Dat is ook perongeluk bekend geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel bizar trouwens vrijwel iedereen weet dat die dingen daar liggen.
Misschien verstandig om een keer te verplaatsen naar andere locatie.
Er staat 2010 ik geloof dat ik als jong broekie van 15 al wist waar die dingen lagen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iegbasis-atoombommen
nee niet met een fles vodka , alleen voor bulgaren helaasquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
En in Sunny Beach krijg je een Russisch paspoort als je een fles vodka besteld. Ik heb daar nog een appartment gehad dus ik kan het weten, ben een man van de wereld. Maar tegenwoordig verkies ik ervoor mijn pensioen weg te fokken.
Volgens mij zijn die bommen in Volkel heul niet van de Navo, maar gewoon de van de USAquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kernwapens in nederland zijn van de NATO
maar zullen nooit gebruikt worden want voordat die afgeworpen zijn dan is de wereld al 5 keer vernietigd door de ICBM raketten van USA
ze zullen dus wel weggaan binnekort, terug naar de USA
[..]
Na de Leopards het volgende wonderwapen (na stingers, Himars en bushmasters) die deze oorlog gaan beslissen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercontinentale_raket
intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg
https://nl.wikipedia.org/(...)raket-onderzeeboten_(SSBN)
NATO kernonderzeers zijn vlak bij Rusland , maar de Russen gaan naar de hemel
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine
Wat moet je met tanks als je de F35 hebt? Hit en run met Mach 1.6quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:47 schreef theguyver het volgende:
Nederland heeft amper tanks, want men had verwacht dat de tank behoorlijk overbodig en nutteloos zou zijn in een toekomstige oorlog, naderhand hadden ze toch wat spijt van de beslissing en dus een klein aantal geleased.
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Na de Leopards het volgende wonderwapen (na stingers, Himars en bushmasters) die deze oorlog gaan beslissen.
Dat gaat dus niet werken. Rusland heeft 6000 kernkoppen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.
Als die gegooid is, knalt de rest van de wereld Rusland binnen en ist klaar met de ongein. Binnenvallen, onder controle brengen, verdelen en opknippen naar kleinere staatjes... nog decennia gelazer met lokale heibel van verpissende onderontwikkelden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en opgelost.
Oh, en Poetin gaat de geschiedenis in als de westerse randmongool van de 21ste eeuw zoals Hitler dat plekje in de 20ste eeuw heeft. Precies waar ie voor ging.
Intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercontinentale_raket
intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg
https://nl.wikipedia.org/(...)raket-onderzeeboten_(SSBN)
NATO kernonderzeers zijn vlak bij Rusland , maar de Russen gaan naar de hemel
https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.
Als die gegooid is, knalt de rest van de wereld Rusland binnen en ist klaar met de ongein. Binnenvallen, onder controle brengen, verdelen en opknippen naar kleinere staatjes... nog decennia gelazer met lokale heibel van verpissende onderontwikkelden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en opgelost.
Oh, en Poetin gaat de geschiedenis in als de westerse randmongool van de 21ste eeuw zoals Hitler dat plekje in de 20ste eeuw heeft. Precies waar ie voor ging.
Zie nukes niet gauw gebeuren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het snapt!quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jadat denk ik welquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:40 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg.
En jij gelooft dat de Nato gaat schieten?
Dat is inderdaad ontzettend goed nieuws. Hopelijk zijn ook alle betrokken overheden en instanties voldoende van de urgentie doordrongen, waardoor de belachelijk lange (15 jaar) vergunningprocedure geen waarheid wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ergens gaan die wel opraken ja, kan niet anders. En weet je waar dat goed voor is om dat iedere keer maar te benoemen? Voor de betalingen naar de shells, exxons en BP's van deze wereld. En uiteindelijk via accijnzen en belastingen voor de staat.
En als dit op is, wordt er weer iets nieuws bedacht waarvoor we weer iets anders moeten gebruiken. Zoals vandaag bekend gemaakt in de buurt van Kiruna, Zweden.
Geeft ook weer nieuwe rijkdom.
Gaat helaas niet gebeuren. Poetin is een nuttige idioot tegen China.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is wel een slimme manier om in het nieuws te blijvenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:42 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Dit spelletje beheersen ze behoorlijk goed in Oekraïne.
Ja vanaf september.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Slayage het volgende:
Ff inzoomen om de Russische gains te zien
[ twitter ]
Ja daar gaat straks een 2e front ontstaan. Dat lijkt me geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland stuurt hun schaarse fueltrucks naar Belarus 😱
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |