abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207529458
twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207529700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wel bizar trouwens vrijwel iedereen weet dat die dingen daar liggen.

Misschien verstandig om een keer te verplaatsen naar andere locatie.
Dat is ook perongeluk bekend geworden.
Maar het is alleen van toepassing op de publieke opinie.
De geheime diensten weten precies waar alle wapens zich bevinden.
Vakman pur sang
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:28:51 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207529867
quote:
Er staat 2010 ik geloof dat ik als jong broekie van 15 al wist waar die dingen lagen.

Beetje area 51 idee ..niet bestaande legerbasis maar iedereen weet dat die er is.
what a year!, and its only Januari!
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:28:51 #104
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207529868
En in Sunny Beach krijg je een Russisch paspoort als je een fles vodka besteld. Ik heb daar nog een appartment gehad dus ik kan het weten, ben een man van de wereld. Maar tegenwoordig verkies ik ervoor mijn pensioen weg te fokken.
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:30:37 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207529907
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
En in Sunny Beach krijg je een Russisch paspoort als je een fles vodka besteld. Ik heb daar nog een appartment gehad dus ik kan het weten, ben een man van de wereld. Maar tegenwoordig verkies ik ervoor mijn pensioen weg te fokken.
nee niet met een fles vodka , alleen voor bulgaren helaas
niet dat ik een russisch paspoort zou willen hebben
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:31:23 #106
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207529926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kernwapens in nederland zijn van de NATO

maar zullen nooit gebruikt worden want voordat die afgeworpen zijn dan is de wereld al 5 keer vernietigd door de ICBM raketten van USA

ze zullen dus wel weggaan binnekort, terug naar de USA
[..]

Volgens mij zijn die bommen in Volkel heul niet van de Navo, maar gewoon de van de USA :') . En idd. Wat @Lospedrosa zegt, iemand zegt iets, je reageert compleet uit de context gerukt met iets heel anders 8)7 . Wtf dude. Hoe moelijk is het om bij de stelling te blijven die iemand post. Echt super verwarrend.

Overigens heeft de Navo naar mijn weten überhaupt geen wapens. De bondgenoten/leden van de Navo hebben wapens (en manschappen, en ondersteuning). Die indien nodig ter beschikking worden gesteld aan Navo missies. Maar volgens mij ook alleen als de eigenaar van die wapens dat wil. De Navo kan daarin niets eisen toch? Het is een bondgenootschap. Geen organisatie met een leger ofzo.
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:33:40 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207529973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercontinentale_raket

intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg

https://nl.wikipedia.org/(...)raket-onderzeeboten_(SSBN)

NATO kernonderzeers zijn vlak bij Rusland , maar de Russen gaan naar de hemel

https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine

Na de Leopards het volgende wonderwapen (na stingers, Himars en bushmasters) die deze oorlog gaan beslissen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207530074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:47 schreef theguyver het volgende:
Nederland heeft amper tanks, want men had verwacht dat de tank behoorlijk overbodig en nutteloos zou zijn in een toekomstige oorlog, naderhand hadden ze toch wat spijt van de beslissing en dus een klein aantal geleased.
Wat moet je met tanks als je de F35 hebt? Hit en run met Mach 1.6
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:37:58 #109
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207530083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Na de Leopards het volgende wonderwapen (na stingers, Himars en bushmasters) die deze oorlog gaan beslissen.
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.

Als die gegooid is, knalt de rest van de wereld Rusland binnen en ist klaar met de ongein. Binnenvallen, onder controle brengen, verdelen en opknippen naar kleinere staatjes... nog decennia gelazer met lokale heibel van verpissende onderontwikkelden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en opgelost :') .

Oh, en Poetin gaat de geschiedenis in als de westerse randmongool van de 21ste eeuw zoals Hitler dat plekje in de 20ste eeuw heeft. Precies waar ie voor ging.
pi_207530126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wat uiteindelijk denk ik de oorlog gaat beslissen is toch die ene nuke (noeks!!) die Rusland gaat gooien als ze in de hoek staan en geen kant meer uit kunnen behalve verlies nemen en terug trekken. Wat ze niet kunnen ego technisch.

Als die gegooid is, knalt de rest van de wereld Rusland binnen en ist klaar met de ongein. Binnenvallen, onder controle brengen, verdelen en opknippen naar kleinere staatjes... nog decennia gelazer met lokale heibel van verpissende onderontwikkelden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en opgelost :') .

Oh, en Poetin gaat de geschiedenis in als de westerse randmongool van de 21ste eeuw zoals Hitler dat plekje in de 20ste eeuw heeft. Precies waar ie voor ging.
Dat gaat dus niet werken. Rusland heeft 6000 kernkoppen.
pi_207530131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercontinentale_raket

intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg

https://nl.wikipedia.org/(...)raket-onderzeeboten_(SSBN)

NATO kernonderzeers zijn vlak bij Rusland , maar de Russen gaan naar de hemel

https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine

Intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg.

En jij gelooft dat de Nato gaat schieten?
pi_207530178
twitter

Dit spelletje beheersen ze behoorlijk goed in Oekraïne.
pi_207530179
quote:

[..]

*O* *O*
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:52:32 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207530441
quote:

[..]

Zie nukes niet gauw gebeuren.

Maar zo wel, dan blijft het niet bij eentje.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207530573
quote:

[..]

Hehe eindelijk iemand die het snapt!
Vakman pur sang
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:06:36 #116
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207530830
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:40 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Intercntinetale kernwapens zijn vrij algemeen, als Rusland er een afschiet dan zijn die van de NATO al onderweg.

En jij gelooft dat de Nato gaat schieten?
jadat denk ik wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207530862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 18:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ergens gaan die wel opraken ja, kan niet anders. En weet je waar dat goed voor is om dat iedere keer maar te benoemen? Voor de betalingen naar de shells, exxons en BP's van deze wereld. En uiteindelijk via accijnzen en belastingen voor de staat.

En als dit op is, wordt er weer iets nieuws bedacht waarvoor we weer iets anders moeten gebruiken. Zoals vandaag bekend gemaakt in de buurt van Kiruna, Zweden.
Geeft ook weer nieuwe rijkdom.

Dat is inderdaad ontzettend goed nieuws. Hopelijk zijn ook alle betrokken overheden en instanties voldoende van de urgentie doordrongen, waardoor de belachelijk lange (15 jaar) vergunningprocedure geen waarheid wordt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207530869
Deze vraag is meerdere keer gesteld in dit topic. Binkov legt uit. Er is kennelijk ook een binkov plushy te koop overigens :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207530885
quote:

[..]

Gaat helaas niet gebeuren. Poetin is een nuttige idioot tegen China.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:09:40 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:11:49 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207530975
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:42 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]

Dit spelletje beheersen ze behoorlijk goed in Oekraïne.
Dit is wel een slimme manier om in het nieuws te blijven
pi_207530991
Ff inzoomen om de Russische gains te zien

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:14:34 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207531049
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Slayage het volgende:
Ff inzoomen om de Russische gains te zien

[ twitter ]
Ja vanaf september.

Neem het vanaf 24 februari 2022.
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:16:21 #124
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 12 januari 2023 @ 20:18:44 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207531174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland stuurt hun schaarse fueltrucks naar Belarus 😱
[ twitter ]
Ja daar gaat straks een 2e front ontstaan. Dat lijkt me geen hogere wiskunde.

De russen hebben zelfs oefeningen gedaan. Nou, we weten inmiddels dat dat een godswonder is voor Russen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')