ik had ook erger verwacht. of ze t uit de vorm krijgen is een andere vraagquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Hmm de bodem valt me nog alles mee.
Mwah .. mis een Nathalie zeker niet... Deze groep is in ieder geval leuker dan vorig jaar ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
ik zit te denken
wie is rudi
maar das natuurlijk de camera
ik mis de Nick groep
ik kom er maar niet in en irriteer mequote:Op donderdag 12 januari 2023 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mwah .. mis een Nathalie zeker niet... Deze groep is in ieder geval leuker dan vorig jaar ...
Ja ze noemden hem zelf net ook Rudyquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
ik zit te denken
wie is rudi
maar das natuurlijk de camera
ik mis de Nick groep
Nick had Rudy toch gekregen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ze noemden hem zelf net ook Rudy
Ja maar ze noemen hem gewoon weer zo denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nick had Rudy toch gekregen?
Is ook terecht.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Chayron is voor Ajax en Jason voor AZ dus daarom genomineerd. Zegt ie niet maar is wel zo...
Bij bepaalde kijkers welquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
geloof er niks van.. denk niet dat rob heel ver had kunnen komen.
Hij is nog niet wegquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
geloof er niks van.. denk niet dat rob heel ver had kunnen komen.
Eensquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Jason wieberen....of Judy maar Rob zeker NIET. Dat zou de makkelijke weg zijn.
Dachten we van Jill ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt maar die groep is denk ik maar klein
die wordt helaas vaak gekozen...quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag Jason wieberen....of Judy maar Rob zeker NIET. Dat zou de makkelijke weg zijn.
Daar kun je je nog wel in vergissen....quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
die wordt helaas vaak gekozen...
denk dat er voor Jason/ Judy meer fanatiekelingen al zijn dan voor Rob.
Jason vond een balletje in de plantenbak .. had ie daarna verstopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet niet waar ze het over hebben met het blauwe balletje...
Ahh ik dacht een spel gemist te hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jason vond een balletje in de plantenbak .. had ie daarna verstopt.
Jason had een blauw pingpongballetje gevonden in een plantenbak en dat ergens anders verstopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet niet waar ze het over hebben met het blauwe balletje...
Jaa dat klopt zeker!quote:
ze voelt zich gerechtvaardigd (?) en is blij dat ze met Jason de strijd kan aangaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:46 schreef Krambo het volgende:
Die reactie van Judy op de nominatie can Jason 'klappen, ja ik ben blij' kan haar wel eens gaan opbreken zaterdag.
Ze heeft gelijk.......terwijl ze hem honderd procent vertrouwde.....en na een paar dagen al wist dat ze genomineerd was. Dan ben je blij dat diegene die je vertrouwde erbij zit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:46 schreef Krambo het volgende:
Die reactie van Judy op de nominatie can Jason 'klappen, ja ik ben blij' kan haar wel eens gaan opbreken zaterdag.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we dat maar weer gehad....
rob houden ze erin voor de diversiteit qua leeftijd..quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:48 schreef rinardo het volgende:
En de genomineerden zijn
[poll=4942]
Hij heeft haar wel genaaid, dit zullen de andere bewoners ook wel onthouden dus dat wordt vaak op de bank komende weken, als hij zaterdag niet al weg gaatquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ze voelt zich gerechtvaardigd (?) en is blij dat ze met Jason de strijd kan aangaan.
maar uiteindelijk heeft Jason haar niet genomineerd. hij heeft de mogelijkheid gecreëerd maar heeft har niet direct genomineerd.
Ik hoop het, dat dachten we van Kitty ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
rob houden ze erin voor de diversiteit qua leeftijd..
Ik snap dat ze dat denkt, maar of het slim was om dat zo te uiten vraag ik me af.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk.......terwijl ze hem honderd procent vertrouwde.....en na een paar dagen al wist dat ze genomineerd was. Dan ben je blij dat diegene die je vertrouwde erbij zit.
Zij was de enige waarbij hij genomineerd inzette toch. De rest had wel eens "nadeel bij nominatie".quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ze voelt zich gerechtvaardigd (?) en is blij dat ze met Jason de strijd kan aangaan.
maar uiteindelijk heeft Jason haar niet genomineerd. hij heeft de mogelijkheid gecreëerd maar heeft har niet direct genomineerd.
Gedaan en dat kon zelfs zonder VPN, dus stemmen is zo lek als een mandje...quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
Vergeet niet op goplay ook te stemmen
Dat is voor mij sowieso een reden iemand te nomineren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:46 schreef Krambo het volgende:
Denk ook dat het vooraf al allemaal uitgestippeld is wie wanneer eruit gaat.. vrees zelf dat ze chelsea (die vanaf dag 1 in mijn irritatie zone zit) gaan laten winnen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gedaan en dat kon zelfs zonder VPN, dus stemmen is zo lek als een mandje...
Heb ook Jason gestemdquote:
Ja, daar zit wat in. Maar denk dat het een eerlijke meid is. Ze weet dat ze die risico loopt. (kan me vergissen hoor)quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap dat ze dat denkt, maar of het slim was om dat zo te uiten vraag ik me af.
Begin daar ook schrik voor te krijgen... jakquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk ook dat het vooraf al allemaal uitgestippeld is wie wanneer eruit gaat.. vrees zelf dat ze chelsea (die vanaf dag 1 in mijn irritatie zone zit) gaan laten winnen.
Dat was vorig jaar wel anders.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:56 schreef Monique___ het volgende:
Binnen een week al wat kleine irritaties haha.
ook?quote:
yes let the game beginquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:59 schreef Krambo het volgende:
Nominaties bekend, irritaties uitgesproken. Het roddelen kan beginnen
Waar kan je stemmen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we dat maar weer gehad....
quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:52 schreef rinardo het volgende:
Stemmen
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen Nederland
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen Belgie
quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Angelo was te snel .. er zat nog niks in de brievenbus .. prutsers bij de febo
Geen DGK deze keer die filmpjes upload / monteert?quote:
DGK neemt de andere RLS van dit moment op.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:05 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Geen DGK deze keer die filmpjes upload / monteert?Wel benieuwd.
Heb trouwens ook Rob gestemd, Judy nietszeggend, Jason heeft daar niks te zoeken in het huis.
Niet over de rooie... ze wist het al. Ze was wel iets te blij dat Jason er op stond : 'The game is on!'quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:05 schreef suzi1 het volgende:
ooo heb ik gemist hoe judy over de rooie ging?
Was mij ook al opgevallen, maar het blijft de FEBO, je weet nooit wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:07 schreef rinardo het volgende:
we kunnen nog tot 15 januari Zondag tot middernacht stemmen, dus niet zaterdag er 1 uit
[ link | afbeelding ]
huh, ok... dus deze mensen zijn een hele week genomineerd?quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:07 schreef rinardo het volgende:
we kunnen nog tot 15 januari Zondag tot middernacht stemmen, dus niet zaterdag er 1 uit
[ link | afbeelding ]
Ik geef Judy nog een kans.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:52 schreef rinardo het volgende:
Stemmen
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen Nederland
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen Belgie
Indirect wel, hij gaf de suggestie dat ze met die koffer 10 coins zou krijgen. Hij wist bij voorbaat dat ze daarvoor zou gaan, maar het was de nominatie.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hier toch het moment van de nominatie-bekendmakingquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
DGK neemt de andere RLS van dit moment op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet ik waarom we Nawell er vorig jaar maar niet uit kregen ;-)quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:30 schreef spapaars het volgende:
Judy, want ik stem nooit vrouwen eruit
Exact.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:32 schreef Kayro het volgende:
Ze kunnen met Judy 2 kanten op...
Let wel als ze blijft worden de bewoners binnenkort geconfronteerd met haar persoonlijke secret mission
Zij speelt immers vanaf aanvang al het spel😁😁 ik denk dat ze dan wederom een slechte periode gaat krijgen en met de nek aangekeken wordt ivm haar missie met de persoonlijke artikelen in "the wall".. want dit houd t ze immers wel erg goed vol
😉
Of hij wil in de kaarten van Chayron spelen...quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Jason heeft geen wraakgevoelens naar Chayron en daar staat hij zelf van te kijken.
Dat is wel tof te horen
Jammer joh, Rob gaat nergenssss heen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:35 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht tussen Judy en Jason (en hun beide met de rest) nog wel enig vuurwerk.
Van Rob verwacht ik eigenlijk alleen maar verhalenen als ik dat wil neem ik wel een abbo op storytell.
Wat mij betreft mag Rob dus naar huis...
Allebei die meisjes heb ik niks mee....honderd in een dozijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Chelsea kijkt tegen Charlotte op.
dat hadden we nog niet door, kind. Je wijkt niet van haar zijde
Ah je hebt weer contactpersonen bij de Feboquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jammer joh, Rob gaat nergenssss heen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah je hebt weer contactpersonen bij de Febo![]()
Het kan alle kanten, geen idee wat er gaat gebeuren. Uiteindelijk gaan ze tenslotte allemaal naar huis
Het moet natuurlijk wel ergens over gaan nu er niet meer gekonkeld wordt en bontjes worden gemaakt vanwege de nieuwe manier van nomineren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:44 schreef Donna1000 het volgende:
Zouden de bewoners te horen hebben gekregen dat ze ook gesprekken in kleinere groepjes moeten voeren. Na dagen van bij elkaar klitten, zitten er nu groepjes in de slaapkamer, buiten en in de keuken. Is wel rustiger dan het kippenhok waar we tot nu toe zaten te kijken.
Denk eerder dat ze nu wat "geland" zijn en dat vind ik een erg fijne ontwikkelingquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:44 schreef Donna1000 het volgende:
Zouden de bewoners te horen hebben gekregen dat ze ook gesprekken in kleinere groepjes moeten voeren. Na dagen van bij elkaar klitten, zitten er nu groepjes in de slaapkamer, buiten en in de keuken. Is wel rustiger dan het kippenhok waar we tot nu toe zaten te kijken.
Dat zou maar zo kunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:44 schreef Donna1000 het volgende:
Denk vanavond in de uitzending.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
PoN spel was iets met balletjes gooien bllijkbaar
Chelsea heeft de opdracht om het niet door te vertellen toch.....Judy moet alleen haar mond houden. Zo beide liegen niet echt maar kunnen goed hun mond houden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact.
De grootste "leugenaar" in haar eigen ogen is zijzelf.
Chelsea is het aan het uitleggen nu, maar heb het niet volledig gehoord.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk vanavond in de uitzending.
Ik heb ook rob gestemd. Nu een keer een oudere erin laten voor een paar weken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn stem gaat naar Rob. Jayson of Judy, is voor mij om het even.
Dat zou wel een leuke twist zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik had verwacht een spel en als dat verloren wordt oid gaat er geld uit de pot
Hij weet nu zelf hoe een genomineerde zich voelt. Volgens mij deed het hem niks toen hij Judy voor loog en bewust haar nomineerde.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Jason heeft geen wraakgevoelens naar Chayron en daar staat hij zelf van te kijken.
Dat is wel tof te horen
Judy probeert mensen over te halen geld te besteden in the wall, want daar krijgt zij het geld voor wat de anderen hebben uitgegeven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Chelsea heeft de opdracht om het niet door te vertellen toch.....Judy moet alleen haar mond houden. Zo beide liegen niet echt maar kunnen goed hun mond houden.
Nou toen zij die koffer koos zag ik toch in zijn gezicht een fikse baal reactiequote:Op donderdag 12 januari 2023 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet nu zelf hoe een genomineerde zich voelt. Volgens mij deed het hem niks toen hij Judy voor loog en bewust haar nomineerde.
ja, dat zei BB bij haar secret mission. Dat als ze het geheim kan houden, zij de bestede coins krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Judy probeert mensen over te halen geld te besteden in the wall, want daar krijgt zij het geld voor wat de anderen hebben uitgegeven.
Chelsea moet er alleen maar achterkomen wie het is en wordt dan rijkelijk beloond.
Judy weet dus dat zij het geld gaat krijgen wat de rest uitgeeft
na een uurtje en 34 stemmen, zegt Fok, dat Rob blijftquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:48 schreef rinardo het volgende:
En de genomineerden zijn
[poll=4942]
Drone checkquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
ze vragen weer om Redbull.
waar is de drone?
Hij moest/mag toch 1 nomineren??quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou toen zij die koffer koos zag ik toch in zijn gezicht een fikse baal reactie
Maar Jason wil niet bedelen......quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Charlotte wil haar kleedjes delen met Jason. Wat lief
Oh, zie nu dat ik het verkeerd begrepen had.....maar zie haar er ook helemaal niet mee bezig. Mag ze er niet over praten ??quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
ik zie trouwens Chelsea niet slagen in haar secret mission...
Niemand.mag weten dat ze op zoek isquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, zie nu dat ik het verkeerd begrepen had.....maar zie haar er ook helemaal niet mee bezig. Mag ze er niet over praten ??
ik denk van wel, maar dat ze er niet zozeer mee bezig is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, zie nu dat ik het verkeerd begrepen had.....maar zie haar er ook helemaal niet mee bezig. Mag ze er niet over praten ??
Dat heb ik ook een beetje Hij lijkt zo hard als het om anderen gaatquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet nu zelf hoe een genomineerde zich voelt. Volgens mij deed het hem niks toen hij Judy voor loog en bewust haar nomineerde.
Misschien de leeftijd, hij is superjong....quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje Hij lijkt zo hard als het om anderen gaat
Het blijft een spel. Misschien dat Jason dat met zijn achtergrond wat beter door heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje Hij lijkt zo hard als het om anderen gaat
Ik denk dat bart een stuk actiever zal zijn dan nick.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat bart een stuk actiever zal zijn dan nick.
Ja das waar en kan nog veranderen hequote:Op donderdag 12 januari 2023 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien de leeftijd, hij is superjong....
Ja waarschijnlijk balen omdat ie wist dat dit hem niet in dank afgenomen zou worden. Volgens mij is Jason een hele gevaarlijke speler.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou toen zij die koffer koos zag ik toch in zijn gezicht een fikse baal reactie
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat bart een stuk actiever zal zijn dan nick.
Chayron vindt hem een sterke spelerquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Werd jason een beetje afgestraft omwille van zijn streek bij Judy? Of is het gewoon karma
Ja van mij ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat is waarvoor ik kijk
Dus van mij mag Jason blijven
Dan vrezen we een beetje voor Robquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja van mij ooken ik denk dat Judy ook nog wel wat vuurwerk kan veroorzaken. Lijkt me een lastige tante!
Ja maar dat kan ook zijn valkuil zijn. Gaming is anders dan de BB wereldquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het blijft een spel. Misschien dat Jason dat met zijn achtergrond wat beter door heeft.
No worries. Rob gaat het daar ownen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan vrezen we een beetje voor Rob
Ga ff een ander programma kijken met je "karma".quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Werd jason een beetje afgestraft omwille van zijn streek bij Judy? Of is het gewoon karma
Zekerquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:14 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook zijn valkuil zijn. Gaming is anders dan de BB wereld
Zou het jammer vinden als hij er uit moest. Ouderen worden altijd er direct uitgegooidquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries. Rob gaat het daar ownen!
Dan kun je ze inderdaad beter niet casten dus ik hoop dat de Febo hier een stokje voor steekt of er moet al een opvolger voor Rob klaar staan bij de nieuwe inwoners.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als hij er uit moest. Ouderen worden altijd er direct uitgegooid
Mjah, maar ik vind alleen "leeftijd" geen legitieme reden om iemand er in te laten... ik vind Rob (sorry) gewoon doodsaaiquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als hij er uit moest. Ouderen worden altijd er direct uitgegooid
Vooralsnog zit ie bijna te slapen op de bankquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No worries. Rob gaat het daar ownen!
Inderdaad. Hij koos voor de jongste en de oudste. opmerkelijk. En 2 Nederlanders.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mag ik voorzichtig opmerken dat iemand wel een redelijk legitieme vraag moet kunnen stellen?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ga ff een ander programma kijken met je "karma".
In dit spel moet je nu eenmaal mensen nomineren. Kun je daar niet tegen, kijk dan lekker klokhuis
Juist dat maakt samen met Bart hem in mijn ogen twee leuke spelers. De rest is alleen maar bezig met zichzelf te profilerenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, maar ik vind alleen "leeftijd" geen legitieme reden om iemand er in te laten... ik vind Rob (sorry) gewoon doodsaai
Of het fifty fifty maken qua leeftijdquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kun je ze inderdaad beter niet casten dus ik hoop dat de Febo hier een stokje voor steekt of er moet al een opvolger voor Rob klaar staan bij de nieuwe inwoners.
Jason lijkt wat op de Dimi van vorig jaar. Lange slungel en ook wat veel in zijn hoofd met het spel soms al bezig heb ik het ideequote:Op donderdag 12 januari 2023 15:19 schreef Ireth het volgende:
Jason zit wat te analyseren in gedachten...
Ja dat mag,quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag ik voorzichtig opmerken dat iemand wel een redelijk legitieme vraag moet kunnen stellen?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja Jason FIFA 23 is geen Big Brother
Die moeten nog binnen komen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Rob met al z'n vrienden...
[ afbeelding ]
Maar Jason heeft geen meelopend Veertje.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason lijkt wat op de Dimi van vorig jaar. Lange slungel en ook wat veel in zijn hoofd met het spel soms al bezig heb ik het idee
Ik kan Bart nog wel enigszins handelen so far, maar met Rob heb ik echt totaal helemaal niks. (Dus die zal wel blijvenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Juist dat maakt samen met Bart hem in mijn ogen twee leuke spelers. De rest is alleen maar bezig met zichzelf te profileren
En dat mag ook ja ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat mag,
Maar ik ben gewoon chagrijnig. Dan krijg je soms ongezouten misplaatste posts
Die ik overigens in de kern wel meen. De woordkeuze "karma" is echt naar.
"En hier is Jolien!!!"quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar Jason heeft geen meelopend Veertje.
Heel bewust met de camera bezig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason zijn zonde aan het overdenken
Leuk is anders aldus jason
Ja, dat kun je wel merken. Hij wil graag z'n hele leven verslaan richting ons.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij praat heel veel tegen zichzelf
Dat is hij als e-sporter wel gewend. Je praat constant tegen een camera en je hoort niet wat de mensen terug zeggen.
Gooi de valium er maar inquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd voor een gesprekje met de psycholoog voor Jason.
e-sporter?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
in zichzelf pratende mensen
ik betrap mezelf er ook wel eens op
Ik denk ook bewust. Ons vermakenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij praat heel veel tegen zichzelf
Dat is hij als e-sporter wel gewend. Je praat constant tegen een camera en je hoort niet wat de mensen terug zeggen.
Ik interviewde mezelf als kind al als ik op de toilet zatquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
in zichzelf pratende mensen
ik betrap mezelf er ook wel eens op
Geef hem een vlogcamera en het kanaal jasonvlogt is geborenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel merken. Hij wil graag z'n hele leven verslaan richting ons.
Heb ook een beetje het idee dat hij ook niet echt kan bonden....Michelangelo en Danny zijn toch een beetje zijn leeftijdsgroep. Maar met hun kan hij zijn ei niet kwijt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jason doet zo onrustig en zenuwachtig. kan er niet tegen
Enzo Knol 2 is geborenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geef hem een vlogcamera en het kanaal jasonvlogt is geboren
Om de slaapkamer eventueel te verwarmen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Probeert Jason nou de verwarming op de slaapkamer uit te zetten?
Waarom is die er überhaupt???
Voor als het koud is in die containersquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Probeert Jason nou de verwarming op de slaapkamer uit te zetten?
Waarom is die er überhaupt???
Ik denk echt dat er een verschil is door een leugen genomineerd te worden dan gewoon rechtstreeks door iemand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:29 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop dat Jason er nog even inblijft, hij heeft tenminste door dat hij voor zichzelf moet spelen, de rest hangt nog teveel samen.
Judy pakt alles veel te persoonlijk op
Ik denk dat Judy gewoon pech had als laatste. Hij wou iemand genomineerd hebben, om zelf meer kans te hebben.. Bij de vorige 2 was het niet gelukt, dus hier legde hij het er iets dikker bovenop.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een verschil is door een leugen genomineerd te worden dan gewoon rechtstreeks door iemand.
dat is het spel he, als hij overal de waarheid had gezegd had natuurlijk niemand een nadeel en dat is ook maar saaiquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er een verschil is door een leugen genomineerd te worden dan gewoon rechtstreeks door iemand.
Muts_meisjequote:Op donderdag 12 januari 2023 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf die muts op bij Judy raar vinden
Ik noem dat "details"quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte afwerking Febo! Het moest allemaal snel, snel af en het liefst 'gisteren' zeker...
Hij is redelijk goed in Fifa E-sports.. geloof dat ik voor PEC Zwolle nu nog speelt of speeldequote:
Budget was vast opquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte afwerking Febo! Het moest allemaal snel, snel af en het liefst 'gisteren' zeker...
Tuurlijk maar gevoelsmatig voor haar terwijl ze tot twee keer toe zei Ik vertrouw hem. Denk dat het meer zeer doet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat Judy gewoon pech had als laatste. Hij wou iemand genomineerd hebben, om zelf meer kans te hebben.. Bij de vorige 2 was het niet gelukt, dus hier legde hij het er iets dikker bovenop.
Nou, dan heb je het gemaakt hoor. in 3 jaar 1700 euro verdiendquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is redelijk goed in Fifa E-sports.. geloof dat ik voor PEC Zwolle nu nog speelt of speelde
https://fifa-esports.fandom.com/wiki/Glas
* Ireth werpt een blik naar rechts naar de puber....quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik blijf die muts op bij Judy raar vinden
En dan uiteraard voor Judyquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe twist; vrijstelling voor 1 van de genomineerde tijdens de live uitzending. Ik hoop daar elk jaar op.
Als Judy haar geheime opdracht kan uitdoen, is deze misschien voor haar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe twist; vrijstelling voor 1 van de genomineerde tijdens de live uitzending. Ik hoop daar elk jaar op.
Doe dan nog maar even niet. Maar hopelijk gaan ze dat een keer doen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Judy haar geheime opdracht kan uitdoen, is deze misschien voor haar.
Zal wel zelfbruiner bij zich hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vraag me kleen maar af wanneer het neppe bruine kleurtje van Chelsea afvalt en we haar ware kleur zien
Make up zou sowieso verboden moeten worden in BB en dit soort spul ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel zelfbruiner bij zich hebben
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Make up zou sowieso verboden moeten worden in BB en dit soort spul ook.
Liedjes zingen ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook het praten in de camera’s zou verboden moeten worden
ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vraag me kleen maar af wanneer het neppe bruine kleurtje van Chelsea afvalt en we haar ware kleur zien
hadden we iets anders verwacht?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen op Facebook vallen over de reactie van Judy.
Naar aanleiding van een cap.
Waar vallen de mensen op FB niet over...quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen op Facebook vallen over de reactie van Judy.
Naar aanleiding van een cap.
kijk dan niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok ben wel beetje klaar met de stream nu. Is niet echt boeiend.
Mag ik ook hier voorzichtig opmerken dat dit niet echt nodig is ... als jullie op elkaar willen vitten, doe dat lekker via DM.quote:
Spannend tusse, Judy en Rob dus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Op Facebook nu
230 Judy
552 Jason
212 Rob
Ja ging ook over het moment. Was dus ook gestopt. Beetje rondgezapt op tv en weer terug.quote:
te blijven of te vertrekken?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Op Facebook nu
230 Judy
552 Jason
212 Rob
Ow zo zag ik het niet hoor! Was een zeer goede tip.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag ik ook hier voorzichtig opmerken dat dit niet echt nodig is ... als jullie op elkaar willen vitten, doe dat lekker via DM.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Op Facebook nu
230 Judy
552 Jason
212 Rob
Klopt over het algemeen voor het beeld redelijk. Dus het gaat tussen Judy en Rob ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Op Facebook nu
230 Judy
552 Jason
212 Rob
geen probleem.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ging ook over het moment. Was dus ook gestopt. Beetje rondgezapt op tv en weer terug.
Nu is er tenminste weer actie
Zelfde als hoe het stemmen werkt, wie mag er van jou blijven is de vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:55 schreef Angelique61 het volgende:
om
[..]
te blijven of te vertrekken?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow zo zag ik het niet hoor! Was een zeer goede tip.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag ik ook hier voorzichtig opmerken dat dit niet echt nodig is ... als jullie op elkaar willen vitten, doe dat lekker via DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |