Sterven in de verdediging tegen totalitarisme lijkt me al wel een stuk zinvoller.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik kan me zo snel geen oorlog verzinnen waarbij dit anders was.
Als ik het goed begrepen heb had Rusland een keer een goeie strategie en heeft men een aantal soldaten van Oekraïense leger omcirkeld (hoeveel geen idee)quote:
Dit valt gewoon onder de definitie van genocide, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Gisteren bij Nieuwsuur reportage gezien over duizenden (wees)kinderen die worden overgebracht naar Rusland. Wat een droefheid zeg. Rusland is er trots op en spreekt van maar liefst 700.000 kinderen. Medewerkers van kindertehuizen in Kherson hebben op allerlei manieren kinderen geprobeerd te verstoppen. Bij aankomst in Moskou spraken de kinderen aanvankelijk nog negatief over Poetin en zongen ze het Oekraïense volkslied en scandeerden leuzen, maar dat wordt ze snel afgeleerd.
Dit is natuurlijk niets anders dan massale kinderroof. Hoe komen die kinderen ooit nog terug? Worden die gebruikt als wisselgeld, of zullen pleegouders weigeren de kinderen ooit nog af te staan?
[ twitter ]
"Union of incestual homosexuals"quote:Op vrijdag 13 januari 2023 03:21 schreef quirina het volgende:
https://youtube.com/shorts/UGc1Yrf2dsI?feature=share
Zeker, maar dan sterf je vaak nog omdat 1 of meer oudere knakkers zin in (laten) knokken hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sterven in de verdediging tegen totalitarisme lijkt me al wel een stuk zinvoller.
Hmm vanuit wit-Rusland?quote:
De wereld is verrassend stil over dit aspect.. Wordt een beetje weggemoffeld ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:30 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit valt gewoon onder de definitie van genocide, niets meer en niets minder.
Lees dat in de stem van Tim Curryquote:
Is het iets van Rocky horror?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lees dat in de stem van Tim Curry
Al in april/mei. Is al veel over geschreven dat daarom hun mobilisatie zo kut is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hmm vanuit wit-Rusland?
Zou Rusland al hun (goeie) instructeurs misschien ook al naar front hebben gestuurd?
Plaats die bagger dan ook niet.quote:
Niks mis met simpelweg nadenken over de opties als het even minder goed gaat. Hij zegt niet dat ze maar moeten stoppen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |