstje?
Duitsland.
Onderaan.
Vakman pur sang
pi_207534904
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Duitsland.
Onderaan.
Zelfs Hongarije heeft meer gedaan?
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:24:06 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_207535041
Rusland heeft haar vijfde colonne weer terug.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:25:27 #191
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207535063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef speknek het volgende:
Rusland heeft haar vijfde colonne weer terug.

[ twitter ]
Gevaarlijke shit wordt dit inmiddels. Die gekken gaan Oekraïne nog de vernieling in helpen zo.
:{
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:32:26 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207535160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nadat ze betrapt waren op ouwe irrelevante foto's gebruiken (en photoshoppen?) rondom zogenaamd 'vuile bom' van Oekraine nemen ze de moeite maar niet meer om wat in elkaar te flansen.
Goed punt.
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:34:10 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207535184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het grote Russische leger is voorlopig alleen maar in staat om een plaats als Scherpenzeel in te nemen. :')
Scherpenzeel maar 10.500 inwoners :o.

En heeft een zoutmijn :P
pi_207535290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die zijn dan ook al lang en breed ingehaald door Zuid-Korea.
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:52:09 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207535377
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207535407
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:52 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Oh
Vakman pur sang
pi_207535451
twitter

Twitterdraadje over Wagner en Soledar.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 00:05:32 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207535507
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:59 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Twitterdraadje over Wagner en Soledar.
Sterven voor de gunst van een oude man.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207535713
_O-

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 januari 2023 @ 01:49:52 #200
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207535869
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 00:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterven voor de gunst van een oude man.
Ik kan me zo snel geen oorlog verzinnen waarbij dit anders was.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')