Snap ik ook wel. Zou ik ook hebben. Zeker met die snurkersquote:Op donderdag 12 januari 2023 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Die heeft moeite met slapen in het BB huis zie ze vanavond
En ze klagen allemaal over de warmtequote:Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Zou ik ook hebben. Zeker met die snurkers
Het valt dit jaar wel mee met snurken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Zou ik ook hebben. Zeker met die snurkers
Vorig jaar ook meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En ze klagen allemaal over de warmte
De deur zit toch nog op slotquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi dat licht maar aan BB het is 8 uur geweest, tijd voor actie in de tent
Er zei er 1: we gaan plassen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Stream aan. Ze slapen nog. Plotseling gaan ze uit bed. Allemaal tegelijk, terwijl 1 zegt: Lets go.
Er blijft er 1 achter die roept: wat gaan jullie allemaal doen?
![]()
De slaapkamers waren vanochtend vroeg dicht i.v.m met onderhoud aan het huisquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zei er 1: we gaan plassen.
Ze lagen dus te wachten tot ze uit bed mochten.
Raar wel.
Dat was toch vorig jaar niet?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De slaapkamers waren vanochtend vroeg dicht i.v.m met onderhoud aan het huis
22:40 Kodiak100quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zei er 1: we gaan plassen.
Ze lagen dus te wachten tot ze uit bed mochten.
Raar wel.
Dat was toch vorig jaar niet?
Bij mij slapen ze nog?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Stream aan. Ze slapen nog. Plotseling gaan ze uit bed. Allemaal tegelijk, terwijl 1 zegt: Lets go.
Er blijft er 1 achter die roept: wat gaan jullie allemaal doen?
![]()
Ja dat klopt dus ook niet. Want de lichten zijn nog uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
22:40 Kodiak100
Na een random SL waarin niks gebeurd lijkt te zijn, komt Danny uit de dagboekkamer.
Morgenochtend deuren dicht, als de lichten aan gaan, zijn de deuren weer open.
Er is geen reden gegeven, dus er wordt direct druk gespeculeerd of er nieuwe bewoner gaat komen.
Na de batterij wissel, gaat het bed ritueel beginnen.
Dat dacht ik, ook. Maar misschien wordt er iets anders bedoeld door BB,quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat klopt dus ook niet. Want de lichten zijn nog uit.
Beetje lastig met masturberen wel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Die met die rode haren staat een appel te schillen in de keuken.
Het geluid in deze BB is verschrikkelijk goed. Je hoort alles.
Judyquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Oh nu aardbeien schoonmaken.
Deze dame zit voor met taooooos..zelfs op haar vingers. Judy heet ze?
reminderquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Deze dame zit voor met taooooos..zelfs op haar vingers. Judy heet ze?
voor tatooos..ja tuurlijkquote:
En waren die drie afleveringen de moeite waard?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
voor tatooos..ja tuurlijk![]()
Ik heb gisteravond de drie afleveringen maar gekeken want anders niet te volgen. (van mijn geloof af
Het maakt wel het een en ander duidelijk, oa waarom Judy nu iets heeft tegen Jason.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
En waren die drie afleveringen de moeite waard?
Heb nog niet het idee dat ik iets gemist heb.
Ik heb ze gister ook gezien, maar vooral om proberen te snappen wat die power of nomination (positief en negatief) en hoe ze aan de coins komen. Snapte er geen bal van. Nu iets meer. Maar daarvoor zou je alleen uitzending van gister zien. Jason zijn opdracht in de kamer en hoe hij terug gekomen is met een spel.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
En waren die drie afleveringen de moeite waard?
Heb nog niet het idee dat ik iets gemist heb.
Ik snapte het ook niet omdat ik dacht Jason nu de Power of Nomination heeft. Maar kennelijk zijn de voordelen en nadelen van toepassing op het verkrijgen van de komende / volgende Power of Nomination.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ze gister ook gezien, maar vooral om proberen te snappen wat die power of nomination (positief en negatief) en hoe ze aan de coins komen. Snapte er geen bal van. Nu iets meer. Maar daarvoor zou je alleen uitzending van gister zien. Jason zijn opdracht in de kamer en hoe hij terug gekomen is met een spel.
Dit dus. En de secret missie van die betaalmuur.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ze gister ook gezien, maar vooral om proberen te snappen wat die power of nomination (positief en negatief) en hoe ze aan de coins komen. Snapte er geen bal van. Nu iets meer. Maar daarvoor zou je alleen uitzending van gister zien. Jason zijn opdracht in de kamer en hoe hij terug gekomen is met een spel.
dat snap ik nog steeds niet helemaal, maar komt denk vanavond in uitzending. ze hebben een spel moeten doen om de power of nomination. Ik denk dat er 1 was die met een negatief en positief 'puntensaldo' start aan dat spel (power of nomination). Uiteindelijk heeft die Chayron dat toch gewonnen gister en mocht gisteravond nomineren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet omdat ik dacht Jason nu de Power of Nomination heeft. Maar kennelijk zijn de voordelen en nadelen van toepassing op het verkrijgen van de komende / volgende Power of Nomination.
Ja , ik heb ook het idee dat we nu meer in de tv uitzendingen zien dan andere jaren, je moet ze nu echt wel kijken , om het beter te snappen. Andere jaren was het eigenlijk een herhaling van wat wij al hadden gezien op de streams.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit dus. En de secret missie van die betaalmuur.
Ik denk dat als je geen afleveringen kijkt je veel mist. Juist omdat ze nu individueel opdrachten krijgen en je die niet op de livestreams ziet.
Wachten op het eerste feestje waar ze dronken worden en de brandblusser leegspuitenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:51 schreef PS. het volgende:
BB heeft dus op hun kop gehad van de brandweer, er hangt nu ergens een brandblusser die er eerst niet hingDaarom waren de deuren dus op slot.
Wat ik gisterenavond van Rob begreep was het een spel waarbij touwtjes moesten worden doorgeknipt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat snap ik nog steeds niet helemaal, maar komt denk vanavond in uitzending. ze hebben een spel moeten doen om de power of nomination. Ik denk dat er 1 was die met een negatief en positief 'puntensaldo' start aan dat spel (power of nomination). Uiteindelijk heeft die Chayron dat toch gewonnen gister en mocht gisteravond nomineren.
Als je het begin van dit filmpje kijkt van Gisteren, kan je zien dat de brandblusser er al hing, ze hebben hem gewoon niet gezienquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:51 schreef PS. het volgende:
BB heeft dus op hun kop gehad van de brandweer, er hangt nu ergens een brandblusser die er eerst niet hingDaarom waren de deuren dus op slot.
Ik denk dat wij vanavond dat spel gaan zien met die touwtjes zoals Kodiak hierboven zegt. En het stemmen van Chayron en dan net als andere jaren maken ze in de uitzending de genomineerden bekend en na de uitzending in het huis.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
Dus de aantal genomineerden worden dan “gepresenteerd” in de liveshows en dan mogen wij weer stemmen.
Dus dat is het enige verschil?
Plus de duur van het genomineerd zijn, komt de powerN pas later in de week, dan heb je begin vd week geen stress, komt het spel om PN vroeg in de week, dan heb je de hele week stress.. en er kunnen meerdere spellen per week zijn waarbij je de PN kan winnen?
Hmmquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je het begin van dit filmpje kijkt van Gisteren, kan je zien dat de brandblusser er al hing, ze hebben hem gewoon niet gezien [ twitter ]
hm Okequote:Op donderdag 12 januari 2023 08:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij vanavond dat spel gaan zien met die touwtjes zoals Kodiak hierboven zegt. En het stemmen van Chayron en dan net als andere jaren maken ze in de uitzending de genomineerden bekend en na de uitzending in het huis.
Nee echt touwtjes, Rob had er een heel verhaal om heen maar het ging er om wie als laatste overbleef die kreeg de power of nominationquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm Oke
Met Touwtjes bedoel je de sleutels van Jason?
Nee zie :quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm Oke
Met Touwtjes bedoel je de sleutels van Jason?
Oooooooh…. Een voorsprong of juist vertraging dus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee zie :
Kodiak100 in BB / [BB '23 COS #16] Snurkend de nacht door
Heb die Rob daar idd over horen vertellen.. Ze hebben gister een spel gespeeld. spel om nomination dus. De winnaar daarvan mag nomineren. en met een positief of negatief Power of Nomination dat ze in de dagen ervoor kunnen krijgen begin je dus met voor of nadeel aan zo'n spel
Jadson mocht 1 nominatie uitdelen. De rest door de persoon die de power of nomination heeftquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb het nog niet allemaal helderdacht dat Jason gewoon had genomineerd en anderen een vrijstelling hadden gekregen, en mensen gewoon coins hadden verdiend of gevonden in dat doolhof.
Ik ga de afleveringen wel kijken straks
Ja precies. Zoiets dacht ik een beetje maar wist niet hoe of wat. Vind het wat vaag nogquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jadson mocht 1 nominatie uitdelen. De rest door de persoon die de power of nomination heeft
Het is naar mijn idee ook nog wat vaagquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja precies. Zoiets dacht ik een beetje maar wist niet hoe of wat. Vind het wat vaag nog
Ik heb de afleveringen gekeken en en dat hielp niet. Ik snap het ook pas nu.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik voel me echt dom.normaal heb ik dit soort dingen vrij snel door maar ik faal hard.
Excuses
In dit tempo kunnen ze hem snel aanvullenquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:11 schreef rinardo het volgende:
met zn allen rond de verbanddoos
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die opdracht faalt, na 3 minutenquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke weekendopdracht voor Chelsea: 4 dagen stilzitten en d'r muil houden![]()
Goedemorgen Cos
Militair héquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:28 schreef rinardo het volgende:
Na een operatie van een kwartier, moet er ook nog 10 min geföhnd worden?
[ link | afbeelding ]
Wat is het nut van die föhn ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:28 schreef rinardo het volgende:
Na een operatie van een kwartier, moet er ook nog 10 min geföhnd worden?
[ link | afbeelding ]
en thuis had ie nog nooit in de keuken geholpen want zijn mammie is een expertquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo ontpopt zich tot keukenprins
Ja ik nu ook na het hier gelezen te hebben, dus Bart gaat de rest nomineren?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik heb de afleveringen gekeken en en dat hielp niet. Ik snap het ook pas nu.
Chayronquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik nu ook na het hier gelezen te hebben, dus Bart gaat de rest nomineren?
Ja ik nu ook na het hier gelezen te hebben, dus Bart gaat de rest nomineren?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik heb de afleveringen gekeken en en dat hielp niet. Ik snap het ook pas nu.
Maar wat heeft Bart dan met the power of nomination?quote:
Chayron heeft het spel van power of nomination gewonnen en heeft gisteren genomineerd maar ze zijn nog niet bekend gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vrijstelling volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
Maar wat heeft Bart dan met the power of nomination?
Bart heeft een vrijstelling, ook van het kofferspel zondag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
Maar wat heeft Bart dan met the power of nomination?
zoals altijd toch?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea het hoogste woord aan tafel
Er is een topic om snel even te kunnen kijken hoe iemand heet KIjk er zelf ook nog regelmatig evenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Deze dame zit vol met taooooos..zelfs op haar vingers. Judy heet ze?
Was dat niet op de streams te zien dan, had er ook niets over gelezen alleen dat ene bericht wat van twitter kwamquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het maakt wel het een en ander duidelijk, oa waarom Judy nu iets heeft tegen Jason.
Goed om te wetenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gaat nog wel veranderen denk ik. Als de schaarste toeslaat, dan worden het ook inactieve bankhangers.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:47 schreef Jockari het volgende:
Vorige jaren was het bankhangen of bedliggen. Dit jaar is het de hele dag schransen aan de eettafel.
Wel lekker aanwezig. Vind die dames wel leuk opzich.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:50 schreef rinardo het volgende:
Snap niet dat die wortel, zo hoog in de pol's staat op de socials manmanman wat een ratel en overdreven type, kijkt ook telkens of de cameras's haar volgen
[ link | afbeelding ]
Jill was ook heel populair...quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:50 schreef rinardo het volgende:
Snap niet dat die wortel, zo hoog in de pol's staat op de socials manmanman wat een ratel en overdreven type, kijkt ook telkens of de cameras's haar volgen
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dat ze nog iets rustiger wordt... vind het wel leuk dat ze vrolijk is. Ze heeft wel iets ontwapenends...quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
het is opgelostquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
als ik stream hier op kantoor open krijg ik zwart scherm. iemand een tip?
zit in firefox, want chrome is volgens videoland verouderd en ik kan niet zelf updaten.
zit ook veel verschil in tussen BE en NL.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason, snapt het begrip onbetaald verlof niet.
Bart heeft betaald verlof en naar 3 maanden BB nog dagen over.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
als ik stream hier op kantoor open krijg ik zwart scherm. iemand een tip?
zit in firefox, want chrome is volgens videoland verouderd en ik kan niet zelf updaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:08 schreef rinardo het volgende:
[..]heb het kunnen oplossen met de hardwareversnelling uit te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je nu ook printscreens maken, dat kan ook alleen maar als je de hardwareversnelling uit zet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
heb het kunnen oplossen met de hardwareversnelling uit te zetten.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan kan je nu ook printscreens maken, dat kan ook alleen maar als je de hardwareversnelling uit zet.
Wisselend het linker oor en daarna het rechter oor vol water gieten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:22 schreef rinardo het volgende:
Even douchen![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijn laatste post was in 2020, zijn laatste formule racequote:Op donderdag 12 januari 2023 10:29 schreef rinardo het volgende:
In de badkamer gaat het over missende joggingbroeken, slippers , en M angelo verteld dat hij 11000 volgers heeft op insta
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Afhankelijk van de wind ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
KLM check. Buitenveldert baan is weer open blijkbaar.
Maar het blijft onze Qeeun hč !quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:52 schreef -river- het volgende:
Charlotte valt gelukkig nu mee, ik vroeg mij in het begin af of het onzekerheid of arrogantie was waar ik mij bij haar aan ergerde, nu ben ik van mening dat het onzekerheid is.
" the game is on"quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:58 schreef -river- het volgende:
En Judy leek mij in het begin een lieve relaxte vrouw, tot ik haar heksengezichtsuitdrukking zag toen ze genomineerd werd door het kofferspel.
Ja dat zou ook kunnen, in het begin kan je niet snel een goede mening vormen over bewoners.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
" the game is on"
en dan daarna tegen Jason: "waart ge bang toen ik da zei?"
denk dat Judy zo iemand is die eigenlijk onzeker is, zich niet snel blootgeeft en daardoor hard kan overkomen.
Die twee zijn mijn favoriete spelers nu.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:02 schreef rinardo het volgende:
Ali en Jason hebben Hema boxershorts , hoe houden we die uitelkaar? ze bespreken een droogmethode, zodat een ieder weet van wie wie is. hahahaha
dat die individuele voordelen er maar snel inkomen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook nog niet echt redenen dit jaar om bondjes aan te gaan, dus het is allemaal nog erg kumbaya.
Voor zover bekendquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:30 schreef ben34567 het volgende:
Komt de groepsnominatie later nog terug ? Ik vond dat juist het leukste aspect aan de vorige edities (het vormen van bondjes; en bijhorende conflicten). Nu teveel afhankelijk van het winnen van individuele opdrachten.
Shayron(weet niet hoe je dat schrijft.) Hij heeft mogen nomineren en had vetorecht van de week al gewonnenquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wanneer dat power of nomination moment nu komt want er moet wel tijd zijn dat kijkers kunnen stemmen. We weten nu dat Judy genomineerd is maar er is nog niet duidelijk wie het veto recht heeft wie hij/zij nomineert.
Dat is nog niet op TV geweest dan en op de streams.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Shayron(weet niet hoe je dat schrijft.) Hij heeft mogen nomineren en had vetorecht van de week al gewonnen
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is nog niet op TV geweest dan.
Dat stemmen niet maar wel dat hij dat recht heeft is bekend.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is nog niet op TV geweest dan.
dat zal waarschijnlijk vanavond in de afl zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Ok, ben benieuwd wat hij heeft moeten doen dan.
Mijn gevoel zegt dat rob is genomineerd..want Bart en ali hebben vrijstelling van Jason gekregen wat ik las.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Ok, ben benieuwd wat hij heeft moeten doen dan.
Dat zou echt belachelijk zijn, weer een oudje als eerste er uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat rob is genomineerd..want Bart en ali hebben vrijstelling van Jason gekregen wat ik las.
Denk niet dat FEBO dat laat gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou echt belachelijk zijn, weer een oudje als eerste er uit.
Zou wel weer erg goedkoop zijn om te doen, wordt het wel weer een jeugdsoos.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk niet dat FEBO dat laat gebeuren
dit klopt volgens mij. En aangezien wat gisteren in de afl was van zondag was, zal vanavond van maandag zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze afgelopen maandag of dinsdag een PON-challenge hebben moeten spelen waarbij Shayron de winnaar werd.
Ali zal het eens vragen Hoelang al 😂quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea staat zeker al weer lang voor de spiegel
Er van uitgaande dat ze er vrijdagavond in gegaan zijn ja en dat klopt denk ik welquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
dit klopt volgens mij. En aangezien wat gisteren in de afl was van zondag was, zal vanavond van maandag zijn.
Maandag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze afgelopen maandag of dinsdag een PON-challenge hebben moeten spelen waarbij Shayron de winnaar werd.
zal waarschijnlijk weer eerst in de uitzending bekend gemaakt worden en dan bij de bewoners?quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En Chayron heeft gisteravond moeten nomineren. Resultaat is nog niet verteld door BB.
Jason is een beetje eigenwijs. Vond het heel logisch wat ali zei om een vaste plek af te spreken om je spullen neer te leggenquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ali en Jason mini-fittie.
Jason moet van Ali een kastje kiezen om z'n spullen in te leggen. Jason vindt het enigszins onzin.
Beetje autistisch zelfs ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason is een beetje eigenwijs. Vond het heel logisch wat ali zei om een vaste plek af te spreken om je spullen neer te leggen
hij zondert zich ook wel af en toe af...quote:
ja klopt. de streams lopen een aantal dagen voor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel verschrikkelijk dat ze hun nominatie voor zich moeten houden en er dus niet over mogen praten want wat we nu op streams te zien krijgen is nog niet in de uitzending geweest.
Per definitie ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel verschrikkelijk dat ze hun nominatie voor zich moeten houden en er dus niet over mogen praten want wat we nu op streams te zien krijgen is nog niet in de uitzending geweest.
Ja, ik snap 't ook niet helemaal .. er komen nog meer mensen bij .. je kunt beter ook nu al een plek claimenquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snapput niet.. waarom zoj je NIET een vaste plek voor je eigen spullem willen?
Wordt toch chaos dan? Juist fijn als je allemaal een plek hebt lijkt me..
Zo moeilijk is het toch niet te snappen. Als iedereen zijn vaste plaats heeft kunnen er geen spullen gewisseld worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason is een beetje eigenwijs. Vond het heel logisch wat ali zei om een vaste plek af te spreken om je spullen neer te leggen
Ja dat ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik snap 't ook niet helemaal .. er komen nog meer mensen bij .. je kunt beter ook nu al een plek claimen
quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, dit is niet direct over de stream, maar ik weet weer waarom ik een Intel NUC achter mijn tv heb geplaatst...
De app van Videoland in de smart tv omgeving is nog meer kut dan de website zelf....
oh wat stom weer...quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet zeker .. ik dacht over z'n plank/kastje zoals hier links bij Chelsea.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat ook
ging het over een loicker voor je kleren of ..?
zoals elk jaar...quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh wat stom weer...
weer zo'n gevalletje van: wat is dsan het voordeel van streams kijken als je toch niks mag zien en horen?
Maar ik zie daar toch ook gewoon de make up shizzle van ongeveer een half persoon wat een heel groot stuk van de wastafel inneemt... Dus ik snap Jason wel,quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker .. ik dacht over z'n plank/kastje zoals hier links bij Chelsea.
[ afbeelding ]
We zien genoeg ... niet alles. Met de streams kun je je eigen beeld vormen. De uitzendingen vertellen alleen het verhaal wat de Febo ons wil doen geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh wat stom weer...
weer zo'n gevalletje van: wat is dsan het voordeel van streams kijken als je toch niks mag zien en horen?
Het ging over de verwarming.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker .. ik dacht over z'n plank/kastje zoals hier links bij Chelsea.
[ afbeelding ]
wat mij betreft zien we alles (op douche/ wc na)quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We zien genoeg ... niet alles. Met de streams kun je je eigen beeld vormen. De uitzendingen vertellen alleen het verhaal wat de Febo ons wil doen geloven.
Ja, ik zou ook liever alles zien, zoals bij die andere RLS.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat mij betreft zien we alles (op douche/ wc na)
ik kijk zeker liever streams dan uitzendingen, prcies voor dat beeld
mensen worden heel anders neergezte
maar om nou nog een rls te volgem..
wie was michel/ tbias ook alweer?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:10 schreef ben34567 het volgende:
Danni is de Michel/Tobias van dit seizoen. Main function : perfect lijf showen voor de kijkers
Correct. Opbokken dus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:10 schreef ben34567 het volgende:
Danni is de Michel/Tobias van dit seizoen. Main function : perfect lijf showen voor de kijkers
Michel was de mooiboi die Jill ging treiteren tijdens de eieropdracht.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie was michel/ tbias ook alweer?
ik zie liever interessante karakters dan leuke lijven
ohhhjaquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
mich
[..]
Michel was de mooiboi die Jill ging treiteren tijdens de eieropdracht.
Tobias was de mooiboi die zijn voet/enkel brak/een barst erin had.
Verschil was dat zowel Michel als Tobias wel over een intelligentie beschikten die nodig is om te snappen dat je een champagnefles niet moet laten ploppen maar moet laten sissenquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:10 schreef ben34567 het volgende:
Kristof en Salarquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:22 schreef Ireth het volgende:
2021 was Michel mijn favoriete bewoner, 2022 was het kristoff en Salar. Deze editie so far Judy, Lindsey en Shayron.
Tobias speelde het perfecte spel en was de gedoodverfde favoriet tot hij zich de laatste weken steeds meer ging ergeren aan zaken en wat onsympathieker werd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhja
ik vond Tobias toen ook stom en dat overschaduwt elk leuk uiterlijk voor mij
en toch vond ik het een naar mannetjequote:Op donderdag 12 januari 2023 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tobias speelde het perfecte spel en was de gedoodverfde favoriet tot hij zich de laatste weken steeds meer ging ergeren aan zaken en wat onsympathieker werd.
ze staat gewoon bij kleine mensen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:31 schreef ben34567 het volgende:
Hoe groot is Charlotte ? Ziet er groter uit dan alle mannen buiten Jason.
Sneeuwwitje en de 7 dwergen??quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Chelsea ziet er uit of ze heel graag wil acteren in Disneyland
Heeft heel haar lichaam al laten verbouwen. Mogelijk zat er ook een beenverlenging bij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:31 schreef ben34567 het volgende:
Hoe groot is Charlotte ? Ziet er groter uit dan alle mannen buiten Jason.
Cruella ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Chelsea ziet er uit of ze heel graag wil acteren in Disneyland
hangt er van af of je een doosje van 6 of 1 van 10 neemt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
Omghoeveel eieren zitten er in een dozijn…
Die stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersenenquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
Omghoeveel eieren zitten er in een dozijn…
Michelangelo snapt het niet.
Die ouwe wil even een stuk uit Jensen van vroeger schetsen, maar valt compleet verkeerd daar
dat bleek al eerderquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die stond niet vooraan bij het uitdelen van de hersenen
ja, het niveau ligt echt hoog daar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
Nu gaat het over bijnamen… ze snappen het niet..![]()
Ja je hoeft niet bijster intelligent te zijn om hard te kunnen rijden...quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ali en Michelangelo zijn echt wel tenenkrommend dom soms. Zeg het niet graag, maar het is best wel erg…
Ik zou hier echt niet een dag mee in een huis kunnen zitten.
Blijkbaar moet dat per sé.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Snappen mensen niet dat niet iedereen een bijnaam heeft, anders dan de afkorting van zn eigen naam....
Echt gewoon aanvallend zijn ze..
Dat blijkt… ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja je hoeft niet bijster intelligent te zijn om hard te kunnen rijden...
En dan zit je er nog geen week he.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is dat Michelangelo in de keuken zo enthousiast meehelpt en daar alle tips aanneemt en beleefd is.
Ik kan hem nog wel velen.
Maar Ali de hele tijd tenenkrommend over sekstekort. Ga dan niet in Big Brother.... Pannenkoek
dat wordt sowieso een item.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is dat Michelangelo in de keuken zo enthousiast meehelpt en daar alle tips aanneemt en beleefd is.
Ik kan hem nog wel velen.
Maar Ali de hele tijd tenenkrommend over sekstekort. Ga dan niet in Big Brother.... Pannenkoek
Dat heb ik bij die prikkerkouwer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ali kijkt dan telkens wanneer hij iets niet begrijpt, alsof heel z’n hoofd leeg is.![]()
Ali daarstraks "Had je verwacht dat ik Turks was door mijn naam..."quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ali kijkt dan telkens wanneer hij iets niet begrijpt, alsof heel z’n hoofd leeg is.![]()
Ook niet erg slim, maar die kan nog wel gewoon iets zinnigs zeggen soms.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik bij die prikkerkouwer.
Ow nee, dat is anders. Dat heb ik constant bij de prikkerkouwer
Wat is hij dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ali daarstraks "Had je verwacht dat ik Turks was door mijn naam..."
Eehhmm... ja eigenlijk wel
Turksquote:
Kolerequote:Op donderdag 12 januari 2023 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
TurksMaar hij was geloof ik verbaasd dat ze dat ook wel hadden verwacht
quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
“Aan je accent te horen lijkt het alsof je uit België komt”
Oh echt?!
Dat level.
Ik zou hier graag de humor van willen inzien, maar dan moet er ergens iets tegenover staan voor mij zoals sympathie of een schattigheid factor. Maar dat mist nogquote:
Vrij snel normaal volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Gebeurd nog niet veel. Benieuwd wanneer de nieuwe naar binnen komen. Hoelang duurde dat vorig jaar? Dacht dat Salar en Nawel er al gelijk waren (in de geheime kamer dan in eerste instantie) na de openings aflevering.
De spelletjes enzo zijn leuker, maar we willen dramaquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Tijd dat de dynamiek even wordt opgeschud, nu al. Dit gaat hem niet worden namelijk.
Dat komt wel als de nominaties bekend worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ze vinden elkaar allemaal ook aardig lijkt het. Ik wil
ruzie.
De dillema's zoals gisteren in de uitzending zijn wel wat van een hoger niveau dan voorgaande jaren in ieder geval dus dat geeft hoop.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De spelletjes enzo zijn leuker, maar we wille drama
Tja, ik twijfel of Jerrel nog wil terug komen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ze vinden elkaar allemaal ook aardig lijkt het. Ik wil
ruzie.
Nou, die zijn al bekend blijkbaar maar er mag nog niet gecommuniceerd worden omdat het nog niet in de uitzending is geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat komt wel als de nominaties bekend worden.
Dat heb ik gemist. Nog niet gezienquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De dillema's zoals gisteren in de uitzending zijn wel wat van een hoger niveau dan voorgaande jaren in ieder geval dus dat geeft hoop.
Volgens mij heeft hij al wel genomineerd maar weten de bewoners dat nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, die zijn al bekend blijkbaar maar er mag nog niet gecommuniceerd worden omdat het nog niet in de uitzending is geweest.
Zulke mensen worden gewoon direct genomineerd. Dus 1 persoon gaat hier niet dominant binnenlopen en dingen veranderen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, ik twijfel of Jerrel nog wil terug komen.
1 is bekend dat is Judy maar de overige 2 niet, voor ons dan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al wel genomineerd maar weten de bewoners dat nog niet
En pisang een soort banaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:05 schreef Ireth het volgende:
"Ow blue berrys!"
"Dat zijn gewoon druiven hoor..."
Ruud ging gewoon even onder het bed liggen, en kondigde het nog aan ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
dat wordt sowieso een item.
Zeg dat nou niet, je hebt zo een rechtzaak aan je broekquote:
Feeder pornquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze veel eten krijgen dat binnen 2 dagen over de datum is en er geld van de pot gaat als ze eten weggooien.![]()
Lekker volvreten, iedereen met obese naar huis.
Hij heeft Judy ook niet genomineerd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 is bekend dat is Judy maar de overige 2 niet, voor ons dan.
Als ze champagne krijgt gaat ze hem ploppen dus alsjeblieft niet.quote:
Nee, maar die stond al genomineerd door een eerdere opdracht van Jason. Ze heeft de nominatie speld ontvangen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft Judy ook niet genomineerd.
100 coinsquote:
Ik dacht serieus even dat ze netjes een minuutje stil hielden voor de gene die wilden bidden of danken voor het eten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ze denken dat we erin trappen als ze allemaal een levend standbeeld nadoen.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ze netjes een minuutje stil hielden voor de gene die wilden bidden of danken voor het eten.
Maar helaas.
Haha, was een doordenkertjequote:Op donderdag 12 januari 2023 13:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, je hebt zo een rechtzaak aan je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |